Keresés

Részletes keresés

D. NAGY Creative Commons License 2014.03.04 0 0 15303

Három kérdésem lenne ismét, és köszönöm az eddigi segítségeket is. Lassan az alapozás, festés lesz soron a Csepelen.

 

Szükségem lenne egy méretre, a lánckerék hány mm-re van a fékdob felőli oldaltól mérve? Egy Danuvia lánckerékből készült a cseredarab egyébként.

 

Ezeknek a kis kockáknak mi a mérete?

 

Milyen felületkezelést kaptak ezek a kapcsolók gyárilag?

Csillagnyee Creative Commons License 2014.03.04 0 0 15302

Nekem 51 es gépem van 49 alapokon. Egy színű, de a csíkok a helyükön vannak, ha eljössz és hozol mérőszalagot,ceruzát és másolópapírt(akár ceruzával átrajzolhatod 1:1 arányban magadnak a dobozokról, tankról, sárvédőkről) :)
Igaz nem eredeti a csíkozása, de elvileg azzal megegyező. Eredeti csíkozott tankot és alkatrészeket utaztassanak a kollegák, arra talán tényleg nem sok esély van, de a ceruza-papír kombó is szerintem hasznos tud lenni.

Előzmény: gpp_II (15301)
gpp_II Creative Commons License 2014.03.04 0 0 15301

Hát nincs nagy tolongás:)

De megértem.

Előzmény: gpp_II (15300)
gpp_II Creative Commons License 2014.03.03 0 0 15300

Ja és amit kérdezni szerettem volna:

Hogyan, mi alapján maszkoljam, ki a kétszínű fényezést a tankon és a doboz fedeleken?

Rengeteg szebbnél szebb verzió van a neten, de nem is hasonlítanak egymásra, olyan mintha "érzésre" készülnének.

Gondolom anno is szórtak erősen, de valami támpont mégis kellene.

Lenne egy naiv kérdésem (és mivel személyesen nem igen ismerek senkit a fórumról előre is elnézést érte), nem tudna vmelyikőtök adni max 2. hétre egy gyári kétszinű tankot és deknit a művelet megkönnyítéséhez?

 

Előzmény: gpp_II (15298)
D. NAGY Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15299

Köszönöm a segítséged, gyors vagy és pontos mint mindig:)

 

Előzmény: Nyulasmotor0s (15297)
gpp_II Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15298

üdv.!

 

Építgetem a 125/49-em, de ilyen egy romot mint ez még nem láttam, pedig 1-2 méh-szökevénnyel volt már dolgom.

Minden elemét javítani kell; mindet.

Beszúrok 1 képet hol áll most a dolog, karikázgattam a főbb javítási pontokat, de ezeken kívül számtalan másik probléma van-volt (a lemezvillán, a kormányon, a féklapokon, stb...)

Amit összeraktam az szépen kialakult de hihetetlen meló van benne, szóval panaszkodok egy kicsit mert ma du-n majdnem elegem lett a dologból amikor azt vettem észre, hogy a második tankon vannak szétbarmolva a fülek.

Nagyon macerás levágni őket és újat építeni...

De azért még mindíg oda vagyok a vasért:)

Nyulasmotor0s Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15297

Üdv!

 

T-Csepel mindkét szám. 1951 körüli lehet a blokk, a váz pedig 1952, szerintem.

Sorozatszámot ne keress, a D-Csepelnél kezdték el alkalmazni, erről nemrég a Danuvia fórumon is írtam.

A BC számozás egyébként szerény feljegyzéseim szerint BC 21000-ig ment, BE (nem BF) pedig 21000-30000-ig.

1953-tól már 3/1-től indultak a számozások, 1949 előtt pedig M125 jelzésűek az azonosítók, innen gondolom a két évszámot.

A "kék könyv" gyártási adatai szerint 1949 és 1952 között összesen több, mint 33000 db 125 ccm-es mkp-t gyártottak.

Ha valaki pontosítani tud, kérem, ne tartsa magában!

Előzmény: D. NAGY (15289)
Töki1200 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 15296

volna egy jó állapotú D csepel lámpafejem amire nekem nincs szükségem és eladnám vagy el cserélném más csepel alkatrészre

http://veteranapro.hu/elektromos-rendszer/37452-d-csepel-lampa

 

D. NAGY Creative Commons License 2014.02.28 0 0 15295

Köszönöm a gyors választ, pont ez a gondom, hogy a csavar beleér a vázba ha így hagyom, viszont a kis határoló szerint pedig itt kellene hogy álljon.

 

Előzmény: mindegynik (15292)
zeuszmotoros Creative Commons License 2014.02.28 0 0 15294
Hol találhato ez a gyűjtemény? Ez a lemezvázas nagyon szép.
Előzmény: tibi985 (15288)
BMWR66 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15293

Príma egy darab.Gyönyörű.Hallottam a gyűjteményről,talán nyáron elmotoroznék arra,és kicsit csorgatnám a nyálam.Gratula!

Előzmény: tibi985 (15288)
mindegynik Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15292

Én picit feljebb állítanám, (a jelzett pontot) két okból: idétlen és kényelmetlen egy holdat lövő fékpedál, ezen kívül a jelzett ponton egy csapszeggel csatlakozik a fékpálcához, ami jó, ha nem ér bele a vázba. Ugyanakkor az is igaz, hogy ha így lövöd be a határolót, ahogy a képen van, utána tudsz korrigálni egy, a határolóra húzott gumi- vagy műanyagcső falvastagságával, ami egyben zörgésmentesíti is a fékpedált. Legalábbis ezt a részét.

Előzmény: D. NAGY (15290)
ArtofNoizz Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15291

Urak!

