Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.04.16 0 2 879604

Jól van nah, utcai autóból nincs Red Bull...

Előzmény: 091010 (879603)
091010 Creative Commons License 2024.04.15 -7 1 879603

Ezt beszéld meg azzal a Virslifannal, aki a Mercijére ragasztotta rá a háromszoros matricát.

Előzmény: Inner Circle (879590)
tyler-durden Creative Commons License 2024.04.15 0 2 879602

correction: természetesen a 25-26 kapcsolódik a Ligier-hez

Előzmény: tyler-durden (879601)
tyler-durden Creative Commons License 2024.04.15 0 3 879601

nem beszélve arról, hoyg kb le tudtad rajzolni az iskolában a könyvbe a kedvenc pilótád sisakját. Ezt ki tudja ma megcsinálni? engem az is izgalomban tartott, hogy megtudjam a szezon elején milyen számmal fog menni Senna. Az autókhoz és csapatokhoz ugyanúgy hozzánőttek bizonyos rajtszámok, mint ma a pilótákhoz. 

Nekem pl a 26-27-es az egyértelműen a Ligierhez kapcsolódik

Az 5-6 ugyanúgy jelenti a Williamst, mint a Benettont, de utóbbira a 19-20 is ikonikus volt. Ahogy a 7-8 a Brabhamre, a 3-4 a Tyrrellhez vagy a 11-12 a Lotusra és akár a McLarenre. De Senna 27-ese is nekem legalább annyira meghatározó, mint ahogy kötődik a Ferrarihoz.

Előzmény: Hápi Zsák (879596)
gorcher Creative Commons License 2024.04.15 0 2 879600

Waltert, mert az első részben a Lemmonnak lett csak zöldebb a szomszéd nője. Meg még az is beugrott a filmekből, hogy faszari 😀

Előzmény: candle (879599)
candle Creative Commons License 2024.04.15 -3 1 879599

jaja. :-)

Bár már nem emlékszem, Sophia Loren melyiket választotta. :-D 

Előzmény: Inner Circle (879597)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.04.15 -3 0 879598

miss 7 walter mattau ?

Előzmény: Inner Circle (879597)
Inner Circle Creative Commons License 2024.04.15 0 1 879597

Walter Matthau rajongó lehetett; pedig Jack Lemmon a jobb :D

Előzmény: candle (879595)
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.04.15 -1 1 879596

bizony, régen simán meg lehetett mondan sisakról ki kicsoda, most meg egy követhetetlen giccsparádé van.

 

a piros 5ös is milyen ikonikus volt.

Előzmény: tyler-durden (879593)
candle Creative Commons License 2024.04.15 -2 2 879595

Én sacc 15 éve voltam egy üzleti tárgyaláson Bécsben és ott láttam egy ferrarit, asszem MS 7 WM rendszámmal. Nem is tudom, kinek szurkolhatott. :-) 

Előzmény: Inner Circle (879590)
candle Creative Commons License 2024.04.15 -3 1 879594

Igen, mert akkor nem volt olyan, h a konstruktőr kitöröljék az elnevezésből. Amit te is írsz, h x-Mclaren vagy y-Sauber. De olyan elképzelhetetlen volt, h mondjuk egy williams-t tisztán Mastercard-nak hívjanak.

Előzmény: JarnoTrulli (879588)
tyler-durden Creative Commons License 2024.04.15 0 1 879593

mondjuk ez is egy újabb, karakterképzésre még alkalmas jelleg leépítésének a jele, ahogy láttuk a megjegyezhető és könnyen leírható sisakfestések eltűnését is. 

Nekem még a versenyzőfüggetlen rajtszámok is a sportág sporthoz való kapcsolódását erősítő jellegzetességnek számított, de ott nyilván épp a versenyző imázsépítésének erősítését szolgálta ez a lépés. Bár őszintén én a mai napig nem tudok ezekkel azonosulni. Számomra továbbra is erősebb volt, amikor a rajtszámhoz adták a versenyzőt, nem fordítva. de nyilván ez is a régen minden jobb volt egyik fajtája, nincs különösebb jelentősége.

Előzmény: tyler-durden (879592)
tyler-durden Creative Commons License 2024.04.15 0 0 879592

hát pontosan ezt nem értem, amikor azt hallom, hogy Visa RB...

Előzmény: JarnoTrulli (879588)
Bigyula2 Creative Commons License 2024.04.15 -1 0 879591

Ötletnek nem rossz (régi autók, hangok, gumik, látvány), de nem hozna annyi plusz bevételt, amennyibe kerülne. Nem két fillér a régi vasak "állagmegőrzése", különösen, ha használják, esetleg töri is... 

