Keresés

Részletes keresés

szaki7 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23561
Bocs! Már publikus :)
Előzmény: Törölt nick (23555)
sponge Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23560
Na jó, de ebayes vásárlásnál van valami nyoma, hogy adásvétel történt. Jelen esetben viszont semmi.
Előzmény: digicat (23554)
vsiivz Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23559
meg az lemaradt, hogy a postakoltseg utan nem kell az eladonak ebay-jutalekot fizetni
Előzmény: vsiivz (23556)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23558
de, jelentkezzél inkább Te, neked több pontyod van :)))
Előzmény: vsiivz (23557)
vsiivz Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23557
akkor mar nem jelentkezek :o)
Előzmény: Törölt nick (23555)
vsiivz Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23556
"Azóta már a cuccot át is vettem tőle, ki is fizettem, ezzel nincs is gond."
akkor miert is kattintasz a pay now gombra?
minek javitsa at a paypal invoice-ot, ha azota mar mas uton megkapta a penzet?
Előzmény: retipapa (23551)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23555

ha publikus lennél könnyebb lenne :)

Előzmény: szaki7 (23553)
digicat Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23554
Ugyanúgy működik, mint eBay-es vásárlás esetében (az eBay is a PayPal-re irányít). Dispute, majd Claim.
Előzmény: sponge (23550)
szaki7 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23553
Kedves Szakértők!

Van egy keresett és versenyképes termékem, amit szeretnék folyamatosan árulni az ebay.com-on.
Szívesen venném MAGAS JUTALÉK FEJÉBEN, egy tapasztalt és sok pozitív eladási visszajelzéssel rendelkező szakértő segítségét.

Szaki
garfieldka Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23552
A napokban volt hasonló esetem. Előbb magasabb összegű számlát küldött és később alacsonyabb szállítási díjban állapodtunk meg.

Azonban az eladó nem változtatott a korábbi számlán. Ezért fizetés előtt a +- opció keretbe beírtam mínuszként a különbözetet majd érvényesítettem a rendszerrel. Az átszámolta egy gombnyomásra és a végösszeg már a módosított érték volt. Azután továbbléptem a Paypal-be és ez az összeg ment el.
Előzmény: retipapa (23551)
retipapa Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23551
Sziasztok! Sikeres aukció után az eladó rossz számlát küldött, az aukciós vételárat (230 eurót) írta be szállítási költségnek is, ezzel dupla lett a számla végösszege. Elismerte a hibát, ígérte, hogy küld új számlát. Azóta már a cuccot át is vettem tőle, ki is fizettem, ezzel nincs is gond. Viszont hiába írok neki leveleket, hogy mi lesz a számlával, nem válaszol, pedig szerintem az ő érdeke lenne küldeni a jó számlát. Ugyanis én rákattintok a Pay Now-ra a rossz számlán is ha kell, de akkor tőle nagyobb jutalékot vonnak, nem? Szerintetek mit csináljak?
sponge Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23550
PayPal tudorok!
Ha paypalon küldök valakinek pénzt úgy, hogy e-mailben megegyeztünk egy árban (nem ebayes vásárlás) akkor van esély az összeg visszakapására ha gond van a termékkel?
Próbáltam a paypal oldalán tájékozódni de egyik linkhegy a másikra mutat és csak ebayes témákat említ főleg.
Laci8409 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 23549
Üdv!

Érdekelne, hogy van-e köztetek olyan aki már nyitott accountot az e-bay-en. Ha Magyarországról, magyarországi telephellyel nyitok egy accountot, akkor annak milyen adókövetkezményei vannak? Nem kikerülni szeretném őket, hanem tudni, ugyanis nem tudom, hogy megéri-e így eladni, nem-e túl bonyolítja meg ez a szitu a helyzetet, lekönyvelnünk mindenképpen le kell, ugyanis céges e-bay-es eladásokról lenne szó. Sajnos nem igazán értek az aukciós oldalak, meg az országok közötti adók ezen részéhez. Remélem érhetően magyaráztam el, hogy mit nem tudok, meg mitől fosok. :)
Lehet, hogy tök egyszerű, de azért nem merek belevágni tanácsok, meg infók nélkül.
Működne ez egyáltalán, (mondjuk nagy tételes eladásokról lenne szó)? Mennyire zavarja a vevőket, hogy az árú Mo-n van, de Mo-n nincs e-bay?

