Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hannsg52 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69111

Pályán nem szoktam menni, de városban rengeteget. Itt nem kellene féket nyomni, ha vissza szeretnék váltani,és motorfékkel lassítani. A OII-nél ez kuplunggal azonnal megoldható volt  .Kuplung, visszaváltás, és már motorfék ment is. Most előtte pöcc a fékre, vagy a tempo gombjára, és akkor vissza váltás. Felesleges mozdulatsor!

Előzmény: Törölt nick (69109)
yak54 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69110

Hali

Nekem is úgy működik, szintén Bolero

Ha Magyar akkor nincs beszédfelismerés, ha mondjuk Angol akkor működik, csak könnyű belezavarodni (szerintem a visszakérdezések miatt)

 

Érdekelne hogy mire mentek.

Kérdés- nektek is van mirrorlink, tudjátok használni menet közben stb, ha igen milyen telefonnal.

 

Köszi

Előzmény: Von Guldenburgh (69090)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69109

Nem fékezel, nem kell annyira megnyomni. Egy centi talán elég. 

Nem szeretem, ha a bal kezemmel kell keressek egy szar kicsi gombot a kormány hátamögött, amikor 15o-ről kéne lassítani (ha pont egy fél órája a könyöklőn tartom a bal karom. pl.) A jobb lábam mindenképpen ott van a pedálok körűl. 

 

Ha a pöcköt a kormányra tették volna az más lenne. 

Előzmény: VAG (69108)
VAG Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69108

Szerintem kevesen nyomkodják a féket CSAK a tempomat kikapcsolásához, amikor elég egy ujjal egy kis gombot megpöccinteni hozzá. Én nem fékeznék csak ezért autópályán nagy sebességnél, hogy bexarjon a mögöttem jövő. Ha úgyis fékezni kell, az más tészta, de a tempomat miatt biztos nem.

Előzmény: Törölt nick (69105)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69107

Tudom, hogy mi van benne, de nem is erről volt szó!

Előzmény: _Yasin_ (69095)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69106

Ez nem kolléga, hanem egy rohadt hiéna, engedélyek nélkül. Sajnos megint a taxisoknak okozott bajt, ezek aknázzák alá a taxisok becsületét!

 

Előzmény: Törölt nick (69100)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69105

OIII tempomát.

Nekem is furcsa volt, hiszen az O2-sen a kulpung is kikapcsolta, de....

Képzeljük el a következő helyzetet: halad két kocsi egymás után a pályán, nagy sebességgel, tempomáttal, megfelelő követési távolsággal. Nappal van, a világítás DRL. (Németországba mindenki ezt használja a pályán)

Az első kocsi kikapcsolja kuplungból a tempomátot és lassulni kezd, a követője ezt későn veszi észre, nem történik baleset, de követőnek fékeznie kell, amit nagy sebesség esetén pl. én nem szeretek.

 

 

Az OIII-as fékpedáljának van annyi holtjátéka, hogy ha épp csak megpöccetjük még nincs fékhatás, de a tempomátot kikapcsolja ÉS felvillan a féklámpa is- hasznos infot közvetítve a követő autónak: az előttem haladó akadályt észlelet és lassít, nekem is azt kell tennem.  

 

Sőt az OIII-as kombin ott van a harmadik féklámpa is, ami elég széles és erőss, hogy azt mindenki észrevegye.

Szóval, szerintem az OIII tempomátja úgy jó, ahogy van. 

 

 

 

 

 

ralpar Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69104

Visszaváltasz, megnyomod felfele a tempomat kapcsolót, és tartja az előző sebességet. Ez sem épp annyira nagy művelet.

(de miért is akarja valaki ugyanazt a sebességet tartani egy kisebb fokozatban? visszaváltana hegy előtt?)

Előzmény: Horváth Ozzy (69096)
V43_1285 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69103

Alakulóba van egy kis "győri skoda" csoport ami a Győr és környéki skodásokat akarjuk kicsit összehozni akinek van kedve csatlakozzon! :)https://www.facebook.com/groups/1848426392046014/

Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69102

az oké hogy a daewoo már önmagában is főbenjáró bűn, na de 3 rendőrautó meg fegyver akkor is kissé túlzás :) bár ha még számlatömb is volt nála + még udvarias is volt az utassal akkor már érthető hogy a nem megszokottan (tehát gyanúsan) jogkövető magatartással valami terrorcselekmény leplezését feltételezték a kollegák :D

Előzmény: Centi the real (69101)
Centi the real Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69101

Ez Lacsetti,  nem? 

