Jól emlékszem, hogy Te vagy a mihálydi ugye? Ha igen, akkor most jöttemmeg Debiből rohanósban és csak arra fordultam. Mást nem láttam a Lugosi utcában traktort. Nem piskóta, ami ott van.
sziasztok,ha vacakol a hidr.,néha emel néha nem, azt tudjuk,hogy a kúpos szelep ragad be,akkor elég csak a szelepet cserélni, vagy az egész vezérmüvet szoktátok.
2,5méters szárzúzó padló gáz 8liter óránként, nekem a tank a fülkébe lévő 25literes kanna, beledugva a szivó és a visszatérő cső,,így bérbe ha megyek az elhasznált go 2-3szorosát kérem
A dolgot meg nem magára értettem, ha nem azokra akiket az illető említett, ezzel nem volt szándékom megsérteni magát, utólag is elnézést kérek.
Szaby meg jól írta a dolgot, én ismerem valamelyest ezt a problémát egész az elejétől.
Nem vagyok adagolós, csak nekem is volt hasonló problémám, 3 x 20e forintom bánta a javítást, mire végül itthon a röpsúlynál a kiscsapágyat kicseréltük, furcsa mód azóta hibanélkül megyen.
Ha visszaolvasol mondjuk 56270,56273,56274,és itt jössz te:56275.A fórum társaktól elnézést a hivatkozásért,de úgy gondoltam hogy ezen hozzászólások nyilvános mivolta miatt hívatkozhatok hamár így alakult.
Ne idézz hanem hivatkozz,és mutass rá az általam ezen fórumon beirt szövegben hogy ezt én "Adagolós " írtam.
Én tudom hogy ezt ki írta,csak egyelőre nem írom ide,mert hátha rájössz a tévedésre.Asszem "Szaby" írta hogy szerinte nem rám értetted!
De a megfogalmazás eléggé azt mutatja hogy mégis!Én ezt a helyzetet szeretném tisztázni!Mert erre 2 magyarázat lehet ,vagy te is adagolós vagy,vagy pedig tévedés!
kell egy sebváltó első tömítés,2db fogaskerék más semmi, ha a többi cucc jó benne. A két kerék szerintem 15 ezerbe megáll, plussz 1 nap még bele rakod, vagy rakatod.
Nem mindegy, hogy 2200-vel pörgeted a motort vagy csak 1500-al és ugyanúgy 35-el megy. Gondolok itt ekével tárcsával szárzúzóval permetezővel üres pótkocsival közlekedés. Nem mindegy, hogy mennyit fogyaszt a gép.... Ha 82-esbe van rakva akkor a felezési lehetőség elveszlik a gyorsító áttétellel. Mérlegelni kell, hogy melyikre van inkább szükség.
550, 552-esbe már sokkal jobb a gyorsító berakása, mert abban nincs felező váltó csak 9 előre 2 hátra fokozat. Ha bevan kapcsolva a gyorsító akkor bevan, ha kikapcsolja akkor megmaradt az eredeti sebességfokozatok. Hátrány nincs belőle, mint a 82-esbe.
én már mentem el bemérő kocsi mellett kb 35el mert lelassitottam de nem akkor mér be amikor mellette járok hanem jóval előtte akkor még közel volt az 50hez.de nem büntet meg mert a trafi 60ra van beállitva kb.
Jó uton nemrossz a gyorsitó, sőt rosszabb minöségü uton még kényelmesebb 50el mint 30al nem pattog ugy
Minek neked a gyorsitó? ugyse tudsz 35km többel menni hisz a rendör megbüntet ha lassu jármü 25km helyet 60mész igaz mtz-82es az 34km megy az nem elég,határban vagy szántóföldön ugyse tudsz menni vele gyorsan! Pl egy román azt mondta nemek ,hogy T-25össel 6ban szokot berenálni vagy szántani lehet csak azt nem hitte el minél nagyobb a sebességi fokozat annál gyengébb a traki! tehát a 82essel se szántanek 7-8kal inkább 3-4-5 és a Román kiröhögöt!
Ja egyébként az 50-es tipusoknál 3 fokozat van:1-a fék 2-üres szabadon forgás 3 -hajtott állapot.A 80-as nagyfülkéseknél meg 2. 1-bekapcsolva. 2 kikapcsolva.Tehát a lenditö kerekes megoldásnál nem igazán tesz jót a kardán szerkezetnek,mert ügy müködik mint a szártépőnél a pengék még forognak a nagy lendület miatt mikor már a kardán meg áll.
Hát csak nem mertem szétszedni, várok hátha jobb időben elhaggya. Megnéztem a szívótorkot nem úgy néz ki hogy ott a száraknál folyik,motorolaj fogyasztás nem észrevehető. köszönöm a segítségeket!