Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64006

Ugy került hozzám, hogy a motor meg volt bontva , szelepdekni le volt szerelve , vezérműtengely kiszerelve , a veztengely csapágy része ill a hengrfej  ehhez illeszkedő része  rommá kopva  de olyan  4-5 mm  mély  berágodás ,  totál olaj nélkül futott .  olaj  volt a motorban ,  főtengely  jónak tűnik szemmel nem látszik kopás rajta a csapágycsészékben viszont kis apró kagylós bemarások láthatók , illetve az olajpumpa "fogas"kerekein . 

Előzmény: ha4nz (64003)
505dg Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64005

Elmész egy szerelőhöz ráteszi a komputert és megmondja a baj okozóját. Igaz 3000 ft de jobb mint ha fölöslegesen cserélsz drága alkatrészeket!

Előzmény: Gabi8111 (64004)
Gabi8111 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64004

Sziasztok!

Lenne gy kissebb problémám: a kocsi amiről szó lenne,az egy 92-es asra 1.6 benzin c16nz motorkód. A probléma úgy kezdődött,hogy 1000-1500-as fordulatszám között elkezdett rángatni,betorpant,de nem mindig,először arra gondoltam,hogy koszos benzint tankoltam.

Aztán elkezdett olyat csinálni,hogy 110-es tempónál ami már nem az 1000-1500-as között volt,betorpant,lassult és durrogott,és,mikor nem nyomtam a gázt le is állt a motor,nagynehezen hazajutottam,utána egyszer beindult,azután semmi...

Tegnap hidegen indítás motorchak lámpa kigyulladt,hazáig hasonló tünet,csak durrogás nélkül,meg gyorsitáskor-gázadáskor motorchak lápa elaludt,de torpant a motor,gáz elengdésekor-egy helyzetben való tartásakor  motorchak világít és ment "normálisan"

ma reggel indítás motorchak lámpa nem világít és tökéletesen müködik. Kód kiolvasásakor a 42-es hibakódot adott ki.
Eddig cserélve lett: ac pumpa,egr-szelep,befecskendező,map-szenzor,üzemanyagszűrő,gyertyák,gyertyakábel,gyújtáselosztó-rotor,új generátor,nemrég volt olaj-olaj-levegő-pollenszürő,haljeladó-kopletten.
Innentől kezdve tanácstalan vagyok,hogy még mi baja lehet és már nagyon irrítálló a hiba.

Ha valaki tudna segíteni,hogy mi lehet a probléma,annak nagyon tudnék örülni. :)

Előre is köszönöm a segítséget!!! 

ha4nz Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64003

Szerintem a komplett motor sokkal többe fájna+papírozás. Mi történt vele? Amúgy racing bazáron sok jó alkatrészt lehet találni olcsón.

Előzmény: Templomegere W123/220D (64001)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.22 0 0 64002

Z22SE     :) 

Előzmény: Templomegere W123/220D (64001)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.22 0 0 64001

Üdv! 

 

Keresnék 2003-as Astra G Coupe  2.2  benya -hoz hengerfelyet , olajpumpát , esetleg tippet  motor belő alkatrész beszerzési forráshoz .  (hajtókar , nyugvó csapágy , vez lánz vezető , stb )   És vagy  komplett motor ? 

 

 

köszönöm!

 

x25xe Creative Commons License 2013.02.22 0 0 64000

Ha jól emlékszem azért vett "komplett" másik motort mert például a motorvezérlő computer, generátor,szervó,klima kompresszor, sőt még az önindító is más a c20let-nél mint a c20xe-nél.A fogyasztása ha óvatosan ment vele(bár ezt nehéz volt megálni)akkor olyan 7-8 liter körűl volt.Amikor volt benne egy kis versenyszellem akkor biza fölment akár 15 literre is :).

 

Előzmény: zambogyuric20xe (63998)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.21 0 0 63999

Talán a 2.0 dízelé, de ezt inkább majd az okosabbak megmondják

Előzmény: Mr.TonyBulldog (63996)
zambogyuric20xe Creative Commons License 2013.02.21 0 0 63998

Köszönöm. Arra is gondoltam,h keresek rá komplettem. Ez a komlett tág fogalom, abban tdsz segíteni,h miket is kellene cserélni?Mennyivel nőne meg a fogyasztás? 

Előzmény: x25xe (63997)
x25xe Creative Commons License 2013.02.19 0 0 63997

Belelehet tenni,persze.Szerintem viszont olcsóbb lehet ha egy gyári turbós motort teszel bele.Nem tudom mibe fájhat az átalakítás de a haver egyszer ugyan ezt tervezte,d emiután utánajárt a dolgoknak jobbnak látta ha egy komplett turbós blokkot vesz a kocsiba.

 

Előzmény: zambogyuric20xe (63993)
Mr.TonyBulldog Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63996

Köszönöm!

Még egy kérdés, esetleg jó hozzá másmilyen motorkódu is??

Előzmény: ha4nz (63995)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63995

Bontottat mezei hirdetőktől pl racingbazáron.  Nekem onnan lett benyatank 5-ért és vezérműtengely 10-ért. Boltban 70 és 160 lett volna és tökéletesen megfelel a bontott is.

Előzmény: Mr.TonyBulldog (63994)
Mr.TonyBulldog Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63994

Sziasztok!

 

Olyan kérdésse fordulok hozátok, hogy hol lehetne vásárolni reális áron Opel Astra G 1.7 CDTI / Z17DTL / -hez fojtószelepet?

A hibakódot sikerült törölni.

Reméllem sokáig nem jön elő, de ha előjön szeretnék felkészölt lenni, hogy honna tudok a legkedvezöbb áron rendelni.

