Sziasztok! Tanácsot,felvilágosítást kérnék hozzáértőktől. E60-ast készülök venni a közeljövőben,benzinest,mert a dízelt nem szeretem,520i-re gondoltam,de nézegetem az 523i-t és az 525i-t is. Kérdésem,hogy az 523i-t érdemes-e,mert mégiscsak 2500-ös motor mint az 525i,de kevesebb nyomaték/lóerő,több fenntartási költség de évjáratban meg fiatalabb ugyan azért a pénzért.Szóval ez még is csak egy más motor,de jobb vagy rosszabb az 525i motorjától? Itt megbízhatóságra gondolok.Továbbá jobbválasztás-e egy mint egy 520i? Felszereltség kb.ugyanaz,évente kb. 10-12 ezret megyek kocsival,többit motorral.Előre is köszi. Ja,családi autó lesz,2 felnőt,2 gyerek, a vegyél M5-t vagy hasonló hozzászólásokat köszi nem kérem!
Teletankolod a kocsit, és lenullázod a napi kilóméterszámlálót. Amikor legközelebb tankolsz, megint tele tankolod, és a fogyasztott (tankolt) liter számát elosztod a megtett kilóméter számával, majd megszorzod 100-zal. Így tudod meg a valós fogyasztást.
Vagy hozzáadsz 0,5 - 1 liter körül ahhoz amit a számítógép kiír. ;)
Sokak írták és láttam több helyen is amit az autó ír átlag fogyasztást az jóval kevesebb mint amennyit valójában fogyaszt és hogy csalóka. Hogy tudnám meg tudni a valós átlag fogyasztását? e60 2008 520d 177LE
E60-nál tudomásom szerint csak az USA kivitelekben van szenzor, egyébként az ABS jelét használja, be kell tanítani az új gumira, ez menüből megy, nem kell hozzá szaki.
Most még egy másik féltengelyt akarok kipróbálni, mert az is benne van még, hogy a felújítás kidobott pénz volt és szart sem ért. Ehhez kell szerezzek egy jót, amire akkor van esély ha a kereskedő ismerősöm behoz egyet 520i-t amiről le tudjuk szedni kipróbálásra.
Fékezéskor néha nekem is ráz, de én tudom is hogy silány minőségű a féktárcsa és a fékbetét is rajta. A betét bele is égett már a tárcsába....
Szia, sikerült jutnod valamire? Az enyém is ráz, idén 3x voltam centíroztatni a kerekeket (nyári R18). Nálam centírozás után jó, viszont a múltkor pont pénteken csináltattam, jó is volt, aztán hétfőn mentem vele rögtön a Balatonra és már rázott a kormány... Tiszta ideg voltam. Azóta megint voltam centíroztatni, 15-20g volt megint az eltérés 2 hét alatt...
Szerintem a féktárcsa lehet még ludas, mivel nagyobb sebességről lassítva szintén remeg.
Igen, az a kardán kereszt lenne... De nem az a baj!
Azt hiszem megtaláltam, mivel mindig a kocsiban ülve hallgattam és nem kiszállva, ezért nem tudtam eldönteni honnan jöhet... De azt hiszem a fékbetét van csak kilazulva... De okosabb leszek, ha le lesz véve a kerék, esetleg a nyereg is!
Köszönöm a segítséget a többieknek is! Remélem ennyivel megúszom... :)
De adtak fél évet...tavaly decemberben javították áprilisban visszavittem hogy nem jó,akkor még nem volt ennyire rossz mint most,ki is próbálta az osztomű specialista és szerinte semmi baja nincs,ezek után kitörölhetem a "garanciával":(.
Sziasztok!Van valakinek pozitiv tapasztalata osztómű felújítással kapcsolatban?Tud valaki ajanlani egy jó szerelőt vagy inkább vegyek egy bontottat?Az Újpesti Muddy!s Kft. sajnos nem jött be,kb. 4000 Km után már megint dübög,kihagy kanyarban a "teljesen felújított" osztómű.Különben egy manuális 2009s 525xdről van szó.köszi az ötleteket,válaszokat előre is.
sajnos akkor sorra kell venni a többi dolgot: difi, váltó kihajtás.....még volt egy ismerősnek olyan, hogy a hátsó kerekek adtak ki ronda hangot és rázkódást, de csak ha rajta volt a kocsi súlya, megemelve semmi nyoma nem volt........majd utána kérdezek, mi is volt pontosan.....