Keresés

Részletes keresés

BahnScorper Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12958

Tavaly októberben, idén meg februárban és augusztusban mentem vele, mindannyiszor Pozsony-Ústí viszonylatban, előzetes foglalás nélkül. Az első két alkalommal lett saját fülkém (mármint T3 áron), és úgy 10-12 utas körül lehetett maximum, nyáron meg már csak T3-ban kaptam felső ágyat, talán az utolsó helyet. Ústí után már nemigen lehetett találni rajta utast, nagyon sokan mentek vele csak Prágáig is, de a többség nem Pozsonyban szállt fel egyik esetben sem.

Előzmény: gw (12957)
gw Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12957

Szlovák kocsik is vannak ám a világon :)

Tény, hogy sok helyre tervezik bevetni a WLABmee, úgy lesz majd mint eddig, hogy váltogatják a kocsikat, egyik nap ide, másik nap oda.

 

Neked kicseszés, másoknak meg előny. Amint olvastam labancék is siránkoznak miatta, nem tudnak majd üres kocsiba felszállni, ha Prágába/Besztercebánya felé mennek.

Bár azért kíváncsi vagyok, hogy egy évben ki hányszor használta bármilyen utazásra ezt...

A magánvéleményem az, hogy egyik útvonalon sem volt telitömve az a kocsi, csodálom, hogy még mindig ragaszkodnak hozzá.

Előzmény: BahnScorper (12951)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12956

Azért az Excelsiorba jobban passzol, színvonalban meg jellegben is. Mindig elsétáltam amúgy megnézni, mennyire van kihasználva.

Előzmény: BahnScorper (12951)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12955

Lengyelországon belül hova akar menni? Nem akarom propagálni,de a narancssárga busz is egész elfogadható áron kanyarodik Krakkóba, kb 5000 egy irányba, vagy ultrafapados 3000-4000 forintért. Ha tényleg az ár a fontos, ha a vonatozás a lényeg, akkor hajrá :)

Előzmény: timetable (12953)
gw Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12954

Ha rászánja az egész napot, így is lehet :)

Ha interneten vesz jegyet a szlovák belföldi szakaszra, még valamennyivel olcsóbb lesz az út. Kishatár jegy bármilyen vonatra jó, mehet az expresszel is.

Előzmény: timetable (12952)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12953

Köszönöm neked is! Nem vasutas érdeklődésű, de hozzám hasonlóan igénytelen utazóról van szó, ő is az árat nézi először. :)

Lengyelország a valódi célja, Cesky Tesinnél átsétál majd a határon. A besztercebányai útiránnyal most fellelkesítettem, mert hogy arra úgyis régen járt utoljára...

Előzmény: vjano (12949)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12952

Köszi! Gyanítottam hogy te, mint rendszeres csehországi utazó fogsz válaszolni. :)

 

Közben egy ilyet találtunk még ki: Budapest-Párkány, majd belföldivel Léva-Besztercebánya-Zsolna (szép útirány), és onnan tovább kishatárjeggyel. Összesen így Budapesttől 20,4 €-ra jön ki. Egyetlen dolog amit még meg kéne tudni ehhez, hogy a Csáca felé átmenő Zsolna-Prága expresszen lehet-e menni kishatárjeggyel.

Előzmény: DVB (12948)
BahnScorper Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12951

Annyi WLABmee viszont nincs, és olyan vonatokba is írja, ahová biztos nem fog kerülni, mint pl. az Excelsior...

 

aprópopó... ritka nagy kicseszésnek tartom, hogy a Besztercebánya-Cheb viszonylat elkerül a Metropolról. nagyon kényelmes volt az a 3/4 9-es érkezés Ústí-ba, ki tudta magát aludni az ember Drezda és Liberec felé is.

Előzmény: DVB (12946)
BahnScorper Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12950

összeállítást hol találtál?

Előzmény: vonatozó (12944)
vjano Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12949

Én most augusztusban tettem egy Érsekújvár-CT kört.

DVB kolléga áraival kapcsolatban annyit kell megjegyezni, hogy a jízdenka árai Leopoldov- Zilina(Zsolna) - Cadcán keresztül értendőek, viszont az utazás Breclavon keresztül praktikus és gyorsabb, viszont egy kicsit drágább. pl.:a jízdenka Zsolnán keresztül Érsekújvártól oda-vissza EUR27.6-t ad, Breclavon keresztül a tényleges jegy meg EUR35.70-ba került most augusztusban.

Én azt javasolnám, hogy az ismerősöd menjen át a neki legkényelmesebb átkelőn, amely közelében fel tud szállni a Moraviára és ott vegyen egy jegyet CT-ig. Így Ostrava-Svínovban kell csak átszállnia.

A Jesenius necces, mert szokott késni és a Sobieski nem mindig várja meg Breclavban, erről vannak tapasztalataim...

Aztán még jöhetnek tippek a szakértőktől, én így csinálnám.

Előzmény: timetable (12947)
DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12948

Parkanyban valtanak jv-t, igy vehet odaig egy sima Bp-Parkany jegyet (6.5 EUR) , onnan meg "belfoldi"-t. Nem talalkoznak a kalauzok. (Kishatarforgalmi jeggyel lehetnenek gondok). Mo-n ilyen cseh-szlovak kedvezmenyes jegyet nem tudnak kiadni. Sturovo-C.Tesin 20.5 EUR egy utra, a Pozsony-C.Tesin 17.4 EUr a jizdenka szerint. De altalaban olcsobb szokott ennel lenni.

 

Egy mavnal valtott retur 76 EUR Ostravaba es onnan meg egy kicsi :) Szoval olcsobb megoldani igy. Esetleg Jeseniussal kimenni, megvenni a jegyet Parkanyban es a Moraviaval folytatni.

