Márpedig ezen múlik, mert akkor az első alváz-keresztgerendáig hátra tudod tolni a csörlőt koppanásig, és úgy elfér a hűtőmaszk mögött, azaz 0 centi fog kilógni belőle az alváz elé. Ha kellően lapos egyedi lököst is csinálsz hozzá az alváz végére, akkor még akár a görgősablak is beleférhet a gyári terepszögbe (ha meg kevlárkötelet raksz fel csúszóablakkal, akkor meg főleg).
Ha ingyé adták volna, se kellett volna a klíma, de hát benne volt az autóba. Szívesen kidobnám az autóból, ha mondjuk egy csőrlő elbújtatása ezen múlna.
Készülvén rá, közelgő szülinapomra kaptam véletlenül egy topoguide térképet.
namost esztet kipróbálván SW fel a laptopra, ugye a bótban feltették a készülékre, műxik, minden ok, de ha összedugom a laptoppal, akkor nem látszik a laptopon a kis 3szög, pedíg elvben kéne neki. A téli Mendei túrán mikor Rezső rátöltötte a keresendő pontokat, akkor nála is látszott a kis 3szög, és elvben ha haladunk akkor látható a képernyőn, hogy merre tartunk.
Esetleg van ötlet, hogy hol bénázok, amiért nem műxik úgy ahogy szeretném??
Csak mert most hétvégén Debrecennél lesz valami off ród trophy Viborg kartács arra készül ezerrel, rakatott fel távfényt, meg szirénázó hangosbeszélőt ?? :))) mondjuk az utóbbit nem nagyon értem.
Az eletromos rész nagyon egszerű. A csörlőn lévő csatlakozók és az Albright relé adja magát. Csak egy fő betáp kell a relének amin van egy combos szakaszoló, a csörlőnek meg gy jó földelés.
A munka inkább a kábelek szerelésével van. Behúzgálni a merev kábeleket, szemes sarukat préselni rá, stb.
Nekem a kínai csörlőn nagyon gyenge kábelek voltak, így az egészet lecseréltem 35mm2-re.
Ezen az oldalon találsz hasonló beépítést csak D2-n.
Ha a klímáról hajlandó vagy lemondani, akkor egészen be lehet tolni a csörlőt az alváz első síkja mögé.
Ha meg esetleg veszi az ember a fáradságot, és keres hűtősnél, klímásnál bontva egy hasonlóan széles, de talán kevésbé (5-6 centi) magas klímahűtőt, akkor akár még azt is meg lehet oldani, hogy a klíma is maradjon.
Ez nem baj, szerintem én is hasonló helyzetbe hozhatnám magamat. Az a csőrlő, amire én gondolok, ugyanígy az alváznyúlványok között lenne, megvan a tartója is. Az elektromos bekötésről van valami rajzod esetleg?
Meg is van. Jól emlékszem, te raktál föl képeket valamikor a fórumra, csőrlő fölszereléséről? Ez most csak eszembe jutott, nem holnap szeretném csinálni, de érdekel a dolog.
Tegnap hazafelé menet belebotlottam Punkeszba és még valakibe, aki szintén a megőrültek közé sorolandó, csak nem tudom ki lehetett. Egy RRC mellett diskuráltak, a Punkeszé odébb legelészett. Teljesen kisímultak az idegeim abban a pillanatban, érezvén, ez egy kicsit más világ, a sok türelmetlen, kapkodó, tolakodó, okoskodó kolléga után, akikkel a hazafelé vezető forgalom összehozott.
Hidd el pajtás....... jó a zártosztályhoz tartozni!!!! :-))))) (....szerintem....)