Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csbandita Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338387

W210 om606 bemzin:)

Előzmény: Smafu.w126 (338385)
GianniVersace66 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338386

van egy w210 potkerekem 16os. uj de öreg gumival. 5000 ft

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338385

Már nem emlékszem, milyen autó, milyen adagoló? Diesel/benzin? (na jó a vége csak vicc volt: :D )

Előzmény: csbandita (338384)
csbandita Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338384

Sziasztok!!

 

Smafu!!

 

Segitseget kernek ismet!!

Adott az adagolom...ami 3 hete nem kerul fel az autora!!!lenginkabb ahogy eszreveszem szaktudas hianyaban...csak akkor nem ertem h miert vallaljak el adagolo le.es.felszereleset!!na de ez az o dolgok..meg az enyem sajnos..

Mi kell ehhez az adagolo felrakashoz..tudnal irni nekem vmi szerelesi menetet reszletesebben..vagy vmi segedletet???

Mar befonom a hajam nem hiszem el h higy lehet ennyit orlodni egy adagolo felrakassal!!!

Elore is koszonom....

megott Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338383

Inkább 2 hét múlva kedd, előrebocsájtom, nincs műhelyem csak egy garázsom, segíteni segíthetsz nyugodtan én nem vagyok az a kötekedős fajta, viszont szigorúan kora délután végezni kell, mert a fiamért én megyek az oviba, úgyhogy reggel gyere.

Előzmény: kormoscsaba (338381)
GianniVersace66 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338382

w210 potkerek feletti muanyag, gyari emeleő és kerékkulcs eladó. 5000 ft emailben érdeklődjetek.

kormoscsaba Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338381

Bocs + 1 kérdés! Mondjuk a jövőhéten kedd vagy következő héten kedden ráérnél e vassal bibelődni ?

Tőled eltudok  e jutni - ameddig Te bibelődsz s várod hogy visszahüljön a finom párlat - moziba.

Vagy keressek valakit 1 jó esti vadászatra is?

 

Ezt csak azért kérdem mert olyan "érdeklődő tipus" vagyok sőt volt olyan hogy segíteni is akartam és ilyen fajtát legkevésbé sem szeretnek a villamosághoz értők sem.

Előzmény: megott (338344)
kékled Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338380

ne hülyéskedj már, ne alapjáraton cseréld azt a szimmeringet, szébaxod a kezed... :)

Előzmény: muharkrisz (338378)
kormoscsaba Creative Commons License 2014.05.29 0 0 338379

Kösz!

 

Erre meggy s birs terem, viszem.

Előzmény: megott (338344)
muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338378

Urak! Én alapjáraton csak a szimeringet cserélném ki, a világért sem szeretném szétbontani az egészet:)

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338377

Nem, ott elég az az eljárás amit a 338372-ban írtam, mutattam.

Előzmény: fetitaco (338376)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338376

Egy sima szimering cserénél is ez van?

Előzmény: Smafu.w126 (338375)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338375

Sehonnan, azt úgy tudja helyesen meghúzni úgy, hogy eredményes legyen a művelet, ahogy Ő nem fogja :D

Elsőként le kell legyen fixen téve a difi, és nem foroghat el, ezt meg kell oldani.

Aztán megfogod magad és egy fix szárral csővel elkezded meghúzni, és beveted minden érzékszerved, egy ponton érzed, hogy a roppantógyűrű pattan egyet, elviekben akkor sikerrel jártál, és van rá 85% esélyed, hogy jó lesz.

De ilyenkor érdemes leszedni a difi fedelét, és krétázni a fogakat, ezzel ellenőrizve a futást, de ha csendben volt elötte a difi akkor szigorúan a nyomokat, kopás nyomokat krétázzuk punt a kopás elejétől a végéig, nem tovább, nem visszább!

Ha a krétát jó helyen szedi le a kúpkerék akkor öröm és bodosá :) Ha nem, mérés és vizsgálat, hogy milyen további lépésre van szükség, pl kell e bejlagolni, vagy elvenni belőle. Kicsit lehet a roppantógyűrűvel is játszani. De ez a játék sok tapasztalatot kíván, nem véletlen nem szeretik a szerelők elvállalni a difigenerálokat, javításokat.... Én megcsináltam a magamét, meg egy barátomét mert kikönyörögte, de volt játék mind2-vel.

