Hát igen sajnos sokszor azt hiszi az ember ,hogy valamit elvisz szakmühelybe javitani akkor azt meg is javitják rendesen,de sajnos ez sok esetben nem igy van,és még az érzi kellemetlenül magát aki javittat.A szervizes meg gyanakvóan huzogatja a száját,miközben komoly összegeket fizet az ember............
Arra jutottam a dadogással ,hogy elviszem(elküldöm) egy harmadik adagolóshoz a gázolajszivattyút és a porlasztókat. Már meg is beszéltem "Adagolós"-sal a dolgot ,csak kicsit messze van (Szeged),..de megoldjuk.
Itteni adagolósok elég felületesek ,.."adagolós" pedig precíz, elhívatott ember benyomását keltette ...
Szia.Igen én olyan 4l gázolajat álapitottam meg.Hát lehet ,hogy gyürüsor leszz a gond mert olajat cseréltem sürübbet és elég jól eltünt a füst de még mindig füstölget,de most csinálták meg a haver adagolóját és most hétvégén lessz felrakva mert nagyon gyanus az adagolóm is mert a tulfolyolyán csöpögteti a gázolajat bizonyos idő után.Szóval meglátom utána mi is lesz de ha nem változik a dolog akkor gyürüzés lessz a vége.De viszont az olaj meg nem fogyott olyan sok ,hogy enyire füstölnie kellet volna.
Az már probléma ha ott gázolaj folyik általában mikor az adagoló elemek kopottak meg szokott szaporodni az olaj szint az adagolóban (az átfolyt gázolaj megnöveli a szintet ) ami az adagoló belső felén lévő tulfolyón kellene hogy távozzon. A gyújtás nem állítódik el ha az állítótárcsát rögzítő 2 csavart nem piszkálod a leszereléshez nem is szükséges.De azért ajánlatos a gyújtás ellenőrzése javítás után
üdv! Köszönöm a segítségeket. Tegnap este leszedtem a kipufogó torkot csak az 1-es henger torokja volt olajos. Ma elindítottam hogy beálljak tető alá, pöcre indult de 5 perc után majd bele fulladt az olajba. eEkezdtem szétbontani most mind a 4 henger torokja tiszta olaj. Lövésem sincs mi lehet a gond,holnap minden kiderül leveszem a hengerfejet dugókat kilököm. Remélem nem nagy a baj!
Egyébként azért irtam le neked ilyen hosszan a dolgokat mert én is most akarok csinálni egy apritót ami 6cm átmérőig apritana.És már sok videót és megoldást megnéztem ,hogy legyen elgondolás a dologról.A lenditő kerekes megoldás a leg jobb,és kicsit gyorsitva a forgácsoló tengely.De egyébként nem szabad keverni az apritót és a szecskázót mert az apritó az több centiméter hosszuságu darabokra apritja az ágakat pl:3-6cm a szecskázó meg forgáccsá darálja.Tehát a kettönek a fordulata semm egyforma,sőt a forgácsoló kése semm,tengelyestől együtt.
Gyalogakác definicióját-megfogalmazását Magyarra forditom neked.Azért van a láns ,hogy a hátsó szélvédödet ki ne BA......sza a kés által felkapot akármi............kő....fadarabka...stb.De ne agódj mert ha a kés törik el mert már volt olyan is akkor ott a lánc semmit sem ér mert még a felnibe is bele áll ha nekivágodik.Láttam már olyan felnit amit a törütt kés elintézett egy erdészeti 82-en......szép látvány volt nem lettem volna a felni helyében.
Szia és üdvözlök mindenkit.Ha visszáb olvasol akkor én adtam választ,igaz saccolva.Én szalag fűrészeltem 80-as motorral kb.1300-as fordulaton és ott 1óra alatt nem üzem óra hanem idömérö óra alatt kb. a gázolaj fogyasztásom 4l volt.Ezt onnét tudom ,hogy 50-es traktornak nivópálcás a tankja.De ha ágapritót akarsz hajtani akkor ott dinamikusabb motorfordulatra van szükséged olyan 1500-1700 fordulat/perc mert az jobban fogja a motort.Igy a fogyasztásod szerintem olyan 6-7l lessz.De a fogyasztást ágapritó esetében alacsonyabb is lehet ha az ágapritón az áttételed gyorsitóban van kicsi mértékben és az apritó gépnek a forgácsoló tengelyén meg egy nehéz lenditőkereket szerelsz ha van rá lehetőség vagy te csinálod az apritót,ez egy forgácsolási lendületet ad a forgácsoló tengelynek ami átlenditi a tengelyt forgácsolás közben és nem egyből a motoron jelentkeznek a forgácsolásból adódó átlendülési nehézségek.Ez a lenditő kerekes megoldás azért is jó megoldás mert ha a forgácsoló tengely gyorsitotabb áttételben forog akkor ha a fordulatot eléri akkor már gyorsabb lessz a fordulata mint a motoré és a lendülete miatt nem kell a motort nagy fordulaton pörgetni.Meg persze ereje is marad a motornak mert egy 80lovas motor lessz az erőforrás ami hajt.
Azért van a lánc, hogy a kirepülő bármi mozgását megállítsa, csökkentse annak a mozgási energiáját. A burkolat olyan nagyságúra van szabva, hogy kitartsa a benyúló láncot úgy, hogy a kések ne érjék el. Hátsó lánc egyben egyenletesebbé terítheti a szórást.
sziasztok lenne egy kérdésem? Szártépön van elöl a lánc az miért van ott,és nem kapja el a láncot a kés mikor viszi befele a csutkát kórót? Köszönöm Ja és hátuljára ott is van? És ott mi a szerepe,kitud menni a csutkatörmelék?