Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337980

Rendben köszönöm szépen a segítséget! :)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (337975)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337979

"Nekem kevés volt a benya, azt tudom... :D" Az összes kút zárva volt? :-D

Előzmény: Törölt nick (337960)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337978

Értem, tehát a motorjai nem nagyon bírják a gázt ezek szerint?

Előzmény: bexxter (337974)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337977

A 2.5 TD 1 jó motor, 202-be meg tettek már CDI-t is. Sokba lesz az a gáz 1 idő után!:-)

Előzmény: Tukuljac (337969)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337976

Na, helyben vagyunk...

Igen, a lehetőségek megengedik, de miért költsek rá indokolatlanul sokat?

 

Amit szeretnék egy kis törődés után megbízható, biztonságos (nem papírból épített), kényelmes családi autó, a minimális kényelmi (klíma, szervókormány) és biztonsági (légzsákok) extrákkal, ami azért még nem egy nagy batár, de jól elférünk benne hárman-négyen. Ezen kívül még racionálisan fenntartható és szervizelhető legyen, és mutasson is.

Nem zavar, hogy akár 15-17 éves.

 

A gázzal gazdaságosabbá lehetne tenni (csomagterében meg elfér). Ahogy számítom 1 év alatt a gázszett behozná az árát és nem is pöfögnék el annyi káros anyagot mint a benzinnel.

 

Szerintem erre egy szépen rendben tartott vagy általam rendbe hozott C-s Merci megfelelne, de miért is vennék 2,5 TD-t vagy 2,8 benzinest, ha az erejét nem használnám ki az elővárosi közlekedésben? 

 

A formája még ma is kívánatos, a benzines motrojairól nem hallottam rosszat, alkatrész árai viselhetőek tűnnek, és tetszik is, akkor miért ne vehetnék egy ilyet inkább, mint egy 10 éves bármilyet 800.000.- Ft alatt?

Szerintem ezzel jobban is járnék hosszú távon is!

 

Ja igen, a lehetőségek...

Lehet, hogy elhiszitek lehet, hogy nem, de vehetnék új autót is.

Ugyanakkor nem szeretém ha abban állna pár millió forintom inkább más dolgokra költeném a különbözetet. Nekem nem derogál öreg autóval járni. Négy éve amikor elkezdtünk építkezni akkor is eladtam az szép drága autónkat és vettem egy 14 éveset aprópénzért. Még egy kevésből úgy rendbehozattam, hogy ma is probléma nélkül fut és még mindig szépen néz ki a kora ellenére (persze gondosan választottam ki a típust és a példányt) és gyaníthatóan tőlem megy majd ki a roncstelepre is, mert tudom kiszolgál addig. A szép drága autóból maradt pénzt meg beletettem az építkezésbe. Azóta már az új házunkba lakunk. Amennyiben nem adom el akkor az autót lehet, hogy fél-egy évet csúszott volna a költözés.

Így haladtunk is, autónk is volt. Ekkor fogadtam meg, hogy csak annyit adok ki autóra amennyit muszáj, de azért így is lehet az emnernek szép és jó autója.

 

Láttam már sok olyan embert, akinek többmilliós autója van, de lepattant albérletben lakik, persze nem ítélkezni akarok, de nekem más a fontos.  

 

Szóval szükségem van-e egy Mercedesre? Meg tudom e fizetni?

A válasz igen mert kell egy második autó (kétfelé járunk a nejemmel, a gyerekért meg egy harmadik irányba kell felváltva járnunk a munkabeosztásunktól függően) és egy ilyen Mercit meg tudok venni kényelmesen úgy, hogy mástól nem vonok el pénzt feleslegesen, és igen szükségem van rá mert tetszik!

 

Azért jöttem erre a fórumra, hogy a típussal kapcsolatos információkra, tapasztalatokra és buktatókra kérdezzek rá, nem életvezetési tanácsokra vágytam, de azért köszi az aggódást :)

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337975

Major Auto Kft. Minden jog fenntartva. Major Autó Kft. 6000 Kecskemét, Máriahegy 62. Telefon/Fax: +3676/508-325. Mobil: +3630/9431-688, +3630/9555-666.

