A recept az, hogy nem kell beleképzelni semmibe semmit! Úgy kell érteni mindent, ahogy az le van írva!
Én sem véletlenül, nem kérdőjelet írtam, hanem három pontot. Béla sem véletlenül írta, hogy ott nem olyan van. Veheted bárminek, de attól még tény. Nem basztatni akart, hanem írt egy tényet. Azt is elfogadta, hogy felidézted az alkatrész részletes műszaki dokumentációját. Úgy elhitte, mint a sicc. Mert az a tény. Rajtad meg röhög, mert az általad közölt ténnyel megdöntötted az általad közölt vélelmedet. Ugyanarról a dologról.
Aztán lehet, hogy a V6-on valóban máshogy van megoldva az elbillenés. A te példád dízeles, abban az esetben nagyjából borítékolható is lenne a probléma, kivéve, ha felső (oldalsó) bak, ami szintén tud nagyot ütni, vagy futómű, vagy féltengely, vagy elszabadult kuplung, vagy akármi.
De ez véhat. Gyíkról mindenki tudja, hogy véhatozik. Legalábbis van neki egy, amivel hangulata szerint szórakoztatja a népet. Persze, van aki nem tudja, mert sokak szerint ha XM, akkor 2.1. Az meg igazából csak egy BX. Az meg szóra sem érdemes.
Na érted...
Béla ilyen. Attól még jó arcz. Csak tudni kell a nyelvén.
A szakszerű nevét nem tudom, ez egy bilincs-szerűség egy kis karral, amivel az alapmagasságot tudod beállítani. Talán még rendelhető újban is, de többféle méret van (a stabilizátor rúd méretétől függően). Ha megírod - akár emilben - az alvázszámod utolsó 8 karakterét, megnézem az újat neked.
A bontott se rossz, csak sajna könnyű ráfutni hasonlóan vacakra, mint amilyen a tiéd. (vagy csak kicsivel jobbra)
Persze ha más nem lesz, akkor marad a bontott, jobb híján. :-)
nem tudom eddig feltűnt-e, én még soha nem írtam rá Bélára, hogy valamit nem jól írt, ez viszont róla nem mondható el...
lényegileg most is csak védekeztem, úgy látom, megint lett egy kabátlopási ügyem, de ennek ellenére továbbra is megpróbálom a hiányos tudásomat a segítséget kérők javára fordítani, mert most is egy olyan kérdésre adott válaszomat fikázta, amit esetleg ő is megválaszolhatott volna, és akkor nekem nem kellett volna megint védekeznem, amivel tulajdonképpen még nem látom, hogy kinek segít...
A hidraulikus rendszer megbontására nem vállalkozom, mert nem hogy aknám, de még saját udvarom sincs. A ház előtt meg elég macerás lenne. Egyébként sem árt, ha van egy kis tapasztalata annak aki nekiáll a (fékrendszert) babrálni:)! Nekem bár az eredeti szakmám mezőgazdasági gépszerelő, úgy érzem nincs meg ehhez a kellő tapasztalatom sem! (Egy percet sem dolgoztam a szakmában). Tehát természetesen szerelőhöz fogom vinni, de eddigi nem találtam olyat, aki foglalkozik vele, és nincs hónapokra betáblázva a környéken! (A jó szerelő ajánlást szívesen veszem) Azért fordultam hozzátok, mert reméltem, hogy van valami állítási lehetőség valahol, és ezzel magam is meg tudom oldani a problémát! Ezek szerint sajnos ez nem ilyen egyszerű!
Nagyon helyes, hogy cseréltetsz gömböket, meghálálja a vas. Megjegyzés: Ha rendszeresen ellenőrizteted, és tölteted, akkor tovább bírják a gömbök, de költséghatékonyságban valszeg jobb hagyni bedögleni, és újat venni. Ekkor viszont tyúkszem nő az ember seggére. Mindenki döntse el.
Na, ez nem gömb probléma, inkább valami szennyeződés akadályozza a szintszabályozód rendes működését. Az autó fél hidraulikus rendszere rá van kötve a hátsó szintszabályozóra, van honnan gyűjteni. Horror mennyiségű iszapot (fémreszeléket, hatos anyát), ezt-azt be tud gyűjteni, tehát ha szétszeded, és kitisztítod, ártani nem fogsz.
Keress vissza kötelező rendszabályok, és tanácsok után, nem essen a fejedre semmi, és ne lődd arczon magad semmivel! Vagy tudok jó szerelőt ajánlani...
Sziasztok! Van egy 1.6-os benzines 1999-es Xantiám.
Másfél éve volt műszakin, a "gömböket" akkor cserélték (bocs, ha nem ez a szakszerű megnevezése, de a szervízben így hívták!)
A magasság állító kart eddig szinte nem is használtam. Folyamatosan a normál állásban volt. Minden leállítás után leereszkedett, de indítás után beállt a normál magasságra! Most viszont számomra érthetetlenül működik!
1. Kar lent, eleje-hátulja lent
2. Kar normál, eleje normál, hátulja lent
3. Kar terep, eleje-hátulja teljesen fent
4. ua.
Ha felemelt helyzetből vissza teszem normál állásba, akkor az eleje vissza áll normál helyzetbe, a hátulja fenn marad!
Ha valakinek van ötlete mi lehet a baj, és még meg is osztaná velem, azt előre is megköszönöm!