Keresés

Részletes keresés

Zolker Creative Commons License 2012.02.18 0 0 12786

Jaj tényleg, bocs. :)

 

Uh, sikerült a Ryannek rávenni a BA-t hogy sétafika legyen? Nem semmi... De ez elég bonyolultan hangzik, le-föl, meg átséta a szervizúton...

Előzmény: BJ (12785)
BJ Creative Commons License 2012.02.18 0 0 12785

idézni csak pontosan, szépen :-)

 

"és ezt így hogy...?"

Előzmény: Zolker (12783)
BJ Creative Commons License 2012.02.18 0 0 12784

a B-n ahogy mondod, az A-n pedig buszos kapunál legyalogol, géphez odafárad, majd gép saját lépcsőjén felmegy.

Előzmény: Zolker (12783)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12783

És ezt így most hogy? - kérdezné a klasszikus. :)

 

Csövön ki, tyúklétrán le, gép saját tyúklétráján fel, vagy hogy?

Előzmény: BJ (12782)
BJ Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12782
Csöves állóhelyről de gyalogolnak az utasok
Előzmény: Utas2 (12778)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12781

Nem először a sajtótörténetben. :)) Lásd a Vueling-házasság előszobáztatását VGG kollégától, amit még aznap megcáfoltak a spanyolok...

Előzmény: giornalista (12779)
giornalista Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12780

erre biztosat nem tudok mondani, mert nem láttam ma a gépeiket. de tegnap este csőre parkolt rá az egyik gép, gondolom, reggelre nem vitték arrébb.

Előzmény: Utas2 (12778)
giornalista Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12779

ez a Népszabadságos cikk valami orbitális félreértésen és hozzá nem értésen alapul.

Előzmény: Budairport.info (12774)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12778

Csőről mennek a ryanair gépek, vagy külső állóhelyről?

Előzmény: BJ (12775)
giornalista Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12777

egyelőre nem fejezték be őket. ahogy a hírekben is olvasható volt, a szakszervezetek előtt hever néhány kényes javaslat, azok megvitatása után kezdődhet majd az igazi dömping.

Előzmény: Törölt nick (12771)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12776

Hát így már teljesen érthető, meg akkor ez feloldja azt az ellentmondást is, hogy 5 itteni gép hogyan csinál ennyi fordulót. Köszi a dolgok megvilágítását, helyretevését!

 

Nem nagyon emlékszem, hogy a más bázisról indított járatokról nyilvános kommunikáció zajlott volna, csak az volt, hogy BUD-ról ennyi meg annyi járat, 5 gép, stb. Ez viszont tiszta helyzetet teremt.

 

Előzmény: Budairport.info (12774)
BJ Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12775

pont most néztem hogy már ma is van egy ilyen - az esti Stansted

Előzmény: Zolker (12773)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12774

A Ryanair több városból is indít járatot Budapestre olyan repülőgépekkel amelyeknek nem itt van a bázisa : Birmingham, Bologna, Bristol, Dublin, London, Madrid, Trapani. Perzse ezeket is beleszámolták a tervezett utasszámba. A nyári menetrendtől heti 127 Ryanair járat üzemel Budapestről. A B737-800-as 189 üléssel oda-vissza így hetente (127x2x189) 48006 utaskapacitást jelenthet maximum. 1 év alatt így jöhet össze a 2,4 millió utas ha 100%-os kihasználtságúak a járatok. Erre ugyan nincs esély de ha 80-85%-os a töltöttség akkor is megvan a nagyjából 2 millió utas.

Előzmény: Zolker (12773)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12773

Miért, lesz olyan Ryan pl., ami nem a BUD-bázisról jön/megy BUD-ra/ról? Én nem is tudtam erről.

Feltételezem, pusztán az általuk bejelentett heti/napi járatszámot vették alapul, amelyben benne van a nem BUD-bázisként induló/érkező járat is, ha volna ilyen - merthogy nem bázisként elemzik, hanem csakis a járatszámok alapján a két cég ígéreteit.

