Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

3.d Creative Commons License 2016.11.01 0 0 39073

Szia!

 

Alsó termosztát csere sokat javítana a motorhőfokon, no meg a regenerálási képességen.

Előzmény: Bxx7 (39071)
S.Balika Creative Commons License 2016.10.31 0 0 39072

Hali.

2004-es 520i-ben a bal doblemezen lévő fűtéscsap honnan kapja a feszültséget?

Bxx7 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 39071

Problémám lenne a 2005 októberi gyártású, LCI előtti 525D masinámmal. 

 

Fő probléma, hogy nem regenerál a rendszer. 

Nem régen feltettük gépre, kiírta a 004020 DDE hibakódot, ami annyit jelent, hogy a DPF előtti kipufogógáz mérő szonda bedöglött.

Na most ebben kettő van (azt mondják okosok), egyik a DPF előtt, a másik utána. Na most a kocsi alá másztam, kb. a vezető ülés melletti középkonzol alatt van ennek a részecske szűrője. A szűrő előtt meg is találtam a szondát, de utána nincs másik, de még rajzon sem láttam.

A rajz szerint a másik az AS egységen, közvetlenül a lambda szonda előtt van. Akkor most melyik döglött be? Mindkettő a DPF előtt van, egyik közvetlen, másik kevésbé...

 

Sajnos ezt a masinát is elérte az a dolog, hogy a vízhőfok nem megy 60-65 fok felé, autópályán 53-54 fokon üzemel, ami az előírt 85-88 fokhoz vajmi kevés. (Emiatt sem regenerál, mivel legalább 85 fok kell a regenerálás beindulásához.)

A német fórumokat olvasva ez is menetrendszerűen jön, mint a kipufogó csonk törés vagy az E61-nél a csomagtér ajtó kábelköteg szakadása...

 

Más. 

Nem működik a PDC egységem, teljesen döglött. 009E3B hibakód, azaz tápellátási hiba. Pici utánajárás után rájöttem, hogy 2 db 5CV45-ös tranzisztor adta meg magát. Kicseréltettem a két tranzisztort, majd kipróbáltam. Rükvercbe kapcsolva pár csipogás, majd ismét semmi. Megint elfüstölt a két tranzisztor. 

A tranzisztorok a modul 1-es magasságában vannak... Az a kérdés, mi okozhatja a hibát? Valamelyik (vagy több) pdc fej hibája, vagy valahol kábelszakadás? Vagy máshol kell keresni a problémát?

 

Cserélt már itt valaki házilag kipufogó csonkot?

Ajánlják az E39-ét, ami pro és kontra, mivel az öntvény nem fog eltörni, no de másfajta kialakítása miatt nem alkalmas az E61 turbohoz. Aki feltette, nem vett észre változást. Vagy tönkreteheti a turbot?

HG. Creative Commons License 2016.10.30 0 0 39070

A treffseite.de-n minden rajta van, de nem átfogóan, így beírod a gugliba hogy E60 technische daten, és köpi ki milliószámra a pdf találatokat tele technikai adattal.

 

Itt van pl. egy csomó facelift utáni benzines: https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0ahUKEwiVk4eyjoHQAhUBxxQKHWijCskQFgg2MAI&url=http%3A%2F%2Fwww.treffseiten.de%2Fbmw%2Finfo%2Fdaten_523i_525i_530i_540i_550i_07_01.pdf&usg=AFQjCNEjIVGXCNB-ixZE_HjgbzP39Fh-kg&cad=rja

 

itt meg egy csomó facelift előtti dízel adata:

https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiVk4eyjoHQAhUBxxQKHWijCskQFgg-MAM&url=http%3A%2F%2Fwww.treffseiten.de%2Fbmw%2Finfo%2Fdaten_520d_525d_530d_535d_limousine_05_09.pdf&usg=AFQjCNFiDevqkhrvgYKKjlWZvA0nRKvZZQ

 

és mindegyikhez - sok egyéb mellett - ott a Getriebeübersetzung is.

 

 

 

 

Előzmény: gvitara (39069)
gvitara Creative Commons License 2016.10.29 0 0 39069

Hali!

