Most épp ebből kifolyólag kettővel mérem ,egy elektromossal ,és egy mechanikussal ,mert az elektromost már gyakorlatilag többször tönkre tette igy most is 3 bár az alja onnan indul ez volt gyanús !
Azt mondjátok meg hogy ez a magas nyomás esetleg káros -e vagy nincs jelentősége ? Az olajról olvastam egy cikkben hogy akkor jó a nyomása ha 1000 fordulatonként 0,7 bár van többre nincs szüksége egy motornak !
A szivattyúban nincs ,azt cseréltem benne vagy három éve ! Az összekötőcső ami a szürő felé viszi az olajat az egy sima cső . A szűrő az két pohárból áll mosható réz betétekkel, abban sincs semmi ,hacsak a blokkban fentebb nincs !!
Elméletben új motorja van bár nem én csináltam ! Van itthon vegyes olaj is olyan váltó/hidraulika/motorolaj is vagy az is jó volna !De hogy hanyas azt nem tudom !
Motordoki ! Eszembe jutott egy kérdés Olyan érdekes dolgot tapasztaltam a zetor 3011 trakimon ,hogy az olajnyomás hidegen 6 C fokon veri a 9 bárt ,vagyis a 6 báros órát kiakasztja egész a 0,ig körbemegy a mutató ! 60 fokon is még alapjáraton 2 bár van ,a 80 fokot nem tudom még ,mert nem érte el a hőfokot eddig a motorom ! Nem volt olyan meló vele ahol elérte volna az üzemi hőfokot !
Később, mikor divatba jött a sarokköszörű, sokszor kiköszörülték a kis hegesztést és párosították egymással a különféle típusokat. Sok szöghajtást és hajtóművet verettek szét így, a különböző okok miatt takarékoskodó és kevésbé hozzáértő traktorosok.
A régebbi fajta sokbordás hüvelyekben hiányzott 1 borda, a külső bordás részen pedig volt egy hegesztett pötty két borda között. Ez volt a biztosíték arra, hogy ne is lehessen "rosszul" összedugni. Kés