Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MÁV intéző Creative Commons License 2016.03.05 0 0 13477

Köszönöm a segítséget, meg a videókat. Az eredmény, vásárolva lesz egy T1 500C-S kardán a forgókapára a most azon levőt pedig  rövidebbre vágom öt centivel. Az hajtja majd a darálót.

triplaharom Creative Commons License 2016.03.05 0 1 13476

Mivel hajtattad ?

Nem lehet, hogy kellene oda 1 szabadonfutó is ?

Előzmény: MÁV intéző (13475)
MÁV intéző Creative Commons License 2016.03.05 0 0 13475

A tudatlanság eredménye.

Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13474

Na persze a legegyszerűbbel kezdeném azért....... a gyertyacserével !

Előzmény: százados 83 (13472)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13473

A leállás mikéntjéből, azért lehet következtetni ,hogy mi fogyott el !

Ha nincs szikra, akkor hirtelen áll le, ha a benzinszint változik,ill. fogy ki, akkor előbb elszegényedik a keverék, és felpörög leállás előtt !

Okozhatja a gyújtótekercs, kondenzátor,gyújtókábel, gyertyapipa,esetleg a megszakító, ha trafós akkor a trafó hibája is !

Vagy nem folyik a karbiba kellő mennyiségű benzin,ez okozza a leállást !

Ennyi információból nehéz megmondani a pontos okot !

Előzmény: százados 83 (13472)
százados 83 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13472

Üdv. 

Itt  még igencsak uj vagyok igy kérdeznék is gyorsan. Van egy pannoniamotoros szarvastraktorom, és melegen egyszerüen leáll. Mi okozhatja a problémát? Benya van, szikra van megfelelö, benyábol többet is kap mint kellene de megy, de igy elsöre gyujtásra gondolnék. Minden értékelhetö választ elöre is nagyon köszönök

gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13471

Ez a rosszul összerakott kardán:

 

Ez meg a jól összerakott:

 

Vagy valami ilyesmi.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Zemiator (13468)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13470

Nem , de nem mindenkinek áll jól ! :-)

Előzmény: gesszti (13469)
gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13469

Azért a monokini se egy hüle találmány... :-))

Előzmény: Zemiator (13462)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13468

Tehát akkor nem zártszelvény , hanem négyzetvas volt !  Az sem szerencsés szerintem !

Egy jó kardánnak, amúgy nem okozhat problémát a 20-25 fokos szögeltérés !

Ehhez persze a kereszteknek megfelelően kell állniuk ,és a csúszóperselynek is szabadon kell mozognia !

https://www.youtube.com/watch?v=f9a83nakHOg

Előzmény: MÁV intéző (13467)
MÁV intéző Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13467

20×20-as gátervasat csavart meg, holnap teszek fel képet. Persze ezt lehet szerencsének is nevezni. Nem az új kardánt nem a TLT csonkot nem a bordás tengelyt. lehet szerencsés vagyok de jobban örülnék ha okosabb lennék.

Előzmény: Zemiator (13463)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13466

Neked tényleg egyszerűbb lenne beszerezni az alkatrészeket Dunaszerdahelyről !

Amúgy kaszálásra, forgatásra,rendsodrásra, szerintem tökéletesen megfelelne a K 25 !  

 

Szeretem mindkettőt !  A K 25-ös is fordulékony, de a 324-es kisebb könnyebb,fürgébb !  Ha befékezem, szinte egy helyben megfordul !

Sajnos egyenlőre még mindkettőnek kell várnia a teljes felújításra .

Előzmény: kistrakis (13455)
MÁV intéző Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13465

 Az első próba hajtás kínos kudarc lett. Egy igen kopott, MÉH telepen lelt  kardánt,amit kimondottan ilyen próbálkozásokra vittem haza, pillanatok alat megcsavart üresen. Most azon töröm az asszony pénztárcáját, hogy veszek egy újat, és vágok el géplábából kb 10-13cm-t ez hoz vagy 10 fokot de még az is kb.20-25 fok lesz.  A kardán kopott  állapota lehetett az oka a sérülésnek? Az összekötő elem 20×20mm-es négyzetvas /ez csavarodott el/Érdekel a féltengelyből készült kardán, ez az első kardán hajtású saját építésű gépem nagyon meglepett a lüktetés is, persze ezt is a kopott kardánnnak tudtam be. 

Előzmény: gesszti (13460)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.03.04 0 1 13464

Így van dupla csuklós gardán ,sok helyen használnak ilyeneket féltengelyekben ,pl zetor, tátra !TZ4k derékcsukló !

Előzmény: MÁV intéző (13459)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13463

Azért azon ne csodálkozz, ha a 20x20-as zártszelvényt megcsavarta !   Kicsit gyengusz az az anyag erre !

Előzmény: MÁV intéző (13459)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13462

Pont így lesz a Danamitból- Dolomit, mint a homokiniből-monokini ! :-)

Előzmény: gesszti (13461)
gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13461

..."homokinetikus". Nem mono....