Egy kis segítség kellene. 6 sebességes kézi válto attételire lenne szükségem. Mindegy hogy dizel vagy benzines keresek valami táblázatot vagy ha valaki tud egy egy tipusét irja le legyenszives. Autó építéshez lenne rá szükségem. Előre is köszönöm

totya2203 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 39068

Szia!

Köszi a választ,ma egy szinttel feljebb lépem,mivel kiírta a 4x4 hibát és valóban hátsókerekes lett az autó(kipróbáltam laza talajon),mentem is egy nagy kört,pl fóti Auchan parkolóba kanyarogni..és láss csodát sehol semmi dübögés,csattogás,szuper a kormányzás és sokkal jobban megy az autó,sokat levesz az Xdrive...talán még így is hagynám ha nem Tirolba dolgoznék telente,ott meg azért nem ritka egy jó kis hóesés:)Az Abs az működött kipróbáltam,kipörgésgátló lehet(villogot a műszerfalon),de nagyon nem éreztem a hatását.Viszont amint leállítottam és újraindítottam még mindig írta a hibát,de már négykerekes volt,minden előnyével és hátrányával(dübögött:)Második indításnál már hibajelzés se,csak kanyarodáskor a már lassan megszokott dübögés(különben megszokhatatlan).Na ez van,jelenleg a 5er kft-hez van időpont,de mivel tegnap azt mondta hogy szerinte nem osztómű gond(örültem is),ma meg kiírta hogy mégis, így sztem lemegyek a steff kollégához:)Köszi mégegyszer...

Előzmény: Frigyes Mester (39067)
Frigyes Mester Creative Commons License 2016.10.27 0 0 39067

Szia!

Léptetőmotornál tényleg kiírja a hibát, semmilyen elektronikus segédlet nem megy, karácsonyfa a műszerfal, és nem mellesleg beindításkor szépen kerreg alul, amit pár másodperc után abbahagy.

Viszont így kiválóan lehet fele driftelni, mert semmi nem szab neki gátat, sima hátsókerekes lesz az autó.

Egyébként meg az ajánlott szerelő jött rá, de megnézte belül a lamellákat is, van-e bajuk.

F.M.

Előzmény: totya2203 (39065)
S.Balika Creative Commons License 2016.10.26 0 0 39066

Hali. 

Valaki meg tudja mondani,hogy a fűtéscsap két elektromágnese honnan kapja a jelet ami alapján nyitja vagy zárja a szelepeket?

Ha a csati nincs rajta,a szelepek nyitva vannak,áramlik a radiátorba a melegvíz,van fűtés.

Ha a csati rajta van,a szelepek zárva vannak,nincs fűtésem. A csatiban stabil 5 volt van. Hőfokszabályzókat hiába tekerem fel max-ra,a szelepek nem nyílnak ki,csak a levegőbefújás változik. A klíma ilyenkor ki van kapcsolva. Ha bekapcsolom,és úgy állítok hőfokt,pl.24 fok,a szelepek akkor is zárva maradnak,meleg nem jön.Ugyan ez vonatkozik arra is,ha automatára kapcsolom! 2004-es 520i.digitklímás

Előre is köszi.

 

totya2203 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 39065

Különben neked is hasonló jelenségek voltak,vagy hogy jöttél rá hogy osztómű/léptetőmotor problémád van?Mert nekem három szerviz se tudta diagnoztizálni a problémát...persze az "osztómű specialista" rögtön 680eft-ért:(Különben egy kedves ember csak ez most nem sikerült neki....