Köszi a segítséget előre is!
garfieldka Creative Commons License 2008.01.20 0 0 23548
Rendben, nem egyformán látjuk és ítéljük meg a dolgot. De ez egyébként is így van, hiszen már több esetben voltunk merőben ellentétes állásponton egyazon ügyben. Te mindenkit a mielőbbi vitaindításra buzdítol, én pedig a türelemre és a dolgok nem indulatból való megoldására. De ez nem baj. A lényeg, hogy a bajban lévő topiktárs megoldást találjon!
Előzmény: pittipitti (23547)
pittipitti Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23547
Kifizette, megkapta, használhatatlan, dipute indítása paypalon majd claim....ekkor ugye a tapasztalatlan eladónál felfüggesztik a pénzt és erre nem fizetett eljárást indított az ebayen..
(amit már le is zárt az ebay a vevő javára.....azaz törölte az eljárást...)


Mert a kereskedő idióta talán azért....vagy ilyesztésképp...

Vevő meg a paypalon indított disputét..hol másutt??

Én már átlátom ez a lényeg.
De mit nem értenél ezen.....legfeljebb a kereskedő viselkedését nem lehet itt érteni a nem fizetett eljérásával...mintha még sohasem indítottak volna ellene claimot és nem látott volna még felfüggesztett fizetést....
Előzmény: garfieldka (23546)
garfieldka Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23546
Zavaros ez nagyon.

Az eladó addig nem küld semmit, amíg a számláján nem látja a pénzt. Akkor itt mi a csudát függesztettek fel és ki?

És miért jelentette be az eladó, hogy nincs a termék kifizetve?

A vevő pedig miért nem a Paypal eljárás szabályai szerint indított disputét? Ha ugyanis a termék eltér az aukciós oldalon leírtaktól (márpedig bizonyára nem úgy kínálta az eladó, hogy üzemképtelen), akkor ezt kell a bejelentéskor panaszként elmondani!

Sok sebből vérzik ez. Gyanítom, nem látjuk át az egész történetet.
Előzmény: pittipitti (23545)
pittipitti Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23545
Nos a története röveden...

Egy monitor vétele 40 egység áron....20 a termék 20 a posta.
Miután megjött használhatatlan,,,,,szervízbe el igazolják hogy hibás javíthatatlan és nem ér semmit.
Email a kereskedőnek...semmi....dispute nyitása.....válasz nincs csak emailos fenyegetődzés meg értetlenkedés hogy a pénz miért lett felfüggesztett és az ebayen egy nem fizetett eljárást indít a tapasztalatlan 2000feedback feletti kereskedő...vagy csak áltapasztalatlan.
Claim lett a dologból..letelt a 10 nap de közben reagált a kereskedő igy 45 napig elhúzódhat az ügy.
Visszaküldeni nem érdemes.....csak a 20 egységet kapná vissza az eladótól érte.
Mit lehet tehát tenni....paypalon a döntés és feltehetőleg kérdezni fognak még részleteket.
Elméletileg a postaköltség a vevő kockázata ilyenkor.....és vissza is kéne küldenie a hibás terméket.
Csak azt nem tudom hogyan állapítja majd meg a paypal hogy a termék valóban hibás volt-e....
És mi van ilyenkor mikor a 2x-es küldési díj szinte elviszi a termék árát amit visszakapna visszaküldéskor??

Még nincs lezárva az ügy de én nem kockáztatnám meg egy az árához képest arányaiban nagy szállítási költséggel bíró terméket megvegyek.
És nem tudnék dönteni a paypal helyében sem....
Valószínűleg a visszaküldéshez kötik a részleges refundot majd....azaz a végeredmény így is úgy is veszteség a vevőnek.
Előzmény: pittipitti (23543)
garfieldka Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23544
Ez nagyon jó! A 23527 sz. beírásodból úgy tűnt, hogy a másik fél köteles visszafizetni a számládra! Akkor most hogy van ez?

