Adott az adagolom...ami 3 hete nem kerul fel az autora!!!lenginkabb ahogy eszreveszem szaktudas hianyaban...csak akkor nem ertem h miert vallaljak el adagolo le.es.felszereleset!!na de ez az o dolgok..meg az enyem sajnos..
Mi kell ehhez az adagolo felrakashoz..tudnal irni nekem vmi szerelesi menetet reszletesebben..vagy vmi segedletet???
Mar befonom a hajam nem hiszem el h higy lehet ennyit orlodni egy adagolo felrakassal!!!
Inkább 2 hét múlva kedd, előrebocsájtom, nincs műhelyem csak egy garázsom, segíteni segíthetsz nyugodtan én nem vagyok az a kötekedős fajta, viszont szigorúan kora délután végezni kell, mert a fiamért én megyek az oviba, úgyhogy reggel gyere.
Bocs + 1 kérdés! Mondjuk a jövőhéten kedd vagy következő héten kedden ráérnél e vassal bibelődni ?
Tőled eltudok e jutni - ameddig Te bibelődsz s várod hogy visszahüljön a finom párlat - moziba.
Vagy keressek valakit 1 jó esti vadászatra is?
Ezt csak azért kérdem mert olyan "érdeklődő tipus" vagyok sőt volt olyan hogy segíteni is akartam és ilyen fajtát legkevésbé sem szeretnek a villamosághoz értők sem.
Sehonnan, azt úgy tudja helyesen meghúzni úgy, hogy eredményes legyen a művelet, ahogy Ő nem fogja :D
Elsőként le kell legyen fixen téve a difi, és nem foroghat el, ezt meg kell oldani.
Aztán megfogod magad és egy fix szárral csővel elkezded meghúzni, és beveted minden érzékszerved, egy ponton érzed, hogy a roppantógyűrű pattan egyet, elviekben akkor sikerrel jártál, és van rá 85% esélyed, hogy jó lesz.
De ilyenkor érdemes leszedni a difi fedelét, és krétázni a fogakat, ezzel ellenőrizve a futást, de ha csendben volt elötte a difi akkor szigorúan a nyomokat, kopás nyomokat krétázzuk punt a kopás elejétől a végéig, nem tovább, nem visszább!
Ha a krétát jó helyen szedi le a kúpkerék akkor öröm és bodosá :) Ha nem, mérés és vizsgálat, hogy milyen további lépésre van szükség, pl kell e bejlagolni, vagy elvenni belőle. Kicsit lehet a roppantógyűrűvel is játszani. De ez a játék sok tapasztalatot kíván, nem véletlen nem szeretik a szerelők elvállalni a difigenerálokat, javításokat.... Én megcsináltam a magamét, meg egy barátomét mert kikönyörögte, de volt játék mind2-vel.
Nem a nyomatékon van a hangsúly, hanem a roppantógyűrűn amit összehúz a kereszt mögött, és annak függvényében illeszkedik a kúpkerék és a tányérkerék. Érdemes lelazítás előtt összejelölni az anyát az agyal, pl egy hidegvágóval összevonalazni a kettőt.
Annyit húzhatsz túl az összerakásnál, hogy a biztosító holker fölé kerüljön egy kis sértetlen rész az anyából, mert ugye azért mikor készen van nem árt a biztosítót vissza verni :)
Az hogy hogyan húzom meg, és hogy mennyire, az még a jövő titka, de ha bárki tisztában van a difi csavarjainak meghúzási nyomatékaival (tengelyek felől is) akkor persze szívesen fogadom az információt:) amúgy egy C250-es 96 os merciről van szó.
Külön anya van. Ha ellent is tartottatok neki akkor marad egy jó NAGY légkulcs mint megoldás. Szerintem a gumisoké is kevés ehhez. Max olyanhoz vidd el aki kamiont is szerel. Rendes jobb menetes.
Igen bocsánat urak azt akartam kérdezni, hogy nem véletlenül balmenetes-e csak benéztem, a helyzet az hogy ketten küzdöttünk rajta de úgy se nagyon adta meg magát. Még arra is gondoltunk hogy az a háromszög-karima (így hívják) és az anya egy alkatrészként van felszerelve, és nem a karimát kéne rögzíteni, de ez nem tűnt hitelesnek. Vagy mégis?