Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papoka22 Creative Commons License 2020.01.16 0 0 1414

:-))))))  

 

Tipikus..     Még sohasem csináltam ilyet, de értek hozzá!

 

szerintem inkább kérdezzél meg valakit, azután lehet észt osztani

 

 

Előzmény: pacsepa (1413)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.16 0 0 1413

Nem feltetlenul fizikai kapcsolora gondolok.

 

pacsepa Creative Commons License 2020.01.16 0 0 1412

Az enyemben van vegallaskapcsolo. Irtam, volt vele gond

 

Előzmény: Papoka22 (1410)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.16 0 0 1411

Egy kerdes van csak.

Van-e olyan autotipus az elmult 20 evbol, amelyiket gyarilag szereltek ablakemelovel es nincs benne vegallaskapcsolo?

Te biztos jobban ismered az autotipusokat, tudsz-e peldat ilyenre?

ha van benne ilyen, akkor az illesztett vezerles relezve mehet.

Az occso riogatoknak is van ablakemelo vezerlo kimenete. Ha ez bonyolult megoldast igenyelne, akkor minek?

Előzmény: Papoka22 (1410)
Papoka22 Creative Commons License 2020.01.16 0 0 1410

ajaj van baj bőven!

 

Tudod, hogy tisztellek, meg minden...

DE

nem ismered a riasztót, nem tudod, hogy milyen autóról van szó, mikori, milyen felszereltségű, de ezzel a reléegységgel kell megoldani az ablakfelhúzást szakszerűen.

 

Az én magánvéleményem, hogy az autókban használatos ablakemelő működésével sem vagy tisztában, kezdve azzal, hogy abban nincs is végállás kapcsoló

 

De hagyjuk is...  engedjük el a témát :-)

Előzmény: pacsepa (1409)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.15 0 0 1409

Az ablakemelő motor nem fog leégni. Bezárt állapotban hiába nyomod neki, nem megy feljebb, sőt az emelőmotor sem erőlködik.

Neked olyankor tán kerepel?

Nem gondolnám, hogy csak az én egyik (19 éves) autómban van így megoldva. Szerintem alap dolog, hogy ha egy hülyegyerek nyomja a gombot, akkor nehogy már leégjen!

Ha elállítódik az ablakemelő végálláskapcsolója, akkor a véghelyzetben záráskor a becsípődésvédelem miatt visszanyit. Nálam ez van. Írtam, hogy ez a kocsi 19 éves. Az újabbak nyilván nem tudják...

 

A riasztóját nem ismerem, impulzust ad ki ablakemelésre, vagy mondjuk 10 mp-es jelet? Esetleg lehet állítani?

Tehát nem biztos, hogy kell időzítő modul akkor sem, ha nincs a kocsiban komfort modul.

 

Előzmény: Papoka22 (1408)
Papoka22 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 1408

Ha az a cél, hogy leégessétek az ablakemelőmotorokat, vagy ki akarjátok sütni 0-ra az akkut, akkor ez egy jó megoldásnak látszik.

 

Ha az ablakemelőid hagyományosak (tehát nem automatán mennek le-fel) és a riasztóval záráskor szeretnéd felhúzatni az ablakokat, akkor egy 2 ablakos ablakemelő modulra lesz szükséged. Az általad említett vezérlő kimenetet ennek a modulnak az indítószálára kell kötnöd. (nem mindegy, hogy pozitívos, vagy negatívos a vezérlés)

 

Ha automaták és az autód tudja a komfortzárást, akkor egy időzítőmodulra lesz szükséged. 

Előzmény: pacsepa (1407)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.14 0 0 1407

Tehát ha nem lett volna érthető, a riasztó egy vezetékével két relét húz meg, vagy annyit ahány ablakot akarsz vele vezérelni.

 

Javaslom, hogy ezzel ne mókolj, olcsón lehet relé egységeket kapni. 1-2-3-4 relékimenettel, optocsatolóval. Kompakt és miniatűr:

 

https://shop.tavir.hu/product_info.php/modulkiegeszito-rele-modul-csatorna-optocsatolt-polaritas-allithato-p-854?osCsid=bb361q6og0rlgseqc035npkr36

Előzmény: Arpipsr (1405)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.14 0 0 1406

Nincs jobb és egyszerűbb megoldás.

