Az, csak régebbi technológia. Az elemi szálak vastagabbak (?), lényeg hogy ettől jobban beleáll az ember bőrébe => inkább csak gumikesztyűben fogdosd.
A maiak térhálósítva vannak - valami műgyanta ragasztó itt-ott összeköt 1-1szált, amitől nem esik szét az egész, a régebbiek külső csirkehálóval vannak egyben tartva.
Ha ez gond, ezt lehet kezelni vastagabb vezetékkel. Van egy tucat kalkulátor, amivel ki lehet számolni, mennyi kell, itt van egy jól használható táblázat:
tömszelence amit keresel. olyan sarokszelep kell neked, amin tomszelence van. regen minden az volt, azert 3/8ados a flexicso vege, mert ekkora menete volt a tomszelencenek.
vettem egy kludi csapot a neten, de a vizcső végén nem hoillnadi van henem csak egy cső, amit t kellene a sarokszelepbe dugni, és arra rátekerni vmi hollandit, ez látszik a rajzon, csak ez a hollandi nincs benne. lehet ilyet kapni?
Azt gondolom, hogy nem is magát a változást, hanem annak valamelyik felharmonikusát lehet észlelni, azt is elég speciális viszonyok között. De tény hogy zavaró lehet.
El lehet gondolkozni esetleg azon, ha az egész világítás egy körön van, hogy akkor arra tenni egy nagy (220-as) egyenirányítót. A 12V-al az a para, hogy nagyot esik a feszkó a hosszú vezetékeken.
A mai TV-khez megadott frekvencia a képfrissítés gyakoriságát takarja. A LED-es TV-t úgy kell elképzelni, hogy egy világító lámpa előtt színes diákat cserélgetsz. A 100Hz arra vonatkozik, hogy milyen gyorsan tudod cserélgetni a diákat. Viszont amíg a megvilágítást adó lámpád stabil - és ma azért minden TV-be kerül már tápegység -, a kiadott fény nem fog villogni.
Más volt a helyzet a régi képcsöveknél, de erről kár szót ejteni, mivel kihaltak.
Én nem találtam ilyen GU10-es foglalatba való lámpát. Nem is férne el benne.
Lehet, hogy a nagyobb foglalatokhoz néhány prémiumgyártónak van kondis lámpája, de könyörgöm, 5-10x árért? Na meg mi értelme kicsi és sz*r szűrőket szerelni minden lámpába? Egy noname kínai stabilizált táp legyakja bármelyiket egyenáramban, egyszerűen mert nagyobb kondi fér bele.
Fogadjunk, hogy ha villogásmentes LED-et akarsz, árban sokkal jobban jössz ki egy 12V-os rendszerrel, mint bármi mással.
akkor is,ha kb 1 hónapja lett fugázva ? Még nincs használva a helyiség,elvileg csak párszor fel lett mosva. Akkor semmi megoldás nincs a kikaparáson kívűl?? De mi okozhata a színeltérést? Az nem lehet a gond,h nem tiszta edényben keverte össze?
Keress egy épitészt vagy gépészt, aki megnézi a helyszinen, hogy egyáltalán a strangokat át lehet-e vinni, és milyen módon.
Ugyanis pl ha a konyha a helyiség másik oldalára kerül, és oda kell vinni a vizvezetéket, azt a padlóban nem nagyon teheted meg, ha alattad másik lakás van, mert ő a nappalijában fogja hallatni a viz susogását.
Az összefolyós zuhanynak (épitett zuhany) elég komoly követelményei vannak (megfelelő lejtés, hely az összefolyónak), szóval ez nagyon kétséges, vagy pedig nagyobb rombolással jár.
Egy tarsashazban, tetoterben levu, ketszintes lakas felujitasat tervezzuk. Van nehany dolog, amivel fogalmam sincs, hogy kihez forduljak...
Amit tervezek, hogy az eddigi konyha helyen egy szoba lesz, es a mostani nappalit atalakitjuk nyitott stilusu konyha-etkezo-nappaliva. Kell-e valakitol engedelyt kerni ilyen tipusu munkara, ha igen, kitol? Milyen szakemberrel kell felvenni a kapcsolatot a helyzet felterkepezesere (hogy egyaltalan technikailag kivitelezheto-e a dolog?) A szobaba csak a vizet kell bevezetni, es a konnektorok helyet es szamat kell megvaltoztatni.
A terv masik resze a furdoszoba atalakitasa, ami a lakas masodik szintjen van. A furdokad helyere egy wc-t szeretnek, a wc helyere pedig zuhanyzot. Ilyen munkara kell engedely? Összefolyos vagy zuhanytalcas zuhanyzot ajanlotok?
Arban mire lehet szamitani ezeknel a munkaknal? Kb.
A valaszokat elore is koszonom, tovabbi szep napot.
A terasz födémjének a szigetelése teljesen szar, azt biztosan újra kell épiteni, amihez le kell szedni a korlátot is, valamint a teraszajtókat cserélni, mivel az új rétegrenddel a terasz magasabban lesz, mint a beltéri padló. Én olyan 6-800e Ft-ra saccolom ezt a munkát, plusz nyilászáró, tehát 1 milla.
Gépészete nincs, az kazánoldalról 6-800e Ft, plusz gázcsonk, valamint a hőleadók még 6-700e Ft.
30-as falnál 2 db A12-eset kell berakni úgy, hogy a külső falsiktól elmaradjon 5 cm. Az áthidaló és a felette lévő tömör tégla felülfalazás/vagy betonozás elé pedig kell rakni 5 cm XPS-t.
Ha redőnyös ablakok lesznek, akkor ennél sokkal bonyolultabb a dolog, mert el kell tolni sikban egymástól az áthidalókat.