Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338154
Előzmény: johndeegwed (338151)
bananos Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338153

ja, bocsi, típ w164 ml320, hátha segít. létezik, h motormosáskor bemostan ezeknek?

bananos Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338152

Üdv Mindenki!!

Olyan problémám van, h tegnap elmentem a klímát feltöltetni, mert hol hűtött, hol nem. Aztán a kilóból 900 lejött, szóval alig hiányzott. Aztán nem lett jobb töltés után sem. hol bekapcsol, hol nem. Ott rádugták a bosch diagot, szerinte zárlat van. Mi a teendő? Egyébként ezen az autón minden zárlatos. e-h helyzetjelző, pucolás, jó lett, porlasztó csatlakozó, megmozgatás, jó lett, akkor most itt is csati széthúz, kontakt és jó lesz?? Egyébként sokat állt az autó. Mit tanácsoltok?

johndeegwed Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338151

Sziasztok valaki megtudja nekem mondani hogy 2001-es évjáratu w210 es merciben hol található a pollen szűrő és mennyire bonyolult a cseréje? esetleg képes illusztráció van e róla?

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338150

Köszönöm mindenkinek a sok mailes és telefonos segítséget!

Ma be is került az extaxiba a három új Lemförder dobozos Boge tartóbak, még a Mercedes cikkszámok is bele vannak gravírozva, épp csak a csillag hiányzik róluk. Most benzineseket megszégyenítő alapjáratom lett :-)

Előzmény: HaZsolti (338148)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338149

Nekem is az tetszik jobban.

Előzmény: fetitaco (338147)
HaZsolti Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338148

Szia írtam levelet.

Előzmény: Sprinter CDI (338136)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338147

A barna szebb :)

Előzmény: Sprinter CDI (338146)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338146

Nem tudom. Biztos valamelyik Avantgarde, vagy AMG. Passz.

Előzmény: fetitaco (338145)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338145

Nem egyforma a kék és a barna eleje. Mitől van a különbség?

Előzmény: Sprinter CDI (338118)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338144

Na igen, ez a bibi... Minden szintezési+ rodeo tesztet makulátlanul végez, nem írja semmilyen akadályát a teszteléseknek.

Egyedül az automatikus szintkalibrálás elvégzése után ír egy szöveget, miszerint dugattyúelmozdulás érzékelő szenzor határértéken kívül...

Csak tudnám, hogy ez melyik szenzor.... azt sem írja melyik keréknél, vagy, hogy elöl vagy hátul...

A kerekenkénti szintjeladók hibátlanok, pontos és folyamatos értékeket mutatnak, nem is panaszkodik rájuk a diag.

Előzmény: csabais (338143)
csabais Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338143

Szerintem mivel nem pirosan írja, valamelyik "szintezőszelep" szarakodik.

Tudod emelni kerekenként? 

Előzmény: Smafu.w126 (338142)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338142

A 1525 az minden esetben ABC hiba, az a lényeges szám ami a kötőjel után van, az szűkíti a kört. Az én esetemben az a 96.

Plusz amit ír a diag, hogy dugattyú elmozdulás érzékelő zenzor.... De, hogy ez mi a kukim.....:(

Nem írja hol, nem írja melyik kerék, nem ír semmit, csak annyit, hogy C1525-96 dugattyú elmozdulás érzékelő.

Előzmény: jim202 (338140)
kékled Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338141

Inkàbb ami azokat vezérli..

Ha 1 ilyen kütyü bexarik az egyik gàtló tetején,

akkor az összes gàtlót befolyàsolja?

Előzmény: Smafu.w126 (338139)
jim202 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338140

Itt ezeknek nagyon hasonló bajuk volt:

http://mbworld.org/forums/s55-amg-s65-amg-s63-amg-w220-w221/376932-another-abc-suspension-nightmare-help.html

 

Itt a 1525 az náluk az volt, hogy a bal elejének a magassága kritikus.

