Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49579

Beszélni fogok velük, mert a weboldaluk szerint csak 1100/1400kg-ot tudnak a Skoda horgok. A Passat B5 meg 1600kg-os... (Ha nincs meg az 1600 -akár kivágós módon is- nincs értelme a bulinak.) Remélem segítenek rajtam!

 

Mondjuk az "időpont...megvár...felszerel" részből a várakozást szeretném minimalizálni, ill. az adásvételig letudni. Az autót addig nem tudom mozgatni; utána ketyeg az átírás, amit meg a horog miatti műszakival kéne letudni. A felszerelés a legkisebb probléma. ;)

 

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: Törölt nick (49578)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49578

Prizma Kft. Nagykanizsa.

Profik! Olyat csinál, amilyet akarsz.

Időpont, majd megvárod míg legyártja, felszereli..

Előzmény: sgarde (49577)
sgarde Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49577

Üdvözlet a "legnagyobb" Skodásoknak!

 

Rövidesen sűrűbben szeretnék jelentkezni Nálatok, ugyanis Superb vásárlás küszöbén állok.

 

A konkrét autót elsősorban azért választottam, hogy elhúzza a trélerre szoruló faros Skodáimat; de persze nincs rajta vonóhorog. Így az lenne az első dolgom, hogy egy fix, vagy csavarosan bontható horgot rakjak rá (az excenteres-kivehető horog "csak" 1600 kg-os). Az alkatrészt szeretném beszerezni már az adás-vétel idejére, hogy a papírmunkán majd egy lendülettel átjussak. Veterános hajlamaim miatt nagyon nem szeretném lökhárító fűrészeléssel kezedeni az ismerkedést.

 

Nézelődtem a neten a vonóhorgos helyeken; van ahol kiírták, hogy kell-e kivágni a lökhárítót. Ezután a biztonság kedvéért telefonon is érdeklődtem a kivágás ügyben, de csak egy határozott "Nem tudom."-ig jutottam.

 

Ezért szertném zaklatni a Tisztelt Közösséget:

- Tudnátok-e gyártót, típusszámot megadni 2000kg-os vonóhoroghoz, aminél BIZTOSAN NEM KELL kivágni a lökhárítót az installáláshoz egy 2002-es autón. Nem baj, ha nem a 80ezres tartományból...

 

Köszönöm a segítségeteket!

Gábor.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.29 0 0 49576

Megegyeznénk, de csak Superbhez jó. :(

Előzmény: bigjohni (49574)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49575

És a sok alu bigyuli is csak a szélsőségesen közlekedők kedvéért lett beépítve.

Nyilván teljesen más futóműről beszélünk, amiknek pont ezért teljesen mások a tulajdonságai. (és az ára)

Előzmény: Törölt nick (49569)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49574

Mennyiért adod?

Yeti-be jó?

Előzmény: Törölt nick (49570)
ckerti Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49573

Ez igaz sajnos..

Előzmény: www.octinfo.com (49572)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49572

"Eddig nem sok típusra mondtad, hogy tetszik."

Ritkán beszéltek... :)

Előzmény: ckerti (49548)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49571

Még jó, hogy ezt a hátsót valaki már megrajzolta 2008-ban!

Csak a gyári dizájnereknek nem sikerült még gyártás előtt fejjel lefelé elképzelni a hátsó lámpa csomagtér fedélen lévő részét.

Előzmény: bigjohni (49536)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49570

Bolero valakit nem érdekel? :)

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49569

Mondjuk inkább úgy, hogy az egyik keményre, a másik lágyra hangolt.

Az I-esé többeknek jobb. (Pl. nekem is)

 

Előzmény: bigjohni (49568)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49568

Kötekedőől? :)

 

Sokkal jobban simítja az utat.

Ez feltűnik akkor amikor más autót próbálok, és szerencsére azoknak is akik az enyémet próbálják, vagy utaznak velem.

Előzmény: Törölt nick (49567)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49567

Gondolom jó sokat szoktál vele határhelyzetben közlekedni.

Mert a különbség nekem csak ott jött ki. (A 2-es jobban tolja az orrát.)

De ebben simán a hossz/keresztmotor is ludas lehet.

Előzmény: bigjohni (49566)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49566

A futóművet érezni. Bebaszna, ha nem így lenne.

 

Előzmény: Törölt nick (49563)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49565

Majd megnézzük élőben.

:)

Előzmény: _Brazil_ (49564)
_Brazil_ Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49564

A zöregszem dolog nem ehez kapcsolódik, de sajnos minden percben érvényes.

 

Nem tetszik nekem sem igazán az S2 hátulja, de nagyon rossznak sem mondom, tudok olyat mondnai ami tetszik (A6, A7), és egy csomó másikat (bizony) ami randább az S2-nél, de sokkal. Számomra, neked meg nem, ettől szubjektív a szubjektív.