Előzmény: gesszti (13460)
gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13460

Autó féltengelyben nem gondolkodtál? Kicsivel többet elvisel, és monokinetikus. (nincs lüktetés)

 

Ha mindenképp maradsz a keresztes hagyományos kardánnál, akkor két duplacsuklós megoldással tudsz nagyobbat is törni. (hasonló, mint a 2T Warbi féltengelye)

Előzmény: MÁV intéző (13459)
MÁV intéző Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13459

Köszönöm a választ. Magam is ezt a szöget ajánlanám jószívvel minden gépépítő társamnak, most abban a ciőben járok mint a kis iskolások, egyszerűen nem az jött ki. Hátha valaki ismer olyant, hogy speciális építésű nagyobb hajlás szöget elviselő kardán is van már kitalálva, kivéve a hardyt, hogy ne keljen a gép lábait 10-13 cmrel rövidebbre vágni. 

Előzmény: gesszti (13458)
gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 1 13458

15 fok környékéig szoktak jól működni (legalábbis elméletileg)

Előzmény: MÁV intéző (13457)
MÁV intéző Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13457

Tiszteletem az uraknak!

Segítsen már Valaki, hogyan kell méretezni a kardántengelyt, mekkora az a legnagyobb szög amit még tartósan károsodás nélkül jól elvisel, ezzel hajtanám az ágdarálót./egy tengelyes négy késes/

kistrakis Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13456

Maximálisan igazad van! De talán azért értették amit visszább írtam mégha pont ez jutott eszembe a neve helyett is.

Előzmény: gesszti (13452)
kistrakis Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13455

Köszönöm az elismerést részetekről, igazán nem is ez a gép volt a cél amit kinéztem csak mire összekapartam a lóvét azt eladták.De nem bántam meg mert a családban lévő pár hektár föld minden műveletét el tudom vele végezni ezért is a munkagépek (és még nincs is minden ami kellene).Amúgy ez is már 1984-es és csak nekem új.

Én Győrmegyei vagyok,mikor a 414-est vettem előtte nézegettem én is a K 25-öst de mikor az egyik barátomé 2x egymás után hengerfejes lett kiábrándultam belőle pedig alkatrészt is könnyen vennék hozzá mert közel van Dunaszerdahely (Szlovákia) és még olcsó is.

Ha lesz lehetőséged és keret rá csináld meg a 324-est mert egy érték és az is marad!Azt azért sajnálom hogy nem a metrikus csavarok vannak bent de ha nincs velük probléma nincs is gond nem úgy én a 414-esel, hiányoztak néhány megszakítva szóval volt néhányszor agyalás hogy is legyen de aztán mindig metrikus csavar lett a vége.

Előzmény: Zemiator (13450)
gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13454

Nem rossz szándékból írtam, csak megjegyeztem.

 

Serdis szaki intézte Taszáron.

 

Serdis szakiról amúgy hallott valaki valamit mostanában? Rendesen eltűnt.

Előzmény: Lki1 (13453)
Lki1 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13453
Sokan nem mondják jól, de értjük, és ez a lényeg!
Én inkább TX-et használnék. Az nem hízik a víztől, és az olajtól. Viszont drágább.

Az 1KVD8-asodat hol újíttattad fel? És mennyibe volt?
Majd rá akarom szánni a pénzt a sajátomra.
Előzmény: gesszti (13452)
gesszti Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13452

Ne vedd rossz néven, csak olvastam a hozzászólásod, és feltűnt.

 

Dolomit:

Danamid:

Előzmény: kistrakis (13437)
triplaharom Creative Commons License 2016.03.04 0 0 13451

Szép darab, gratula a felújításért !

Előzmény: kistrakis (13449)
Zemiator Creative Commons License 2016.03.03 0 0 13450

Ebben, talán nem fogsz megfázni ! :-)

Szép kis traktor, de már az új vonalat képviseli .  Egész jól fel vagy szerszámozva !

 

Baranyai vagyok, és csak a gépek szeretete miatt van traktorom . Ez a traktor kint állt egy parcella végében két évet esőben, hóban, fagyban !  Megsajnáltam,megvettem és hazavittem .

Úgy látszik az enyém pont az 5%-ba esik, mert Whitworth menetesek a csavarjai .

Van még egy Zetor K 25-öm, meg néhány Magyar stabilmotorom .  

A felújításokra fordítható keret, így eléggé megoszlik.

Előzmény: kistrakis (13449)
kistrakis Creative Commons License 2016.03.03 0 0 13449

Na sikerült!

Előzmény: kistrakis (13448)
kistrakis Creative Commons License 2016.03.03 0 0 13448

Munkaeszközöket 2-es váltvaforgatós ekét,boronát rugókapás kombit,19 soros vetőgépet, szálastakarmány munkához rendkezelő, rendsodró és tavalyig kiskockabálázót is de segítség hiján tavaj körbálázora váltottam amit a másik traktorom húz (Steyr 8080)Töltenék fel képet róla mert ez is a kezem munkája de nem tudom feltölteni.

Előzmény: Zemiator (13445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!