Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsúfFi Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44332

Benzinest keress. Kevesebbet futottak + kicsit hosszab az ötödik.

Előzmény: Rastaman (44323)
zeuszmotoros Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44331
most komolyan,szerinted szamit barmi egy mankokeréknél? 80kmh a max sebesseg vele. nekem 14es mankom volt az se izgatott. a neve is elarulja mankó.
Előzmény: József Siki (44312)
Rastaman Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44330

Nekem kis feszegetessél a kezembe maradt. Vigyázz, hogy a patent törjön, ne a díszléc (az is műanyag) :)

Így néz ki a patent, a tölcséres rész van az ajtóban, a lapos műanyag fej a díszlécben.

Lehet, hogy bentragad az ajtóban, lapos csavarhúzóval, bicskával ki lehet piszkálni.

 

Erre találod a boltban:http://www.patentcentrum.hu/diszlec_patent/21-300_diszlec_patent_olasz_autohoz

21-304-es cikkszám

 

Előzmény: Bodrobert (44326)
Rastaman Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44329

Műszerfal szerint 226e van benne, a 'belső' óra szerint kb. 10e-rel több.

A szerelő szerint kb. ennyit bír egy váltó / diffi. A diffi gyengélkedik, pár hónapja elment a váltóolaj, valószínűleg azt sínylette meg.

Váltóolajra nincs szintjelző / érzékelő...

 

Előzmény: dez1 (44325)
dez1 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44328

:(  Nagyon sajnálom az autót. Szerencse hogy nem lett bajod.

Előzmény: akosli (44313)
acsigo Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44327

Szomorú.

Ha adnál el belőle alkatrészeket, a pótkeréktartó és a szerszámkészlet érdekelne. Sajna sehol sem találok. Köszi.

Előzmény: akosli (44310)
Bodrobert Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44326

Szia!

 

Hogyan kell leszedni a díszlecet? csak feszítsem, majd adja magát, vagy van trükkje? Nekem a vezetőoldali zörög, elengedte valahol...

 

Előzmény: Rastaman (44324)
dez1 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44325

2006-os és máris meghal?  Mennyi van benne vajon?

Előzmény: Rastaman (44323)
Rastaman Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44324

Sziasztok,

 

Kezdte megadni magát a díszléc rögzítés, lekaptam a díszlécet, szinte az összes patent elmállott/elrepedt/eltört.

És ez itt a reklám helye, Csömör felé a Patent Centrumban találtam végül db-ja nem egész 100 Ft, a Stiloé jó ide is.

Mindenféle autó patenttel foglalkoznak, nagyon profi.

 

Rastaman

Rastaman Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44323

Sziasztok,

 

Úgy tűnik kezdi megadni magát a váltóm. Ha tudtok valakiről, akinek van bontott váltója (1.6 benzin/CNG, 2006-os) kérlek jelezzétek.

Most epdig elkezdem végig hivogatni az összes olasz bontót.

 

Előre is köszi,

 

Rastaman

dez1 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44322

Nem. Az öreg benzinestől kellene lassan megválni....

Előzmény: multidroid (44315)
Bodrobert Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44321

Én a mankókereket kivettem a tartóból, és beraktam inkább egyet a téli gumik közül. Legalább teljes értékű kerék, nem egy olyan csoffadt kis izé...

Előzmény: Cmami (44318)
ijn566 Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44320

A Stilónak nincs mankókereke...annak normál pótkereke van. Inkább tipo vagy. Punto lehet. De igazán lényegtelen.

Előzmény: Cmami (44318)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.07 0 0 44319

Oszciloszkoppal meg kell nézni induláskor, hohy van-e renges jelalak. Illetve lehet mechanikus baja is, persze.

Előzmény: görögtheo (44309)
Cmami Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44318

Pótkerék ügyben: Mankókereket sikerült beszereznem, amúgy reménytelen ügy Multiplánál, ha jól érzékeltem, de a Stilo mankókerék jó lett rá!!! Ajánlom 17. kerületi Czeglédi M. úti bontót, ők ajánlották, rögtön volt is, ingyen bérmentve felpróbálták nekem helyben, szóval minden oké. Kb. 10 bontót hívtam telefonon, mire ők végre ezt a megoldást tudták és meg is oldották. Amúgy 8000-et kértek, tudom, nem a legolcsóbb, de nekem SOS kellett 2 napon belül, vidékről meg szállítással úgyis ugyanennyi lett volna. Úgyhogy ajánlom őket!

multidroid Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44317

Megtaláltam, most olvasom.Prima.

Előzmény: multidroid (44316)
multidroid Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44316

Valaki csinál 6-os váltót multira? 

Előzmény: akosli (44313)
multidroid Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44315

Helló!

Eladód a jtd-ét?  

Előzmény: dez1 (44302)
r.andras Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44314

Sajnos (vagyis inkább nem sajnos) ebben semmilyen tapasztalatom nincs.

Azért kell, hogy legyen ezeknek elfogadható értéke, érdemes lenne megkérezni pl őket: http://olaszautobonto.hu/

Előzmény: akosli (44313)
akosli Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44313

Nem volt hosszabb ötödikem, én az István által megalkotott hatos váltóról álmodtam...

 

Mennyit lehet nagyjából kiárulni belőle szerinted?