Előzmény: JarnoTrulli (879589)
Inner Circle Creative Commons License 2024.04.15 0 0 879590

Szombaton valószínűleg elég nagy Hami-fan autóját láthattam, egy fekete Mercedest, aminek mindössze annyi volt a rendszáma, hogy "44". Kinéztük a szemünket a piros lámpánál, hogy ezt meg így hogy (gondolom a fickó meg röhögött a belső tükröt nézve... nem mi lehettünk az elsők), végül az derült ki, hogy a rendszám izlandi. A kerete pedig egy hamburgi Mercedes-kereskedőé, úgyhogy még az is lehet, hogy tényleg áthajózták oda, de hogy minek hozták vissza a kontinensre, az rejtély marad. Emellett nem volt egy drága vagy hivalkodó darab, talán C220; Ferrariból nem fog ilyen egyszerűt kapni a tag. Meg az annyira nem is praktikus Izlandon... hopp, mégiscsak értem: azért hozta el a szigetről, mert most veszi meg majd az új Ferrarit :D

JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.14 0 0 879589

betétfutamnak egyáltalán nem lenne rossz ötlet és többen mennének ki ezért már délelőtt, mint valami márkakupára, ahol a többség azt se tudja ki kicsoda, vagy miféle autók ezek csak "hunvanmáazefegy"

 

persze nem aktív F1-es versenyzőkkel, hanem a régi gépeket vezetnék a régi arcok, vagy akár olyan pénzesek, akiknek van régi autója

DTM-nek pl. az egyik betétfutama ilyen

Előzmény: Helter Skelter (879578)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.14 0 0 879588

régen sem volt ez másképp, csak akkor valamiért nem mondogatták hozzá állandóan hogy West Mclaren vagy Benson&Hedges Jordan, ugyanúgy csak Mclaren és Jordanként hivatkoztak rájuk meg a motorszállítóra

de ha megnézed napjainkban a Haast sem hívja senki úgy MoneyGram Team, vagy az Alpine sem BWT. Pedig a teljes nevük alapján ez lehetne. 

 

valamiért ez a mostani RB, meg Kick/Stake dolog akadt be sokaknak, pedig a többinél továbblép az ember és mindenhol maradt Haas is nem lett kérdés hogy nevezzék

 

szezon elején olvastam német oldalon, amiben leírták az elején, hogy egyezményesen nekik RB lesz a Visa CashApp RB, a másik pedig Sauber nem Kick/Stake

Mivel hivatalos nevezésben, mint konstruktőr úgy szerepelnek hogy RB, a másik pedig Sauber (Haas, Alpine ugyanígy) és ez a mérvadó, nem az melyik az aktuális évi szponzora egy csapatnak. Saubernél lehet talán vitatkozni mert ők Kick Sauber néven vannak konstruktőrként is. 

 

RB-nél azt nem értem, hogy minden névváltoztatásnál miért kell egy új csapatként hivatkozni magukra. Mert mióta megvették a Minardit, ugyanaz a tulajdonosi köre, de papíron azóta 3 F1-es csapatként jelentek meg külön statisztikákkal. Toro Rosso, Tauri meg RB.

 

Saubernél legalább a folyamatosság megvan (bár az logikus lenne ha a BMW éra, vagy majd az Audis éra esetleg külön számolják, főleg ha teljesen felvásárolják őket) De sok helyen a BMW korszakot külön is számolják most is. 

Előzmény: tyler-durden (879550)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.14 0 0 879587

"(legalábbis hihetőbb), mint mondjuk volt a Jaguar meg most az Alfa volt (az Alpine határeset)."

 

Jaguar nekem olyan ennyi év távlatából, mint most az Alpine. Mindenki tudta, hogy melyik gyár csapata, nem is akarták "letagadni", de egy másik hozzájuk kötődő nevet akartak futtatni a Ford helyett. Házon belül megoldották ez nekem rendben van.

 

Ezzel szemben az Alfa Romeo meg egy matrica egy svájci csapat autóján semmi más. Saubert nem vette meg egy olasz autógyár sem. F1-es Ferraritól vettek motorokat meg egyéb cuccokat. Csapat 30+ évének a jelentős része erről szólt az F1-ben, csak sokáig Petronas volt a névszponzora az egésznek

 

RedBull - Ford házasság is inkább ilyen matrica lesz, mert nem a Ford jön vissza és vennék át a Honda helyét, hanem a RedBull házon belül oldja meg a motorkérdést. 

 

Aston Martinba meg lehet azért vásárolta be magát az öreg Stroll ennyire, mert kellett neki egy jól csengő név az F1-es csapathoz, és egy brand amire felhúzhatja ezt az álomvilágát.