Ez az értesítés arról szól, hogy vettél valamit, aminek az ellenértéke még nem érkezett meg a másik számlájára. Ezért az eladó felhívta a figyelmed, hogy fizess!
Előzmény: Ibolya58 (23541)
pittipitti Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23543
Ezt így fórumon keresztül nem tudom gatyába rázni... :)
Ehhez élő msn-es kapcsolat kell köztünk és az hogy mindent részletesen tudjak....mert belekavarodok....
Tehát ha gondolod a nevemre kattintva írd meg az msn-elérhetőségedet.
Előzmény: Ibolya58 (23541)
garfieldka Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23542
Már abszolút nem értem, miről beszéltek? A dispite nyitása után 20 napon belül kell lezárni a két félnek egymás között a vitát! Ha ez nem sikerül, akkor claimet lehet nyitni. Benne van a paypal szabályzatában!

A 20. nap lejárta előtt kap az ember (mindkét fél) egy figyelmeztető levelet a paypal-tól.

Ha mégis claimbe megy át a dolog, már nincs tennivaló. Ott már határidő sincs. Nekem egyszer volt ilyen esetem. Úgy emlékszem, a paypal kérdez, meg kell válaszolni és nemsokára küldik a pénzt a számládra. Ennyi.

Itt nincs semmi olyan feltétel, hogy van-e a másik félnek pénz a számláján vagy éppen üres? A paypal refundolja a károsultnak a pénzt. Aztán az ő dolga, hogy milyen módon kényszeríti rá a másikat, hogy megkapja a pénzét. Feltételezem, van a paypal-nek egy erre szolgáló alapja, amiből a vevővédelem alapján ilyenkor fizet. És bizonyára biztosítással is rendelkezik az ilyen helyzetekre.

Éppen ezért sem lehet, csak évente 3 alkalommal így pénzt visszakövetelni! Más lenne, ha valóban a másik fél adná vissza mindig a pénzt, hisz akkor ő fizetne. De itt nem arról van szó, hogy tőle behajtják és azután nekünk (károsultraknak) visszafizetik. Hanem ha jogosultak vagyunk, akkor a paypal a vevővédelmi rendszerében kártérít minket. A másik féllel pedig már az ő dolga a továbbiakat elintézni.
Előzmény: Ibolya58 (23538)
Ibolya58 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23541

Köszi a választ. Közben az Ebay ezt az üzenetet küldte nekem. Ez azt jelenti, hogy az eladó jelentette, hogy nem fizettem ki a cuccot? Mi van akkor ha kifizettem?

 

You have received an Unpaid Item strike.

You were the winning buyer on eBay item (#260194107207). The seller, zianinternational has informed eBay that payment for the item has still not been received, or that the two of you were not able to come to agreement. As a result, you have received an Unpaid Item strike.

If you would like additional information regarding the item in question, please review the dispute details page.

Important: Repeated Unpaid Item strikes may result in your suspension from eBay.

You can appeal against this Unpaid Item strike if you believe it is not deserved. First, read the requirements for appealing the strike. If you meet them, you can submit your appeal on that page. If your appeal is successful the strike will be removed.

If you have recently paid for the item or have otherwise resolved this dispute, you can ask the seller to remove the Unpaid Item Strike.

Thank you,
eBay

Ez jött ma!!! Ezt, hogyan tudom lerendezni?? Ilyet még sosem csináltam azért tettem be ide. Lehet hogy máshova kellett volna?? Ezért bocsi.

 

zianinternational has informed us that they have not yet received your payment for the following item: (#260194107207)

No action is being taken against your account at this time. However, it is important to remember that when you bid on or buy an item you are agreeing to a contract between you and the seller. If the situation isn't resolved within seven days of this reminder email, you may receive an Unpaid Item strike under eBay's Unpaid Item Policy or lose feedback privileges for this transaction

Most Unpaid Item disputes can be resolved through direct communication between the buyer and seller, and we encourage you to work with your trading partner to reach a resolution.

Thank you,
eBay

 

Köszi a választ!

