Én ezt tényleg nem értem. Mi a franc tarthat egy refundnál egy hétig? A dispute-t a paypal január 14-én zárta le "A refund was issued" üzenettel. A részletes információknál a státusz: "Refund pending" már egy hete. Felette egy üzenet: We are temporarily unable to determine the status of your case. Na ez most akkor micsoda?
Az open cases-nél a típus Complaint (lett a dispute-ből), a státusz pedig "Being Reviewed by paypal". Actiont nem tudok kezdeni.
Tudnak neked küldeni....de ha a limited túlléped akkor nem tudod továbbküldeni vagy kikérni míg fel nem emeled a limited....kérni fogják majd azt ami kell hozzá....
Ha Personal accounttal rendelkezem a PayPalon akkor tudnak nekem pénzt küldeni eBayen kivül? Azt tudom, hogy eBayes eladó vissza tudja küldeni a pénzt, de azt nem, hogy eBayen kivül műküdik a dolog vagy sem...
Van alapja ha goods ként fizeted és pontosan leírod hogy mit veszel meg.... Legjobb ha az eladódnak van egy saját honlapja ahol pl fotó van a veendő termékről akkor azt belinkeled a közleménybe.....vagy majd kiokoskodod.....vagy pontos leírást adsz a termékről....
Refundra ne alapozz...csak ha nem érkezik meg vagy pl széttörve..vagy nem az jön meg...akkor lesz alapja az eljárás indításának.....de ettől még messze a refund....
Még nem történt semmi! Én előre gondolkozom. :) Az elméletem az ( E=m*c2 :-) ), hogy ilyen esetben, mikor végül is két magánember között folyik a tranzakció, ez csak egy sima átutalásnak felel meg nem? Ergo refund-ra kicsi a sansz, merthogy nincs alapja.
Ilyenkor is bele kellett volna a közleménybe írni hogy mit veszel tőle (terméknév mennyiség)..esetleg még egy linket is ahol látszik a termék. De pontosan mi történt az esetedben? Megjött a termék?
"Azóta már a cuccot át is vettem tőle, ki is fizettem, ezzel nincs is gond." akkor miert is kattintasz a pay now gombra? minek javitsa at a paypal invoice-ot, ha azota mar mas uton megkapta a penzet?
Van egy keresett és versenyképes termékem, amit szeretnék folyamatosan árulni az ebay.com-on. Szívesen venném MAGAS JUTALÉK FEJÉBEN, egy tapasztalt és sok pozitív eladási visszajelzéssel rendelkező szakértő segítségét.
A napokban volt hasonló esetem. Előbb magasabb összegű számlát küldött és később alacsonyabb szállítási díjban állapodtunk meg.
Azonban az eladó nem változtatott a korábbi számlán. Ezért fizetés előtt a +- opció keretbe beírtam mínuszként a különbözetet majd érvényesítettem a rendszerrel. Az átszámolta egy gombnyomásra és a végösszeg már a módosított érték volt. Azután továbbléptem a Paypal-be és ez az összeg ment el.
Sziasztok! Sikeres aukció után az eladó rossz számlát küldött, az aukciós vételárat (230 eurót) írta be szállítási költségnek is, ezzel dupla lett a számla végösszege. Elismerte a hibát, ígérte, hogy küld új számlát. Azóta már a cuccot át is vettem tőle, ki is fizettem, ezzel nincs is gond. Viszont hiába írok neki leveleket, hogy mi lesz a számlával, nem válaszol, pedig szerintem az ő érdeke lenne küldeni a jó számlát. Ugyanis én rákattintok a Pay Now-ra a rossz számlán is ha kell, de akkor tőle nagyobb jutalékot vonnak, nem? Szerintetek mit csináljak?
PayPal tudorok! Ha paypalon küldök valakinek pénzt úgy, hogy e-mailben megegyeztünk egy árban (nem ebayes vásárlás) akkor van esély az összeg visszakapására ha gond van a termékkel? Próbáltam a paypal oldalán tájékozódni de egyik linkhegy a másikra mutat és csak ebayes témákat említ főleg.