De legalább stílusban egyben van, míg a faceliftről ezt nem tudom elmondani. Ívek találkoznak szögletes formákkal, vonalak ami nem vezetnek sehova, nem furnak össze semmivel, úgy az elején, mint a hátulján. Ok, új stíluselemeket kell nyomni meg minden, csak ez is kb olyan mint amikor az O2 megkapta a cicaszemet, ami önmagában nem is rossz (elsőre fájt, nem is vettem meg), de az sem illik össze igazán az autó sok egyéb részével.

Vannak részek a hátulján amik jók (az elején egy olyan pontot sem találtam amit szeretnék az enyémen látni), pl a lökhátító a régin is jól mutatna. Nem olyan nagyon rossz az új sem, de nem is nagyon jó, ennyi.

Elnézést kívánok, ha nem ugyanaz és ugyanúgy tetszik nekem mint másnak, még akkor is, ha a mások vannak többen.

 

(tudok még egy pár embert aki kép alapján szintén, khm, nem lett szerelmes bele)

 

 

Előzmény: bigjohni (49554)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49563
Na jó, még 2 negatívum eszembe jutott, de annak a gyakorlatban semmi hátrányát nem éreztem:
- hossz, kontra keresztmotor. (Már ha ez negatívum. Nekem az)
-egyszerűbb első futómű (már ha ez negatívum)
Előzmény: Törölt nick (49562)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49562
Én az SI és SII között nem éreztem semmi ilyen negatívumot, csak azt, hogy csendesebb, jobban megy, kevesebbet eszik, jobb a használata, praktikusabb stb. stb.
Egyedül az ülés volt kényelmetlenebb.
Tehát a fejlődés egyértelmű jeleit tapasztaltam.
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49561
Almát almával??
Előzmény: bigjohni (49560)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49560

Én mást látok.

-a díszléc bemattul, foltosodik

-a kuplung rángat

-vátó zajos

-motor zajosan indul, rövid életű

-kárpit sérülékeny, karcolódik

-kitámasztó elzsibbad

-"szerkezet" pedig már nincs

 

kábé

Előzmény: Törölt nick (49558)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49559
Minden = sokminden..
Előzmény: Törölt nick (49558)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49558
Olyan korszakot említesz amikor még... (felsoroltad)
Szerintem meg ma is így van, tehát nem látom annak a korszaknak a végét.
Ráadásul összességében javult minden...
Előzmény: bigjohni (49557)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49557

Mit?

Előzmény: Törölt nick (49555)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49556
Hát pont azért nem tetszik neki a frissítés, mert az eredeti tetszik neki..
:-)
Előzmény: bigjohni (49554)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49555
Én ezt ma sem látom máshogy.
Előzmény: bigjohni (49553)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49554

Fura fickó vagy.

Rajtad kívül 1 embert ismerek akinek tetszik az SII hátulja,

most pedig Te vagy az első akinek nem tetszik a frissítés.

 

"(!!! bassuzs öregszem !!!! :)"

 

 

Előzmény: _Brazil_ (49549)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49553

Néhány kép abból a korszakból ahol,

-          a szerkezet szerkezet volt

-          a határoló határolt

-          díszléc díszített

-          kitámasztó kitámasztott

-          a kuplung kiemel

-          a váltó vált

-          a motor dörmög

-          a kárpit pedig kárpit maradt 9+ évesen is.

lkcar Creative Commons License 2013.06.15 0 0 49552

Hello ckerti

 

Nagyon köszönöm, átnézegetem.

 

 

 

Előzmény: ckerti (49535)
Octi19 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 49551

Szinte bármilyen vw507.00 szabványú olaj jó! Bár érdemes lehet rögzített periódust (15000Km és/vagy 1 év.... bár ennél nem nagy tragédia ha max 2 évig kihúzod, ami TAXI üzemben nem valószínű) használni!

Én ezt javaslom: http://autoolaj.hu/olajok/shell-helix-ultra-avl-5w-30-vw-5-liter-motorolaj vagy ennek a literes változatát. Érdemes lehet annak a gyártónak az olaját használni akit eddig használtál, mert bár ez a VW507.00 szabvány az egyik legszigorúbb, azért vannak olyan olajok amiket például jobban fogyaszt az autó... az enyém például a Castrol-ból jobban csipegetett mint ebből. Ebből 30000km alatt elég 3 decit utána tölteni egy alkalommal!

(A Castrol-ból 2x kért egy periódus alatt... ami azért, szintén egy jó érték!)

Előzmény: magnumrifle (49550)
magnumrifle Creative Commons License 2013.06.15 0 0 49550

Tisztelt fórumtársak!

 

Olajcsere előtt állok. Milyen (minőségi!) olajat tudnátok javasolni egy 2005-ös, Euro 3-as 1.9 PD TDI, 105LE Superb motorjához?

(Az autó kizárólag városban fut, taxi üzemmódban.)

Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!