Ugy került hozzám, hogy a motor meg volt bontva , szelepdekni le volt szerelve , vezérműtengely kiszerelve , a veztengely csapágy része ill a hengrfej ehhez illeszkedő része rommá kopva de olyan 4-5 mm mély berágodás , totál olaj nélkül futott . olaj volt a motorban , főtengely jónak tűnik szemmel nem látszik kopás rajta a csapágycsészékben viszont kis apró kagylós bemarások láthatók , illetve az olajpumpa "fogas"kerekein .
Lenne gy kissebb problémám: a kocsi amiről szó lenne,az egy 92-es asra 1.6 benzin c16nz motorkód. A probléma úgy kezdődött,hogy 1000-1500-as fordulatszám között elkezdett rángatni,betorpant,de nem mindig,először arra gondoltam,hogy koszos benzint tankoltam.
Aztán elkezdett olyat csinálni,hogy 110-es tempónál ami már nem az 1000-1500-as között volt,betorpant,lassult és durrogott,és,mikor nem nyomtam a gázt le is állt a motor,nagynehezen hazajutottam,utána egyszer beindult,azután semmi...
Tegnap hidegen indítás motorchak lámpa kigyulladt,hazáig hasonló tünet,csak durrogás nélkül,meg gyorsitáskor-gázadáskor motorchak lápa elaludt,de torpant a motor,gáz elengdésekor-egy helyzetben való tartásakor motorchak világít és ment "normálisan"
ma reggel indítás motorchak lámpa nem világít és tökéletesen müködik. Kód kiolvasásakor a 42-es hibakódot adott ki. Eddig cserélve lett: ac pumpa,egr-szelep,befecskendező,map-szenzor,üzemanyagszűrő,gyertyák,gyertyakábel,gyújtáselosztó-rotor,új generátor,nemrég volt olaj-olaj-levegő-pollenszürő,haljeladó-kopletten. Innentől kezdve tanácstalan vagyok,hogy még mi baja lehet és már nagyon irrítálló a hiba.
Ha valaki tudna segíteni,hogy mi lehet a probléma,annak nagyon tudnék örülni. :)
Keresnék 2003-as Astra G Coupe 2.2 benya -hoz hengerfelyet , olajpumpát , esetleg tippet motor belő alkatrész beszerzési forráshoz . (hajtókar , nyugvó csapágy , vez lánz vezető , stb ) És vagy komplett motor ?
Ha jól emlékszem azért vett "komplett" másik motort mert például a motorvezérlő computer, generátor,szervó,klima kompresszor, sőt még az önindító is más a c20let-nél mint a c20xe-nél.A fogyasztása ha óvatosan ment vele(bár ezt nehéz volt megálni)akkor olyan 7-8 liter körűl volt.Amikor volt benne egy kis versenyszellem akkor biza fölment akár 15 literre is :).
Köszönöm. Arra is gondoltam,h keresek rá komplettem. Ez a komlett tág fogalom, abban tdsz segíteni,h miket is kellene cserélni?Mennyivel nőne meg a fogyasztás?
Belelehet tenni,persze.Szerintem viszont olcsóbb lehet ha egy gyári turbós motort teszel bele.Nem tudom mibe fájhat az átalakítás de a haver egyszer ugyan ezt tervezte,d emiután utánajárt a dolgoknak jobbnak látta ha egy komplett turbós blokkot vesz a kocsiba.
Bontottat mezei hirdetőktől pl racingbazáron. Nekem onnan lett benyatank 5-ért és vezérműtengely 10-ért. Boltban 70 és 160 lett volna és tökéletesen megfelel a bontott is.
Haverom 1.4-es F Astrájához megérkezett az új óracsoport. Ezúttal benzines, mert ezelőtt ennél a kocsinál fürödtünk be a diesellel.
Szóval szép fehér számlap, gondoltam jól is fog kinézni. Aztán megláttam, hogy ez a híres-neves 'plazma számlap'.
Három csatlakozó jön belőle, az óracsoport három tagjának külön háttérfényeiért felelnek.
Fő kérdésem, hogy ezekhez honnan tudnék szedni világításfüggő pozitív szálat?
Egyébként a dolog nincs is annyira túlbonyolítva, mint gondoltam: Az eredeti számlap is alatta van. Azon van egy világító lap, azon pedig ez a fehér. Ezen az elmozdítós képen látszik. Lerögzítve sincs, az előlap szorítja a helyére.
Kicsit elhamarkodtam az elöző hozzászólásomat mert kevertem más Opel tipussal (92-től 96-ig volt F Astrám), utána nézve találtam néhány gyári rögzitő elemet itt a kép róla, és akkor tényleg csak fel kell csavarozni.
Meguntam, hogy a Sedan F Astra latyakos-havas időben összehányja az egész hátsó lökhárítót, ezért úgy döntöttem, hogy benevezek egy pár hátsó sárfogó gumira.
Kérdezném a rutinosakat, hogy ez hogy van felfogatva? Át kell lyuggatnom a lököst és fellemezcsavarozni?
Sziasztok! X14NZ motornál mi okozhat olyan problémát, hogy a motor beröffen, majd leáll, néha elindul, majd ha leállítom, akkor megint nem indul, pihenés nem segít jellemzően, van, hogy hidegen nem indul, csak be-be ugrik, majd leáll, gázadás sem változtat rajta. Inkább a próbálkozások száma ami a beindítás sikerességét növeli.
Kis segítség kellene!Reggel lezúztam a tükrömet(Ultrakék2002-es 1,8 C-Veki) füthető,elektromosan állítható.Ha esetleg valaki tudna egyet szóljon,vagy e-mailozzon egyet.Lekötelezne minden segítség!Előre is köszönöm nektek!Számom 06-70-320-4232
A második és a negyedik hibakódod jó, de P00-al nem kezdődhet hibakód! Ha bele akarsz bújni, akkor lehet keresni pl kontakthibát az üzemanyagszivattyú csatijánál, vagy fennakadt, letört, kilyukadt az úszód, de ezeknek semmi értelme mert a műszered meg mér. Fogadd el hogy a motorvezérlő összekeveredett az alacsony tápfesztől. Vagy egy szivezessel töröltess hibakódot és nézd meg hogy előjön-e újból.