 

Előzmény: uhb129b (12772)
uhb129b Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12772

Nekem nem világos, hogy ezekbe a számításokba belevették azokat a járatokat is, amelyeket a Wizz meg a Ryan nem a Budapesten állomásozott gépekkel teljesít majd?

Előzmény: Zolker (12769)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12771

Befejezték az elbocsájtásokat, vagy még folytatják? Nálatok hány főt érintett?

Előzmény: giornalista (12767)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12770

Szívesen!

Legalább nem kong majd az ürességtől T2 meg a csilivili Élményterminál... Annyira.

Előzmény: Budairport.info (12758)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12769

Ez igaz, a számításból kimaradt, bocsánat. Azonban:

 

http://nol.hu/gazdasag/egyik_fapados_sem_tudja_tartani_az_igereteit

 

Szóval akkor meg bejön az, hogy a modellszámítás 100%-os kihasználtsággal is csak cipőkanállal igazolja az ígért utasforgalmakat.

 

A valósághoz közelebbi telítettség alapján viszont kérdéses a 2,4 millió körüli utasszám egy évben, 5, illetve 6 géppel is...

Előzmény: Milkabika (12754)
Zolker Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12768

Nem ez volt a kérdés, de Budairportinfo már megválaszolta. :)

 

Előzmény: BJ (12752)
giornalista Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12767

pompás. végre nem fér ki a két nappal későbbi menetrend is a 2B induló táblára!

Előzmény: Budairport.info (12766)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12766

A bud.hu-n is módosítva 2B-re

Előzmény: giornalista (12764)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12765

A Ryanair és Budapest Airport tájékoztatása szerint is a 2B Terminált használja a Ryanair légitársaság ! A bud.hu-n megjelent információk ezek szerint tévesek.

Előzmény: giornalista (12764)
giornalista Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12764

a bud.hu szerint nem, és ez érdekes: ha az induló járatok közül a maiakat listázod ki a Ryanairre, minden 2B. ha a holnapiakat, minden 1-es terminál.

Előzmény: Budairport.info (12758)
viricsi Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12763

Köszi.

Mindenesetre érdekes, hogy inkább takarítanak, mintsem változtassanak a szokásaikon és hulladékgyűjtőbe dobják a rágót.

Milyen lehet a cipőtalpuk? :-)

Előzmény: Utas2 (12761)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12762

akarom mondani: flamand....

:-)))

Előzmény: Utas2 (12761)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12761

A rágógumival kapcsolatban én is tapasztaltam ugyanezt. Lehet, hogy jobban ragad a kőre, mint az aszfaltra? Egyébként Eindhovenben évente 4x tisztítják az utcákat a rágógumitól....

 

 

http://www.zweegers.nl/images/kauwgom-verwijderen.jpg

 

De más holland városokban is probléma, Hasseltben pl. idén 28ezer jurót áldaznak a rágógumitlanításra:

 

http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/extern-stad-hasselt-bindt-opnieuw-strijd-aan-met-kauwgom.aspx

 

A szelektív hulladékgyűjtés viszont müxik, és már a háztartásokban kezdődik, sok helyen külön kuka van már a házban/lakásban az általános szemét, a zöldfélék és a papír gyűjtésére (és ezeket külön időpontokban is viszik el.)

 

 

Előzmény: viricsi (12760)
viricsi Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12760

Off

Ma villámlátogatáson felétek jártam. (Eindhoven)

Megdöbbető volt, hogy ezen a környezettudatos helyen nem lehetett szelektív hulladékgyűjtőket látni és ami rettenet volt, az a járdát szó szerint mindenütt elborító, széttaposott rágógumitenger volt.

Mi ennek az oka?

 

  

Előzmény: Utas2 (12759)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12759

:-((((((

Előzmény: viricsi (12737)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12758

Természetesen 2B az összes Ryan indulás. Javítva a Lübeck is. Köszi !

Előzmény: Zolker (12750)
BJ Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12757
Igen, amelyik utána sch-be megy tovább
Előzmény: Törölt nick (12756)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!