Előzmény: fetitaco (338373)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338374

A roppantógyűrűnek van nyomatéka aminél elvégzi a feladatát.

És amikor megroppant, akkor kell, hogy a kúpkerék a tányérkerék közepén fusson.

Ezt krétázni, vagy festeni szokták, valamint gyári összerakás esetén a bejlag adatok felkerülnek a kúpkerékre.

Azok persze érvényüket vesztik egy esetleges csapágy, vagy egyéb alkatrész cseréjekor.

Előzmény: fetitaco (338371)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338373

És ha új anyát vesz rá (én pl vennék mert ilyen vagyok) akkor hogy tudjuk meg mennyivel kell meghúzni?

Előzmény: Smafu.w126 (338372)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338372

Így szépen összejelölöd lazítás előtt.

 

És meghúzásnál ennyit mehetsz túl, ez elég arra, hogy tudj biztosítani.

Előzmény: muharkrisz (338347)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338371

Akkor ezért nem találtam nyomatékot arra az anyára...

Előzmény: Smafu.w126 (338370)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338370

Nem a nyomatékon van a hangsúly, hanem a roppantógyűrűn amit összehúz a kereszt mögött, és annak függvényében illeszkedik a kúpkerék és a tányérkerék.  Érdemes lelazítás előtt összejelölni az anyát az agyal, pl egy hidegvágóval összevonalazni a kettőt.

Annyit húzhatsz túl az összerakásnál, hogy a biztosító holker fölé kerüljön egy kis sértetlen rész az anyából, mert ugye azért mikor készen van nem árt a biztosítót vissza verni :)

Előzmény: muharkrisz (338367)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338369

a féltengelyek a difire 70 nm

Előzmény: muharkrisz (338367)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338368

kinnt a kerékagyban a nagy anya 200-240 nm

Előzmény: muharkrisz (338367)
muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338367

Az hogy hogyan húzom meg, és hogy mennyire, az még a jövő titka, de ha bárki tisztában van a difi csavarjainak meghúzási nyomatékaival (tengelyek felől is) akkor persze szívesen fogadom az információt:) amúgy egy C250-es 96 os merciről van szó.

Előzmény: Gubal (338366)
Gubal Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338366

Rendben, hogy meglazítod, de mennyire, és hogy fogod meghúzni. Ha nem vagy vele tisztában, akkor kérdezd meg itt a fórumon, mert sírás lehet a vége.

Előzmény: muharkrisz (338365)
muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338365

Az lesz, holnap körbeérdeklődök, köszi:)

Előzmény: csabais (338364)
csabais Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338364

Sima kisgép leszedi, keress egy gumist, 27-es 12 szögű hosszú crovával.

Előzmény: muharkrisz (338363)
muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338363

Rendben, erre voltam kíváncsi, köszönöm:)

Előzmény: fetitaco (338362)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338362

Külön anya van. Ha ellent is tartottatok neki akkor marad egy jó NAGY légkulcs mint megoldás. Szerintem a gumisoké is kevés ehhez. Max olyanhoz vidd el aki kamiont is szerel. Rendes jobb menetes.

Előzmény: muharkrisz (338358)
muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338361

Eléggé:( (Balassagyarmat)

csabais Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338360

Messze vagy csömörtől?

Előzmény: muharkrisz (338359)
muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338359

*(így hivják????)

muharkrisz Creative Commons License 2014.05.28 0 0 338358

Igen bocsánat urak azt akartam kérdezni, hogy nem véletlenül balmenetes-e csak benéztem, a helyzet az hogy ketten küzdöttünk rajta de úgy se nagyon adta meg magát. Még arra is gondoltunk hogy az a háromszög-karima (így hívják) és az anya egy alkatrészként van felszerelve, és nem a karimát kéne rögzíteni, de ez nem tűnt hitelesnek. Vagy mégis? 

Előzmény: fetitaco (338357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!