A hengerfejen van egy furat a turbó olajfurata mellett. A két csövet egy csavar rögzíti. A léghűtésesen csak egy furat van. Az első dekliben nincs víz. A két termosztátház is egyforma.
Sanyi... A srác, aki megvette az IZU-t... Szintén zenész...Merci Fan.. Van neki egy kívűl-belűl tűzpiros makulátlan W124... GYÖNYÖRŰ :) úgyhogy szerintem jó kezekbe került az AMG! :)
Építgetve volt annyi látszik rajta, hogy kívül elegance lökösök és díszlécek vannak rajta, belül meg classic felszereltség. De állapotot vesz az ember, így gondolom ez annyira nem probléma.
Bocsi góré, hogy hanyagoltalak, csak a műhelyben még estére rám szakadt minden szar, majd hazaértem akkor persze elfelejtettem, most meg egy időre behalt a fórum :(
w211 2.7cdi e class 2003. evjaratu mercim van es a telefonnal kapcsolatban lenne kerdesem. mercedes audio 20 fejegyseg van az autoban de sajnos a konyoklobe nincs telefon . az erdekelne hogy mi kell ahhoz hogy eletre keljen a telefon funkcio mert ha jol lattam ez meg nem tudja a bluetooth kapcsolatot.
Egy kis segítségre lennem szükségem! Egy mercedes w204esről (2008as évjárat, c180 kompresszor) lenne szó... pontosabban a szervizeléséről. Vezérműlánc cseréje érdekelne... mik a tapasztalatok, mennyi km után javasolt a csere?(jelenleg 147e km van benne) Nem tudom , hogy számít-e, de többnyire hosszútávon használom, alacsony éves kilométerfutással, rendszeres karbantartás mellett. Csörgést nem igen hallok a motortérből, talán hidegindításnál lehet valami minimálisat hallani, de abban sem vagyok biztos, hogy az lenne. Illetve milyen áron kivitelezhető ez?