Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

www.octinfo.com Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49591

OFF

 

szili76,

a Z*nit hotelről van valami infód, érdemes vele foglalkozni?

 

ON

Előzmény: Törölt nick (49580)
papo48 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49590

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy nem rég vásároltam egy 2003. évjáratu Skoda Super b és amelynek nem villágít a belső visszapillatónál lévő villágitás,illetve a rendszám , csomagtér világitás  sem jó , mi lehet az oka?

A biztositékot illetve az izzót le ellenőriztem azok jók .

409 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49589

"Ha az öreg százassal/Gardéval áttévednék Ausztriába, "lelőnének" a fix horogért?!"

 

Hogy mi történne, azt csak a próba derítheti ki, de a lehetőségük meg van rá. :-P

Biztonsági okokból csak akkor lehet fent a horog, ha vontatnak is vele. A magyarázat úgy szól, hogy a modern autók ütközéskori energiaelnyelő képességeit hátrányosan befolyásolná a horog.

Előzmény: sgarde (49583)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49588

Köszi a választ!

1.8 TSI a verda. Mindenképp megnézetem. Mégegyszer köszönöm.

dr.

Octi19 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49587

Egy orosz nyelvű teszt egy ráncfelvarott 2.0 TDI DSG 4x4 S2-ről

Nekem határozottan bejön!

 

Octi19 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49586

Érdemes lehet elvinni egy diagnosztához és megnézni, hogy van-e benne tárolt hibakód. Ha van akkor onnan már lehet tovább menni.

A kondenzvíz a kipufogóból teljesen normális jelenség. A motor működésének velejárója, főleg benzines motoroknál.

Előzmény: qualiped2007 (49585)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49585

Jah, és a jobb oldali kipufogóvégnél csöpög a víz gázadáskor. Eddig nem csinált ilyet, legalábbis nem észleltem. Gyerekorvos vagyok, abszolut laikus. Kérlek segítsetek.

dr.

qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49584

Sziasztok.

Ma reggel az indításkor furcsa hibát jelzett a SB II. Az írta ki, h "Engine failed workshop". A hiba a következő indításkor már nem jelentkezett...és azóta sem.. Pedig folyamatosan próbálgatom..

Aggódjak? Vagy azonnal szervíz?

Kérlek segítsetek..

dr.

sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49583

Ha az öreg százassal/Gardéval áttévednék Ausztriába, "lelőnének" a fix horogért?! De abból nem is volt másmilyen! ;)

Azért értem és köszönöm: levehetős lesz! (VOB031-201)

 

Bárdiék egy picit olcsóbbak Smidnél - úgy tűnik, megvan a 2000kg-os befutó. :)

 

Nagyon köszönöm a válaszokat!

Előzmény: 409 (49581)
sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49582

Beszéltem velük, szimpatikus lenne minden; csak az a fránya 1400kg...

Előzmény: Törölt nick (49580)
409 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49581

A Bárdinál van több fajta 1.6-2.0 tonnás, kivágós, meg nem kivágós is. Ha a Lajtától nyugatabbra is akarsz vele menni, akkor mindenképpen levehetős legyen.

Előzmény: sgarde (49577)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49580

A várakozás csak néhány órát jelent.

Előzmény: sgarde (49579)
sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49579

Beszélni fogok velük, mert a weboldaluk szerint csak 1100/1400kg-ot tudnak a Skoda horgok. A Passat B5 meg 1600kg-os... (Ha nincs meg az 1600 -akár kivágós módon is- nincs értelme a bulinak.) Remélem segítenek rajtam!

 

Mondjuk az "időpont...megvár...felszerel" részből a várakozást szeretném minimalizálni, ill. az adásvételig letudni. Az autót addig nem tudom mozgatni; utána ketyeg az átírás, amit meg a horog miatti műszakival kéne letudni. A felszerelés a legkisebb probléma. ;)

 

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: Törölt nick (49578)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49578

Prizma Kft. Nagykanizsa.

Profik! Olyat csinál, amilyet akarsz.

Időpont, majd megvárod míg legyártja, felszereli..

Előzmény: sgarde (49577)
sgarde Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49577

Üdvözlet a "legnagyobb" Skodásoknak!

 

Rövidesen sűrűbben szeretnék jelentkezni Nálatok, ugyanis Superb vásárlás küszöbén állok.

 

A konkrét autót elsősorban azért választottam, hogy elhúzza a trélerre szoruló faros Skodáimat; de persze nincs rajta vonóhorog. Így az lenne az első dolgom, hogy egy fix, vagy csavarosan bontható horgot rakjak rá (az excenteres-kivehető horog "csak" 1600 kg-os). Az alkatrészt szeretném beszerezni már az adás-vétel idejére, hogy a papírmunkán majd egy lendülettel átjussak. Veterános hajlamaim miatt nagyon nem szeretném lökhárító fűrészeléssel kezedeni az ismerkedést.

