Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64018

"..még a főtengely jeladód lehet szar.."

 

 Ami, a jelen esetben szereplő, C16NZ motoron nincs...:-/

 

 

 "Nem szeretnék megbántani senkit de nekem is van listám villogtatásra de nem mindig az a hiba amit villogtat hibaszámra.rendes számítógépes hibaolvasó elsőre megmondja mi a hiba,"

 

 Hány éves vagy királyfi????  :-DD  (hogy még hiszel a mesékben....)  1992-es autóról van szó!!!

Előzmény: 505dg (64013)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64017

A 2004-es Z14XEP megjelenésekor volt pl visszahívás rájuk, mert ott a gyárilag megadott értékkel húzták meg a csapágycsészéket, de később beigazolódott hogy kevés volt a nyomaték, mert kicsavarodott és kitépte a csavar a menetet az ellendarabból. Utána meg össszetörtek nyakban a vezérműtengelyek. Valaki megúszta és a márkaszervízben utána kellett csak húzni neki, de volt olyan ismerősöm aki trélerrel vitte vissza a két hónapos autóját hogy tegnap szétesett a szekér és gariban kéne valamit csinálni. A behívóját csak egy hét múlva kapta meg, hogy vigye be az autót...

 

Tudom a tied más motor, de a jelenség lehet ettől, vagy félrefordult szelephimbától, ha a hidrotőke nem feszítette eléggé. Én is ezt javítottam a sajátomon egy hónapja.

Előzmény: Templomegere W123/220D (64011)
kolcsar Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64016

Lehet eltéveszteted a cimzést:))

Nekem hivatalos regisztrált Op-Com,VCDS,MultiDiagActia van amiket használok:))

Azok élöadatot is tudnak böven nézni,söt lelehet menteni velük,és alkalomadtán visszanézni elemezni:))

Előzmény: 505dg (64013)
Gabi8111 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64015

ő csak opelokkal foglalkozik, a főtengely jeladó is ki lett már cserélve :(

Előzmény: 505dg (64013)
Gabi8111 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64014

Számítógéppel nézte meg..

de mikor nétzük,sajnos nem csínálta a tűnetet :( és minden érték a határokon belűl volt .

Előzmény: kolcsar (64012)
505dg Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64013

még a főtengely jeladód lehet szar,de ha jó szerelőhöz viszed akkor nem csak számra adja ki a hibakódot,hanem a mellé tartozó hibát. Nem szeretnék megbántani senkit de nekem is van listám villogtatásra de nem mindig az a hiba amit villogtat hibaszámra.rendes számítógépes hibaolvasó elsőre megmondja mi a hiba,kóklerekkel ne foglalkozz!!!

Előzmény: kolcsar (64012)
kolcsar Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64012

Sima kódolvasóval,nézte,vagy élöadatot is nézett rajta?

Milyen tesztert dugott rá?

Előzmény: Gabi8111 (64009)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64011

az összes kipufogó oldali ?  de a szivó oldal is kapott rendesen ...  

Előzmény: ha4nz (64008)
Gabi8111 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64010

Köszike,majd azt még átnézzük,aztán,ha az se segít,lehet kap egy kanna bennzint :) :)

 

Előzmény: 409 (64007)
Gabi8111 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64009

Szia! Amint látod volt szerelőnél os ott adta ki a 42-es kódot,mai 42 Sebesség érzékelõ - feszültség túl magas

csak az a baj,hogy ezek már meg lettek nézve :(


Előzmény: 505dg (64005)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.24 0 0 64008

Nézz küröl alkatrészekért, ezért nem éri meg egy új motort venni, ehhez kapsz mindent. Igazából, nem lehet hogy fellazult a csapágycsésze? Akkor el tudom képzelni ezt a berágódást.

Előzmény: Templomegere W123/220D (64006)
409 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64007

Ki kell mérni az osztófej és az ECU közötti kábeleket/csatlakozásokat. Ha ezek jók, akkor nagy valószínűséggel az osztófejben lévő gyújtásmodul döglődik.  Ha már 42-es kódot villog.

