Pótkerék ügyben: Mankókereket sikerült beszereznem, amúgy reménytelen ügy Multiplánál, ha jól érzékeltem, de a Stilo mankókerék jó lett rá!!! Ajánlom 17. kerületi Czeglédi M. úti bontót, ők ajánlották, rögtön volt is, ingyen bérmentve felpróbálták nekem helyben, szóval minden oké. Kb. 10 bontót hívtam telefonon, mire ők végre ezt a megoldást tudták és meg is oldották. Amúgy 8000-et kértek, tudom, nem a legolcsóbb, de nekem SOS kellett 2 napon belül, vidékről meg szállítással úgyis ugyanennyi lett volna. Úgyhogy ajánlom őket!
Nem volt hosszabb ötödikem, én az István által megalkotott hatos váltóról álmodtam...
Mennyit lehet nagyjából kiárulni belőle szerinted?
Motortérben minden rendben van, ajtók , ülések, kerekek, tempomat, üvegek. Szóval sok minden jó, előre félek, hogy mennyire fogja lehúzni a biztosító :(
Szia! Hasonló cipőben járok, csak én gumit kajtatok a mankókerékre! Jelenleg nincs gyártásban, szeptemberre ígérték, hogy beszerezhető, egy fajta: Continental 125/80/15 (19000 Huf) a jelenlegi ára! Megvenném én ennyiért is, bár csak lenne! De most kacérkodom 135/70/15-ben. Ez is conti, és elvileg van! Az a 10 mili + szélesség/6 mili mínusz magasság sokat számít??? Gondolom igen, csak nem tom megkockáztassam e???
Ma 12:07-kor az én drága autóm totálkáros lett. Úgy gondoltam, hogy az M3 kivezetőn, Szerencs utcánál a pirosra váltó lámpa előtt megállok, a mögöttem jövő vadiúj Peugeot 508 RXH pedig nem... Legalább a vonóhorgot találta volna el, de nem... Marha nagy mázli, hogy amint átrepített a szembejövők oldalára, ott mindenki megállt a pirosra, így legalább a frontális elmaradt. És ami a csoda: a vezetőülésem szinte teljesen elnyelte az ütést, kifeküdtem hátra, ostorcsapás semmi, az övnek semmi nyoma rajtam. Szóval a kis drágám utolsó leheletével engem megvédet. A csomagtartóban felpúposodott a lemez, a hátsó ajtók nem is nyílnak és még az első futómű is kuka, ahogy a magas szegélytől ütést kapott. MultiJet motor, 2006-os évjárat. Esetleg valakit érdekel bontásra, alkatrésznek. Kéne valami szakértőtől info, hogy milyen összeget lehet érdemes elfogadni majd a biztosítótól.
Az alábbi kérdésem lenne: A tipus 1.9 JTD Multika. A hiba amit produkál az a következő: Indításnál pörög az önindító ezerrel, de a verda nem indul. Ha madzagra teszem 20 méteren belül beröffen és bármennyit elmegyek vele nem áll le, de álló helyzetből semmi. Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. A holtponti jeladót már kicseréltem korábban, tehát szerintem nem az a ludas. Megnéztem a topicban a többi bejegyzést, de ilyet konkrétan nem találtam ( vagy nem vettem észre )...
Sok mindenben igazad van, csak lehet hogy kicsit nagyravágyó vagyok, és összejött egy kis pénz a váltásra.
Az előző Multiplámat megkönnyeztem amikor erős női befolyásra otthagytam a Pécsen a kereskedőnél. (3 év után visszatértem.) Szerintem ezt is megfogom! De azért el kell ismerni hogy a mai autók puhábbak, halkabbak mint az enyém. Ha sokat megyek, elviselnék egy hosszabb üléslapot is. Freemont-ról álmodozom..
"Ha arra kényszerülünk, hogy mankókeréken kell folytassuk utunkat, (szigorúan az első gumiabroncs szervizig!) tartsuk be a következő szabályt! Első kerekes autón, ha a hajtott, első kerék durran el, akkor az abroncscserét a következő mód végezzük el. Nyilvánvaló, hogy a sérült, tönkre ment gumit le kell szedni. Azonban ne ennek a helyére tegyük fel a mankókereket! Szereljük le a hátsót is, majd tegyük azt át a sérült, első kerék heylére. A mankókerék pedig kerüljön hátra.
Ennek oka, hogy a differenciálmű nem nagyon szereti, ha a hajtott tengelyen eltérő méretű abroncsok vannak. A fent említett példával viszont megkíméljük a differenciálműt, amely a nyomatékátvitelért felel, illetve lehetővé teszi a hajtott kerekek fordulatszáma közötti különbséget, ami a kanyarodásnál elengedhetetlen."
az durva...És hát igen, nem egy könnyen megközelíthető helyen van, ha oda kimész, akkor álljanak neki. tudsz esetleg valaki megbízhatót, aki jártas CNG-ben?