 

Véssetek fel a naptárba egy dátumot! Július 26-27. A Kemencei Erdei Múzeumvasút Kisvasúti Napja. A főbb programok szombaton lesznek, másnap fotósvonatok közlekednek, fotózkodás veterán járművekkel. Már hagyomány, hogy pár Csepeles (teherautó), Ikarus-os ellátogat hozzánk. Szerzünk szállást és két napig jól érezzük magunkat a völgyben. A tavalyi "100 éves a kisvasút" és a veterános találkozóról sajnos lemaradtatok. Idén szerényebb ünneplés lesz, de a vonatok most is közlekedni fognak!

Szeretettel várunk Titeket!

 

 

Infó ezeken az oldalakon lesz:

https://www.facebook.com/Muzeumvasut

www.kisvasut.hu

 

 

Még szólni fogok párszor, hogy el ne felejtsétek!

 

Üdvözlettel

              Varga Zsombor

D. NAGY Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15290

Ismét lenne egy kérdésem.

Mivel le volt vágva a fékpedál kis ütköző fülecskéje ezért kérdezném.

Kb. így kell állnia, ide esik a nyíllal jelölt rész?

 

 

D. NAGY Creative Commons License 2014.02.27 0 0 15289

Nyulas! Segíts már légyszi.

 

Vázszám BF21640
Váz sorozatszám ( nem találtam ) Volt egyáltalán?
Rendszám: IL 568  KP 2468

Motor BC19595

Párosító 45268

 

Ez a váz és a blokk kb. hányas évjáratú?

tibi985 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15288

 

Most hirtelen csak ez a kép van a  gépen de privátban szívesen küldök többet (tibi985@c2.hu)

 

A gyűjtemény telefonos előzetes  megbeszélés  után bármikor látogatható!

Előzmény: BMWR66 (15286)
sasspali Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15287

Akkor Tiszajenő nagy fellegvára a veterán motoroknak!! Én egy másik gyűjteményt láttam, az 350 db-os volt!

Előzmény: BMWR66 (15286)
BMWR66 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15286

Hello.

Köszönet az infóért.Érdekes cikk volt.Jó lenne egyszer közelebbről látni.

üdv

Előzmény: roncsfelújító (15283)
mindegynik Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15285

Köszi!

Előzmény: Diesel125 (15284)
Diesel125 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15284

Sikerült megszólaltatni, kicsit nyitni kellett rajta, de sokkal erősebben kell fújni. Vicces mennyire más a hangjuk.

 

Nem teljesen egyformák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mindegynik (15277)
roncsfelújító Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15283

Helló!

Szerintem az övé volt amikor a hozzászólás született: http://www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/bulvar/megszoltak-mire-berugott-egy-veteran-csodamotort-254239

 

Most nem tudom hol van.

Előzmény: BMWR66 (15279)
kad11 Creative Commons License 2014.02.26 0 0 15282

Szia . Nekem van egy eredeti, igaz műanyagházas. De, ha gondold elküldöm neked mintának . Úgy egyszerűbb levenni a méreteket. Csak küld vissza ha készen vagy, és persze igényt tartanék egy után -gyártottra a megfelelő díjazás ellenében, ha neked is meg felel. Mail, ahová a címedet kérem: kad11@freemail.hu

Előzmény: mindegynik (15277)
ArtofNoizz Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15281

Most már látom... hűűű és haaa, szép az a váz.. és az a paralell villa...bringában jól működik...fékezésnél nincs bólintás!

Előzmény: BMWR66 (15279)
ArtofNoizz Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15280

Láthatatlan!

Előzmény: BMWR66 (15279)
BMWR66 Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15279

Hello.

Van valami infótok a képen látható 100L-ről

Üdv N.E

Előzmény: tibi985 (3601)
csepel a j Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15278

szia 

 

köszönjükk

Előzmény: gpp_II (15274)
mindegynik Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15277

Ha valamelyik neked kijön házastul, tedd meg kérlek, hogy megméretezed, lefényképezed, mert az enyém be van gyógyulva, talán pont azért mert túl mélyre beütötték. Az új, amit csináltam, nyilván azért mélyenülő, mert kisebbre csináltam a házát, így beljebb szorul meg a kúpban. A működésével így sincs baj, csak ha csinálok majd többet is, jobb lenne, ha gyári méretű lenne, nem nagyobb munka úgy sem. Szerintem meg tudod szólaltatni a suttogóst, ha óvatosan nyitsz a nyelvén, vagy ha túl tátva van, akkor pont összébb hajlítod. Kiszedve, szájjal gyönyörűen lehet tesztelni. Én azt figyeltem meg, ha teljesen ráfekszik a rezgőnyelv az alapjára, akkor nem szól, ha kicsi a rés, akkor erőtlen, és már normál fújásra elvékonyodik, elhal a hangja, ha túl nagy a rés, akkor vagy esmégcsak nem szól, vagy nagyon erősen kell fújni, hogy megreccenjen. Én most olyanra állítottam, hogy már a labda kis nyomására is megszólaljon, de ha erősebben csöcsörészem, akkor se legyen egyből eunuch hangja. Persze ki lehet erőszakolni, de ahhoz nagyon erősen kell rámarkolni.

Előzmény: Diesel125 (15273)
mindegynik Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15276

Példul itt.

Előzmény: pontiac (15272)
mindegynik Creative Commons License 2014.02.25 0 0 15275

Elő vagy jegyezve:-) Csak ne kérdezd, mikor, remélem mielőbb.

Előzmény: funkykutya (15271)
gpp_II Creative Commons License 2014.02.24 0 0 15274

Üdv.!

 

Felfedeztem egy újabb a 125/50-re jellemző sajátosságot: a kormánytartó felső "csészéje" menetes.

Amiket eddig én láttam azok mind átmenő furatosak menet nélkül.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!