Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

palzsolt Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3713
Köszönöm.
Előzmény: xmbela (3710)
joco9 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3712
Ha esetleg Pesten tudsz valakit azt megköszönném
Előzmény: xmbela (3711)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3711
Keress fel egy klímást!
Ne barkácsolókhoz járj!
Ennél egyszerűbb rendszer nem létezik az autóklímák között.
Előzmény: joco9 (3708)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3710
A szelep a dugattyú mögé engedett nyomással szabályozza a kompresszor lökethosszát.
Nem érdemes vele kínlódni,tisztogatni.Én mindig cserélem ha ez a gond,mert nem ér annyit az egész,hogy állandóan visszahordják,mert nem hűt.
Előzmény: palzsolt (3707)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3709
Na végre!
1 hét alatt sikerült megoldani ezt a "nagyon bonyolult" hibát.
Ennek a felderítése nem több,mint 5 perc. ;P
Előzmény: Törölt nick (3706)
joco9 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 3708


Üdv urak!

A helyzet az hogy cseréltettem a kompresszor tömítéseit,ezután nem működött ,kiderült dugulás,csapágy beállt csere továbbra se jó közbe oda vissza ingázás az elektromos és a klímaszerelő között.Behúzni úgy húz be hogy kalapáccsal kell koppintani a tárcsára ekkor beugrik majd egy pár perc múlva megszűnik a hűtés a nyomáskapcsoló cserélve semmi változás.A legújabb az hogy már be se húz hiába koppintok oda.Ha van ötlet szívesen fogadom eddig 30000-be van.Astra-f 1996-os
palzsolt Creative Commons License 2009.07.24 0 0 3707
Köszi a tippet.
Úgy néz ki,hogy tényleg a szabályozó szelep a ludas.Szájjal át tudom fújni.Olyan mintha mindig nyitva lenne.De,hogy mitől romlott el azt nem tudom.Úgy láttam,hogy valami termosztát végzi benne a vezérlést.
Pár mondatban el tudnád mondani a működése lényegét?
Előre is köszönöm.
Előzmény: xmbela (3697)
xmbela Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3704
Már leírtam,hogy hiába mérsz 12V-ot,ha terheléskor (ha rajt a mágnestekercs) leesik a feszültség,ekkor várhatod,hogy behúzzon a kuplung.
A másik,hogy a tekercs ellenállását sem nagy teljesítmény megmérni.
A tekercs csere nem minden esetben csinálható meg,úgy,hogy a kompresszor a helyén van.Sőt,inkább a legritkábban.
Zeg-Körmend 25 km.
De hiába jöttél volna,mert szerdáig csak töltést tudok vállalni,szereléssel be vagyok táblázva.
Sokadjára írod a nyomásérzékelő szenzort.Nem értem miért erőlteted.Sima méréssel egyértelműen kiszűrhető.Egyébként is szerintem nem az lesz a hiba.
Ha szenzor,akkor ellenállás.Ha kapcsoló,akkor zár-nyit.
Előzmény: Törölt nick (3703)
ezustgolyo Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3702

Igen, ebben biztos voltam, ismerem a nicked csak a válaszra nem emlékszem és most nem is találom.

Ajánlani tudnál valakit?

Előzmény: xmbela (3701)
xmbela Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3701
A PSA-n már találkoztunk.
Ezért volt a válasz az ami.
Előzmény: ezustgolyo (3700)
ezustgolyo Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3700

Köszi az építő jellegű válaszodat, nem vagyok idióta aki interneten akarja javíttatni az autóját csak gondoltam mivel sokszor olvastam ezt a jelenséget valaki már esetleg túl van rajta és megmondja a frankót.

A szakembereket meg hagyjuk.

Előzmény: xmbela (3699)
xmbela Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3699
Van.
Vidd el egy klímáshoz és az megmondja.
Előzmény: ezustgolyo (3696)
xmbela Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3698
"klímás srác" muhaha
Ha egy ilyen egyszerű rendszerben nem képes megtalálni a hibát,akkor legjobb lesz,ha keresel valaki mást.
Nyomáskapcsoló van és nyomásszenzor.A nevükből következik,hogy mit csinálnak.

Előzmény: Törölt nick (3694)
xmbela Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3697
Ha nem szerelési hiba,akkor a szabályzószelep okozza a gondot.
Előzmény: palzsolt (3693)
ezustgolyo Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3696

Sziasztok!

 

Van valakinek ötlete mi mehetett tönkre egy C5-ben ha az anyós oldalon langyos jön a baloldali hideghez képest? Digitklíma!

faros1 Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3695
Köszönöm a infót!
Előzmény: xmbela (3692)
palzsolt Creative Commons License 2009.07.22 0 0 3693
Szia Pitty!
A képek alapján ugyanilyen kompresszorom van,mint a Tiéd .Ennyire szedtem szét, ahogy Te.Először O gyűrűket cseréltem.Összeraktam,ahogy kellett,de a kompi nem szállít szinte semmit.Ha befogom a nyomó oldali részt, hallom,hogy "visszaszürcsög" a nyomás.Szívó oldalon sem keketkezik vákum az ujjamnál.
Természetesen feltöltött rendszernél derült ki,a nyomás viszonyokból,hogy szinte semmit nem szállít a kompi. A nitrogénes nyomáspróba jó volt.A fent említett dolgokat már kiszerelt állapotban vizsgáltam.
Szétszedés előtt jól működött a kompi,csak alul a szabályozó szelepnél engedte a gázt.