Egy-egy relével kell leválasztani, vagy inkább szétválasztani.

Előzmény: Arpipsr (1405)
Arpipsr Creative Commons License 2020.01.14 0 0 1405

Üdv mindenkinek a fórumban. Házilag epitek be ég Car 001 autoriasztót. Ott akdtam el, hogy lezárásakor mindkét ablakot felkellene hogy húzza, de csak egy vezerő vezeték van. A jobb es a baloldali ablakemelő vezetékeit pedig ugye nem célszerű közösiteni. Alternatív megoldás létezne, egy plusz relé beépítése, de úgy gondolom van jobb megoldás is. Ehhez kérném a forumozók segitségét. Biztos lesz még kérdésem, de most ez a soron következő.

kgkelemen Creative Commons License 2020.01.09 0 0 1404

Szia!

 

Kérdeztél a Car-Őrrel kapcsolatban.

Éves 2000 Ft elegendő a telefonkártyára. Szerintem ez nem tétel. A véleményemet látod  úgy is lentebb a topikban. Ami még pozitívum, hogy van hozzá applikáció, amire most már kezdek én is rászokni. :) Sokkal egyszerűbb ki-be kapcsolgatni azzal bármit. 

Zörgést, csörgést én sem tapasztalok. Szerintem erre azért oda kell figyelni egy ilyen cégnek, ahol vadonatúj autók forognak, nap, mint nap.

Remélem segítettem, de kérdezz nyugodtan! Én most már azért használom egy jó ideje.

Előzmény: -Almos- (1392)
drMinit Creative Commons License 2020.01.09 0 0 1403

Másik topikban válaszoltam...

Üdv:

Minit.

Előzmény: Szepi-21 (1402)
Szepi-21 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 1402

Sziasztok!

Itt is megkérdezném!

 

    Olvasgattam, olvasgattam, de előrébb nem jutottam!  Nem teszem fel azt a kérdést, hogy milyen védelmi rendszert tetessek a kocsiba.  Hanem inkább úgy teszem fel a kérdést, hogy mennyire értékelitek a következő kombinációt :  -Blue16,  -OBD-tiltás,  -Permanentmark UV-gravírozás,  -Diamond Lock váltózár.     Egy új Fordról lenne szó, ami egy kis faluban, az udvarunkon áll éjszaka, napközben csak a közeli kisvárosban.  Viszont járunk Pestre olykor-olykor, illetve néha lakótelep előtt parkolunk egy nagyobb városban, meg persze nyaralni is járunk!     Mindezeket csak azért írtam, hogy le legyen tisztázva hogy van használva!  Otthon nem féltem, egy autóban se volt semmi védelmi eszköz, de ez azért más kategória!  Igaz, azokat is féltettem ha máshol voltunk éppen!     Bocs, a tudatlanságért, de ott tartok, hogy nincs igazság a földön! :-)  Mindenkinek mások az elvárásai, igényei, hite valamivel kapcsolatban, így mindenki hajlik valami felé!  Ellophatatlan autó nincs, de próbálok most mindent megtenni! Természetesen full casco-m is van!  Köszi a válaszokat!

alaptalan Creative Commons License 2020.01.06 0 0 1401

vagy gondosan összeválasztott csomag, ami majd annyiba kerül.

 

(nekem így volt kényelmesebb)

Előzmény: -Almos- (1398)
fejvagyírás Creative Commons License 2020.01.06 0 0 1400

Újabb szavazat a CarŐr mellett.

 

Több éve használom, soha nem volt problémám. Sem a riasztóval, sem pedig ha szervizbe vittem a gépet.

Vodafonos kártyát használok. Éves 2.000 Ft-os feltöltés eddig még mindig elegendő volt.

 

Egy másik video szintén az oldalukról: https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=krLRc1xeh-s&feature=emb_logo

 

Előzmény: -Almos- (1392)
-Almos- Creative Commons License 2020.01.06 0 0 1399

Pont az egyik kiszemelt, a Car-őr honlapján található videóban szerepelt, hogy a rendszer elemeit "elszórva" több helyre építik be a kocsiba, hogy ezzel is nehezítsék a hatástalanítását. Illetve van egy videó ahol egy mini-be szerelik be, annak elég rendesen lebontották a műszerfalát ;)

Azt elfogadom, hogy valamilyen szinten szét kell szedni a kocsit, hogy el lehessen helyezni/rejteni a riasztó rendszer elemeit, de a kóklereket utólag nehéz elkerülni... :)

Előzmény: pacsepa (1393)
-Almos- Creative Commons License 2020.01.06 0 0 1398

Köszönöm az infót. De akkor ti is arra jutottatok, hogy igazában csak a fullos csomagnak van értelme...