Előzmény: pittipitti (23539)
pittipitti Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23539
Ha claimod volt már (és nem kavartad össze véletlen a disputéval) akkor majd a paypal jelentkezik....de a kereskedőd hogy reagált-e azt nem bizti hogy látod...azaz ha bármilyen magyarázatot küldött a paypalnak....mert csak a disputénél párbrszédezik veled...most a claimnál mindketten a paypalnak magyarázkodtok ha kérdez....
Előzmény: Ibolya58 (23538)
Ibolya58 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23538

A 10. nap tegnap járt le. Se kép se hang senki részéről. Az eladó nem reagált 10 napon belül. Ilyenkor mi a bánatot lehet/kell csinálni/om?

 

Köszi

Előzmény: pittipitti (23529)
pittipitti Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23537
Állíttasd vissza az eladóddal a paypalos fizetési lehetőséget és én segítek kifizetni paypalon keresztül....

Előzmény: wyktor (23536)
wyktor Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23536
sziasztok!
kéne egy kis segitség,megnyertem ebayen keresztül egy cuccot, és mivel nincs visám meg mastercardom a money ordert választottam. elküldte emailben az eladó címét,ilyenek csakhogy ezután nemtudom h mit kell csinálni:S:S (a cuccot amerikából küldenék)
az eladó küldeni fog egy csekket amit kitöltve, pénzzel együtt visszaküldök?
vagy alapból,nekem kell küldenem a pénzt?de hogyan?és ha így van akkor honnan tudja hogy melyik usertől kapta a pénzt?
valaki pls segitsen, irja le részletesen h h van ez mert ngayon nem vágom:S köszi a segitségel előre is!
Volki Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23535

Értem hogy mindkét félnek kell nyilatkozni.

Csak a tisztán látás érdekében:


Üzlet alatt azt érted hogy: kifizetted az árut meg meg is kaptad, de nem olyan mint szeretnéd ézért vagy visszaküldöd vagy részleges refund-ot kérsz. Ilyenkor azt nyomod hogy visszakapja az eladó az E-bay jutalékot.

Ha nincs üzlet akkor: kifizetted az árút de nem kaptad meg. Ilyenkor az nyomod az ebay-en, hogy nem kapja vissza a jutalékot.

Ha igy van akkor értem ha nem akkor nem.

Előzmény: pittipitti (23533)
StingeR Creative Commons License 2008.01.19 0 0 23534
Nekem ugyanez a helyzet. Dispute volt, és lezárta a paypal - komment: Refund was issued. Being reviewed by paypal. Látom a státusz ablakban, hogy refund from XY ,a státusza pending. Elképzelhető, hogy négy napja függőben van egy önkényes refund? Kíváncsi leszek erre... :)
Előzmény: pittipitti (23533)
pittipitti Creative Commons License 2008.01.18 0 0 23533
Elindította a refundot de még nem volt miből....azaz majd ha érkezik pénz a számlájára akkor abból kapod sztem....ezért nem lezárt még a claim.

A másik dolgot meg érthetően elmondtam....mi lenne ha utólag minden kereskedő azt mondaná hogy nem jött létre az üzlet kérem vissza az ebay jutalékát....ezért ilyenkor mindkét félnek nyílatkoznia kell.
Előzmény: Volki (23532)
Volki Creative Commons License 2008.01.18 0 0 23532
Marha érdekes: A claim státusza meg: Being Reviewed By Paypal

A historyban meg :  Refund initiated Actor: Seller

Nem értem!
Előzmény: Volki (23531)
Volki Creative Commons License 2008.01.18 0 0 23531

A history-ba a paypal-on a következőt látom: Refund initiated. Seller indította.

Ha úgyvesszük az üzlet nem jött létre mert a pénzből még semmit sem láttam + a terméket sem kaptam meg. Úgy gondolom hogy ha valaki refund-ot nyom akkor az rögtön látszódik és nem kell rá várni napokat. Legalábbis nem a paypal oldalán.

Szóval nemigazán értem az ebay-es oldalt sem, hogy miért kellett választani hogy most visszakapja-e az eladó a pénzt vagy sem, holott se pénz se termék.

Előzmény: pittipitti (23528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!