 

Kérdezd meg őket, nekem már dolgoztak, veszíteni nem veszítesz semmit. Hátha...:-)

Előzmény: Törölt nick (337952)
bexxter Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337974

Mindig, amikor autót akar az ember. Csak ezt azok még nem tudják, akik nem próbálták :)

 

Ettől függetlenül, a Mercedes nem az a márka, amelyik gázüzemre való. Talán a 211 vagy 212-ből van CNG-s verzió.. de ugye az nem 800e Ft. Egyrészt az értéke a fele lesz, másrészt igazából egyik motorja sem szereti. Elviseli..egy ideig.. aztán ráköltheted mindened, hogy normál értékeken működő motort kapj. 

 

Ahogy asszem' Carlos mondotta gáz a konyhába.. ;)

 

A dízel miért nem játszik? Ja, a millió kilométeres sztori gondolom.. :)

Előzmény: Tukuljac (337972)
karimax Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337973

Ha a lehetőségek megengedik.

Előzmény: Tukuljac (337972)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337972

"Szükség" az egy jó kifejezés...

Miért mikor van "szükség" egy Mercedesre?

Előzmény: bexxter (337971)
bexxter Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337971

Biztos, hogy Mercedesre van szükség?

Előzmény: Tukuljac (337969)
Tomcsiee Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337970

Fogyasztásban szinte nincs különbség, ugyan az a motor, csak egy hangyányit erősebb.

Előzmény: Tukuljac (337969)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337969

Nem feltétlenül lényegtelen, mert gázból sem mindegy azért, hogy 3-5 literrel többet fogyaszt-e egy C200-as mint egy C180-as. Plusz a járulékos költségek - súlyadó, biztosítás, átírás, eredetvizsga, stb. - között is lehetnek különbségek, amelyek végösszege miatt kérdeztem a fogyasztás különbséget...  

Előzmény: bexxter (337968)
bexxter Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337968

Ha gázosítani akarod, szerintem lényegtelen, hogy 180, 200 avagy 220.  :(

Előzmény: Tukuljac (337966)
bexxter Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337967

Így voltunk anno egy EVO VI-al a vörösvári úton.. abban ketten, Sanyi autójában 4en ültünk. Azt ugyan nem tudtuk neki elmondani, hogy az evo az a 190es.. úgy sem hallotta volna. :)

Előzmény: Törölt nick (337962)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.19 0 0 337966

Sziasztok!

 

Pár hete már jártam itt, akkor a nejemnek szánt A osztályos Mercedes kapcsán kértem és kaptam tanácsokat (Leginkább azt, hogy felejtsem el). Ezen a nyomon haladva szép lassan a magam örömére elkezdtem régi C-s Merciket (W202) is nézegetni és láss csodát a nejem nem tiltakozott...

 

Szóval megnéztem személyesen is pár rozsdaboglyát 1994-2000 közötti évjáratból:)

Alapvetően nem az a baj, hogy rozsdásodnak, hanem az, hogy erről az őket árulók nem vesznek tudomást a vételár megállapításánál. Még rosszabb, ha "kijavítgatják". Találkoztam olyan 820.000-re hirdetett, 2000-es évjáratúnak mondott példánnyal, amelyiknek az összes ajtaja élébe és sarkába karosszériatömítő pasztát nyomtak, majd átködölték színre, a küszöbökre meg műanyag spoilert tettek, így takarva el a "részleteket". Az ablaküvegei közül meg körben 98-tól 01-ig(!) minden volt, hátul meg le volt csukva rendesen korábban ezt a vak is láthatta, ha felhajtotta a csomagtérben a kárpitot. Persze mindez volt a kedves eladó szerint a megkímélt állapot (és ezért autóztam oda-vissza kb. 180 km-t szakadó esőben)...  

 

Szóval kb, 2 hete keresgélek komolyabban és kb. 100 Km-es körben jópárat megnéztem, hát sok csodát láttam kishazánkban ... :)

 

Alapvetően benzines C180-ast nézegettem, mert szeretném gázosítani is.

 

Azoknál a példányoknál, ahol a látvány nem riasztott el és eljutottam a kipróbálásig  is azonban felfigyeltem valamire. Mindegyiknél (kisebb-nagyobb mértékben) 1 és 2 majd 2 és 3 fokozat között (kézi váltós persze) van egyfajta "bólintása" az autónak. Nagyobb sebességi fokozatban ezt már nem tapasztaltam. Mindegy, hogy óvatosan vagy "vagányul" gyorsul vele az ember mindig jelentkezik. 

Nem tudom, hogy ez normális-e vagy valamilyen hiba intő jele.

 

Tudja valaki mi lehet?