Motortérben minden rendben van, ajtók , ülések, kerekek, tempomat, üvegek. Szóval sok minden jó, előre félek, hogy mennyire fogja lehúzni a biztosító :(

Előzmény: r.andras (44311)
József Siki Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44312

Szia!
Hasonló cipőben járok, csak én gumit kajtatok a mankókerékre!
Jelenleg nincs gyártásban, szeptemberre ígérték, hogy beszerezhető, egy fajta: Continental 125/80/15 (19000 Huf) a jelenlegi ára!
Megvenném én ennyiért is, bár csak lenne!
De most kacérkodom 135/70/15-ben. Ez is conti, és elvileg van!
Az a 10 mili + szélesség/6 mili mínusz magasság sokat számít???
Gondolom igen, csak nem tom megkockáztassam e???

 

Előzmény: Cmami (44300)
r.andras Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44311

Szomorú :(

Vannak fotóid? Csak úgy kiváncsiságból.

Neked nem volt benne hosszabb 5. fokozat?

Vevő lennék rá...

 

Előzmény: akosli (44310)
akosli Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44310

Úgy tőnik offtopic rajongó leszek: :(

 

Ma 12:07-kor az én drága autóm totálkáros lett. Úgy gondoltam, hogy az M3 kivezetőn, Szerencs utcánál a pirosra váltó lámpa előtt megállok, a mögöttem jövő vadiúj Peugeot 508 RXH pedig nem... Legalább a vonóhorgot találta volna el, de nem...
Marha nagy mázli, hogy amint átrepített a szembejövők oldalára, ott mindenki megállt a pirosra, így legalább a frontális elmaradt.
És ami a csoda: a vezetőülésem szinte teljesen elnyelte az ütést, kifeküdtem hátra, ostorcsapás semmi, az övnek semmi nyoma rajtam. Szóval a kis drágám utolsó leheletével engem megvédet.
A csomagtartóban felpúposodott a lemez, a hátsó ajtók nem is nyílnak és még az első futómű is kuka, ahogy a magas szegélytől ütést kapott.
MultiJet motor, 2006-os évjárat.
Esetleg valakit érdekel bontásra, alkatrésznek. Kéne valami szakértőtől info, hogy milyen összeget lehet érdemes elfogadni majd a biztosítótól.

görögtheo Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44309

ezt azért kifejtenéd bővebben... mert annyira nem vágom ezt a témát.kössszi

Előzmény: Törölt nick (44308)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44308
Rá kell dugni szkópra az érzékelőt.
Előzmény: görögtheo (44307)
görögtheo Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44307

Sziasztok !

 

Az alábbi kérdésem lenne: A tipus 1.9 JTD Multika. A hiba amit produkál az a következő: Indításnál pörög az önindító ezerrel, de a verda nem indul. Ha madzagra teszem 20 méteren belül beröffen és bármennyit elmegyek vele nem áll le, de álló helyzetből semmi. Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. A holtponti jeladót már kicseréltem korábban, tehát szerintem  nem az  a ludas. Megnéztem a topicban a többi bejegyzést, de ilyet konkrétan nem találtam ( vagy nem vettem észre )...

Valaki tudna segíteni? ötlet? please help!

köszönöm előre is

tlevente Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44306

Sok mindenben igazad van, csak lehet hogy kicsit nagyravágyó vagyok, és összejött egy kis pénz a váltásra.

Az előző Multiplámat  megkönnyeztem amikor erős női befolyásra  otthagytam a Pécsen a kereskedőnél. (3 év után visszatértem.) Szerintem ezt is megfogom! De azért el kell ismerni hogy a mai autók puhábbak, halkabbak mint az enyém. Ha sokat megyek, elviselnék egy hosszabb üléslapot is. Freemont-ról álmodozom..

Előzmény: szg75 (44299)
bojo Creative Commons License 2015.08.06 0 2 44305

Ez csak tanács:

 

"Ha arra kényszerülünk, hogy mankókeréken kell folytassuk utunkat, (szigorúan az első gumiabroncs szervizig!) tartsuk be a következő szabályt! Első kerekes autón, ha a hajtott, első kerék durran el, akkor az abroncscserét a következő mód végezzük el. Nyilvánvaló, hogy a sérült, tönkre ment gumit le kell szedni. Azonban ne ennek a helyére tegyük fel a mankókereket! Szereljük le a hátsót is, majd tegyük azt át a sérült, első kerék heylére. A mankókerék pedig kerüljön hátra.

Ennek oka, hogy a differenciálmű nem nagyon szereti, ha a hajtott tengelyen eltérő méretű abroncsok vannak. A fent említett példával viszont megkíméljük a differenciálműt, amely a nyomatékátvitelért felel, illetve lehetővé teszi a hajtott kerekek fordulatszáma közötti különbséget, ami a kanyarodásnál elengedhetetlen."

Előzmény: dez1 (44304)
dez1 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44304

Mankókereket nem szerelek első kerékre? Ezt nem is tudtam....

Előzmény: bojo (44301)
g22222 Creative Commons License 2015.08.06 0 0 44303

az durva...És hát igen, nem egy könnyen megközelíthető helyen van, ha oda kimész, akkor álljanak neki. tudsz esetleg valaki megbízhatót, aki jártas CNG-ben?

Előzmény: M.Sanyi (44298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!