Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.03 0 0 3735
Szerintem azért mint általában a többi szűrőt egy gépkocsiban. Telítődik koszal. Illetve úgy tudom víz megkötő szerepe is van.
Előzmény: joey_audiklub (3734)
joey_audiklub Creative Commons License 2009.08.03 0 0 3734
üdv,

Szárítószűrőt miért kell cserélni? Mi szerepe van?
Egy klubtárs szétvágott egyet, és rohadtul primitívnek néz ki, meg úgy mint ami soha nem tud elromlani...
Szárítószűrő
Előre is köszi a válaszokat!
xmbela Creative Commons License 2009.08.03 0 0 3733
Több dolog miatt lehet,de látatlanban nem találgatnék.
Előzmény: Törölt nick (3731)
Athes Creative Commons License 2009.07.31 0 0 3732
Köszi Béla az infót.
Előzmény: xmbela (3730)
xmbela Creative Commons License 2009.07.31 0 0 3730
Mágneskuplungos kompresszor van rajt,amiben mechanikus szabályzószelep szabályozza a teljesítményt,de nem a bent elért hőfok függvényében.
A klíma működése szempontjából,majdnem mindegy,hogy hány fokra állítod bent,mert meleg levegő hozzákeverésével éri el a kívánt hőfokot.
Ez a klimatronic sajátossága.Ahogy előttem leírták,az econ gomb megnyomásával megtudod szüntetni a kompresszor működését.
Előzmény: Athes (3727)
Athes Creative Commons License 2009.07.31 0 0 3729
Nem, akkor lekapcsol.
Előzmény: iusimi (3728)
iusimi Creative Commons License 2009.07.31 0 0 3728

Nem beleokoskodva: ECON gombra mit lép?

Akkor is megy a kopmresszorod?

Előzmény: Athes (3727)
Athes Creative Commons License 2009.07.31 0 0 3727
Az én autómnál a kompresszor folyamatosan megy teljes terhelésen, vagy ha elérte a beállított hőmérsékletet, akkor csökken a terhelés, majd kikapcsol?
A kérdés lényege: tudok valahogy takarékoskodni, vagy ez egy fix dolog, ha megy, akkor fixen elvisz 1kW-ot, mindegy, hogy hány fokra állítom.

Amikor kint hidegebb van, mint az utastérben, akkor sem kapcsol le a kompresszor, pedig feleslegesen jár. Ez is normális? (Pl. 10 fokban, amikor egyébként fűtök az autóban, akkor mért megy a kompresszor?)

Köszönöm a segítésged.
Előzmény: xmbela (3725)
Athes Creative Commons License 2009.07.31 0 0 3726
Köszönöm a segítséget.
Előzmény: xmbela (3725)
xmbela Creative Commons License 2009.07.30 0 0 3725
Ha a kompresszor szorulna,akkor az már megragadt volna.
Ha tényleg a klíma miatt van,akkor arra magyarázat lehet,hogy a nagy melegben nagyobb nyomáson dolgozik a kompresszor és a hűtőventilátor is nagyobb fokozaton forog,ami jobban terheli a motort.
Előzmény: Athes (3724)
Athes Creative Commons License 2009.07.30 0 0 3724
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Előfordulhat, hogy a Sharanomban (1.9PD), ami duplaklímás, valami szorul, vagy baja van, és azért fogyaszt kb. 1-1,5l-lel többet klímával? Alapvetően spórolósan vezetek, klíma nélkül 6l-rel eljárok, ha sietek, 6,5.


Találkoztál már ilyen problémával, vagy ez „normális”? (Az 1.9 TDI Alhambrán „nem is vettem észre”, hogy megy-e a klíma)

Köszönöm.
storm_lg Creative Commons License 2009.07.30 0 0 3723
Sziasztok.

Van a kocsimban egy utólag beépítette Sanden SD7H15 kompresszoros klíma. A gondom az, hogy nem igazán akar hűteni. Amikor mozgásban van a kocsi, és van menetszél és magasabb fordulatszám, akkor még hűt is, de akkor sem annyira, amennyire szerintem kellene. Amikor városban, lámpánál állok vele, akkor aztán szinte semmi. Kicsivel hűvösebbet fúj, mintha nem lenne, de messze van a szerintem elvárhatótól (amennyire olvastam a témában, kinti hőmérséklettől függetlenül <10 fok kellene hogy legyen a befújt levegő hőmérséklete, de ez még menet közben sincs meg).

Azt megnézettem, hogy a rendszerben lévő gáz mennyiségével nincs gond, vagyis nem az ment el. Valamikor el akarom vinni egy klímaszervízbe, csak egyszerűen nem jutok el odáig. Az lenne a kérdésem, nincs e valakinek valami tippe, hogy mi lehet a probléma forrása? Ha olyan a tipp, hogy valahogy le is tudom ellenőrizni, hogy az e az ok, akkor még hálásabb lennék, persze minden egyéb gondolat is érdekel.

Köszönet előre is :)
xmbela Creative Commons License 2009.07.28 0 0 3721
Hogy segítsek?
Szerinted én látom azt a horpadást?
Előzmény: 760703 zoli (3720)
760703 zoli Creative Commons License 2009.07.28 0 0 3720

NEM DEHOGY!EZEKET EZUTÁN TALÁLTAM,S TÉNYLEG KOREKTEK!!

SZÓVAL AZÉRT MERTEM AJÁNLANI!!

 

 

TE SEM VÁLASZOLTÁL!KLIMA HÜTÖ ALSO CSÖVEN KERESZTMETSZET CSÖKKENÉS GOND LEHET??

