előről hallod de nem onnan jön (ha onnan akkor hardy) de szerintem 99% hogy hátulról, hátul az e60-aknál nem hardy van hanem egy csukló (mint egy féltengelyen) és az kikopik, kiszárad a zsírtól, stb...
én ugyan nem a BMW-nél, de szívtam ugyan ezzel a problémával, ebben a tartományban egy H Astrával. 1 év alatt jöttünk rá a hibára ami 1:1000 valószínű, hogy az akkor újonnan felrakott Bosch tárcsa kerék agynál lévő része nem egyenlő vastagságú :) 0,1mm eltérést mutatott a vizsgálat alkalmával. Krétát rögzítettünk egy fix helyre és közelítve derült ki, hogy a jobb oldalon a gumi szélét beszínezte, cseréltem a tárcsát és hibátlan lett, egy vicc. Ez csak egy újabb lehetőség a megoldásra.
tudom nem e60... de aki esetleg járatos a témában segíthetne.
a 2011-es f10-ek mennyire érintettek a lánc mizériában? 35D alvázszám alapján N57S motor tipust hoz bele, de ezt nem hiszem mer ez a 3 turbós talán... ebbe még csak 299le van, valami N57D30 akármi lehet.
Köszi a választ, de nem tengelykapcsoláskor adja ezt a hangot... Hanem amikor elindul az autó és egy pár másodperc múlva, amikor már egy ideje mozgásban!
És menet közben nem, csak ha megállok és mondjuk be akarok tolatni egy helyre...
Akkor a motortartó bakok kilőve?
Illetve Szakit tudtok? Mert nekem ezt a bak dolgot is egy "szaki" mondta illetve nézte...