Előzmény: Gabi8111 (64004)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64006

Ugy került hozzám, hogy a motor meg volt bontva , szelepdekni le volt szerelve , vezérműtengely kiszerelve , a veztengely csapágy része ill a hengrfej  ehhez illeszkedő része  rommá kopva  de olyan  4-5 mm  mély  berágodás ,  totál olaj nélkül futott .  olaj  volt a motorban ,  főtengely  jónak tűnik szemmel nem látszik kopás rajta a csapágycsészékben viszont kis apró kagylós bemarások láthatók , illetve az olajpumpa "fogas"kerekein . 

Előzmény: ha4nz (64003)
505dg Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64005

Elmész egy szerelőhöz ráteszi a komputert és megmondja a baj okozóját. Igaz 3000 ft de jobb mint ha fölöslegesen cserélsz drága alkatrészeket!

Előzmény: Gabi8111 (64004)
Gabi8111 Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64004

Sziasztok!

Lenne gy kissebb problémám: a kocsi amiről szó lenne,az egy 92-es asra 1.6 benzin c16nz motorkód. A probléma úgy kezdődött,hogy 1000-1500-as fordulatszám között elkezdett rángatni,betorpant,de nem mindig,először arra gondoltam,hogy koszos benzint tankoltam.

Aztán elkezdett olyat csinálni,hogy 110-es tempónál ami már nem az 1000-1500-as között volt,betorpant,lassult és durrogott,és,mikor nem nyomtam a gázt le is állt a motor,nagynehezen hazajutottam,utána egyszer beindult,azután semmi...

Tegnap hidegen indítás motorchak lámpa kigyulladt,hazáig hasonló tünet,csak durrogás nélkül,meg gyorsitáskor-gázadáskor motorchak lápa elaludt,de torpant a motor,gáz elengdésekor-egy helyzetben való tartásakor  motorchak világít és ment "normálisan"

ma reggel indítás motorchak lámpa nem világít és tökéletesen müködik. Kód kiolvasásakor a 42-es hibakódot adott ki.
Eddig cserélve lett: ac pumpa,egr-szelep,befecskendező,map-szenzor,üzemanyagszűrő,gyertyák,gyertyakábel,gyújtáselosztó-rotor,új generátor,nemrég volt olaj-olaj-levegő-pollenszürő,haljeladó-kopletten.
Innentől kezdve tanácstalan vagyok,hogy még mi baja lehet és már nagyon irrítálló a hiba.

Ha valaki tudna segíteni,hogy mi lehet a probléma,annak nagyon tudnék örülni. :)

Előre is köszönöm a segítséget!!! 

ha4nz Creative Commons License 2013.02.23 0 0 64003

Szerintem a komplett motor sokkal többe fájna+papírozás. Mi történt vele? Amúgy racing bazáron sok jó alkatrészt lehet találni olcsón.

Előzmény: Templomegere W123/220D (64001)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.22 0 0 64002

Z22SE     :) 

Előzmény: Templomegere W123/220D (64001)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2013.02.22 0 0 64001

Üdv! 

 

Keresnék 2003-as Astra G Coupe  2.2  benya -hoz hengerfelyet , olajpumpát , esetleg tippet  motor belő alkatrész beszerzési forráshoz .  (hajtókar , nyugvó csapágy , vez lánz vezető , stb )   És vagy  komplett motor ? 

 

 

köszönöm!

 

x25xe Creative Commons License 2013.02.22 0 0 64000

Ha jól emlékszem azért vett "komplett" másik motort mert például a motorvezérlő computer, generátor,szervó,klima kompresszor, sőt még az önindító is más a c20let-nél mint a c20xe-nél.A fogyasztása ha óvatosan ment vele(bár ezt nehéz volt megálni)akkor olyan 7-8 liter körűl volt.Amikor volt benne egy kis versenyszellem akkor biza fölment akár 15 literre is :).