Előzmény: alaptalan (1396)
alaptalan Creative Commons License 2020.01.06 -1 0 1397

ja, és a szerelésnek nyoma sincs.

(Car Őr)

Előzmény: alaptalan (1396)
alaptalan Creative Commons License 2020.01.06 -1 0 1396

a Zasszony vitarájába a csúcsösszeállítás figyel.

 

Imádja, hogy semmit nem kell gépészkedni, beül - indul; Kiszáll - élesedik. Egyszer felejtette itthon a feltanított mobilt és nem jutott el az első keresztutcáig. nekem kellett utána vinni a telefont.

(megjegyezte egy életre)

Nekem meg SMS-ben küldte a jó hírt a cucc, hogy jogosulatlan használat!

Előzmény: -Almos- (1392)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.05 0 0 1395

Hát a szivargyújtó viszonylag kevés autóban működik ma már. A többségében az utastéri szivargyújtó a gyújtás levételével inaktívvá válik. Onnantól aztán dughatod... :-)

Ezek szerint a H Astra még nem ilyen.

Előzmény: VeresPeti (1394)
VeresPeti Creative Commons License 2020.01.05 0 0 1394

A szivargyújtós megoldás vállt be, ha más is ilyen szerencsétlenül jár ezzel próbálkozzon. 😅 Köszönöm mégegyszer a tanácsod! 

Előzmény: pacsepa (1390)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.05 0 0 1393

"Aki már rakatott be, mennyire szépen szedték szét, rakták össze a kocsit?

Ez az első 0 kilométeres autóm, és kicsit parázok még, hogy mennyire fognak repedni a műanyagot, törni a patentek, és ennek köszönhetően nyikorogni, recsegni-ropogni az autó..."

 

Nézd, a jobb védelmi rendszerek sava-borsa a motortérbe kerül. Bontani ott is fognak, de az nyekeregni nem fog.

Az utastérben csak a legszükségesebb bontást kell elvégezni a szerelésnél. Pont a hozzád hasonló 0 km-es ügyfelek miatt nem szeretik, ha jelen vannak! :-D

 

Ha valamelyik rendszernél azt ígérik, hogy utastéri bontás nélkül beteszik, akkor szólaljon meg benned a vészcsengő!

 

Rendes szerelőnél nem fog nyekeregni! Ha mégis, akkor gyanakodj, ott nagyon kóklerek dolgoztak, lesz  más probléma is!.

Előzmény: -Almos- (1392)
-Almos- Creative Commons License 2020.01.04 0 0 1392

Sziasztok,

 

Én is riasztót keresek az új autómhoz, a listámon már eddig is volt néhány lehetséges fajta, de többek között a fórum hatására felkerült a car-őr is. Ha jól értettem az utóbbi néhány oldal hozzászólásait, vannak itt többen is akiknek ilyen van vagy szerelnek ilyeneket, így kérdeznék néhányat.

A Car-őr honlapja alapján több csomagban is lehet venni/szereltetni. Viszont ahogyan nézem az opciókat, van egyáltalán értelme a legfullosabb csomagon kívül bármelyik másiknak? Mert az azért már nem annyira olcsó, a 220+áfa... 

Igazából ha nem kérem a csak az IQ csomagban elérhető opciókat (automatikus ki-be élesítés, OBD tiltás, GSM blokkolás érzékelése), akkor pont azokat a funkciókat hagyom ki, amitől ez a megoldás több, jobb lesz, mint pl. egy Gorilla, vagy egy Blue16. És a Blue16 100ezerrel olcsóbb, és ennyiért már hajlandó vagyok annyi kompromisszumra, hogy hozzá kelljen nyomni egy érzékelőt az ablakhoz, mielőtt kinyitom kilinccsel az ajtót...

