Tanuld meg kezelni az automatát erős emelkedőkön...akkor nem fogja erősen bevágni a sebességet, ha fixen sebességbe teszed, pl.2-be, 3-ba....ezért van....
Jf 506 Jatko válto van rajt. Van bent szürö de nem tudod cserélni mert szétkell szedni a váltot. Probáld meg az olajcserét szerintem segiteni fog.Ha van még valami gondja ezenkivül ird le mert nem biztos hogy megoldja az olajcsere ezt a problémát
Mi a véleményetek a Daewoo Leganza régebbi kiadású 4 sebességes automata váltójáról ? Vagy legalább a Daewookba tett automatákról ? Volt már valakinek itt hasonlója ? Elsősorban a megbízhatósága érdekelne, nem a működési finomsága.
Ha DSG váltóra vágysz akkor legközelebb olyan autót vegyél amiben olyan váltó van. Én visszatérek inkább,biztos ami biztos,a lassan divatból már kimenő viszont megbízható manuális váltóhoz.:)
Van egy automata Rover 75-öm. Ha hidegen húzom fokozatba, akkor elég "szépet" ránt. Illetve hidegen a felváltásoknál ugyan nem, de a visszaváltásoknál szintén elég erőset ránt. Ha bemelegszik, akkor sem a le sem a felváltásoknál nincs rángatás. Vajon egy sima olajcsere megoldhatná ezt, vagy komolyabb bajra kell számolnom?
Illetve van-e valakinek infója arról, hogy van-e benne szűrő.
Irja a szili09,hogy a 2.0 DSG bomba verda foleg A3-ban.Ezt a Munchenben dolgozo autoszerelo baratom is megerositette,hogy allat modjara megy es nagynn jo vezetni.
Mondjuk nem panaszkodom az 1.9 PD 130 lovas A3 is bomba.:) Termeszetesen mihez kepest.
Persze egy porsche vagy 3.2 quattro mas vilag.Viszont az nem 6,5 litert fogyaszt.:)
Nekem van az automataváltóssal párhuzamosan manuális váltós autóm is,és semmi különösebb megterhelést nem jelent az,hogy 1x az elektronika vált helyettem míg máskor pedig saját magam teszem azt.:-)
Ez itt magyar indexes fórum,és én magyar,tehát itthoni tapasztalatokról tettem említést,és itthoni szervízes árakról hallottam amik nem éppen kedvezőek. Német fórumot én is szoktam olvasgatni(nem kell szótár hozzá),de ők messze vannak az ismerősök akik pórul jártak pedig itthon. De ne ragozzuk ezt tovább ha úgy gondolod bátran vágjál bele,én már tudom milyen váltós lesz a következő autóm.:)
Nem ettem meszet,hogy DSG váltós autót vegyek amiket én hallottam,olvastam róla azok egészen másképpen hangzanak,mint amiket neked meséltek ugyanerről. Továbbá az is automata tehát eleve szóba sem jöhet,mint írtam nekem ezekből elegem lett egy jó darabig. Az,hogy mennyibe kerül a kettőstömegű+t.sai abszolút nem érdekel itt az a lényeg számomra ha vmi elromlik akkor kicserél,megcsinál,és lehet tovább használni nyugodt szívvel,míg ugyanez az automata váltónál NEM áll fönntmint saját példám is mutatja.én ebből tanultam,és levontam a konzekvenciát.
Itt erről van szó nem arról,hogy mi mennyibe fog MAJD(esetleg)kerülni egy kéziváltósnál.
vegyel egy DSG valtosat.Nekem azt modnta a valtoszerelo,hogy azok nagyon birjak a strapat mert robotvalto,nem bolygomuves.
Kivancsisagbol neztem a Nemet oldalt es tenyleg eleg sok DSG valtos autot lattam 300-400e km-t futottan.Az mar szerintem jo.
Gondolom ha veszel auton nem egy lefutottat szeretnel.
Nem biztos,hogy jol informalt vagyok de ez a duppla tarcsas kuplungszerkezet bele 500euro korul van.
A baratom 180e-nel cserelelt de szerintem ez a hasznalattol is fugg.A masik,hogy ha a szinkrongyuruk megkopnak az is nagy melo cserelni.Nekem ne recsegjen a kettes ha barakom.
Ugyan miért is kell egy "hatos" váltót felújítani néhány 100 ezer km után? Nekem már volt jónéhány autóm az automata előtt kivétel nélkül kéziváltós volt,mindegyik sokat futott,de se a kupplunggal sem pedig a váltóval sosem volt problémám. Ennyi véletlen nem lehetséges így nyugodt szívvel ülök vissza egy kézisbe,és ha neadjisten vmi elromlik azzal sincs semmi baj mert azok egyszerűbb szerkezetek,mint az automata,és ha megcsinálják nem kell azon izgulnom ugyan meddig bírja még alattam?
Persze, hogy garancialis, tudatositottam eleg hatarozottan vele. De egy honapja van lassan nala es nincs eredmeny, kezd elfogyni a turelmem. En is erre tippeltem, hogy szarul rakta ossze es emiatt van olajfolyas... Ha a heten nincs eredmeny akkor visszakerem a penzt es az autot szar valtoval es kezdodik az atalakitas kezire. Lesz vita....