 

Szerintem lesznek meg jobb tippek is :)

Előzmény: timetable (12947)
timetable Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12947

Szép napot!

 

Csehországi irányú utazással kapcsolatban lenne kérdésem. Ismerősöm Cesky Tesinbe menne (csak egy irányban vonatozna), az a kérdése hogy legolcsóbban hogyan lehetne ezt kihozni? 

 

A szlovák-cseh relációban jól értem hogy 60/50% a kedvezmény mértéke, de csak menettértire (hasonlóan mint a magyar-szlovák)? Vagy esetleg van valamilyen kedvezményes egyúti jegytípus, vagy valamilyen vonathoz kötött ajánlat pl. Pozsonyból? 

 

Ő úgy tervezte, hogy busszal kimegy Pozsonyba, átmegy a vasútállomásra, és onnan irány C.T., Zsolnán keresztül. Érdemes-e esetleg e helyett Párkányból vagy Komáromból indulni? Nem tudom idehaza lehet-e kapni a szlovák-cseh jegyet, és a magyar-szlovák jeggyel meg tudtommal nem lehet hosszabb utat fedezni, tehát Párkányban mindenképpen le kellene szállnia...

 

Nézek még egy olyat, hogy Zsolnáról van kishatárforgalmi jegy Cesky Tesinbe, lehet hogy addig érdemesebb belföldi tarifával menni?

 

Előre is köszönöm a javaslatokat!

DVB Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12946

Van a menetrendben olyan jeloles, ahol konnektort mutat, de ugye a Wlab-ban nincsen, csak a Wlabmee-ben.

Előzmény: vonatozó (12944)
FOMA Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12945
Előzmény: Aln 663 1189 (12923)
vonatozó Creative Commons License 2012.11.06 0 0 12944

276 SLOVAN

 

 

 Budapest-Keleti  11 25 – Stúrovo 12 45/12 48 - Bratislava hl.st. 14 06/14 09 - Břeclav 15 00/15 06 – Praha hl.n. 18 21

 

 

 WLAB (51) CD  3230-361 1205 …(Split-) Budapest – Praha
 

 Bpee (61)  CD  3218-368 472-1 275 (Lőkösháza) – Budapest – Praha

 

 Bee (61)  CD  3218-369 472-1 275 (Lőkösháza) – Budapest – Praha

 

 Bbdgmee (61)  CD  3217-370 271 275 Budapest – Praha

 

 Bmz (61)  CD  3217-258 271 275 Budapest – Praha

 

 Bmz (61)  CD  3217-259 271 275 Budapest – Praha

 

 Bmz (61)  CD  3217-260 271 275 Budapest – Praha

 

 

 WRmz (61)  CD  3217-261 271 275 Budapest – Praha

 

 Ampz (61)  CD  3217-262 271 275 Budapest – Praha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: gw (12942)
DVB Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12943

Legalább 10 percet kerestem ezt az SZDC honlapján, de valahogy nem jutottam túl a vonali menetrendeken. :) Meg úgy tünik frissíteni kell a jelöléseket a fejemben. Az a Wlabmee kocsi teljesen vállalható egy ilyen hosszabb útra, ha mükődik minden rendesen.

 

Nyáron Avala Barba visz mindennap cseh fekvőt és hálót? (nem látok naponkénti közlekedést korlátozó jeleket)

 

Metropol bolgár kocsicsoportjában is Wlabmee-k lesznek vagy maradnak az öreg Wlab-ok?

 

Leo Expressék meg igen fantáziadúsak voltak a névadásban :)

Előzmény: gw (12942)
gw Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12942

A menetrendben csak háló van, abból is WLABmee.

http://www.szdc.cz/soubory/knizni-jizdni-rady-121209/dalk-dopr.pdf

Előzmény: DVB (12933)
canis maior Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12941

Csak a háló megy.

Előzmény: DVB (12933)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12940

A magyar vasút tekintetében valóban így kell kezelni a dolgokat, sajnos!

Előzmény: paca664 (12938)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12939

Megnyugtató! :-(

Előzmény: Törölt nick (12928)
paca664 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12938

Biztosank csak azt vedd, ami már megtörtént.

Előzmény: Törölt nick (12930)
DVB Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12937

En konkretan a cseh forumban olvastam, amire a horvat forumban hivatkozik az uriember (a vagonweb oldalan a kocsiosszeallitasok topikban) - a figyelmes kollega a cseh tervezetben latta a Slovan fejleceben a fekvohelyes kocsit es kivancsi volt hova megy.

Előzmény: Aln 663 1189 (12935)
benbe Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12936

No para. Tara!

Előzmény: Törölt nick (12932)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12935
Előzmény: vonatozó (12934)
vonatozó Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12934

Ezt hol lehet megnézni?

Előzmény: DVB (12933)
DVB Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12933

Most nezem, hogy a Slovan nyaron hoz majd fekvokocsit Splitbe. Nem meglepo, furcsallottam is, hogy a Jadran ota nem probalkoztak horvatorszagi kozvetlen kocsival. Cseh ulokocsi nem lesz?

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12932

Jó, hogy szóltál, elbasztam! :) Sose akarjon az ember két dologra figyelni, szóval javítva az előbbi hozzászólásomat!

Balti helyet, Balkáni! :) Kösz!

Előzmény: benbe (12931)
benbe Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12931

Ha Helsinki már nyugat, akkor Tallin meg Vilnius is. Bár oda a Dráva sose járt...

Előzmény: Törölt nick (12930)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12930

A magyaréban biztos, a többi balti állam meg engem nem érdekel, csak is nyugat. :)

Előzmény: paca664 (12929)
paca664 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 12929

Csak kérdés hogy melyik országok belföldi forgalmában.

Előzmény: Törölt nick (12928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!