Vagy valamit félreértettem? :)

Egyébként aki ilyen riasztót használ, neki mennyi a havi/éves sim kártya használati költsége? Értem én, hogy ezt a gyártónak kell fizetnem, hanem magamnak, de ha ez éves szinten 50-100e Ft, akkor ezt szeretném előre látni.

 

Láttam a honlapon videót, mikor egy Mini-be építik be, ezek alapján nekem úgy tűnt, hogy elég rendesen szét kellett szedni a kocsi belsejét. Aki már rakatott be, mennyire szépen szedték szét, rakták össze a kocsit?

Ez az első 0 kilométeres autóm, és kicsit parázok még, hogy mennyire fognak repedni a műanyagot, törni a patentek, és ennek köszönhetően nyikorogni, recsegni-ropogni az autó...

VeresPeti Creative Commons License 2020.01.04 0 0 1391

Köszönöm a válaszod! 

 

A biztosíték táblát még nem néztem, pedig jó gondolat. Kiépített vezetékről nem tud a tulaj (a bátyám), csomagtérben nincs szivargyújtó. Holnap reggel megpróbáljuk a CD-n keresztül megtáplálni, nagyon remélem, hogy ez lesz a megoldás, ha mégsem, akkor hétfőn felhívjuk a blue16-ot, hogy ilyenkor mi a teendő, mert a kézikönyvben nincs erről leírás amit adtak...

Előzmény: pacsepa (1390)
pacsepa Creative Commons License 2020.01.04 0 0 1390

Nem ismerem a H Astra elektromos rendszerét, de az utastérben biztos van olyan hely, ahol normál esetben (akkumulátor a helyén) állandó tápfeszkó van.

Ide kell csatlakozni.

Az utastéri biztosítéktáblán vagy máshol. A biztosítékok leírása megvan? Ha hozzáférsz a hangrendszer (ezek szerint CD) tápcsatlakozójához, abban jól mondták, biztosan van ilyen. Arra kell 12V-ot adni, amíg a BLUE16 feléled.

Egyes típusokon van szivargyújtó a csomagtérben, ami gyújtás ráadása nélkül is működik.

A motortér zárhoz általában kiépítenek egy mentő vezetéket, ami megkerüli a védelmi rendszert. ennek végére 12V-ot adva a motortérzár elenged. A tulajdonos nem tudja hol van ez? Vagy nem akarod blamálni magad előtte?

Előzmény: VeresPeti (1389)
VeresPeti Creative Commons License 2020.01.04 0 0 1389

Sziasztok!

Egy H Astra az alany. Töltőre akartam rakni a gyengélkedő akkumulátort, ki is vettem, lecsuktam a motorháztetőt, de fogalalmam nem volt róla, hogy biztonsági relé van benne és most nem tudom felnyitni... Járt már így valaki és tud adni valami tippet? Blue16 beépített védelem van. Azt mondták Valahogy 12V-ot kellene adnom neki, de eddig legjobb ötlet, hogy valahogy szivargyújtóról próbáljam meg vagy a CD lejátszó tápjáról.  Kölcsön autó ezért nem tudtam, hogy ez ilyen szívással jár.... :) 

Előre is köszönöm a segítséget! 

Tonka2 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 1388

Szia.

Már úgy néz ki hogy megoldódott.

Kivettem a házából és a nyákra a ct-205u felirat volt rányomtatva.

Valószinüleg a benne lévő pic van máshogy programozva.

azért köszönöm.

Előzmény: drMinit (1387)
drMinit Creative Commons License 2019.12.26 0 0 1387

CT207" röl nem tudok.

Valószínűleg ez miatt nem találtál hozzá semmit.
Pontosíts!

Előzmény: Tonka2 (1385)
drMinit Creative Commons License 2019.12.26 0 0 1386

Sok mindentől függ .. :)))

Pl milyen tipusú autó.

de mit ahogy pacsepa fórumtárs is írta kb 4-5 órától az egész nap-ig.

Előzmény: addam84 (1383)
Tonka2 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1385

Üdv mindenkinek.

 

Olyan problémám lenne, hogy kaptam egy Caesar CT-207U tipusú autóriasztót.

A neten viszont egy darab bekötési útmutatót sem találtam hozzá.

Ha valaki tudna egy bekötési útmutatót vagy egy kapcsolási rajzot küldeni vagy legalább egy linket ahol találok ehhez a riasztóhoz valami leírást azt nagyon megköszönném.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!