 

Előzmény: zambogyuric20xe (63998)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.21 0 0 63999

Talán a 2.0 dízelé, de ezt inkább majd az okosabbak megmondják

Előzmény: Mr.TonyBulldog (63996)
zambogyuric20xe Creative Commons License 2013.02.21 0 0 63998

Köszönöm. Arra is gondoltam,h keresek rá komplettem. Ez a komlett tág fogalom, abban tdsz segíteni,h miket is kellene cserélni?Mennyivel nőne meg a fogyasztás? 

Előzmény: x25xe (63997)
x25xe Creative Commons License 2013.02.19 0 0 63997

Belelehet tenni,persze.Szerintem viszont olcsóbb lehet ha egy gyári turbós motort teszel bele.Nem tudom mibe fájhat az átalakítás de a haver egyszer ugyan ezt tervezte,d emiután utánajárt a dolgoknak jobbnak látta ha egy komplett turbós blokkot vesz a kocsiba.

 

Előzmény: zambogyuric20xe (63993)
Mr.TonyBulldog Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63996

Köszönöm!

Még egy kérdés, esetleg jó hozzá másmilyen motorkódu is??

Előzmény: ha4nz (63995)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63995

Bontottat mezei hirdetőktől pl racingbazáron.  Nekem onnan lett benyatank 5-ért és vezérműtengely 10-ért. Boltban 70 és 160 lett volna és tökéletesen megfelel a bontott is.

Előzmény: Mr.TonyBulldog (63994)
Mr.TonyBulldog Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63994

Sziasztok!

 

Olyan kérdésse fordulok hozátok, hogy hol lehetne vásárolni reális áron Opel Astra G 1.7 CDTI / Z17DTL / -hez fojtószelepet?

A hibakódot sikerült törölni.

Reméllem sokáig nem jön elő, de ha előjön szeretnék felkészölt lenni, hogy honna tudok a legkedvezöbb áron rendelni.

Előre is köszönöm!

Tony

zambogyuric20xe Creative Commons License 2013.02.18 0 0 63993

Sziasztok

 

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,h van egy c20xe calibrám.

Utolagosan lehet bele tenni turbót?

Mennyivel emelné meg a fogyasztást?

Mekkora nyomáson kell müködtetni?

Nem nagy teljesítmény nővelést szeretnék, csak finoman. Nem kell,h egyből besüljön a motor. 

 

Előre is köszönöm aki segít

Krammer András Creative Commons License 2013.02.13 0 0 63992

Ilyenem van: 63970 Mint pár hozzászólással lejebb!

 

Az még érdekes lehet, hogy sokat állt előtte az autó, és régebben nem csinálta ezt.

Lehet, hogy csak kontakthiba?

A főtengely jeladót hol kell keresni?

Előzmény: ZsoZol B. Good (63984)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63991

Szemed mint a sasé :D
Megnéztem, az Astráé tényleg más, ívesebb az oldala.
Ez meg fel a kocsira:

 

Előzmény: peklit (63986)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63990

Egy újabb kérdésem lenne a harcedzettebbekhez.

Haverom 1.4-es F Astrájához megérkezett az új óracsoport. Ezúttal benzines, mert ezelőtt ennél a kocsinál fürödtünk be a diesellel.


Szóval szép fehér számlap, gondoltam jól is fog kinézni.
Aztán megláttam, hogy ez a híres-neves 'plazma számlap'.

 

Három csatlakozó jön belőle, az óracsoport három tagjának külön háttérfényeiért felelnek.


Fő kérdésem, hogy ezekhez honnan tudnék szedni világításfüggő pozitív szálat?

 

 

Egyébként a dolog nincs is annyira túlbonyolítva, mint gondoltam: Az eredeti számlap is alatta van. Azon van egy világító lap, azon pedig ez a fehér. Ezen az elmozdítós képen látszik.
Lerögzítve sincs, az előlap szorítja a helyére.

Kíváncsi leszek nagyon, hogy hogy fest majd.

 

ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.12 0 0 63989

Ez az egyszerűbb út, köszönöm a választ!

Előzmény: peklit (63987)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!