Érdekelne, hogy van-e köztetek olyan aki már nyitott accountot az e-bay-en. Ha Magyarországról, magyarországi telephellyel nyitok egy accountot, akkor annak milyen adókövetkezményei vannak? Nem kikerülni szeretném őket, hanem tudni, ugyanis nem tudom, hogy megéri-e így eladni, nem-e túl bonyolítja meg ez a szitu a helyzetet, lekönyvelnünk mindenképpen le kell, ugyanis céges e-bay-es eladásokról lenne szó. Sajnos nem igazán értek az aukciós oldalak, meg az országok közötti adók ezen részéhez. Remélem érhetően magyaráztam el, hogy mit nem tudok, meg mitől fosok. :) Lehet, hogy tök egyszerű, de azért nem merek belevágni tanácsok, meg infók nélkül. Működne ez egyáltalán, (mondjuk nagy tételes eladásokról lenne szó)? Mennyire zavarja a vevőket, hogy az árú Mo-n van, de Mo-n nincs e-bay?
Rendben, nem egyformán látjuk és ítéljük meg a dolgot. De ez egyébként is így van, hiszen már több esetben voltunk merőben ellentétes állásponton egyazon ügyben. Te mindenkit a mielőbbi vitaindításra buzdítol, én pedig a türelemre és a dolgok nem indulatból való megoldására. De ez nem baj. A lényeg, hogy a bajban lévő topiktárs megoldást találjon!
Kifizette, megkapta, használhatatlan, dipute indítása paypalon majd claim....ekkor ugye a tapasztalatlan eladónál felfüggesztik a pénzt és erre nem fizetett eljárást indított az ebayen.. (amit már le is zárt az ebay a vevő javára.....azaz törölte az eljárást...)
Mert a kereskedő idióta talán azért....vagy ilyesztésképp...
Vevő meg a paypalon indított disputét..hol másutt??
Én már átlátom ez a lényeg. De mit nem értenél ezen.....legfeljebb a kereskedő viselkedését nem lehet itt érteni a nem fizetett eljérásával...mintha még sohasem indítottak volna ellene claimot és nem látott volna még felfüggesztett fizetést....
Az eladó addig nem küld semmit, amíg a számláján nem látja a pénzt. Akkor itt mi a csudát függesztettek fel és ki?
És miért jelentette be az eladó, hogy nincs a termék kifizetve?
A vevő pedig miért nem a Paypal eljárás szabályai szerint indított disputét? Ha ugyanis a termék eltér az aukciós oldalon leírtaktól (márpedig bizonyára nem úgy kínálta az eladó, hogy üzemképtelen), akkor ezt kell a bejelentéskor panaszként elmondani!
Sok sebből vérzik ez. Gyanítom, nem látjuk át az egész történetet.
Egy monitor vétele 40 egység áron....20 a termék 20 a posta. Miután megjött használhatatlan,,,,,szervízbe el igazolják hogy hibás javíthatatlan és nem ér semmit. Email a kereskedőnek...semmi....dispute nyitása.....válasz nincs csak emailos fenyegetődzés meg értetlenkedés hogy a pénz miért lett felfüggesztett és az ebayen egy nem fizetett eljárást indít a tapasztalatlan 2000feedback feletti kereskedő...vagy csak áltapasztalatlan. Claim lett a dologból..letelt a 10 nap de közben reagált a kereskedő igy 45 napig elhúzódhat az ügy. Visszaküldeni nem érdemes.....csak a 20 egységet kapná vissza az eladótól érte. Mit lehet tehát tenni....paypalon a döntés és feltehetőleg kérdezni fognak még részleteket. Elméletileg a postaköltség a vevő kockázata ilyenkor.....és vissza is kéne küldenie a hibás terméket. Csak azt nem tudom hogyan állapítja majd meg a paypal hogy a termék valóban hibás volt-e.... És mi van ilyenkor mikor a 2x-es küldési díj szinte elviszi a termék árát amit visszakapna visszaküldéskor??
Még nincs lezárva az ügy de én nem kockáztatnám meg egy az árához képest arányaiban nagy szállítási költséggel bíró terméket megvegyek. És nem tudnék dönteni a paypal helyében sem.... Valószínűleg a visszaküldéshez kötik a részleges refundot majd....azaz a végeredmény így is úgy is veszteség a vevőnek.
