Sztem nem (nekem 34 éve egy Xantiám volt). Az országúti haladásnál megvan a repülőszőnyeg feeling, de az úthibákat nem kezelte olyan jól. Monnyuk nem is billegett, mint a BX.
2005-ben vettem Kecskeméten egy bontásra ítélt 90-est donornak a 99 Turbómhoz. De csak az eleje kellett, mert a 90-es egy kétajtós, aminek 99-es eleje és 900-as hátulja van.
Nagyon élvezem, pedig azt mondták, ennek a futóműve durván kemény a 9-5-höz képes.
Azért voltak érdekes dolgok, az egyik indítás után 40-50 másodpercig nem volt ablaktörlő, fűtés meg rádió... aztán egyszerre megjött minden. :D Szerencsére indult minden alkalommal. A tükröket nem forgatja be mindig? csak ha duplán rányomok?
Pont emiatt a "szerelési helyzet" miatt van lekopva a festék az egyik sárvédőről, meg a kocsi lámpa feletti részéről. Mert nem lehet elérni, s ráfekszik a szerelő. Legutóbb a hűtőhöz legközelebb levő, 5-ös hengernél cseréltem trafót, s ehhez rá kellett állnom a gallytörőre, s rátérdelnem az orrára. Pedig nem vagyok pici. :-)
Nekem az ülés a prioritás. A Vignale AGR ülései tényleg baromi jók, cserébe van más gond. Ami zavar a Mondeo-ban, hiába állítod úgy az ülést, hogy a fejed búbja már szinte érinti a tetőkárpitot, nem látsz rá rendesen a jobb első közel lévő környezetre. Parkolóházakban, magas járdánál, szűk kanyargós helyen ez ciki...