Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hell_rc5 Creative Commons License 2010.10.24 0 0 8345
ez elvileg az immo kiiktatasahoz valo kod, arra az esetre ha a kulcs nem mukodne, amugy meg lehet probalni a kulcs ujraszinkronizalasat, 1es lagunanal meg regebii clional ugy mukodik hogy kocsiba beul ajto becsuk a piros immo led ilyenkor szepen lassan pislog ezutan a kozponti zar gombjat kell lenyomva tartani 10 masodpercig (ez a gomb e3 ban szerintem valahol fent van a lampa mellett) es amikor kattan ki meg be a zar (piros led egve marad) utana kell az 1 vagy ha van masik akkor a masik kulcsot is mukodtetni.
Előzmény: les.lee (8342)
Mistral1 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8344
Meg, persze, csak... :-(
Nekem még 2006-ban küldtek a rönóHungáriától ehcte kezelési utasítást a 97-es 2.2tD-hez :-) Hétfőn megpróbálom a szkennert, legalább azt a pár oldalt, ami ehhez kell. A központi zár belső gombjával kell beadagolni és számolni a led villogását :-)
2-3 próbálkozás után fél órára letilt (vagymi... :-)
Hétfőig tarts ki...
Előzmény: les.lee (8342)
wik_406 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8343
szia!

Ebay.de-n lattam ilyesmit.

Wik
Előzmény: _espace_ (8340)
les.lee Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8342
Hell köszönöm a kódot!

Mistral1 megnéznéd, hogy a kód birtokában mit kell tegyek a kulcs kódolásához?
Habár Hell szerint 97-től csak clippel lehet beadni, de hátha....
omegawatch Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8341
sziasztok, egy 2007es 2.0DCI grandespacehez kellene keréknyomás szenzor-jeladó vagy mittomén, vaterán láttam árulnak egyet lagunához, az jó bele?
_espace_ Creative Commons License 2010.10.23 0 0 8340
Szia!

A gyűrű kellene ami a féktárcsán van, de nem találok sehol.


Előzmény: wik_406 (8335)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8339
Hi
A Soproni szervízbe anno Táliát hordtunk , azzal nem volt gond . Felénk mindenki a Csornait ajánlotta én oda hordom , a Bendes Attila ott az ész (TomVoy Tamás kaliber); látszik rajta hogy szereti is a szakmáját és érdekli is , korrekt nem ködösít és fejből vágja a szervízkönyvet ... csak ajánlani tudom mindenkinek . Ja és lehet kicsit alkudozni is swarcz-ba is , nekem motor ki-be rakás 45e helyett 25e lett így (a kipuf. leömlő repedése miatt kellett) .
Olvass vissza nekem Ő segített telefonon mikor Olaszban szervíz üzemmódba ment át az automataváltóm ...

Mielőtt belevágtam Voy után Espace-ba , volt egy ismerős-munkatárs akinek a BMW-je előtt ilyen volt azt kérdeztem meg . Mindíg azt mondta jó-jó csak apró hülyeségek mentek el rajt mindíg amik idegesítették , akor még ezt nem értettem . Voy (nekem 97 tojás volt) után talán a szerintem felesleges computerizáció a zavaró a III-asban (IV-ben gondolom méginkább) . Pedig informatikus vagyok , de autókban irtózom ezektől . Mondtam is a kereskedőnek autót vennék , computer már van otthon ...
Előzmény: Hlapci (8336)
speedwayracing Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8338

Üdv  Atti !

Szerintem örülj hogy  sokan  választjuk ezt  a  márkát 96 utáni  évjáratban. Neked  pedig  van  munkád  belőle,  bár  ilyen   megnyilvánulás  után  nem  hinném  hogy  szivesen vinném hozád a kocsit szervízre  vagy  javításra. Az  pedig hogy  mi  mennyibe kerül  az  mindenkinek  relatív, senkinek  nem  tettek pisztolyt a  fejéhez  hogy  csak  espace-t  vehet. De  a  népitéletben te  is  olvashatsz  olyan  más  márkáról  hogy  egy -egy  javítás  áráért vehetnél  egy komplett friss  vizsgás  autót. Lassan  szépen gyűlnek  a  km-ek a  III-as  2.2.dt-be, és lassan már  kezd  foglalkoztatni a  gondolat  hogy  mi  lesz ha ennyi  meg  annyi km les  benne, de  eggyenlőre semmi  gond  vele  néhány  apróságot  kivéve !!

 

Ü.I.

Megcsináltam  a fórumos  reklámot a  kocsira amiről  már  volt  itt  szó, hétvégén  lefotózom  és  közé  teszem  nektek !

Előzmény: G-Atti (8294)
-joker- Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8337
Őket nem ismerem, a keszthelyi az ok, az az Én csapatom :)
Előzmény: Hlapci (8334)
Hlapci Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8336
Szia

Én a voyit 322000 km -el vettem, és 1 év allatt most van 357000. Tom-Voyhoz jártam én is, de kezdett elegem lenni a plusz 80 km-ből minden esetben. Sopronban nem volt olyan szervíz aki vállalta volna, vagy csak nagyon drágán.

Voyiból csak grand, de hagyom az Off-ot.

Eddig az Espace kicsit csalódás, pedig csak 3 napja van meg, de már a vétel másnapját a szervízbe töltötte, és mindig nem tökéletes szerintem.
Teszeni teszik, és ha hosszab távon olyan lessz mint a Berlingóm volt ( 0 hiba 7 év alatt), akkor elleszünk együtt még 1-2 évig.

A cél, hogy ha elindulok akkor meg is érkezzek, és ne az autó miatt kelljen megállni.



Előzmény: Törölt nick (8331)
wik_406 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8335
szia!