Ez nagyon jó! A 23527 sz. beírásodból úgy tűnt, hogy a másik fél köteles visszafizetni a számládra! Akkor most hogy van ez?
Ez az értesítés arról szól, hogy vettél valamit, aminek az ellenértéke még nem érkezett meg a másik számlájára. Ezért az eladó felhívta a figyelmed, hogy fizess!
Ezt így fórumon keresztül nem tudom gatyába rázni... :) Ehhez élő msn-es kapcsolat kell köztünk és az hogy mindent részletesen tudjak....mert belekavarodok.... Tehát ha gondolod a nevemre kattintva írd meg az msn-elérhetőségedet.
Már abszolút nem értem, miről beszéltek? A dispite nyitása után 20 napon belül kell lezárni a két félnek egymás között a vitát! Ha ez nem sikerül, akkor claimet lehet nyitni. Benne van a paypal szabályzatában!
A 20. nap lejárta előtt kap az ember (mindkét fél) egy figyelmeztető levelet a paypal-tól.
Ha mégis claimbe megy át a dolog, már nincs tennivaló. Ott már határidő sincs. Nekem egyszer volt ilyen esetem. Úgy emlékszem, a paypal kérdez, meg kell válaszolni és nemsokára küldik a pénzt a számládra. Ennyi.
Itt nincs semmi olyan feltétel, hogy van-e a másik félnek pénz a számláján vagy éppen üres? A paypal refundolja a károsultnak a pénzt. Aztán az ő dolga, hogy milyen módon kényszeríti rá a másikat, hogy megkapja a pénzét. Feltételezem, van a paypal-nek egy erre szolgáló alapja, amiből a vevővédelem alapján ilyenkor fizet. És bizonyára biztosítással is rendelkezik az ilyen helyzetekre.
Éppen ezért sem lehet, csak évente 3 alkalommal így pénzt visszakövetelni! Más lenne, ha valóban a másik fél adná vissza mindig a pénzt, hisz akkor ő fizetne. De itt nem arról van szó, hogy tőle behajtják és azután nekünk (károsultraknak) visszafizetik. Hanem ha jogosultak vagyunk, akkor a paypal a vevővédelmi rendszerében kártérít minket. A másik féllel pedig már az ő dolga a továbbiakat elintézni.
Köszi a választ. Közben az Ebay ezt az üzenetet küldte nekem. Ez azt jelenti, hogy az eladó jelentette, hogy nem fizettem ki a cuccot? Mi van akkor ha kifizettem?
You have received an Unpaid Item strike.
You were the winning buyer on eBay item (#260194107207). The seller, zianinternational has informed eBay that payment for the item has still not been received, or that the two of you were not able to come to agreement. As a result, you have received an Unpaid Item strike.
If you would like additional information regarding the item in question, please review the dispute details page.
Important: Repeated Unpaid Item strikes may result in your suspension from eBay.
You can appeal against this Unpaid Item strike if you believe it is not deserved. First, read the requirements for appealing the strike. If you meet them, you can submit your appeal on that page. If your appeal is successful the strike will be removed.
If you have recently paid for the item or have otherwise resolved this dispute, you can ask the seller to remove the Unpaid Item Strike.
Thank you, eBay
Ez jött ma!!! Ezt, hogyan tudom lerendezni?? Ilyet még sosem csináltam azért tettem be ide. Lehet hogy máshova kellett volna?? Ezért bocsi.
zianinternational has informed us that they have not yet received your payment for the following item: (#260194107207)
No action is being taken against your account at this time. However, it is important to remember that when you bid on or buy an item you are agreeing to a contract between you and the seller. If the situation isn't resolved within seven days of this reminder email, you may receive an Unpaid Item strike under eBay's Unpaid Item Policy or lose feedback privileges for this transaction
Most Unpaid Item disputes can be resolved through direct communication between the buyer and seller, and we encourage you to work with your trading partner to reach a resolution.
Ha claimod volt már (és nem kavartad össze véletlen a disputéval) akkor majd a paypal jelentkezik....de a kereskedőd hogy reagált-e azt nem bizti hogy látod...azaz ha bármilyen magyarázatot küldött a paypalnak....mert csak a disputénél párbrszédezik veled...most a claimnál mindketten a paypalnak magyarázkodtok ha kérdez....