így meg legalább elmondható az Aston nem csak matrica, hanem Stroll egyesítette a kettőt

 

Előzmény: Jam Clerk (879549)
rm40 Creative Commons License 2024.04.14 0 2 879586
Hápi Zsák Creative Commons License 2024.04.14 -7 4 879585

és ezt is mondta Prost

 

 

Alain Prost explains why Max Verstappen titles worth less as F1 dominance rolls on

 

https://www.planetf1.com/news/alain-prost-max-verstappen-titles-worth-less-f1-dominance

Előzmény: fitosi (879582)
btipus Creative Commons License 2024.04.14 -1 3 879584

Ez sztem sosem volt eldöntendő kérdés, de persze lehet beszélni róla. Az aki az IC iránt vésődött be, annak tök mindegy kell(ene) legyen hogy az F1 jobb vagy sem, és viszont.

Illetve vannak akik mindent néznek...ide sorolom magam is, bár nyilván nem lehet mindent nézni, de minden nagyobb eseményt lehet, illetve vissza lehet nézni. ..és persze hullámzik is minden, volt hogy az ETCC jobb volt mint a V8SC, és volt bőven fordítva is.

Az F1 is volt jobb, és rosszabb is.

 

Előzmény: Mlle. Grenelle (879583)
Mlle. Grenelle Creative Commons License 2024.04.13 0 2 879583

És melyik a jobb, az IndyCar vagy a Formula1?

Előzmény: btipus (879568)
fitosi Creative Commons License 2024.04.13 -11 2 879582

PROST: HAMILTON NEM FOG VISSZATÉRNI A GYŐZTES ÉNJÉHEZ

 

Jövőre még egy évvel idősebb lesz. Kíváncsi vagyok, hogy képes lesz-e újra megtalálni a motivációját. Rövid ideig lehetséges, de hosszú ideig egy angol csapatnál volt, a Ferrari egy olasz csapat, más a munkamódszer. Hamiltonra ráadásul hihetetlen nyomás nehezedik majd a média részéről, ez nem könnyű.”

jedi1 Creative Commons License 2024.04.13 -4 2 879581

Mindig mondom hogy semmi értelme minden idők legjobbját keresni, mert ilyen nincs. De ha lenne akkor sajnos az a rossz hírem van, hogy az új generációban előbb lehetne megtalálni, mint a régiekben. Mert a fejlődés, a tapasztalatok beépítése, az egyirányú utca. Ha tetszik ha nem, és visszafelé nem működhet.

Előzmény: tyler-durden (879573)
fitosi Creative Commons License 2024.04.13 -11 2 879580

Hatmilton könyörögne a feladásért:)

Előzmény: Helter Skelter (879578)
btipus Creative Commons License 2024.04.13 -2 3 879579

Amennyiben pontért menne akkor tuti lenne idegbaj :), de ha nem akkor nagyon élveznék sztem. De elhasználnák a gépeket, mert a versenyző az versenyző és ha versenyhelyzet van akkor pl. az az ikonikus első turbós időszakból származó versenyautó 'csak' versenytechnika lesz, és....és gyilkolnák, mint ahogy régen is gyilkolták.

 

Előzmény: Helter Skelter (879578)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.04.13 -4 2 879578

Be kellene vezetni a retro WDC-t :D, ide nem sprint kellene, hanem szombaton egy 30% futam a 70-es, 80-as 90-es évek gépeivel.

Megnézném ki mit bírna kézi váltóval, 850+os verseny motorokkal, 1000+os Q motorokkal és kb olyan DNF aránnyal mint akkor, elég erős idegállapotba kerülés lenne néhány pilótánál! ;)

Előzmény: Helter Skelter (879571)
Jam Clerk Creative Commons License 2024.04.13 -2 1 879577

Micsoda goromba kis szappantartókkal csapatták :)

Előzmény: btipus (879576)
btipus Creative Commons License 2024.04.13 -1 2 879576
Előzmény: btipus (879575)
btipus Creative Commons License 2024.04.13 -2 1 879575

Hmm, tessék több 'Revival' futamot nézni. :) (jelenleg is van verseny Goodwood-ban, pont piros van).

Nyilván nem nyomják ki a szemét,  de a gyökkettőtől messze van, én spec. nagyon kedvelem a revival versenyeket (ahol a SC egy E-type :DD)...én nem, nem cserélik ki a váltókat szinkronosra, meg raknak bele szervót, vagy kerámiafékeket..és törnek is néha :( ...bár erre vannak.

Előzmény: Aristreed (879574)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!