totya2203 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 39064

Szia!Köszi a tippet,holnap fel is hivom!Onnan gondolom hogy nem a léptetőmotor,mivel akkor kiírná a 4x4 hibát a műszerfalon,nekem pedig a problémám hogy szűk fordulókban egyesben,kettesben(kéziváltós),rángat,akadozik,dübörög a meghajtás,föleg most hogy hidegebb idő van(ha ez így érthető),ráadásul tavaly decemberben fel is lett újitva az osztómű(680eFt..állítólag az első diffi felújításával...lehet levettek mint a riadt majmot)de 4000 km után újra előjött a jelenség,ezért keresek most valami megbizhatóbb szerelőt,akivel elégedettek az ügyfelek,mert én sajnos kidobtam egy szatyor pénzt kvázi a semmiért:(Az autót viszont ímádom,egy újonnan vásárolt octavia rs-ből ültem át hét év után(fél évig meg volt mindkettő....és ha beültem az rs-be hát már rosszul éreztem magam,bár gyorsabb volt mint a Bmw)Mégegyszer köszi a választ,meg a tippet a szerelőre...majd leírom hogy mi történt,remélem pozitív beszámoló lesz:)

Előzmény: Frigyes Mester (39060)
iKereskedo Creative Commons License 2016.10.23 0 0 39063

 A szakszerű azt jelenti hogy az „hardver hiányát „közlöd a szoftverrel is.  Ebben olyan fog tudni segíteni aki kódolja az autókat. 

Előzmény: Ádám0123 (39061)
Ádám0123 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 39062

A tempomatot sűrűn hasznalom, illetve hideg motorral sosem jarkalok mindig jaratom mielőtt elindulnék.

Előzmény: 3.d (39058)
Ádám0123 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 39061

Szia.

280000 km lesz az autoban a holnapi nap folyamán.

Ha nem szakszerűen van kiszedve akkor hogyan lehet szakszerűsíteni.?

Mit kell tegyek ?

 

 

Frigyes Mester Creative Commons License 2016.10.23 0 0 39060

Szia!

Biztosan tudni, hogy mi a baja? Nekem most lett cserélve a léptetőmotor, nem feltétlenül az osztómű belseje megy tönkre. Egyébként meg keresd Steef kollégát szerelés ügyben.

F.M.

Előzmény: totya2203 (39059)
totya2203 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 39059

Sziasztok!Osztóműröl és annak felujitásárol senkinek nincs tapasztalata?Vagy esetleg egy szerelő aki biztosan meg tudná csinálni?Atc 300 az osztómű egy 525xdben...köszi

3.d Creative Commons License 2016.10.22 0 0 39058

Szia!

 

Igen. Regenerálási ciklus alatt jut, juthat gázolaj a motorolajba. Ki lett iktatva "szakszerűen" ez a folyamat? Mennyire km van az autóba? Próbálj városba tempomatot használni. Az optimalizálja a gázadást, hamarabb visszaáll a normál tartományba. Melegedési idő kb. 2-3km városba.Nem lehet hogy míndíg hidegen jársz?

Előzmény: Ádám0123 (39057)
Ádám0123 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 39057

Köszönöm szepen, meg egy kerdesem lenne, hogy.mitől folyhat össze a gazolajjal a motorolajom.

Mostnában főként városban es rövidtávon használom az automat. Ez befolyasolhatja esetleg?

De termeszetesen miest van lehetőségem akkor azt kihasznalva forgatom a motort.

Az autobol ki lett szedve a reszecskeszuro, ez nem tudom, hogy fontos informacio e. 

Valaszikat előre is köszönöm.

 

3.d Creative Commons License 2016.10.19 0 0 39056

Szia!

 

Feszítőgörgö,  lánc? 

 

 

Előzmény: Ádám0123 (39055)
Ádám0123 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 39055

https://m.youtube.com/watch?v=uMMt3ondin8

 

Valaki tudna segiteni? Mi lehet ez a kattogas ?

atiTDI Creative Commons License 2016.10.18 0 0 39054

S.Balika Creative Commons License 2016.10.18 0 0 39053

Minden féle képpen 6 hengeres motorral lesz,a 520i alatt 2200 köbcentis 6 hengeresre gondoltam.

Előzmény: jani1208 (39052)
jani1208 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 39052

Persze előre lépés!
Gyerekülés hátul bőven elfér, a gyerek rugdoshatja az első ülések háttámláját mert nem kopo kemény műanyag, könnyen takarítható!

Ha sok extrásat veszel, szeretni fogod, de igazi BMW érzés csak a 6 hengeresektől van. Nagy, nehéz teste van az autónak, amihez a 4 hengeres 170 lovas motor éppen csak elég. Nem lesz olcsóbb a fenntartása annak sem mint a 6 hengeresnek.