 

Röviden, ha nem akarod végigolvasni - ABC-s kocsi bal elejének magassága nem volt frankó, a 1526-os kódra neki azt mondja a diag, hogy beavatkozás történt valami rázkódáscsökkentő hidraulika körébe (nem értek hozzá, szó szerint ilyesmi). Közben úgy hallja az ember, hogy néha az ABC pumpa hangosabb, a hidraulikafolyadék hőmérsékletére valószínűtlenül magas 210+C-os értéket ír neki, az ABC nyomás pedig 80 és 176 bar közt mozog (később írják, hogy a 80 nagyon kevés), és alapjáraton nem is emeli vissza a kocsit, csak 3-4ezres fordulaton.

Az első válaszban első ABC szelep egység cserét javasolnak neki, majd folyadék és szűrő cserét.

A másodikban az embernek az ABC pumpa ment tönkre, szintén alacsony volt már a nyomás a végére, lengéscsillapító, ABC pumpa és szelepblokkok cseréjével, folyadék és szűrőcserével oldódott meg a dolog.

A végén azt írja egy csóka, hogy egyszerűen elhasználódnak a pumpák, és kb. 80e mérföld (130ekm) amit kibírnak, az övé is akkor döglött meg.

 

Nem tudom segít-e ez valamit, de talán kiolvasol belőle valami számodra is hasznosat.

Előzmény: Smafu.w126 (338139)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338139

Háj.

 

Skacok kéne egy kis segedelem.

 

ABC futóműben vagyok benne, de van egy hibakódom amit nem tudok értelmezni, neten nézelődtem hátha van konkrétum, de egyenlőre csak hasonló kódokról van szó itt-ott.

Ha valakinek van kedve kicsit bújja már meg a netet, hátha én keresem rosszul, vagy valami elkerülte a figyelmem.

 

A hibakód: C1525-96  Az ABC felirat nem piros a műszerfalon.

 

A diag azt írja, hogy dugattyú elmozdulás érzékelő hiba, na de most nem értem ez melyik kütyüre érvényes a 1000 kütyü közül?

Én a gátlók tetején lévő érzékelőre saccolnék.

 

Köfi.

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338138

Felhívhatlak most?

Előzmény: Gubal (338137)
Gubal Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338137

holnap?

Előzmény: Sprinter CDI (338136)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338136

Urak!

Tud valaki nekem Lemförder vagy Boge cikkszámot mondani 143 lovas S210 motor és váltó tartó bakokra? A Mercedes cikkszámok:

- A210 240 27 17 (bal)

- A210 240 28 17 (jobb)

- A220 240 02 18 (hátsó)

karimax Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338135

Nekem kéziváltóval volt C250 TurboD. Nagyon szerettem, jó autó volt, semmi gondom nem volt vele míg nálam volt. Nálam 8,3-at fogyasztott éves szinten.

 

Ez már a rozsdásodós fajta, ajtók alja, sárvédőívek kényesek rozsda szempontjából.

Előzmény: Tukuljac (338129)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338134

Motornál (250 TD) tipikus probléma amire figyelnem kellene?

 

 

 

Egyébként azt mondta, hogy már rossz volt a klíma amikor vette 3 éve. A hűtő lyukas volt, azt kicserélte,feltöltötte a rendszert,  de azután sem ment. Megnézette klímással ott mondták, hogy kompresszor baja van. Mivel van rajta tetőablak neki az jobban be is jött mint a klíma, így a nagy melegben azt használta, nem törődött a kompresszorral.

 

Egyébként fel is ajánlotta, hogy a műhelyében nézzem át az autót... (ezért gondolom, hogy nem akar sumákolni)

Előzmény: bexxter (338133)
bexxter Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338133

Hasonlóan, mint amikor a kéziváltós kuplungja csúszik. De ha karbantartott stb, akkor csak odafigyelt és nincs ilyen gondja. Mondjuk a klima akkor miért rossz...Na mindegy, ha szerelő és van műhelye is akkor legalább emelőn felemelve is át tudod nézni az alját, nem folyik-e valami valahonnan, ill rozsdásodást ellenőrizni.

