Az enyém viszonylag rendben volt. A legnagyobb kínzást akkor kapta, amikor marha hamar le kellett jutnom pestről Kecskemétre és 150-nel döngettem végig az M5-ösön. Elég jól bírta. Igaz eleve "vastagabb"olajat használtam, így kicsit bátrabb voltam(mondjuk télen reggel nehezebben forgatta az indító).
Minden 60 lovas motor láncos? Elegem lett a szíjas motorokból( görgők, vízpumpa, stb egy vagyon) és a gányolnokokból.
Most pont úgy jártam, hogy cseréltek előttem szíjat, de semmi mást és folyik a vízpumpám. Most ha spórolni akarok, akkor csak 20ezer, ha tisztességesen, akkor kb 40(8 a szíj, 15 a vízpumpa, 9 a fix, 11 a csúszógörgő).
Attis: nem, nem néztem meg az olajszintet. Az eladó állítása szerint járt már a problémával autószerelőnél, úgyhogy nem egyszerű az eset (legalábbis bízom benne, hogy egy szerelőnek van annyi sütnivalója, hogy megnézze az olajszintet):-)
Őrült elmebeteg: ez hihetetlen. Ugyanazon motorhoz kétféle, különböző fokozatkiosztású váltót illesztettek?! És vajon melyik a jobb? Vagy melyik a megbízhatóbb/elterjedtebb/javíthatóbb....?
Automata váltós kocsikat nézegetünk. Belefutottunk a Clioba is (1. gen.). Viszont számomra furcsa, hogy az 1.4-es motorhoz társított váltóhoz hol négy sebességet, hol három sebességet írnak. Most akkor téved valaki, vagy többféle váltóval szerelték ezt a szériát?
A másik kérdésem, hogy az egyik megtekintése során a szervó "szörcsögő" hangot hallatott a kormány tekerésekor. Ez üzemszerű, vagy valami komolyabb problémát vetít elő?
Eladósorba került kedvenc autónk, szeretnénk típust kedvelő új tulajdonost találni neki!
17 éve van nálunk ez az Espace!! Szerintem az országban nem sok ilyen van, ha van egyáltalán. Van, aki ennyi idő alatt négyszer vált autót. Legszívesebben addig tartanánk, amíg csak megy, megérdemelné! Sajnos muszáj eladni. Az ára irányár. Beteszem a linket ahol további leírást találtok róla:
Viccelsz? Skodából ültem át és frankón kiment a gép alólam(legaláb is akkor úgy éreztem). Egyébként a 11-es is rettentően szerviz-igénytelen volt. Csak hát egy tahónak köszönhetően kb 25 centivel rövidebb lett:( Majd gyorsan kellett valami, s így lett a mostani bx-em. Viszont ezt fel kellene újítanom( vagy legalább is rendbe raknom), amit csak úgy lehet, ha leteszem és vidéken, két kisgyerekkel nem kockáztatnám meg, hogy járóképtelen autó nélkül maradjak és mert a rönyó már egyszer bizonyított, így egyértelmű a választás, lévén, hogy francia autó párti vagyok.
Nekem is F3R-es motorral (2000ccm 8 szelep) szerelt automata váltós, manuális klímás Laguna-m van, aminek ha minden igaz nem mókolt az eleje. Az enyémnek a hűtő előtt (a lökhárító műanyagja által fedve) van 2 ventillátor. Nem régen lett benne cserélve hűtő.
Nekem volt hasonló, benzinesben és nagyon szerettem.
Tipushiba a benzinesnél a gyújtótrafó. Kb. másfél évente csereberélgettem, etettek, hogy párban kell, de aztán kiderült csak a hibásat is elég. Húzós kis cserebere. Végül vettem egy sorozat Denso eredeti japánt, bontottat... és évekre megszűnt a hiba, kifogástalan lett.
Másik érdekesség, hogy kb. 130-140 körül elkezdett fütyülni a tükör, vagy a szélvédő és a tükör... nem mindig, ki tudja, a széltől függően? Érdekes, elviselhető, ha már tudod mi az...
99-es Renault Kangoo-m van. Az a problémám, hogy beázik az autó a vezető oldali lábtérnél. Ha eső van. víz csöpög a pedálokra a műszerfal alól a tűzfalról. Egyszerűen nem jövök rá, hogy kerül oda víz. Szélvédőcsere megvolt, a vízelvezető csatornát is átnéztük. Tetőablak, klíma nincs. Több Kangoot- is láttam hasonlóképpen beázva, jobb és baloldalt is, szóval ez valami típushiba lehet. Hátha valaki tud megoldást. Korábban is érdeklődtem itt, sajnos azóta sem sikerült megtalálni a beázás helyét. Köszi!
van egy renault 19 1.4 benzines kocsim és eddig 165/80 R13 gumik voltak rajta és az lenne a kérdésem hogy 185/65 14 es hogy rá lehet e tenni ill azt tudom hogy rá mert a közepét azt kicsiszolták de hogy van e valami hátránya??