Előre is köszönöm!

Tony

zambogyuric20xe Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63993

Sziasztok

 

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,h van egy c20xe calibrám.

Utolagosan lehet bele tenni turbót?

Mennyivel emelné meg a fogyasztást?

Mekkora nyomáson kell müködtetni?

Nem nagy teljesítmény nővelést szeretnék, csak finoman. Nem kell,h egyből besüljön a motor. 

 

Előre is köszönöm aki segít

Krammer András Creative Commons License 2013.02.13 0 0 63992

Ilyenem van: 63970 Mint pár hozzászólással lejebb!

 

Az még érdekes lehet, hogy sokat állt előtte az autó, és régebben nem csinálta ezt.

Lehet, hogy csak kontakthiba?

A főtengely jeladót hol kell keresni?

Előzmény: ZsoZol B. Good (63984)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63991

Szemed mint a sasé :D
Megnéztem, az Astráé tényleg más, ívesebb az oldala.
Ez meg fel a kocsira:

 

Előzmény: peklit (63986)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63990

Egy újabb kérdésem lenne a harcedzettebbekhez.

Haverom 1.4-es F Astrájához megérkezett az új óracsoport. Ezúttal benzines, mert ezelőtt ennél a kocsinál fürödtünk be a diesellel.


Szóval szép fehér számlap, gondoltam jól is fog kinézni.
Aztán megláttam, hogy ez a híres-neves 'plazma számlap'.

 

Három csatlakozó jön belőle, az óracsoport három tagjának külön háttérfényeiért felelnek.


Fő kérdésem, hogy ezekhez honnan tudnék szedni világításfüggő pozitív szálat?

 

 

Egyébként a dolog nincs is annyira túlbonyolítva, mint gondoltam: Az eredeti számlap is alatta van. Azon van egy világító lap, azon pedig ez a fehér. Ezen az elmozdítós képen látszik.
Lerögzítve sincs, az előlap szorítja a helyére.

Kíváncsi leszek nagyon, hogy hogy fest majd.

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63989

Ez az egyszerűbb út, köszönöm a választ!

Előzmény: peklit (63987)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63988

A kép csak illusztráció volt, de nagyon hasonló az is, amit szereztem.

2 típust figyeltem meg eddig.

 

 

Előzmény: peklit (63986)
peklit Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63987

Kicsit elhamarkodtam az elöző hozzászólásomat mert kevertem  más Opel tipussal (92-től 96-ig volt F Astrám), utána nézve találtam néhány gyári rögzitő elemet itt a kép róla, és akkor tényleg csak fel kell csavarozni.

 

Üdv T.

peklit Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63986

Heló !

 

Ehhez jár még minimum 4 db fekvő u alaku felület kezelt ketté hajtott acél-lemezke amelyek a sárvédő peremhez úgymond oda csípteted a lapátot.

 

Már rég volt Astrám de ha jól emlékszem egy tüskés kárpitbolha is szerefelt a rögzítő elemek között. 

 

Ez képen szerplő lapát biztos hogy az F astrához való ?

 

Üdv. T.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63985)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63985

Meguntam, hogy a Sedan F Astra latyakos-havas időben összehányja az egész hátsó lökhárítót, ezért úgy döntöttem, hogy benevezek egy pár hátsó sárfogó gumira.

Kérdezném a rutinosakat, hogy ez hogy van felfogatva?
Át kell lyuggatnom a lököst és fellemezcsavarozni?

Esetleg van valami buktatója az ötletemnek?

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63984

Az kor nem számít, nekem '96-osban benne van.

Ha a régi fajta lapos, kocka slusszkulcsod van, akkor nincs benne.

Előzmény: Krammer András (63982)
x25xe Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63983
Nekem a főtengely jeladó játéka produkált ilyen tünetet.
Előzmény: Krammer András (63980)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63982

97-es, szerintem ebben nincs immobiliser.

A kulcsban van a chip, ha van?

Előzmény: 409 (63981)
409 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63981

pl. immo

Előzmény: Krammer András (63980)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.11 0 0 63980

Sziasztok!
X14NZ motornál mi okozhat olyan problémát, hogy a motor beröffen, majd leáll, néha elindul, majd ha leállítom, akkor megint nem indul, pihenés nem segít jellemzően, van, hogy hidegen nem indul, csak be-be ugrik, majd leáll, gázadás sem változtat rajta.
Inkább a próbálkozások száma ami a beindítás sikerességét növeli.

vazsi77 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 63979

Üdv Mindenkinek!

 

Kis segítség kellene!Reggel lezúztam a tükrömet(Ultrakék2002-es 1,8 C-Veki) füthető,elektromosan állítható.Ha esetleg valaki tudna egyet szóljon,vagy e-mailozzon egyet.Lekötelezne minden segítség!Előre is köszönöm nektek!Számom 06-70-320-4232 

409 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 63978

"(Bank 2 Sensor 1)"

 

 Háááát, az 1.4-esben elég ritka a második hengersor!  :-D

Előzmény: Miki1985 (63976)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.10 0 0 63977

A második és a negyedik hibakódod jó, de P00-al nem kezdődhet hibakód! Ha bele akarsz bújni, akkor lehet keresni pl kontakthibát az üzemanyagszivattyú csatijánál, vagy fennakadt, letört, kilyukadt az úszód, de ezeknek semmi értelme mert a műszered meg mér. Fogadd el hogy a motorvezérlő összekeveredett az alacsony tápfesztől. Vagy egy szivezessel töröltess hibakódot és nézd meg hogy előjön-e újból.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!