Előzmény: xmbela (3719)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3719
Azok nevében akik olvassák a fórumot és megbízható klímást keresnek.Engem nem érint,mert nem szorulok klímás segítségére. ;-)
No,de a kérdésre nem válaszoltál!Tehát,akkor azok csinálták a klímádat,akiket később beírtál?
Előzmény: 760703 zoli (3718)
760703 zoli Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3718
SZIA BÉLA!NEM ÉRTELEK!HOGY MÁSOK NEVÉBEN??
Előzmény: xmbela (3716)
Paco155 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3717
Oszt' mé' kajabálsz?
Előzmény: 760703 zoli (3715)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3716
Pici lyuk-pici szivárgás.Nagy lyuk-nagy szivárgás.

Mások nevében remélem,hogy nem ezt a csapatot reklámozod.
Előzmény: 760703 zoli (3714)
760703 zoli Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3715
HALI!PESTEN 20.KER:NAGYKŐRÖSI UT!A/C KLIMA!
Előzmény: joco9 (3712)
760703 zoli Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3714

SZIASZTOK!

PROBLÉMÁM A KÖVETKEZÖ!PASSAT 92-ES KLIMA!MEGVÁSÁROLTAM A KOCSIT,S MIVEL VOLT BENNE KLIMA,NYOMÁSPRÓBA,AZTÁN TÖLTÉS!KB 1,5 HÓNAP MULVA MINDIG KEVESEBBET HÜTÖTT!A KLIMA SZERELÖ AZT MONDTA MIVEL FESTETT A GÁZ,HÜTÖ CSERE,KOMPRESSZOR JAVITÁS!ATRÁN UJRA KELL MOSATNI MINDENT,HOGY UJ GÁZZAL TÖLTHETÖ LEGYEN!100000 FT!DOBTAM EGY HÁTAST!MA KIVETTEM A HÜTÖT,NYOMÁSPRÓBA,S ÁLLITÓLAG 25 bár-ON JO!KOMPRESSZOR LE MOST JAVITÁS ALATT VAN!

AMIT ÉSZREVETTEM:A HÜTÖ ALSÓ CELLA CSÖVE MEGVAN ÜTVE,TEHÁT KERESZTMETSZET CSÖKKENÉS!EZ GOND??

KÉRDÉSEM!HA VALAHOL SZIVÁROG AKKOR BIRJA 1,5 HÓNAPIG??IGAZ MINDIG GYENGÉBB!

KÖSZÖNETTEL!

palzsolt Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3713
Köszönöm.
Előzmény: xmbela (3710)
joco9 Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3712
Ha esetleg Pesten tudsz valakit azt megköszönném
Előzmény: xmbela (3711)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3711
Keress fel egy klímást!
Ne barkácsolókhoz járj!
Ennél egyszerűbb rendszer nem létezik az autóklímák között.
Előzmény: joco9 (3708)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3710
A szelep a dugattyú mögé engedett nyomással szabályozza a kompresszor lökethosszát.
Nem érdemes vele kínlódni,tisztogatni.Én mindig cserélem ha ez a gond,mert nem ér annyit az egész,hogy állandóan visszahordják,mert nem hűt.
Előzmény: palzsolt (3707)
xmbela Creative Commons License 2009.07.27 0 0 3709
Na végre!
1 hét alatt sikerült megoldani ezt a "nagyon bonyolult" hibát.
Ennek a felderítése nem több,mint 5 perc. ;P
Előzmény: Törölt nick (3706)
joco9 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 3708


Üdv urak!

A helyzet az hogy cseréltettem a kompresszor tömítéseit,ezután nem működött ,kiderült dugulás,csapágy beállt csere továbbra se jó közbe oda vissza ingázás az elektromos és a klímaszerelő között.Behúzni úgy húz be hogy kalapáccsal kell koppintani a tárcsára ekkor beugrik majd egy pár perc múlva megszűnik a hűtés a nyomáskapcsoló cserélve semmi változás.A legújabb az hogy már be se húz hiába koppintok oda.Ha van ötlet szívesen fogadom eddig 30000-be van.Astra-f 1996-os
palzsolt Creative Commons License 2009.07.24 0 0 3707
Köszi a tippet.
Úgy néz ki,hogy tényleg a szabályozó szelep a ludas.Szájjal át tudom fújni.Olyan mintha mindig nyitva lenne.De,hogy mitől romlott el azt nem tudom.Úgy láttam,hogy valami termosztát végzi benne a vezérlést.
Pár mondatban el tudnád mondani a működése lényegét?
Előre is köszönöm.
Előzmény: xmbela (3697)
xmbela Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3704
Már leírtam,hogy hiába mérsz 12V-ot,ha terheléskor (ha rajt a mágnestekercs) leesik a feszültség,ekkor várhatod,hogy behúzzon a kuplung.
A másik,hogy a tekercs ellenállását sem nagy teljesítmény megmérni.
A tekercs csere nem minden esetben csinálható meg,úgy,hogy a kompresszor a helyén van.Sőt,inkább a legritkábban.
Zeg-Körmend 25 km.
De hiába jöttél volna,mert szerdáig csak töltést tudok vállalni,szereléssel be vagyok táblázva.
Sokadjára írod a nyomásérzékelő szenzort.Nem értem miért erőlteted.Sima méréssel egyértelműen kiszűrhető.Egyébként is szerintem nem az lesz a hiba.
Ha szenzor,akkor ellenállás.Ha kapcsoló,akkor zár-nyit.
Előzmény: Törölt nick (3703)
ezustgolyo Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3702

Igen, ebben biztos voltam, ismerem a nicked csak a válaszra nem emlékszem és most nem is találom.

Ajánlani tudnál valakit?

Előzmény: xmbela (3701)
xmbela Creative Commons License 2009.07.23 0 0 3701
A PSA-n már találkoztunk.
Ezért volt a válasz az ami.
Előzmény: ezustgolyo (3700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!