Nekem 51 es gépem van 49 alapokon. Egy színű, de a csíkok a helyükön vannak, ha eljössz és hozol mérőszalagot,ceruzát és másolópapírt(akár ceruzával átrajzolhatod 1:1 arányban magadnak a dobozokról, tankról, sárvédőkről) :) Igaz nem eredeti a csíkozása, de elvileg azzal megegyező. Eredeti csíkozott tankot és alkatrészeket utaztassanak a kollegák, arra talán tényleg nem sok esély van, de a ceruza-papír kombó is szerintem hasznos tud lenni.
Hogyan, mi alapján maszkoljam, ki a kétszínű fényezést a tankon és a doboz fedeleken?
Rengeteg szebbnél szebb verzió van a neten, de nem is hasonlítanak egymásra, olyan mintha "érzésre" készülnének.
Gondolom anno is szórtak erősen, de valami támpont mégis kellene.
Lenne egy naiv kérdésem (és mivel személyesen nem igen ismerek senkit a fórumról előre is elnézést érte), nem tudna vmelyikőtök adni max 2. hétre egy gyári kétszinű tankot és deknit a művelet megkönnyítéséhez?
Építgetem a 125/49-em, de ilyen egy romot mint ez még nem láttam, pedig 1-2 méh-szökevénnyel volt már dolgom.
Minden elemét javítani kell; mindet.
Beszúrok 1 képet hol áll most a dolog, karikázgattam a főbb javítási pontokat, de ezeken kívül számtalan másik probléma van-volt (a lemezvillán, a kormányon, a féklapokon, stb...)
Amit összeraktam az szépen kialakult de hihetetlen meló van benne, szóval panaszkodok egy kicsit mert ma du-n majdnem elegem lett a dologból amikor azt vettem észre, hogy a második tankon vannak szétbarmolva a fülek.
Én picit feljebb állítanám, (a jelzett pontot) két okból: idétlen és kényelmetlen egy holdat lövő fékpedál, ezen kívül a jelzett ponton egy csapszeggel csatlakozik a fékpálcához, ami jó, ha nem ér bele a vázba. Ugyanakkor az is igaz, hogy ha így lövöd be a határolót, ahogy a képen van, utána tudsz korrigálni egy, a határolóra húzott gumi- vagy műanyagcső falvastagságával, ami egyben zörgésmentesíti is a fékpedált. Legalábbis ezt a részét.
Véssetek fel a naptárba egy dátumot! Július 26-27. A Kemencei Erdei Múzeumvasút Kisvasúti Napja. A főbb programok szombaton lesznek, másnap fotósvonatok közlekednek, fotózkodás veterán járművekkel. Már hagyomány, hogy pár Csepeles (teherautó), Ikarus-os ellátogat hozzánk. Szerzünk szállást és két napig jól érezzük magunkat a völgyben. A tavalyi "100 éves a kisvasút" és a veterános találkozóról sajnos lemaradtatok. Idén szerényebb ünneplés lesz, de a vonatok most is közlekedni fognak!
Szia . Nekem van egy eredeti, igaz műanyagházas. De, ha gondold elküldöm neked mintának . Úgy egyszerűbb levenni a méreteket. Csak küld vissza ha készen vagy, és persze igényt tartanék egy után -gyártottra a megfelelő díjazás ellenében, ha neked is meg felel. Mail, ahová a címedet kérem: kad11@freemail.hu
Ha valamelyik neked kijön házastul, tedd meg kérlek, hogy megméretezed, lefényképezed, mert az enyém be van gyógyulva, talán pont azért mert túl mélyre beütötték. Az új, amit csináltam, nyilván azért mélyenülő, mert kisebbre csináltam a házát, így beljebb szorul meg a kúpban. A működésével így sincs baj, csak ha csinálok majd többet is, jobb lenne, ha gyári méretű lenne, nem nagyobb munka úgy sem. Szerintem meg tudod szólaltatni a suttogóst, ha óvatosan nyitsz a nyelvén, vagy ha túl tátva van, akkor pont összébb hajlítod. Kiszedve, szájjal gyönyörűen lehet tesztelni. Én azt figyeltem meg, ha teljesen ráfekszik a rezgőnyelv az alapjára, akkor nem szól, ha kicsi a rés, akkor erőtlen, és már normál fújásra elvékonyodik, elhal a hangja, ha túl nagy a rés, akkor vagy esmégcsak nem szól, vagy nagyon erősen kell fújni, hogy megreccenjen. Én most olyanra állítottam, hogy már a labda kis nyomására is megszólaljon, de ha erősebben csöcsörészem, akkor se legyen egyből eunuch hangja. Persze ki lehet erőszakolni, de ahhoz nagyon erősen kell rámarkolni.