A gyuru kellene, vagy a jelado? nezz korul a hazai bontokban, (autosszaki.hu asszem) es tuti van. 6e korul mar szerintem kapsz.


Wik
Előzmény: _espace_ (8332)
Hlapci Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8334
Szia

Igazad volt ledugózták és megy a kocsi, bár nem tökéletes, ugyanis alapjáraton nagyon rángat. Azt javasolták, hogy mindeképpen vigyem el diagnosztikára, amit meg is fogok tenni.

Mi a véleményetek a Soproni renault szervízről?

Üdv
Előzmény: -joker- (8323)
imitto27 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8333
_espace_ Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8332
Sziasztok! IV-es (2004) 1.9 dci-be kellene hátsó ABS jeladó. Az autóalkatrész kereskedő azt mondja nincs külön csak tárcsávan, de tárcsát most cseréltem és pont aközben pattant el, nem tudtuk levenne egyben, sajnos eltört. Tud valaki estleg beszerzési forrást? Köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8331
hello

Én is Voyagerből ültem át Espace III-ba . Nem bántam meg . Mondjuk én a Voy-it a Tom-Voy Kft-hez hordtam 10eKM-enként , azok profik . De nekem is rohadt a vas 14évesen és egyre húzósabbak voltak a szervízek .
Most egy 2000cm3 16V (benz.) automata Espace-t hajtok . Elöl a kényelem ugyanaz , bár el kell ismerni hátul az amcsi kényelem messze jobb volt , de a család megszokta .
Méretre : a GrandEspace = normal Voyager ! Tapasztalat .
A szervíz light-osabb ha nem választassz bele valami trükkösbe ...
Eddíg még az Espace sem hagyott ott sehol , pedig europát járom vele !
Előzmény: Hlapci (8317)
SajtFondue Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8330
A IVesen ez egy visszahivasos dolog volt, ha jol emlekszem....
Előzmény: BiaStrom (8328)
BiaStrom Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8329
..vettem...
Előzmény: BiaStrom (8328)
BiaStrom Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8328
Nálam a IV-es csinált hasonlót, megvetem én is a motort, de nem raktam be, megjavult. Azóta is itt van a garázsban.
Előzmény: imitto27 (8326)
Mistral1 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8327
Bizony infrás - és nagyon köszi!!!!
Előzmény: hell_rc5 (8322)
imitto27 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8326
Meglepett az Espace azzal a hibával amivel a BMW búcsúzott...pont ugyanaz :D Mentünk haza a családdal, asszony (jobb szélen, középső sorban) mondja hogy ne fűtsek már ennyire, szakad róla a víz, a picur meg téli cuccban van a hordozóban - mondom az érdekes, én megfagyok. Egyből az öreg bajor jutott eszembe, gyors ellenőrzés és tényleg: a bal oldali rostélyokból csak jég hideg, a jobb oldaliakból meg meleg levegő jött (mindkét oldal 20 fokra állítva). Keverőmotor csere, valami 16.000.- jó magyar forint. A szervízben a tulaj mondta hogy nemrég az övének pont ugyanez volt a baja - az övé egy nagyjából egy korú 3.0 v6
janatomi Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8325
KERESEK!!!! Az ABS-ESP Egység száma:8200345940 --B . Gyártmány: ATE. Kétsoros csatlakozással. 2005. 06.havi...Renault espace.IV.
-joker- Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8324
Ezt Én is kihagynám.
Előzmény: csaba97 (8319)
-joker- Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8323
Én csak az EGR szelepre gyanakszom még mindíg.
Előzmény: Hlapci (8317)
hell_rc5 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8322
ez meg elvileg infras , 2178 a kod
Előzmény: Mistral1 (8281)
hell_rc5 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 8321
bocs el voltam zuhanva, 2222 a kodod elvileg
Előzmény: les.lee (8318)
csaba97 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 8320
Szia!

Köszönjük. Ha lesz, megyünk.
Előzmény: marius73 (8314)
csaba97 Creative Commons License 2010.10.21 0 0 8319
Ma megnéztem, 148.000 km, kis repedés a bal első sárvédőn, az elején kérdéses sérülések, az első tulaj Kft., a második Zrt. A kereskedő a szervizkönyv helyett a javításról készült számlákat mutatta meg. 2007-től kb. 1.600.000.-Ft-t költött a tulaj rá (márkaszervizben). Csalódás volt, nem vettem meg.
Előzmény: -joker- (8316)
les.lee Creative Commons License 2010.10.21 0 0 8318
Hell Rc5!

Segítesz akkor?

Már nagyon kéne a kód, mert egy hete ott van a kocsi a szerelőnél.
Előzmény: hell_rc5 (8275)
Hlapci Creative Commons License 2010.10.21 0 0 8317
Szia Köszi

Eddig illetve most is Voyagerem van 16-éves és az egy egyszerűbb szerkezet, legalábis gondolom, mert még nem hagyott ott sehol a 357 000 km ellenére ( csak hát a rozsda meg a kor, meg a 0 szervízháttér )

Amit nem csinál:
Egy erősebb lejtmenet utánn kigyuladt ez a lámpa ( a könyv szerint injektor vagy inditásgátló hiba), és megáltam leállítottam, újraindítottam, lámpa még mindig égett. Ha el akartam indulni, akkor lefulladt, illetve füst jött ki belőle.
Indulni indult, illetve alpjáraton is ment.

Egyébbként az autó tetszik a sok üvegfelület, kényelmes, bár kisebb mint a Voyager. ( és kevésbé amerikai :) )
Előzmény: -joker- (8315)
-joker- Creative Commons License 2010.10.21 0 0 8316
Ha szép a verda, jó az ár, én megvenném.
Van róla link? Fent van valahol?
Előzmény: csaba97 (8313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!