Keresés

Részletes keresés

apii Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33845

Damilfogyás nagyban függ a damil minőségétől, a területtől, és a kezelő szokásaitól.Átlagos, nem túl érösszárú gaznál nekem nem szokott elfogyni 1200 nm-en még rosszabb minőségű damilból sem k.b. 4 méter stihl fejben. Ugyan ez a terület tavasszal, mikor kinőnek az akác csemeték, már k.b. 5 méter felett fogyaszt. Damilvágóval több fogy, teljesen mélyen vágva sokkal több. Van aki rövid damillal kaszál, van aki hosszúval, van aki szereti leütni damilvágós gép esetén, mert ilyenkor a damil vége nem rojtos és jobban vág. Vannak jó fejek, vannak xarok, amelyek tépik a damilt tőben. Ezért a damilfogyást nem egyszerű meghatározni. Szerintem!

Előzmény: Törölt nick (33818)
Móncsa Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33844

http://olx.hu/hirdetes/benzin-motoros-fukasza-ID2rJGN.html#e9a58694d5

Itt egy alkalmi vétel csak nekem túl messze van.

Móncsa Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33843

http://olx.hu/hirdetes/royal-fukasza-55ccm-zsir-uj-ID2rKE1.html#e9a58694d5

 

Ez ám a bivalyerős gép ez visz mindent :) :) :) :)

Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33842

Reggeltől volt egy futamom. Letoltunk az öcsémmel 2200 m2-t. Területre nem sok, de egy kicsit előbb kellett volna. Kb. 2 hete. Piszok fárasztó volt a hülye meredek terep miatt. Olyan, mintha három órán át állnék egy árok partján. Folyamatosan váltani kellett az irányt, hogy a "támasztólábam" bírja. A kivágott szőlő is kihajtott egy csomó helyen, ez is szivatott. Szépen kieresztettem a damilt, haladtam, mint a kombájn, aztán ott termett egy szőlőhajtás. Azért nem akartam pengére váltani, így damillal kaszaboltam le a néhol majdnem egy centis hajtásokat. Vitte a Husi minden gond nélkül, de a damilt ette veszettül a szőlő. A Straus is versenyben volt végig. Szépen dolgozott, csak kb 30%-al többet fogyasztott mint a 343R.

 

A múltkor írtam, hogy megállt egyszer a Husi és nehezen akart újra indulni. Kiderült, hogy valóban a tankszuszogó tömődött el. Elég furmányos egy szerkezet, nem sima apró likak, hanem van benne két fémhab közdarab. Olyan mint a szivacs, csak fémből van. Na, ezekbe volt begyantásodva a benya. Szétszerelés, féktisztító, kompresszor neki és tökéletes lett. Mindig fejre szoktam állítani, ha a pengét rakok fel, vagy tisztogatom a damilfejet, a szórásvédőt. Eddig soha sem csöpögött belőle a benzin fejreállítva sem. Most a szellőzőfuratokon keresztül könnyezik. Ezek szerint ez a természetes :-)

Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33841

Nálam ez zsigeri reflex, ha leszedem a karburátor, akkor szét is szedem apróra:-)

Előzmény: Gypsy56. (33835)
Steven 68 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33840

Ezzel a javítási módszerrel egyetértek,a többi olyan mint a disznót szemre megvenni!

Előzmény: Gypsy56. (33835)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33839

Megbízható márka. Szerintem a többi része is jó. A kawasaki biztos nem ad akárkinek motort.

Előzmény: Bóka Videó (33838)
Bóka Videó Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33838

Nem ismerem, a motor biztos jó, de a többi része?

Előzmény: NyiMisi (33837)
NyiMisi Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33837

Kawasaki motoros fuxtec?

Előzmény: Bóka Videó (33831)
whitef Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33836

Köszönöm a segítséget. Átnézem a karbit.

Előzmény: Gypsy56. (33835)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33835

Nem kell ahhoz a pillangót kiszedni. Megrángatod, érzed, ha ki van kopva.

Ennek a távjavításnak tisztára olyan a feelingje, mint amikor Gyurcsok úr küldi az erőt. :-))))

Szerintem úgy lehet csak javítani, hogy az ember kezében van a cucc.