Én egy Mazda 6 ból ültem át, de még így is sokkal jobb, nagyobb, élvezetesebb az autó!

 

Előzmény: S.Balika (39051)
S.Balika Creative Commons License 2016.10.18 0 0 39051

Köszi Jani,ezekre odafigyelek majd. Úgylátom HG nagyon benne van a témában.Ha meg lesz a gép,biztos lesz még kérdésem felétek. Most egy IV-es Golfom van 105 ló/143Nm,kicsi beltérrel.Ehehhe képest úgy gondolom az 520i is előre lépés motor ügyileg,beltérre meg pláne.A gyerekülésből szinte a nyakamba lóg a gyerkőc lába!😂

Előzmény: jani1208 (39048)
jani1208 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 39050

Kanadai import az autó :)
Indexe is sárga meg egy két eltérés van még

Előzmény: HG. (39049)
HG. Creative Commons License 2016.10.17 0 0 39049

Ez úgy lehetséges, ha észak amerikai eredetű kocsid van, mert abban volt már 2005-től N52B30-as, azaz 2996 cm3-s 218LE-s 25i motor.

 

Az európiai kiadásokban gyárilag az 525i 2005-től 2007 márciusig, azaz a faceliftig N52B25 volt, azaz 2497 cm3-vel (és szintén 218 lóval)

Előzmény: jani1208 (39048)
jani1208 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 39048

Helloka 2005-ös 525i-m van tehát már 218 lovas!

Erről annyit hogy ugyanaz a motor mint az 530i-ben csak szívósor és az elektronika van "visszafojtva".

Ez annyit jelent hogy átírásnál súlyadónál meg biztosításnál 2986 köbcentis motorért fizetsz.

Viszont ez kell szerintem egy ekkora autónak! tehát nem vennék gyengébbet!

Benzines 6 hengeres jó választás, figyelj a hűtővízre hogy nem csöpög-e és a motorolaj fogyásra (szivárgás vagy megeszi a motor) mert ezek a leggyakoribb típushibák amiket egy próbaúton nem veszel észre. Nekem sok extrás van, minden működik és mindent imádok benne, ne vegyél fapadosat mert megbánod!

2,5 misi volt az enyém 212 ezer km-rel. 

Előzmény: HG. (39046)
S.Balika Creative Commons License 2016.10.16 0 0 39047

Köszi a felvilágosítást,ilyen írásra számítottam.  Egyéb jó tanács a vásárlással kapcsolatban?

Előzmény: HG. (39046)
HG. Creative Commons License 2016.10.15 0 0 39046

A 6 hengeres benzinesek kb ugyanannyit esznek, és ugyanaz a fenntartásuk is, olyan vegyél, amiből megkíméltet találsz. Nyilván minél több ló, annál jobban megy.

 

2003-2005 között volt az 520i 170LE, és az 525i 192LE, nyilván az utóbbit venném, a 20i azért mégiscsak az alapmotor. (Ez az M54 motorcsalád, ajánlott)

2005-2007 között volt az 523i 177LE és az 525i 218 LE (ez már az N52 motorcsalád, ajánlott)

2007 tavaszától az N53 motorcsalád érkezett, ami már nem annyira ajánlott.

 

A lóerő egy dolog, de érzetre kisebb lesz a különbség az 523i 177LE és az 525i 192 LE között, mint a 520i 170LE és az 523i 177 LE között.

 

Mivel családi autó lesz, szerintem mindegy, 2 gyerekkel úgysem fogsz száguldozni, és a magyar autópark 99%-ánál jobb motorral rendelkező autód lesz :)

 

 

Előzmény: S.Balika (39041)
BigGyuri Creative Commons License 2016.10.15 0 0 39045

Ok, köszi.:)

Előzmény: iKereskedo (39044)
iKereskedo Creative Commons License 2016.10.15 0 0 39044

A nevében az a hosszú Számsor a telefonszáma.

Előzmény: BigGyuri (39040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!