Mit csinálhattam rosszul szerinted,illetve mások szerint?

Szép napot mindenkinek!
Előzmény: Mogyis Pitty (3529)
xmbela Creative Commons License 2009.07.21 0 0 3692
Gondolom valami profi fordítás eredménye,talán azt jelenti,hogy automata klíma,tehát a hideg-meleg zsalut motor állítja.
Csak az a kompresszor kapcsol ki be,amelyik mágneskuplungos.A többi állandó hajtású,mint a tiéd.A benne lévő szelep állítja a lökethosszt.
Előzmény: faros1 (3690)
xmbela Creative Commons License 2009.07.21 0 0 3691
Az én matekom szerint 5 fajta van.Az,hogy némelyik méretnek van 24V-os verziója és ezért más cikkszáma az egy dolog.
Ha van bent dióda,akkor fontos a polaritás.
Előzmény: Törölt nick (3688)
faros1 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 3690
Béla! A klímaberendezés elektromos hőfokszabályozással,pontosan mit jelent?A kompresszor üzem közben ki és be kapcsol?Mintha úgy emlékeznék mikor nagyon frankó volt még a klímám, ki be kapcsolt volna a kompresszor(vagy szabályozott) és ilyenkor szinte pattogott,ropogott a műanyag műszerfal a hidegre váltáskor.(hőtágulás) Szóval érződött mikor szabályoz,ill dolgozik.Néhány napja mértem a kiáramló levegő hőmérsékletet 9fok volt.Külső 31 fok.Igaz "primitív" módon higanyos hőmérővel..
Előzmény: xmbela (3671)
gyurci69 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 3687
Sziasztok!
Tudna valamelyikőtök segíteni egy 80-as évjáratú kocsi klímájának tömítettségi ellenőrzésében + feltöltésében. Ráadásul a kocsi egyelőre még nem is járóképes.
A Lurdy ház környékén van szervízben, ott kellene feljavítani. Kedd, szerda, max csütörtökön. Itt megtekinthető a kocsi.
Mélem publikus.
xmbela Creative Commons License 2009.07.20 0 0 3686
Köszönöm az oktatást!
Egyébként annyit tesz mint Videoton színes tv,vagy Rama margarin.
Előzmény: Törölt nick (3684)
Paco155 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 3685
Sok szerencsét hozzá.

De az alábbi rendkívül buta állításodra azért javasolnám, hogy keress rá a guglin arra hogy "harrison v5" és majd meglátod, hogy mennyi változata van, attól függően, hogy milyen autóba szerelték. (Más felfogatási pont, más teljesítmény, más szíjtárcsa és kuplung/innentől más a tekercs is!/ - a ház és a dugók ugyanaz tehát mind V5.)
Előzmény: Törölt nick (3684)
xmbela Creative Commons License 2009.07.19 0 0 3683
1100g.
Előzmény: delavár (3682)
delavár Creative Commons License 2009.07.19 0 0 3682
124 es 2.3E Mercedesz 1990 es
Előzmény: xmbela (3665)
US3R Creative Commons License 2009.07.18 0 0 3681
Köszönöm a gyors választ, holnap neki is fekszem...:)

Tisztelettel,


US3R
Előzmény: xmbela (3679)
xmbela Creative Commons License 2009.07.18 0 0 3680
Nem kapcsol semmit.Az egy nyomásszenzor.
Előzmény: Törölt nick (3676)
xmbela Creative Commons License 2009.07.18 0 0 3679
A jobb első ülés lábtér felől közelítsd meg ,ahol pollenszűrő is van.
Előzmény: US3R (3674)
xmbela Creative Commons License 2009.07.18 0 0 3678
A mérete és az elektromos csatlakozása.
Elvileg lehet,hogy egyfajta van bent,de abból,hogy Harrison V5 nem derül ki,hogy melyik.
Előzmény: Törölt nick (3672)
zoleexx Creative Commons License 2009.07.18 0 0 3677
Sziasztok!

Tudtok e segíteni nekem egy Samsung inverteres Multi kültéri programozásában ill. pontosabban hiba üzenetek meghatározásában?

Be vannak állítva a beltéri ill kültéri kapcsolói, fel is ismeri a beltériket, de mindig egy hibára áll ki.: E4 64 - DC peak error (IPM Over Current).

Ez pontosan mit jelent ill. mi lehet a hiba, esetleg valami alkatrész probléma és csere?

Ha tudtok nekem segíteni megköszönném...

Üdvözlettel:
Zéé

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!