 

A másik kérdésem, hogy pár napja (a fenti kategória hiányos megbízható kínálata miatt) kiterjesztettem a keresését C200-as benzinesekre is, de nem tudom, hogy ez valójában mennyivel fogyaszt többet a C180-asnál, illetve a két motor között van-e különbség megbízhatóság vagy strapabírás és szerelési költség vonatkozásában.

Erről tudna valaki felvilágosítást adni?

 

Egyébként ezeknél mellé lehet nyúlni automata váltós kivitelekkel? A hibalehetőség mellett többet is fogyasztanak az automaták?

 

Esetleg valakinek C180 vagy C200 benzines kézi váltós szedán  megbízható eladó példánya nincs?

Minimum két lufi+klíma kellene bele és nem túl leharcolt belső. A többi meg az őszinteségen múlik (nem probléma ha dolog van még vele, de akkor ne 700-800.000. körül legyen az ára és tudjam már az elején a hibákat).

 

Köszi előre a tanácsokat és a tippeket is!

fetitaco Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337965

Ritka ronda az a porsche. Amugy szeretem a régebbieket. De nem tartozik a témához a hozzászólásom. Csak úgy megmondtam a személyes véleményem :)

Előzmény: Törölt nick (337954)
bexxter Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337964
Értem, köszi. Van itt valaki aki csinál ilyen mérést? Mondjuk, ha már járóképes lesz, akkor lehet értelmét veszti a kérdés..kiderül, hogy mennyire megy vagy nem megy.
Előzmény: Gubal (337948)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337963

Csak óvatosan a versengésekkel!! Van családod, egyebek, utólag meg már hiába mondod ki, hogy nem érte meg!!

Előzmény: Törölt nick (337962)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337962

Nem hozott szégyent Rám a kislány, utánna meg is simogattam :)

Előzmény: bexxter (337959)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337961

Benzines GTS

Előzmény: kékled (337958)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337960

Igen, ismerem... :)

Nekem kevés volt a benya, azt tudom... :D az Ő nevében nem tudok nyilatkozni, minden lámpánál gumifüst, parketta, tiltás, stb... Szóval nem hiszem h nem nyomta neki... Hozzáteszem gyönyörűen "recsegett" a Porke.. :)

Előzmény: Smafu.w126 (337957)
bexxter Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337959

Az igazi AMGket kivéve szerintem nincs nagyon értelme összemérni egy Porschét egy Benzzel.. másra születtek. (ezt főleg 2000 évjáratig értendő, utána már mindegyik valami más irányba ment..)

Előzmény: Törölt nick (337951)
kékled Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337958

diesel?

 

Előzmény: Törölt nick (337954)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337957

Amúgy szerintem vagykevés volt a naftája, vagy félt vagy valami bibi volt, mert ha tényleg GTS volt az bizony 520Nm nyomatékkal 4.3-at gyorsul, ez közel 2mp vel jobb mint a 430-é!

Előzmény: Törölt nick (337954)
bexxter Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337956

7936 1936 talán.

Előzmény: dolly59 (337949)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337955

Persze hogy magyarul mit vártál? :)

 

Ismered a viccet, hogy mi szeretne lenni a kisfiú ha nagy lesz? :)

Előzmény: Törölt nick (337951)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337954

Tudom, tudom.. De életem egyik legkeményebb "versenye" volt.. Azért csak egy Porsche volt az ellenfél... :)

Előzmény: kékled (337953)
kékled Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337953

Gabikám, nem alacsonyodunk odáig, hogy holmi prsékkal versenyezzünk... :)

Előzmény: Törölt nick (337951)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337952

Szia! 

 

Fejér megye Dunaújváros mellett.

W210 2.9 td motor mechanikus adagolóval 160-180 lóerő.

De hamar kiderült hogy a váltó az gyenge pont :(

Talán tudsz valami alternatívát.?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (337936)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.18 0 0 337951

Egy kis "dicsekvés"... Ma esti sztory.. Nyugati-Dunakeszi... SK rendszámú GTS Panamera Vs. Én... összes lámpánál start.. Lámpától lámpáig fogtam a Porsche-t, hosszabb lámpaköznél viszont elment... De volt egy jó rajtom... Ott lámpától lámpáig két autót adtam neki... De nem is ez a lényeg, hanem az egyik lámpánál leengedtem az ablakot, Ő is... És a szlovák Porsche-ból átszólt magyarul a srác, hogy nagyon jól megy a Merci, és még szép is.. Grat hozzá... Hát jól esett :) apróság, de nekem bearanyozta az estémet.. Fiatalság bolondság... :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!