Előzmény: Törölt nick (69100)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69100

mit csinált a kolléga???

 

Taxist üldöztek a rendőrök a belvárosban

A menekülő taxis a rakparton a korlátnak csapódott. A rendőrök elfogták. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: Hannsg52 (69091)
Syracusa Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69099

Nem vennék rá mérget, hogy nincs ott az OIII. kuplungja felett a kapcsoló, tempomattól függetlenül.
Ha jól rémlik, kézi váltóval a kuplung kinyomásig nem indul ő sem, a jelet pedig innen kapja.

Valószínűleg átgondolták csak a tempomat üzemelését, és biztosan jó ötlet, de nekem elsőre sem tetszett. Mindhárom autónkon kiold a kuplungra, asszem zavarna ha az egyikben nem tenné.


Ez a kapcsoló is automatikus beállítású, mint a fékpedálé. Beszereléskor az ideális helyzetet veszi fel, nem szokott vele beállítási gond lenni VAG csoporton belül. Vagy jól működik, vagy nem működik sehogyan sem.

Előzmény: Pierr_Kardán (69098)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69098

Szerintem ez nem menü kérdés, hanem kell hozzá egy plusz kapcsoló, ami figyeli a kuplung kismértékű benyomását.

 

És szerintem el érkeztünk a funkció hiányának az okához: nemcsak a plusz költség a gond, amit egy plusz kapcsoló beépítése okozna, hanem a plusz kapcsoló beállítása is további nehézségeket okoz (hiszen úgy kell beállítani, hogy alaphelyzetben ne kapcsoljon, de icipici megnyomásra már kapcsoljon; előző offos autómmal kétszer voltam a szervízben, mire jól beállították, mert előtte elég gyakran magától kikapcsolt a tempomat, aminek az oka a kapcsoló rossz beállítás volt).

Előzmény: Horváth Ozzy (69096)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69097

Tudomásom szerint nincs benne a szoftverben a magyar nyelven elmondott szöveg felismerésének a lehetősége (nekem tavaly súgott az értékesítő, hogy ne ikszeljem be ezt a funkciót, mert úgysem fog működni).

 

Hogy egyszer kiegészítik-e ezt a funkciót a magyar nyelv felismerésével, azt nem tudom, de erős kétségeim vannak.

Előzmény: Von Guldenburgh (69090)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69096

nem a kikapcsolással van a probléma, csak annyi hogy Hannsg-nek pont az nem tetszik az O3 tempomatjában (kuplungra nem kapcsol ki) ami meg nekem tetszene, de az O2 meg olyan hogy kikapcsol kuplungra (is). ennyi a történet. adott dolog mindenkinek sose lesz jó. arra meg nem fecsérelnek energiát hogy mondjuk a csudaokos menüben be lehetne állítani hogy kinek hogy kényelmes. pedig lehet hogy a tempomatot a többség többet használja mint mondjuk a tükrök állítgatását, aztán arra mégis beraktak egy opciót hogy külön akarod őket állítani vagy egyszerre. az aztán a roppant fontos és hasznos opció...

Előzmény: Varshi (69092)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69095

ööö, kuplungot beépíteni a dsg-s autóba? :)

 

Erről ki beszélt? Valamit nagyon félreértettél!

 

 

Van abban, nem is egy! DSG (Doppelschaltgetriebe) = dupla kuplungos automata váltó.

 

-Y-

Előzmény: Hannsg52 (69091)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69094

oké, biztos félreértettem. bár ez esetben meg fingom nincs mire gondoltál valójában mikor az adott hsz-re azt a választ írtad :)

 

Hannsg52

Jó dolog ám! :) Elméletileg szerintem be lehetne építeni ebbe is. 

Előzmény: (M)Ákos (69084)

 

(M)Ákos 69084

Ezek már ilyenek...

Tapasztalat nincs kuplungpedál hiányában, de olvastam róla.

Előzmény: Hannsg52 (69091)
Szilárd77 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69093

Ez csoport szintű szerintem mert nálunk az új golfokba meg a passatokba is ilyen. A saját OII-ben még a régi azaz a kuplungra is kikapcsol.

Előzmény: Hannsg52 (69081)
Varshi Creative Commons License 2016.08.23 -1 0 69092

Nektek valami különleges tempomat kapcsolótok van? Vagy nem értem a problémát. :)

Ha én csak megpöccintem (nem ugrik át KI állásba), ahonnan még visszaugrik, akkor ki van kapcsolva.