 

Nézelődtem a neten a vonóhorgos helyeken; van ahol kiírták, hogy kell-e kivágni a lökhárítót. Ezután a biztonság kedvéért telefonon is érdeklődtem a kivágás ügyben, de csak egy határozott "Nem tudom."-ig jutottam.

 

Ezért szertném zaklatni a Tisztelt Közösséget:

- Tudnátok-e gyártót, típusszámot megadni 2000kg-os vonóhoroghoz, aminél BIZTOSAN NEM KELL kivágni a lökhárítót az installáláshoz egy 2002-es autón. Nem baj, ha nem a 80ezres tartományból...

 

Köszönöm a segítségeteket!

Gábor.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.29 0 0 49576

Megegyeznénk, de csak Superbhez jó. :(

Előzmény: bigjohni (49574)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49575

És a sok alu bigyuli is csak a szélsőségesen közlekedők kedvéért lett beépítve.

Nyilván teljesen más futóműről beszélünk, amiknek pont ezért teljesen mások a tulajdonságai. (és az ára)

Előzmény: Törölt nick (49569)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49574

Mennyiért adod?

Yeti-be jó?

Előzmény: Törölt nick (49570)
ckerti Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49573

Ez igaz sajnos..

Előzmény: www.octinfo.com (49572)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49572

"Eddig nem sok típusra mondtad, hogy tetszik."

Ritkán beszéltek... :)

Előzmény: ckerti (49548)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49571

Még jó, hogy ezt a hátsót valaki már megrajzolta 2008-ban!

Csak a gyári dizájnereknek nem sikerült még gyártás előtt fejjel lefelé elképzelni a hátsó lámpa csomagtér fedélen lévő részét.

Előzmény: bigjohni (49536)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49570

Bolero valakit nem érdekel? :)

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49569

Mondjuk inkább úgy, hogy az egyik keményre, a másik lágyra hangolt.

Az I-esé többeknek jobb. (Pl. nekem is)

 

Előzmény: bigjohni (49568)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49568

Kötekedőől? :)

 

Sokkal jobban simítja az utat.

Ez feltűnik akkor amikor más autót próbálok, és szerencsére azoknak is akik az enyémet próbálják, vagy utaznak velem.

Előzmény: Törölt nick (49567)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49567

Gondolom jó sokat szoktál vele határhelyzetben közlekedni.

Mert a különbség nekem csak ott jött ki. (A 2-es jobban tolja az orrát.)

De ebben simán a hossz/keresztmotor is ludas lehet.

Előzmény: bigjohni (49566)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49566

A futóművet érezni. Bebaszna, ha nem így lenne.

 

Előzmény: Törölt nick (49563)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49565

Majd megnézzük élőben.

:)

Előzmény: _Brazil_ (49564)
_Brazil_ Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49564

A zöregszem dolog nem ehez kapcsolódik, de sajnos minden percben érvényes.

 

Nem tetszik nekem sem igazán az S2 hátulja, de nagyon rossznak sem mondom, tudok olyat mondnai ami tetszik (A6, A7), és egy csomó másikat (bizony) ami randább az S2-nél, de sokkal. Számomra, neked meg nem, ettől szubjektív a szubjektív.

De legalább stílusban egyben van, míg a faceliftről ezt nem tudom elmondani. Ívek találkoznak szögletes formákkal, vonalak ami nem vezetnek sehova, nem furnak össze semmivel, úgy az elején, mint a hátulján. Ok, új stíluselemeket kell nyomni meg minden, csak ez is kb olyan mint amikor az O2 megkapta a cicaszemet, ami önmagában nem is rossz (elsőre fájt, nem is vettem meg), de az sem illik össze igazán az autó sok egyéb részével.

Vannak részek a hátulján amik jók (az elején egy olyan pontot sem találtam amit szeretnék az enyémen látni), pl a lökhátító a régin is jól mutatna. Nem olyan nagyon rossz az új sem, de nem is nagyon jó, ennyi.

Elnézést kívánok, ha nem ugyanaz és ugyanúgy tetszik nekem mint másnak, még akkor is, ha a mások vannak többen.

 

(tudok még egy pár embert aki kép alapján szintén, khm, nem lett szerelmes bele)

 

 

Előzmény: bigjohni (49554)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49563
Na jó, még 2 negatívum eszembe jutott, de annak a gyakorlatban semmi hátrányát nem éreztem:
- hossz, kontra keresztmotor. (Már ha ez negatívum. Nekem az)
-egyszerűbb első futómű (már ha ez negatívum)
Előzmény: Törölt nick (49562)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 49562
Én az SI és SII között nem éreztem semmi ilyen negatívumot, csak azt, hogy csendesebb, jobban megy, kevesebbet eszik, jobb a használata, praktikusabb stb. stb.
Egyedül az ülés volt kényelmetlenebb.
Tehát a fejlődés egyértelmű jeleit tapasztaltam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!