Pedig nem, attól hogy kicseréled azt a jeladót, a viz hőmérséklete valójában egy fokot nem változik.
Amugy elég öregek már ezek a gépek, szerintem egy nagy hütőtakaritás (kivül belül) semmiképpen se árt, meglepő, mi minden le tud bennük rakódni és mennyi szmötyi van bennük.
Ahogy látom ebben a melegben a hűtés sokaknak probléma.Nekem úgy tűnik az oldotta meg ezt a gondot,hogy nem csak a hőgombát,hanem a termosztátban levő hőjeladót is kicseréltem.Most 2 napja úgy veszem észre hogy meg sem közelíti a 110 fokos tartományt ,de a csere előtt városban pillanatok alatt elérte és elég magas hőfokon kapcsolt be a ventilátor és igazából az sem hűtötte vissza nagyon.Nem hiszem hogy jót tesz a folyamatos 110 fok körüli hőmérséklet.Kérdés,hogy már lehet akkor sem volt magasabb a hő csak a hőjeladó rossz értéket küldött.Most úgy hiszem ez volt a megoldás,remélem...
Hát ha ránézel látni lehet,hogy melyik irányba kellene forognia,én most lehúztam az alsó venti kapcsoló gombárol a két sarut és összeérintettem. Fújja a levegőt a hűtőről a motorra mint állat.
Nekem nincs fordulatszám mérőm... ezért fogalmam sincs róla, hogy mennyit pörög:) Város forgalomban már 50-nél ötödkbe kapcsolok... viszont főúton előzéskor 100-ig kihúzatom negyedikben..
Szerintem nyugodtan pörgesd ki néha, ha mindig csak "tötymörögsz" vele, akkor nem ég ki rendesen és ellustul a motor;)
Ez egyre érdekesebb...:) Holnap eseteleg megnézem neked, hogy az enyém melyik irányba forog.
Tegnap kíváncsiságból összezártam az enyémen, hogy merre nyomja a levegőt, tehát kintről kell neki szívni a hűtön át, mint a menetszél.
Lehet, hgoy a polaritással van gond, és azért is hangos nagyon, vagy eseteleg ha a lapátot fordítva tették rá, de ezt nem tudom, hogy egyáltalán lehetséges-e...
Kezd körvonalazódni a dolog... A kocsi koccos volt, ezért olyan fura ott szerintem a felfogatás (majd megnézek egy gyárit). Viszont megnéztem a lapátokat, az alakjuk alapján szívnia kéne, de ha mögé teszem a kezem, nem érzek semmit, és zajos, gondolom fordítva forog. Majd hétvégén megnézem. Lehet, hogy fordított polaritással van bekötve? Létezhet , hogy a csati van fordítva, vagy a zsugor alatt a kábelt sufnizhatták?
Ti milyen fordulat tartományban szoktátok használni a motort? Azért kérdezem mert nekem 1.3 MPI 40kw motorom van és 2000 alatt gyenge, 3000nél már hangos (kicsit berezonál), kb 2100 és 2500 között szoktam csak pörgetni, ha nem muszáj, de ez nagyon kis tartománynak tűnik!
Szerintetek? Pörgessem nyugodtan 3000-ig is? (a zöld jelölés szerint 2-től 3000ig jó)
4ezerig sosem pörgetem, csak ha nagyon muszáj. /Persze autópályán pörgetem, kb 3000nél vagyok 100-on és 4000 már majdnem 140./
A GLX-es egyértelműen jobb lehet mint az LXi, (elektromos ablak, gyári ködlámba, stb.)
Köszönöm a magyarázatot!
Kering valahol a neten bescannelt Felicia kézikönyv vagy más forrás amiben részletesen le van írva a különböző felszereltségi szintek közötti különbség. A wikipedia oldal is csak felsorolja, hogy van LX, LXi és GLX, GLXi és de nem részletezi a jelhez tartozó extrákat?
Igen! Ott kapcsolt. ez volt a gyári, de múlt héten kicseréltem a kapcsológombát, azóta a legnagyobb hőségben sem közelítette meg a 110-et (kb 100-ig ment fel), pedíg volt bene városi araszolgatás
Az enyém is ott áll már vagy 5 hónapja és 15 ezer km óta....mondom,hogy szerintem a mérőóra a rossz,lehet kapni külön mérőórát a műszerfalra,lehet kéne venni egyet.
Nem tudom ti,hogy szereltétek fel a csomagtartót de ha a gumi alá teszem a kampóját akkor a gumit nem lehet visszarakni tehát úgy nem jó,ha a gumira teszem,akkor fog is meg a gumi se áll el ,természetesen. Az ajtót is be lehet csukni de a gumihoz tartozó ajtószigetelést meg felhúzza egy picit. Szóval szerintem ezt az autót nem csomagtartóhoz tervezték csak utána terveztek rá valamilyen megoldást. ???????
Az enyém 3 utas,de ha a kalap tartóba lenne szerelve,biztosan jobban szólna,így nem az igazi,a fejegység 4x50-es JVC.Így utólag már ki merem jelenteni,hogy kár volt megvennem a hangszórót 10000-ért.
hát még nem tudom, nem akarok túl nagy banzájt, valami 2-3 utas dolog 10E alatt. hifis ismerőseim már ajánlgattak egyet kettőt, pioneerból például. ott a demófalban lényegesen jobban szóltak mint a gyári, remélem az ajtóban is valamennyire (bár a körülmények rosszabbak). egyelőre el kéne adnom az erősítőt amit kaptam hozzá, mert mélyládát, ilyesmiket nem akarok.