Az állófűtés/szellőztetés nagyon hasznos, és messziről is kiválóan működik. Ha tudom, hogy csak városon belül megyek, simán elő lehet melegíteni vele a motort. :)
Nálam is volt már ilyen probléma.Ki kell menni autópályára hoszabb távon egy kicsit meg kell hajtani,utána tökéletes lesz.Néha érdemes egy kicsit gyorsabban menni nyolcvannál legalább havonta egyszer.
" Ha bármi hibás benne, én tudom produkálni a jelenséget!! :-) (igaz, volt már hogy a tulaj "sikítozott" közben) "
Ajaj meg se merem kerdezni mi volt, pedig nagyon furdal a kivancsisag...
Donibcsi a szervizem utoljara Te voltal amit igy utolag is koszonok, en voltam aki beazott a kuszobnel szepen bejott a viz. Az ajtopanel ragasztasa tokeletes ( ha emlekszel ) lett azota jo par esot megeltunk es száraz a kocsi ! Ugyhogy mar annyian ajanlottak en is ezt teszem masoknak piros pont Neked es a szervizednek!
Vagy a lyukas turocső egyértelmuen lathto? Mert ha igen akkor nyilvan erdemes szervizbe menni..
Egyebkent ha nincs nyomas es nem tolt a turbo - ergo nincs is hasznalatban maga a turbo ebbol semmilyen kart nem okozhatok a kocsinak csak Nekem lesz kellemetlen vazetni - vagy rosszul gondolom?
Egyebkent termeszetesen az a celom , hogy minel hamarabb kideruljon mi a hiba oka csak mint irtam nem folyamatosan fenallo hibarol beszelunk igy ketsegek kozott vagyok a kiolvasassal kapcsolatban...Meddig olvashato ki mert nem tudok egybol rohanni szerelohoz.
Melyik részét ? :D Ha végét akkor arra utalt volna a kérdés , hogy a turbó cső gondolom a turbó körül van de ha a szenzor is és bontva lesz és nem zsebbenyúlós akkor lehet jobban járok ha egyszerre mindkettőt kicserélik mert így egyszerre két lehetőséget is kizárok ha továbbra is fennáll a hiba!
Vagy ne agyaljak menjek ki a 0-ásra és menjek egy kört kicsit kormoljam ki hátha csak az a baja , hogy leült a korom ?
Ez a turbó nyomóoldai cső az ami amúgy minden vw-en konszernes (pdtdi) kocsinál előjön mármint a lyukadása , mert elég sok helyen olvastam róla... Amúgy ez a sensor rész új dolog erről nem tudtam mennyire zsebbenyúlós ez a két dolog?Ha nem túl vészesek lehet nem szórakozom csere gondolom a cső ránézésre látható lesz , hogy jó e avagy nem. A szenzor már nem de ha nem igényel komolyabb bontást és már úgyis körülötte lesz meló akkor érdemes cserélni..
Félreértetted, nem tatásan, hanem rövid távokon, és keveset használtam mostanában az autót. Ilyen üzemmódban, de még sokkal több, de csak városi használat mellett elég sok korom rakódik le, és ez alól nem kivétel a turbó sem. Attól meg simán lehet időszakonként jelentkező túlnyomás, hogy a lapátok nem tudnak vagy egyáltalán, vagy csak lassabban beállni a megfelelő szögbe. Szerencsés esetben nem kell eljutni a turbó javításáig, azért az oda vezető út ennél hosszabb. Most hibátlanul működik minden, visszatért az autópályázások ideje is, bízom benne, hogy nem lesz több ilyen gond.
Ez a hiba valóban nem MIL lámpás történet, de a BC-ből kiolvasható. Jellemzően a gyújtás levéltelével, és ráadásával meg is szűnik a jelenség. Vagy ha elkezd döglődni a turbó vagy a nyomásszabályzó szelep rendesen, akkor nem szűnik meg mégse :)
Inkább meg kellene nézetni legalább az okot, mert megeshet, hogy éppen az alacsony töltőnyomás miatt reklamál, az meg lehet egy lyukas nyomóoldali cső is. Ekkor a turbó sokkal többet dolgozik mint kellene, amit nem biztos, hogy szeret hosszú távon.
Sziasztok!Na de pont ez a bajom , hogy muszer ugyileg semmi nem jelez vissza nalam minden normal allapotban van nincs hiba. Lenyegeben akkor 20 hibamentes uzem ( inditas leallas ) utan mar nem lehet kiolvasni belole tehat ha ilyen van minel elobb szerviz?
Vagy jarjak nyugodtan es ha allando lesz a hiba akkor go szerviz?
Egyebkent nagyreszt varos M1/M7 bevezeto amit palyazok de azt minden nap.. amugy nyugodt vezetesi stilus jellemzo ram tehat nem nyomom ki a szemét viszont amit irtal en is lattam hatul a lokoson a korom nekem is ott van! Uzemanyag mindig kagylos en mashol nem tankolok de normalt szoktam nem a premiumot - lehet nem artana egy kicsit?
Spurit ismerem anno a 20 eves astramba toltottem :) Neki jot tett! De ez egy alig 5 eves auto...gondolkodom. Szerintetek melyiket?
2012.11. hónapban vettem szeretett autómat. 125.000 km-rel. 120-s szerviz után. Most indításkor a "service now!" felírat jelenik meg. Azóta 4.000 km-t futott, tehát 129.000 km-n áll a számláló. Gondolom, nem a kilométer miatt, hanem az idő miatt jelez.. Szervízbe még nem vinném.. Van e esetleg olyan gombkombináció, ami eltünteti a szervizkijelzést? Vagy csak szakszervízben veszik ki belőle?