Az autószerelés, autóvillamosság-szerelés ezek szakmák. Évekig tanulták, + időnként továbbképzik magukat azok akik ezt hivatásszerűen űzik, és milliós értékű autókhoz hozzányúlnak.
Technikai analfabéták autós gondjainak megoldását ezen szerelők némi forintért megoldják akár garanciával is.
Köszi! Kiszedtem az összes biztositékot és kontakt spayeztem mint hülye. A MIL16 5A-s újra cserélve.Mint írtam félig (nagyon bőven) technikai analfabéta vagyok melyik relét is vegyem ki s forasztassam át a fiammal ( vagy a 2006-os W203 c230 ból cserélgessem az ugyanott lévőket ) ????
Mindenkitől elnézést de párszor bemásolom a gondom hátha vki csak most olvassa de lesz vmi jó ötlete !
Üdv Mindenkinek!
Kérlek adjatok tanácsot!
2003 évjáratú W203 200 CDI eddig tolatás megkezdésekor kikapcsolta az ABS BAS ESP -t , majd később amikor jobbra kormányoztam akkor is. Most pedig nem indul a km óra és kikapcsol a ABS BAS ESP ECP és az üzemanyag szintjelző is minden marhaságot mutat.
Update: Üzemanyagszintjelző sem megy.Pontosabban ha nem megy a km óra és nyomom a féket akkor mér, majd már ígyse mér!
Természetesen megnézte egy itteni mercis mágus.Gyári diaggal!
A megoldás ABS EPS modul csere szerinte ami gyári alkatrésszel cca.300-E ft (bontott meg nincs nyíregyházán).
ABS modul : A2035451732 s talán kormányszög jeladó (nem inicilizálható az egység). 2034640118 vagy 0004640618.
Esetleg ötlet honnan lehetne venni kipróbálható bontott modult ,vagy más lehet esetleg a baj?
Szendvicstartó sincs benne. Étkezőkocsi a nemzetközi vonatokon van. Autóval megállunk kulturáltan egy pihenőhelyen, vagy benzinkúton eszegetni, iszogatni kávézni.
Köszönöm a gyors válaszokat, akkor reménykedjünk hogy nem lesz zsebbenyúlós annyira.Első dolgom lesz a hibakód olvasás! Egyébként azt megtudná valaki mondani ,hogy miért nincs (még egyben sem láttam) pohártartó egy e-osztályos mercedesben?!vagy felszereltség függő? Rákerestem cup holder címszó alatt és találtam is egy pohártartót, aminek a helyén nekem csak egy egyszerű tároló vagy hamutál van.Esetleg ha van ilyen valakinek érdekelne és megvenném.
Adott egy mercedes (w211) e 270 CDI automata 2003 mas évjárat 277e KM -el ! A probléma az lenne az autoval, hogy már többször is produkálta ,hogy nagy sebességnél 140 km/h felett elmegy az autóból az erő, mintha letiltana és nem gyorsul megfelelően gázadásra.(semennyire nem gyorsul csak tartani lehet vele az adott sebességet). Leállítás és újra inditás után a probléma megszűnt, de újabb "gyorshajtáskor" ismét jelentkezik!Nem régiben volt az egyik cooler cső cserélve, mert "lerugta" magáról, és akkor is ilyesmi hibát produkált, de ahhoz hang is társult.Minden cső a helyén van, nagyon remélem nem a turbójának van gondja. Hallottam már golf3 tdi-k nél hogy a turbó geometriája okoz ilyen hibát.
Köszi az infókat. Mivel "második" autónak szeretném,ezért próbálok egy karbantartottat kifogni.
Mi az amit mindenképp át kell nézzek,ha meg akarom venni?Természetesen az általános dolgok mellett(ne legyen törött, szervízkönyv, ne csöpögjön, ne fojjon semmi belőle,stb..).
"Semmiképp sem akarok 200000km fölött" - Na az ami nem lesz egyszerű 8-9 éves 211-nél, főleg ha dízelben gondolkodsz... Ki lehet fogni belőle annyi idősen is olyat, amit karbantartottak, és inkább érdemes arra törekedni, hogy pontosan tudd mi történt vele 8-9 év alatt (még ha 250-300e van is benne), mint a havi max. 1500km-t futott dízel E osztály álmait kergetni. Mint leendő Mercedes tulaj, próbálj elvonatkoztatni az egyéb márkák kor és futásteljesítmény paradigmáitól, itt nem kell megijedni a 200e feletti km-től. :)
Csináltam már néhány típusnál utólagos navi beépítést, 204-nél még nem, de nem hiszem, hogy lehetetlen lenne. Ha a csomagtartóban van a navi egység, akkor azért bontani is kell, de akkor sem lehetetlen. Ezt látnom kellene élőben.