Előzmény: Rahed Lee (33834)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33834

Szerintem szét kellene szedni azt a karbit. Akkor lecsekkolhatod a membránokat, a tűszelep nincs -e beverődve, vállasra kopva, tömítés kiszakadva, illetve Gypsy ötlete is befigyelhet, miszerint a pillangószelep tengely kikophatott. Annak a réz tengelynek cuppanósan kell a lukjába csusszanni. De ha kiveszed, akkor vigyázz, mert sok karbiban van a tengely alatt egy apró rugós, golyós retesz, ami indításkor egy adott pozícióban rögzíti a pillangószelepet. Ha kihúzod a tengelyt, akkor kilövi az apró golyót. Be kell fogni a likját amikor kihúzod a tengelyt.

Előzmény: whitef (33830)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33833

OK, vegyél! :-)))

Ki mit tudna ajánlani ? Én azt, hogy ha ez a terved, gyűjtögess még kicsit.

Miután rommá túrtad a netet, te hányat találtál? Na látod ! Más is ebből az anyagból dolgozik.

Előzmény: Bóka Videó (33831)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.08.12 0 0 33832

Biztos megakadhat, de a zárt pillangó túlfolyt karbival nem eszetlenül pörgő motort eredményez, hanem lefulladást. Az én ötletem szétkopott karburátor, mert a kikopott pillangó tengelytől fals levegő miatt pörög, minta zőrült, ha netán a tűszelep is beverődött, akkor meg még zabál is.

Előzmény: Rahed Lee (33829)
Bóka Videó Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33831

Vennék valami jó kaszát!

100 - 140 e közöttit.

2 - 2,5 Le

Rezgéscsillapítós.

Ki mit tudna ajánlani?

whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33830

Ezt hogy tudnám megállapítani?

 

Előzmény: Rahed Lee (33829)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33829

A tűszelep nem akadhat meg néha?

Előzmény: whitef (33826)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33828

A fals levegő miatt extrém esetben be is sülhet a motor, ha annyira szegény lesz a keverék. De ahogy Kioritzecho mondja, nem megfelelő üzemi körülmények okán tele tudja úgy köpködni olajjal a rendszert, hogy az jó ideig eltart, amíg kiköhögi. De ahhoz rendesen dolgoztatni kell.

Előzmény: whitef (33823)
whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33827

Tudom, hogy nehéz. Megpróbálok állítani a karbin.

Előzmény: kioritzecho (33825)
whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33826

Ha felpörög akkor akármeddig elmegy azon a fordulaton, gyújtáselvételre áll le.

Előzmény: kioritzecho (33824)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33825

De mindent összegezve SZERINTEM nehéz így "távgyógyítva"orvosolni a bajt,mert azért minden finombeállításhoz ott kellene lenni a gép mellett....

kioritzecho Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33824

Ha falsol az lehet időlegesen is. Valaki beállítja dúsra,aztán falsol a gép felpörög,de addigra már a kipufogó és a gyertya mocskos lesz.

 

Előzmény: whitef (33821)
whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33823

Akkor kevésbé kellene olajosnak lenni?

 

Előzmény: Rahed Lee (33822)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33822

Ha falsol, akkor inkább szegényedik a keverék. A benzin adott, de több levegő jön hozzá.

Előzmény: whitef (33821)
whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33821

Ha falsol az magával vonja azt is, hogy sokat kap? Mert a gyertya olajos és a kipufogó is. 

Előzmény: kioritzecho (33820)
kioritzecho Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33820

Akkor a gép valahol falsol....

Lehet rosszul berakott új szimmering is,akár karburátor csonk,esetleg hengertalp tömítés,stb

Akár kikopott,kirázkódott állítócsavarnál is falsolhat de az ritkább.

Előzmény: whitef (33817)
''csiga Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33819

Lehet ott lesz a gond. A mostani benyák hajlamosak gyantásodni és a vékony furatokat, járatokat eltömni.

 

Ha eddig jó volt, és egyszercsak nem, akkor lehet segít egy karbi takarítás.

Előzmény: whitef (33817)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33818

Nálatok körülbelül mekkora - átlagos gazos - területre elég mondjuk 50m damil? (2,4 vagy 2,7)

 

átlagosan gazos alatt ilyesmire gondolok:

whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33817

Mindig 1:40 -el használtam. Amikor felpörög a H csavarra nem reagál.

Előzmény: ''csiga (33815)
whitef Creative Commons License 2014.08.11 0 0 33816

Kettő: L, H

Előzmény: kioritzecho (33814)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!