ez elvileg az immo kiiktatasahoz valo kod, arra az esetre ha a kulcs nem mukodne, amugy meg lehet probalni a kulcs ujraszinkronizalasat, 1es lagunanal meg regebii clional ugy mukodik hogy kocsiba beul ajto becsuk a piros immo led ilyenkor szepen lassan pislog ezutan a kozponti zar gombjat kell lenyomva tartani 10 masodpercig (ez a gomb e3 ban szerintem valahol fent van a lampa mellett) es amikor kattan ki meg be a zar (piros led egve marad) utana kell az 1 vagy ha van masik akkor a masik kulcsot is mukodtetni.
Meg, persze, csak... :-( Nekem még 2006-ban küldtek a rönóHungáriától ehcte kezelési utasítást a 97-es 2.2tD-hez :-) Hétfőn megpróbálom a szkennert, legalább azt a pár oldalt, ami ehhez kell. A központi zár belső gombjával kell beadagolni és számolni a led villogását :-) 2-3 próbálkozás után fél órára letilt (vagymi... :-) Hétfőig tarts ki...
Hi A Soproni szervízbe anno Táliát hordtunk , azzal nem volt gond . Felénk mindenki a Csornait ajánlotta én oda hordom , a Bendes Attila ott az ész (TomVoy Tamás kaliber); látszik rajta hogy szereti is a szakmáját és érdekli is , korrekt nem ködösít és fejből vágja a szervízkönyvet ... csak ajánlani tudom mindenkinek . Ja és lehet kicsit alkudozni is swarcz-ba is , nekem motor ki-be rakás 45e helyett 25e lett így (a kipuf. leömlő repedése miatt kellett) . Olvass vissza nekem Ő segített telefonon mikor Olaszban szervíz üzemmódba ment át az automataváltóm ...
Mielőtt belevágtam Voy után Espace-ba , volt egy ismerős-munkatárs akinek a BMW-je előtt ilyen volt azt kérdeztem meg . Mindíg azt mondta jó-jó csak apró hülyeségek mentek el rajt mindíg amik idegesítették , akor még ezt nem értettem . Voy (nekem 97 tojás volt) után talán a szerintem felesleges computerizáció a zavaró a III-asban (IV-ben gondolom méginkább) . Pedig informatikus vagyok , de autókban irtózom ezektől . Mondtam is a kereskedőnek autót vennék , computer már van otthon ...
Szerintem örülj hogy sokan választjuk ezt a márkát 96 utáni évjáratban. Neked pedig van munkád belőle, bár ilyen megnyilvánulás után nem hinném hogy szivesen vinném hozád a kocsit szervízre vagy javításra. Az pedig hogy mi mennyibe kerül az mindenkinek relatív, senkinek nem tettek pisztolyt a fejéhez hogy csak espace-t vehet. De a népitéletben te is olvashatsz olyan más márkáról hogy egy -egy javítás áráért vehetnél egy komplett friss vizsgás autót. Lassan szépen gyűlnek a km-ek a III-as 2.2.dt-be, és lassan már kezd foglalkoztatni a gondolat hogy mi lesz ha ennyi meg annyi km les benne, de eggyenlőre semmi gond vele néhány apróságot kivéve !!
Ü.I.
Megcsináltam a fórumos reklámot a kocsira amiről már volt itt szó, hétvégén lefotózom és közé teszem nektek !
Én a voyit 322000 km -el vettem, és 1 év allatt most van 357000. Tom-Voyhoz jártam én is, de kezdett elegem lenni a plusz 80 km-ből minden esetben. Sopronban nem volt olyan szervíz aki vállalta volna, vagy csak nagyon drágán.
Voyiból csak grand, de hagyom az Off-ot.
Eddig az Espace kicsit csalódás, pedig csak 3 napja van meg, de már a vétel másnapját a szervízbe töltötte, és mindig nem tökéletes szerintem. Teszeni teszik, és ha hosszab távon olyan lessz mint a Berlingóm volt ( 0 hiba 7 év alatt), akkor elleszünk együtt még 1-2 évig.
A cél, hogy ha elindulok akkor meg is érkezzek, és ne az autó miatt kelljen megállni.
Igazad volt ledugózták és megy a kocsi, bár nem tökéletes, ugyanis alapjáraton nagyon rángat. Azt javasolták, hogy mindeképpen vigyem el diagnosztikára, amit meg is fogok tenni.
Sziasztok!
IV-es (2004) 1.9 dci-be kellene hátsó ABS jeladó. Az autóalkatrész kereskedő azt mondja nincs külön csak tárcsávan, de tárcsát most cseréltem és pont aközben pattant el, nem tudtuk levenne egyben, sajnos eltört.
Tud valaki estleg beszerzési forrást?
Köszi!
Én is Voyagerből ültem át Espace III-ba . Nem bántam meg . Mondjuk én a Voy-it a Tom-Voy Kft-hez hordtam 10eKM-enként , azok profik . De nekem is rohadt a vas 14évesen és egyre húzósabbak voltak a szervízek . Most egy 2000cm3 16V (benz.) automata Espace-t hajtok . Elöl a kényelem ugyanaz , bár el kell ismerni hátul az amcsi kényelem messze jobb volt , de a család megszokta . Méretre : a GrandEspace = normal Voyager ! Tapasztalat . A szervíz light-osabb ha nem választassz bele valami trükkösbe ... Eddíg még az Espace sem hagyott ott sehol , pedig europát járom vele !
Meglepett az Espace azzal a hibával amivel a BMW búcsúzott...pont ugyanaz :D Mentünk haza a családdal, asszony (jobb szélen, középső sorban) mondja hogy ne fűtsek már ennyire, szakad róla a víz, a picur meg téli cuccban van a hordozóban - mondom az érdekes, én megfagyok. Egyből az öreg bajor jutott eszembe, gyors ellenőrzés és tényleg: a bal oldali rostélyokból csak jég hideg, a jobb oldaliakból meg meleg levegő jött (mindkét oldal 20 fokra állítva). Keverőmotor csere, valami 16.000.- jó magyar forint. A szervízben a tulaj mondta hogy nemrég az övének pont ugyanez volt a baja - az övé egy nagyjából egy korú 3.0 v6
Ma megnéztem, 148.000 km, kis repedés a bal első sárvédőn, az elején kérdéses sérülések, az első tulaj Kft., a második Zrt. A kereskedő a szervizkönyv helyett a javításról készült számlákat mutatta meg. 2007-től kb. 1.600.000.-Ft-t költött a tulaj rá (márkaszervizben). Csalódás volt, nem vettem meg.
Eddig illetve most is Voyagerem van 16-éves és az egy egyszerűbb szerkezet, legalábis gondolom, mert még nem hagyott ott sehol a 357 000 km ellenére ( csak hát a rozsda meg a kor, meg a 0 szervízháttér )
Amit nem csinál: Egy erősebb lejtmenet utánn kigyuladt ez a lámpa ( a könyv szerint injektor vagy inditásgátló hiba), és megáltam leállítottam, újraindítottam, lámpa még mindig égett. Ha el akartam indulni, akkor lefulladt, illetve füst jött ki belőle. Indulni indult, illetve alpjáraton is ment.
Egyébbként az autó tetszik a sok üvegfelület, kényelmes, bár kisebb mint a Voyager. ( és kevésbé amerikai :) )