Hát igen mint mikor az öreg paraszt kicsit félrecsapva szemébe húzza a kalapját.(a volt öreg tanyaszomszédom), de most már én vagyok a faluban az öreg paraszt.
Azzal a vájdlinggal pont olyan mint a kínaiak által a Hold sötét oldalára küldött holdjáró ! Vigyázz ilyen netes képekkel , mert megneszelik azt a saját kotlájuk után lövik , te meg tavasszal nem tudsz fuvarozgatni !
Amúgy ezek a képek a gépekről jól feldobják a topikot , meg a kedvemet is így télvíz idején ! : )
Mivel a hely átalakult takarmány tárolóvá így sajnos igen, csak télen darabokban kerül valahova sarokba polcra padlásra a két dragon munkagépek kaszák fűnyírók permetező. Az öregfiú az télen is üzemel, takarmányozás s időnként néhány nem tervezett fuvar szén a későn gondolkodó emberkéknek.
Nekem is van néhány(nem szeretek átszerelni) 2db dragon(kf04+gcv060) meg egy öszvér(r250t+gcv160+terra komplett kerekek) Itt egy régebbi kép gyerek(10éves) suttyó (15-17éves) meg az öreg paraszt(igaz csak 30as körül) na meg egy "téli garázs kép" jelenleg
Én elhiszem,csak az általánosan elfogadott "hivatalos" verziót írtam. Nekem 85-140 van az r250t hajtóműben, kora talán 25-30 körüli. Hideg időben valóban nehezen indul 10-20m távon, 1es vagy 2es fokozat, utána 3 akkor is nehezen veszi a fordulatot de 100-200m után már nincs gond. Azért 85-140 mert ez volt "olcsón".
Nekem robi rekord 155 T van, 13 éve vettem darabokban. Akkoriban a mellék állásomhoz kelellett használnom télen is. Késő ősz volt mire összeraktam és feltöltöttem a hajtóművet hikomol olajjal és az első utamnál, mivel pár minusz is lehetett, alig bírtam elindulni. I. fokozat 100m, II. 500m utána jött egy 100m-es sík út és ott a III. fokozat csak az én súlyom volt rajta.
A második km-nél elkezdett csöpögni az olaj, onnantól fogva csak túrta a szellőző nyíláson az olajat.
Másnap leengedtem az olajat, egy literrel kevesebb volt mint amit beöntöttem.
És feltöltöttem motorolajjal és azóta az van benne.
Hozzáteszem nem új volt csak pár fogaskerék, de míg élek kitart.
Nem ismerem a kezelésit sem a gépet csak általában tudok váltókról nyilatkozni, a ferde fogazásúra fokozottan igaz ez a csigahajtásra hypoid olajat gl4-gl5 írnak.
Követnèm èn a kezelèsit csak nem ir semmit! Sem azt hogy hol ellenörizzem az olajszintet sem azt hogy mennyi olaj kell a hajtomübe. Csak egy táblázat hogy milyen idöközönkènt ellenörizzem. A motorrol leir minden, hogy mennyi milyen olaj ès hogy hova stb. de a hajtomüröl egy szo sincs.
Pontosabban : A hajtóműbe az olajat ! Mert lehet a tiedbe is motorolaj kell mindenhova ! Lehet a kezelési ezért nem tér ki külön a hajtómű olaj tipusára ! Szerencsére az F400-as Honda kezelési útmutatója ezt leírja , igaz csak egy kurta kis mondatban , amit linkeltem ! És egyik topiktárs jóvoltából már magyarul is megvan ! Igaz hogy az én Hondám egy 82-es kiadású , de még nem volt szétszedve soha ! Az előéletét ill. a munkásságát nem ismerem pontosan , de jó gazdája lehetett , betarthatta az olajcseréket , mert nagyon szépen jár , egy-két rántásra indul akár nyáron , akár télen ! Szóval csak azt akartam mondani érdemes a kezelésit követni . Az olajokról is szívesen érvelnék , de volt már sokszor szó róla itt a topikban / az egészet visszaolvastam / nem akarom untatni a rotációs kapa kedvelőket ! Mind ahogy én is csak műkedvelő vagyok , 5 négyzetmétert rotálok ! : )
Nagyon szèpen köszönöm a segitsèged! Az az ètdekes hogy ujjonan vettem a gèpet ès a magyar nyelvü kezelèsi utmutatoban szo sem esik a hajtomüröl. Egy rajz van hogy hol kell betölteni a hajtomüolajat ès ennyi.
Ezzel a hajtóműolajjal azért vigyázva ! Mindenki rávágja , hogy a hajtóműbe hajtómű olajat , DE NEM MINDEN ESETBEN ! Pl. a Honda F400 ba motorolaj kell mindenhova !
a magyar nyelvű , és az eredeti ! Tehát az F400-ba mindenhova 10W-40 motorolaj kell ! Mindenképpen megnézném a gyári előirást a tiedhez mit ír !