Előzmény: Horváth Ozzy (69089)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69091

ööö, kuplungot beépíteni a dsg-s autóba? :)

 

Erről ki beszélt? Valamit nagyon félreértettél!

Előzmény: Horváth Ozzy (69089)
Von Guldenburgh Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69090

Üdv Urak !

 

Van valakinek működő, aktivált beszédfelismerése 2016 O3 Style felszereltséggel, új verziójú Bolero fejegységgel ?

 

Cimbora megvette tartozék listáról a szolgáltatást, de a szervizben az aktiváló kód megadása után sem működik a funkció.

 

Pontosabban féloldalasan funkcionál -  a fejegységet angol nyelvre átállítva működik a beszédfelismerés - ám a cimbora nem ezt szeretné, hanem azt, hogy míg  a beszédfelismerés marad angol (mivel vélhetően ezen a kis piacra nem írnak magyar interfészt), addig a fejegység beállítása, nyelve (menü, stb) magyar.

 

A vevőszolgálat (Bp.-i) azzal kecsegtette, hogy ez ebben a formában teljesen korrekt módon beállítható, s használható.

 

Ehhez képest, 2 szerviz között pattog a gépsárkány, s képtelenek beállítani a kért funkciót - szervizek a vevőszolgálatra, a vevőszolgálat pedig a szervizre mutogat, ő meg szegény közöttük áll mint f.sz a szélben.

 

Állítólag a szerviznek van egy beállítási listája, azon végigmentek, de azzal csak a fenti állapotot érték el.

 

Ezért kérdezem, hogy van egyáltalán valaki, akinek a magyar felülettel, de angol beszédfelismeréssel működik a fedélzeti rendszere ?

 

Vagy Skoda-ék tévúton vannak és behülyítették a cimborát, vagy csak bénák a szerviz(ek)ben ?

 

Köszi az okosságokat, üdv :

 

Von Guldi

Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69089

ööö, kuplungot beépíteni a dsg-s autóba? :)

amúgy én meg pont annak örülnék ha egy visszaváltás, előzés, felkapcsolás kombo után nem kellene mindig újra bekapcsolgatni a tempomatot. sima gázra nem kapcsol ki, de ha visszaváltok és úgy adok gázt akkor igen. mi ebben a logika? mert ha visszaváltok és leveszem a lábam a gázról akkor oké, azt vegye fékezésnek és akár kapcsoljon ki. de az ésszerű működést biztos baromi bonyolult lenne leprogramozni. mármint hogy egy hentesnek biztos az lenne...

Előzmény: Hannsg52 (69085)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69088

ha nem sebességből sebességbe teszed, hanem közbeiktatsz egy üreset, az ugyanúgy megszakítja a ciklust, mint a másik kettő.

 

 

Dupla kuplung, mint régen a szinkronizálatlan váltók korában ... fejlődik a tudomány! :-)

 

-Y-

Előzmény: Blackslac (69086)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2016.08.23 0 0 69087

Engem már nem zavar a tempomat ilyen működése (eleinte zavart, mert a korábbi autómnál a kuplung kisebb lenyomása is kikapcsolta a tempomatot), sőt néha ki is használom, hogy lehet sebességet váltani úgy, hogy a tempó nem változik.

Előzmény: Blackslac (69086)
Blackslac Creative Commons License 2016.08.22 0 0 69086

Nem, az OIII ilyen. Eleinte engem is bosszantott, de csak azért, mert az OII-nél máshogy volt.

 

Korábban a tempomat ciklust a kuplung, a fék és a "pöckölés" egyaránt megszakította. Most már csak az utóbbi kettő. Mindennek ellenére én leginkább egy harmadik módszert használok leginkább: ha nem sebességből sebességbe teszed, hanem közbeiktatsz egy üreset, az ugyanúgy megszakítja a ciklust, mint a másik kettő.

Előzmény: Hannsg52 (69081)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 69085

Jó dolog ám! :) Elméletileg szerintem be lehetne építeni ebbe is. 

Előzmény: (M)Ákos (69084)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.08.22 0 0 69084

Ezek már ilyenek...

Tapasztalat nincs kuplungpedál hiányában, de olvastam róla.

Előzmény: Hannsg52 (69081)
Hannsg52 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 69083

Ami ó volt, azt is elbacták!

Kösz.

Előzmény: yak54 (69082)
yak54 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 69082

Hali

 

Nekem is csak a fékre kapcsol ki (SuperB 2016) a 2012-es Octaviám kikapcsolt ha benyomtam a kuplungot.

Szerintem nem hiba ez már így működik.

G

Előzmény: Hannsg52 (69081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!