Az a kütyü amin a szénkefék kapnak helyet ugye? Ha igen akkor meg van még az ezelőtti generátorból nekem, a szénkefék jók, azon a diódasor halt be, átrakom azt ha az a baj.
Nem art a nagy mosolajozas meg adalekolas kozben belegondolni abban a tenyben, hogy olajcserekor par deci motor mindenkeppen marad a regi olajbol a rendszerben...
Hali! Én az olajcsere előtt elmegyek egy kúthoz vagy ... áruházba és veszek egy olajtisztító adalékot az hogy milyen ? több fajtát kipróbáltam nem sok a különbség meg kb 15 percig van a motorban és szerintem segít mert mikor szelep hézagot állítom ott semmi fekete nyoma az olajsárnak. Régebben szoktak trafóolajat önteni bele az olaj leengedése után "mosni" pár percig járatták a motort persze terhelés nélkül aztán feltöltötték rendes motorolajjal de ez a mai árak mellett nekünk "csóróknak":) nem kifizetődő ha jól tudom a studgárti limuzinoknál csinálják.
Egy "kissé" görbe az a hajtókar! Hubó,egyébként tudnál valamilyen motortisztítót,vagy valami ilyesmit?Mert az enyém is iszonyat fekete,lerakódással teli!Köszi!!
Elmentünk egy próba-kölcsön Yamaha R6 mociért Zuglóból a XVII-kerületbe. Én vezettem, minden rendben. Átvettem a mocit, csajom beült a vezetőülésbe, elindultunk haza, és 3 sarokkal arrébb az első piros lámpánál kiszállt, hogy szóljon, ég vmi piros lámpa. Lámpa után félreálltunk. Leállítottam, újraindítottam, nem ég. Azóta mentünk kb. 500 km-t és minden rendben.
Jó azt tudni kell a csajomról, hogy az apja mindig működő GPS-e az ő kezében az első alkalommal elromlott, el sem indult, majd két nap múlva, távollétében spontán megjavult. Az óráiban mindig 10-szer olyan sűrűn kellett elemet csreélni, mint bárki másnak. Van kisugárzása a csajnak. ;)
Tegnap megnéztem még este, írtam is, 2 vezeték megy a gombához... köszönöm a választ.
Lenne még valami. Szelephézag állítás is lesz, pontosan nem emlékszem, pedig többször is volt téma a fórumon. Szobahőmérsékletű motornál, 0,2 mm-re mehet a szívó és a kipufogó szelepeknél is, ugye? Úgy rémlik, többen is így állították a fórumtársak közül...
na ma végre bele tudtam vágni a zenecserébe. először is kikerültek a régi hangszórók, elől két, szerintem gyári Blaupunkt volt, kb akkor érinthette utoljára emberi kéz... több centis por állt rajta meg nagyon egyszerű kis valami. ide jön majd egy 3 utas Pioneer TS-A1311 ha meghozza a postás. hátul egy kétutas noname ovál volt, ide került egy 3 utas JVC V6936 amihez sikerült féláron hozzájutnom. a különbséget igazából csak fényévekben lehetne mérni úgyhogy bizakodó vagyok. így négy hangszóróból már ki lehet gazdálkodni jó dolgokat, a kalaptartón hozza az ovál a basszusokat. mélynyomóra szerencsére nem hagytam rábeszélni magam, teljesen felesleges. szerencsére az előző tulaj fordítva gondolta, így a benne hagyott erősítő árából kijött az egyik pár.
Amúgy én azt csinálnám, hogy nem a régi szutykos olajhoz önteném, hanem vennék bele olcsóbb olajat, + ezt a motortisztítót és "öregesen" levezetném vele az előírt km -t.
1 - Control of direction indicator lamps 2 - Control indicator lamps trailer 3 - Indicator lamp include high beam head lights 4 - Indicator lamp included marker lamps 5 - Indicator lamp Inclusions fog lamps 6 - Indicator lamp activate the rear fog lamps 7 - Test lamp inclusion beam head lamps 8 - Indicator lamp include heating rear window 9 - Indicator lamp ABS
Szia! Szerintem is a feszültségszabályzód a hibás. Én 2 hónapja cseréltem, mert hasonlót produkált nekem is. Szerencsére nem ment tönkre semmi miatta, vagy legalábbis még nem jelentkezett hiba. :)