Február 23.-án kezdődnek az egyeztetések a képviseletekkel (szakszi, ÜT, miegymás), megvitatják milyen juttatásokat vonjanak meg, ennek függvényében mekkora legyen az elbocsájtás mértéke (20-25%) és csak ezek után kezdik meg a leépítéseket a területeken. Leghamarabb március 5-10. körül derül ki hogyan határoznak.
Ha egyértelműen írsz, nem érthető félre, másként, stb. Ez nem olvasás kérdése, hanem íráskultúráé... :)
Egyébként igen, írni nagyon szeretek, és értelmes, kulturált hozzászólásokat olvasni is. De marhaságokat és oktalanul számonkérő böffenéseket is, pusztán szórakozásból! :)
Ennyire tökegyszerű.
Angi meg egy HP, nézhetetlen ez a videó, de azért szenvedek vele. Legyen ez a keresztem a neked okozott fáradalmakért! :)
Ha van utashíd, mi értelme van ennek a gyaloglásnak? Vagy épp ez az eszköze annak, hogy alacsonyabb szintű szolgáltatásért alacsonyabb díjat fizessen a Ryanair a reptérnek?
Miért is lenne kötelező észrevennem, akkor is, ha az enyém felett volt kettővel?:)
Inkább ez a feltételezés a hülyeség, mint az én kérdésem. Nem mindenki oly' tökéletes, mint te, hogy minden karatkert meglásson és elolvasson.
Most, ekkora képpel feltűnt a Skyeurope. Akkor, az egysoros hozzászólásban nem. Tök egyszerű.
Ezen tulajdonképpen mi is a hülyeség? Elmondanád? Elcsodálkozni, nem hinni a szememnek, hogy egy fullfestésű Skyeurope odakerült? Nem járok minden nap az apronon, persze, hogy rákérdezek. :)
Rosszul aludtál? Nem sikerült az éjszaka? Vagy mi a baj?
B1-es kapu, non-schengen részen. ez speciel a londoni járat volt. az A felé ritkán járok, ha igen, majd ott is lövök fotót, ha látom épp a gépet. mondjuk arrafelé azért zsúfoltabb a terminál is, non-schengen járat - poszt-Malév időszakban - sokkal kevesebb van, ilyenkor így is le tud parkolni a gép. lehet, hogy az A-n messzebb is parkol, nem az utashíd közvetlen közelében.