Keresés

Részletes keresés

patrick12 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 22
A III. ker. TUE női labdarúgócsapata füves és műfüves pályákkal várja érdeklődő lányok, hölgyek jelentkezését! Edzés heti három alkalommal kiváló minőségű pályákon, szép környezetben. Cím: Budapest, 1035 Kalap u. 1. Elérhetőség: 06 70 866 78 17. Pintér Patrik edző
RogerGirl Creative Commons License 2008.11.26 0 0 21

Hello!

 

Én is lány vagyok és imádok focizni. Igaz csak kezdő vagyok. Sajnos elég kevés lehetőség van arra hogy valamilyen csapatban játszhassak. Egyetemista vagyok és elég kevés az időm de azért megpróbálnám összeegyeztetni a kettőt. Amúgy Budapesten járok egyetemre és a nagytétényi koliban vagyok.

Ha valaki tud valamilyen lehetőséget akkor írjon!

Köszi!

 

Email-címem: heverannamari@freemail.hu

malitita Creative Commons License 2008.11.24 0 0 20
Szia Böbe!

Bocsi, de csak most olvastam a hozzászólásodat a fórumon. Persze szivesen látunk a csapatban. Dobj majd egy mailt az otthoni címemre: malitita@invitel.hu -ra, telefonos elérhetőséggel együtt.
A héten csütörtökön lesz egy megbeszélés este 6-tól deákváron a ságvári klub tekepályáján. Ott tisztázzuk, hogy kinek mikor jó az edzés, ha el tudnál jönni az mindenképp jó lenne, mert akkor Te is hozzászólhatnál Üdv Timi
toldibobe Creative Commons License 2008.11.12 0 0 19
Szia Böbe vagyok! Olvastam a hozzászólásod és Én is váci vagyok! Szeretnék csatlakozni a csapathoz, amennyiben lehetséges! Bár nem vagyok profi, de régen sokat fociztam és nagyon jó lenne egy kis kikapcsolódás. Mikor szoktatok focizni és hol? Nagyon örülnék, ha válaszolnál! További szép napot kívánok neked!
Előzmény: malitita (15)
Timi08 Creative Commons License 2008.11.04 0 0 18
Sziasztok!!Újlengyeli vagyok!És nagyon szeretnék focizni,nem vagyok profi.Verseny szerüen szeretnék játszani.
Momo73 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 17
Sziasztok Csajok!