Olyan problémám van, h tegnap elmentem a klímát feltöltetni, mert hol hűtött, hol nem. Aztán a kilóból 900 lejött, szóval alig hiányzott. Aztán nem lett jobb töltés után sem. hol bekapcsol, hol nem. Ott rádugták a bosch diagot, szerinte zárlat van. Mi a teendő? Egyébként ezen az autón minden zárlatos. e-h helyzetjelző, pucolás, jó lett, porlasztó csatlakozó, megmozgatás, jó lett, akkor most itt is csati széthúz, kontakt és jó lesz?? Egyébként sokat állt az autó. Mit tanácsoltok?
Sziasztok valaki megtudja nekem mondani hogy 2001-es évjáratu w210 es merciben hol található a pollen szűrő és mennyire bonyolult a cseréje? esetleg képes illusztráció van e róla?
Köszönöm mindenkinek a sok mailes és telefonos segítséget!
Ma be is került az extaxiba a három új Lemförder dobozos Boge tartóbak, még a Mercedes cikkszámok is bele vannak gravírozva, épp csak a csillag hiányzik róluk. Most benzineseket megszégyenítő alapjáratom lett :-)
Itt a 1525 az náluk az volt, hogy a bal elejének a magassága kritikus.
Röviden, ha nem akarod végigolvasni - ABC-s kocsi bal elejének magassága nem volt frankó, a 1526-os kódra neki azt mondja a diag, hogy beavatkozás történt valami rázkódáscsökkentő hidraulika körébe (nem értek hozzá, szó szerint ilyesmi). Közben úgy hallja az ember, hogy néha az ABC pumpa hangosabb, a hidraulikafolyadék hőmérsékletére valószínűtlenül magas 210+C-os értéket ír neki, az ABC nyomás pedig 80 és 176 bar közt mozog (később írják, hogy a 80 nagyon kevés), és alapjáraton nem is emeli vissza a kocsit, csak 3-4ezres fordulaton.
Az első válaszban első ABC szelep egység cserét javasolnak neki, majd folyadék és szűrő cserét.
A másodikban az embernek az ABC pumpa ment tönkre, szintén alacsony volt már a nyomás a végére, lengéscsillapító, ABC pumpa és szelepblokkok cseréjével, folyadék és szűrőcserével oldódott meg a dolog.
A végén azt írja egy csóka, hogy egyszerűen elhasználódnak a pumpák, és kb. 80e mérföld (130ekm) amit kibírnak, az övé is akkor döglött meg.
Nem tudom segít-e ez valamit, de talán kiolvasol belőle valami számodra is hasznosat.
ABC futóműben vagyok benne, de van egy hibakódom amit nem tudok értelmezni, neten nézelődtem hátha van konkrétum, de egyenlőre csak hasonló kódokról van szó itt-ott.
Ha valakinek van kedve kicsit bújja már meg a netet, hátha én keresem rosszul, vagy valami elkerülte a figyelmem.
A hibakód: C1525-96 Az ABC felirat nem piros a műszerfalon.
A diag azt írja, hogy dugattyú elmozdulás érzékelő hiba, na de most nem értem ez melyik kütyüre érvényes a 1000 kütyü közül?
Motornál (250 TD) tipikus probléma amire figyelnem kellene?
Egyébként azt mondta, hogy már rossz volt a klíma amikor vette 3 éve. A hűtő lyukas volt, azt kicserélte,feltöltötte a rendszert, de azután sem ment. Megnézette klímással ott mondták, hogy kompresszor baja van. Mivel van rajta tetőablak neki az jobban be is jött mint a klíma, így a nagy melegben azt használta, nem törődött a kompresszorral.
Egyébként fel is ajánlotta, hogy a műhelyében nézzem át az autót... (ezért gondolom, hogy nem akar sumákolni)
Hasonlóan, mint amikor a kéziváltós kuplungja csúszik. De ha karbantartott stb, akkor csak odafigyelt és nincs ilyen gondja. Mondjuk a klima akkor miért rossz...Na mindegy, ha szerelő és van műhelye is akkor legalább emelőn felemelve is át tudod nézni az alját, nem folyik-e valami valahonnan, ill rozsdásodást ellenőrizni.
Hat nem sikerult meg. .mert az adagolos 2 hetet ult rajta...a szerelo meg a szet osszeszerelessel lassan a 3.at...szo....hat de ez van...sok a mubkalyuk:)
Még mindig autót keresek, pár napja - részben a fórumon kapott inspirációk hatására - erős indítattást érzek a dízel W202-esk irányában is, így ezeket is elkezdtem nézegetni.
A szerencsés véletlen a minap elém sodort a lakóhelyem közelében egy példányt. Én pofátlanul megszólítottam a tulajt és rákérdeztem, hogy nem eladó-e. Ő először azt mondta, hogy nem, de szívesen beszélgetett magáról az autóról. Mivel többször rákérdeztem, hogy nem adná-e véletlenül el, végül azt mondta, hogy valóban nem nagyon hajtja mostanában (van másik autója is) és tulajdonképpen lehet, hogy érdemes lenne eladni, mert kellene neki valami gép a szerelőműhelyébe és így hamarabb pénzhez jutna. Mivel sötétedett akkor már nem néztem át a verdát. Telefonszámcsere, majd két nap múlva visszahívtam, hogy gondolodott-e a dolgon. Ekkor is korrekt volt, mert azt mondta, hogy először is menjek el nézzem meg világosban is az autót és ha tetszik akkor beszélhetünk róla, mert ő is hajlana az eladásra. (Árról még nem is beszéltünk.)
Amit tudni lehet a gépről: 1996-os W202 250 TD motorral (soros adagolós) 4 sebességes automatával, rossz klímakompresszorral. Gondos tulaj (autószerelő) ez már látszott akkor is amikor a háza előtt kiszúrtam az autót (szép volt a kiállása, rozsdát nem láttam rajta kívülről). Állítása szeint 320.000.- km van benne, átlag 8 litert eszik és problémamantes.
A kérdésem csak az mit kell tudni erről a motorról (250 TD), megbízhatóság illetve tipikus hibák területén? Korrekt lehet a 8 literes átlagfogyasztás is?
Holnap megyek megnézni tüzetesebben az autót és csak azért kérdezem, hogy tudjam mire figyeljek vagy mit nézzek meg mindenképpen...
Szia .ezek szerint közel 1 hónapja nem sikerült megoldani a kérdést?nekem is majd egy hónapig ültek rajta és állítólag le volt ragadva 1-2 szelep, de valami ultra hanggal kipucolták ,de sajnos mire hazaértem vele olyan volt mint előtte.
Szia!!igen nekem voltak vannak ien problemaim!!orvisolad alatt van!!!most megy ra vissza az adagolo..utana tudok pontosabbat mondani...elvileg adagolo bajos!!!nyomoelem kopas...tomitesek...stb...