Előzmény: Tukuljac (338132)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338132

Fizikailag ez hogyan jelentkezik? Mármint én úgy fogom érzélekni, hogy későn vált el? Azaz érzetre már váltani kellett volna?

Előzmény: bexxter (338131)
bexxter Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338131

Ennél a motor-váltó kombinációnál előfordul, hogy csúszik a váltó.

Előzmény: Tukuljac (338129)
csbandita Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338130

Hat nem sikerult meg. .mert az adagolos 2 hetet ult rajta...a szerelo meg a szet osszeszerelessel lassan a 3.at...szo....hat de ez van...sok a mubkalyuk:)

Előzmény: 300 td-és (338127)
Tukuljac Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338129

Üdv!

 

Még mindig autót keresek, pár napja - részben a fórumon kapott inspirációk hatására - erős indítattást érzek a dízel W202-esk irányában is, így ezeket is elkezdtem nézegetni.

 

A szerencsés véletlen a minap elém sodort a lakóhelyem közelében egy példányt. Én pofátlanul megszólítottam a tulajt és rákérdeztem, hogy nem eladó-e. Ő először azt mondta, hogy nem, de szívesen beszélgetett magáról az autóról. Mivel többször rákérdeztem, hogy nem adná-e véletlenül el, végül azt mondta, hogy valóban nem nagyon hajtja mostanában (van másik autója is) és tulajdonképpen lehet, hogy érdemes lenne eladni, mert kellene neki valami gép a szerelőműhelyébe és így hamarabb pénzhez jutna. Mivel sötétedett akkor már nem néztem át a verdát. Telefonszámcsere, majd két nap múlva visszahívtam, hogy gondolodott-e a dolgon. Ekkor is korrekt volt, mert azt mondta, hogy először is menjek el nézzem meg világosban is az autót és ha tetszik akkor beszélhetünk róla, mert ő is hajlana az eladásra. (Árról még nem is beszéltünk.)

 

Amit tudni lehet a gépről: 1996-os W202 250 TD motorral (soros adagolós)  4 sebességes automatával, rossz klímakompresszorral. Gondos tulaj (autószerelő) ez már látszott akkor is amikor a háza előtt kiszúrtam az autót (szép volt a kiállása, rozsdát nem láttam rajta kívülről). Állítása szeint 320.000.- km van benne, átlag 8 litert eszik és problémamantes.

 

A kérdésem csak az mit kell tudni erről a motorról (250 TD), megbízhatóság illetve  tipikus hibák területén? Korrekt lehet a 8 literes átlagfogyasztás is?

 

Holnap megyek megnézni tüzetesebben az autót és csak azért kérdezem, hogy tudjam mire figyeljek vagy mit nézzek meg mindenképpen... 

 

Köszi a válaszokat!

Mákosmalac Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338128

Szia :o) Negyedik éve hajtok egy W210 E280-t, és semmi gondom vele. Nem városban használom, így még a fogyasztás is megáll 9 alatt...

Előzmény: Tomcsiee (338116)
300 td-és Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338127

Szia .ezek szerint közel 1 hónapja nem sikerült megoldani a kérdést?nekem is majd egy hónapig ültek rajta és állítólag le volt ragadva 1-2 szelep, de valami ultra hanggal kipucolták ,de sajnos mire hazaértem vele olyan volt mint előtte.

Előzmény: csbandita (338126)
csbandita Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338126

Szia!!igen nekem voltak vannak ien problemaim!!orvisolad alatt van!!!most megy ra vissza az adagolo..utana tudok pontosabbat mondani...elvileg adagolo bajos!!!nyomoelem kopas...tomitesek...stb...

Amint megy a vas irok!!

Előzmény: 300 td-és (338120)
w210 2.3e Creative Commons License 2014.05.22 0 0 338125

Igen rámegy én állandóan cserélgettem.

Előzmény: FSO Papa (338124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!