Most még egy másik féltengelyt akarok kipróbálni, mert az is benne van még, hogy a felújítás kidobott pénz volt és szart sem ért. Ehhez kell szerezzek egy jót, amire akkor van esély ha a kereskedő ismerősöm behoz egyet 520i-t amiről le tudjuk szedni kipróbálásra.
Fékezéskor néha nekem is ráz, de én tudom is hogy silány minőségű a féktárcsa és a fékbetét is rajta. A betét bele is égett már a tárcsába....
Szia, sikerült jutnod valamire? Az enyém is ráz, idén 3x voltam centíroztatni a kerekeket (nyári R18). Nálam centírozás után jó, viszont a múltkor pont pénteken csináltattam, jó is volt, aztán hétfőn mentem vele rögtön a Balatonra és már rázott a kormány... Tiszta ideg voltam. Azóta megint voltam centíroztatni, 15-20g volt megint az eltérés 2 hét alatt...
Szerintem a féktárcsa lehet még ludas, mivel nagyobb sebességről lassítva szintén remeg.
Igen, az a kardán kereszt lenne... De nem az a baj!
Azt hiszem megtaláltam, mivel mindig a kocsiban ülve hallgattam és nem kiszállva, ezért nem tudtam eldönteni honnan jöhet... De azt hiszem a fékbetét van csak kilazulva... De okosabb leszek, ha le lesz véve a kerék, esetleg a nyereg is!
Köszönöm a segítséget a többieknek is! Remélem ennyivel megúszom... :)
De adtak fél évet...tavaly decemberben javították áprilisban visszavittem hogy nem jó,akkor még nem volt ennyire rossz mint most,ki is próbálta az osztomű specialista és szerinte semmi baja nincs,ezek után kitörölhetem a "garanciával":(.
Sziasztok!Van valakinek pozitiv tapasztalata osztómű felújítással kapcsolatban?Tud valaki ajanlani egy jó szerelőt vagy inkább vegyek egy bontottat?Az Újpesti Muddy!s Kft. sajnos nem jött be,kb. 4000 Km után már megint dübög,kihagy kanyarban a "teljesen felújított" osztómű.Különben egy manuális 2009s 525xdről van szó.köszi az ötleteket,válaszokat előre is.
sajnos akkor sorra kell venni a többi dolgot: difi, váltó kihajtás.....még volt egy ismerősnek olyan, hogy a hátsó kerekek adtak ki ronda hangot és rázkódást, de csak ha rajta volt a kocsi súlya, megemelve semmi nyoma nem volt........majd utána kérdezek, mi is volt pontosan.....
előről hallod de nem onnan jön (ha onnan akkor hardy) de szerintem 99% hogy hátulról, hátul az e60-aknál nem hardy van hanem egy csukló (mint egy féltengelyen) és az kikopik, kiszárad a zsírtól, stb...