Óvatosan, mert a határidők most sem stimmeltek! Már a másik irányba kellett volna lezárva lennie, amikor ott jártam. A Google map és a TMC semmit nem jelzett.
Az nekem azért nem szimpatikus, mert nem marad meg a motorvezérlő elektronika, így se tempomatom (anélkül nem tudok élni), se ESP-m (anélkül meg az asszonyt nem szeretném 200+ lóerővel télen az utcára engedni), és az automata váltó is macerás lesz. Amúgy a nagyobb fogyit kompenzálja a 300 Forintos étolaj.
Sőt, jobban belegondolva, ha nem érzékeli, hogy jár a motor, akkor egy balesetben a légzsákok sem fognak nyílni. Még egy OM613-ra esetleg rá tudnál beszélni, de a bovdenes OM642 nekem túl nagy kompromisszumokkal jár.
Arra gondoltam,hogy vajon ki szeret jobban? Az asszony,vagy a kutyám? Aztán rájöttem hogy a választ,egy nagyon egyszerű tesztel megtudhatom. A teszt: Autó csomagtartó kinyit,asszonyt megfog berak.
Kutya bevezénylése az asszony mellé. ( Nem feltétlenül kell együtt berakni őket,lehet külön-külön is.Az alanyok együtt vagy külön elhelyezése a teszt eredményét nem befolyásolja. ) Majd minimum 1 óra elteltével csomagtartó kinyit. Amelyik jobban örül amikor meglát az szeret jobban.
Jó dolog a gyári telefon az autóban, de esküszöm nekem a 10 év alatt mióta a C30 meg van, nem volt kedvem vesződni vele, pedig benne van a 6110-es Nokia a kezdetektől.
Néha vettem bele feltöltős kártyát, amire a hívásokat átirányítottam, de annyi időt egy autóban ritkán töltök, hogy a napi használatú telefont fixre tegyem bele, vagy társkártya stb.
Az a helyzet sajnos se bolcso nincs se pedig csati. En kint elek angliaba es a gepet is itt vettem nem tudom hogy maradhatott ki belole a bolcso stb. Teljesen le vagyok torve..... nem tudom hogy van e kivezetese a fejegysegnek egy logo csatira gondolok amihez ha megveszem a bolcsot es a belevalo telot csatlakoztatom es minden ok mit gondolsz? Letezik hogy van kivezetese a fejegysegnek?
Szóval, a könyöklőben kell lennie egy telefon bölcsőnek vagy legalább egy csatlaka megveszed a bölcsőt és berakod a telefont, amit elfogad a fejegység (benne van a rádió használati utasításában), akkor onnan úgy működik, hogy veszel egy ún autóskártyát (havidíjas minden szolgáltatónál) és ahogy beülsz a kocsiba átveszi a dolgokat, viszont van aki szerint ha közel vagy az autódhoz, de nem ülsz benne, akkor is a kocsiban veszed fel, de persze úgy nem hallod.
A másik, hogy nem veszel telefon bölcsőt, hanem egy Bluetooth egységet és azt teszed rá. Onnan már egyértelművé válik a dolog, viszont ilyet még nem láttam használtban sem 35000ft alatt.
Lehet hogy mar kerdeztem de nem vagyok benne biztos, telefon mukodese erdekelne e class w211 2.7cdi 2003. Sajnos a konyoklobe nincs telo igy nem tudom hogy lehet ozzehozni hogy mukodjon a kormanyrol ill. a fejegysegrol (audio20) kezelese. Ha valaki tudna nekem segiteni azt elore is koszonom.
Ha belefér, akkor teszünk majd a W212-be is "elavult" 124-es motorokat. Én már a 211-en agyalok OM606-al. Van némi nehézség, pl. a hátsó olajdekli kérdése, de innen szép nyerni :-)
Vannak megbízható, jó autók a maiak közt is. Épp úgy, mint olyanok, amik nem rohadnak még 10-15 éves korukban sem. Még akkor sem, ha az ajtók alja vagy a motortér csak alapozást kapott, nincs is színre fújva sem.
Elso ranezesre kepek alapjan tenyleg szepen nez ki, de en tartom magam a sajat okolszabalyomhoz: adott modellbol csakis utolso evjarat koruli, kifuto / "rancfelvarrott" valtozatot venni, ahol mar nagy esellyel orvosoltak a gyari hibak legtobbjet.
Az elsőtől az utolsó szóig egyetértek és ez elszomorít, mert nekem így sosem lesz w212-esem. :-(((
Azt se felejtsük el, hogy az öregek mindig mondogatják, hogy már a 124 nem volt olyan mint a 123. Most meg az megy,hogy a 210 már nem olyan jó mint a 124. De mégis futnak még a 210-es szériák és szerintem a 211 is még 6-8 évig vállalható lesz anyagilag, hogy a 212 eljut-e ebbe a korba azt egyenlőre nem lehet megmondani!
Szerintem az van, hogy a vevok >90%-a abszolut nem ert semmit az autokhoz. Tehat nem azt nezi hogy ezzel a hasznaltautoval milyen gond lesz, mennyibe kerul fenntartani, mik a kotelezo cserek, karbantartas, stb. Van X penze, ez a kocsi huu de jol nez ki, milyen vagany a lampaja, van benne MP3 lejatszo. Beul, megy egy kort, veszi is meg. Sajnosa hasznaltauto piacnak tul kicsi a visszacsatolasa a gyartokra, szvsz.
Ma az auto egyre jobban eldobhato termek lett. Erre mennek ra a gyartok is: az elso tulajnal huzza ki a 3-5 evet (az ugye ~100e km kb), utana szet is eshet, nem szamit. Es ezt kivaloan hozzak rendszerint, az elejen nem (vagy alig) tortenik barmi gubanc, utana meg javithatatlanna valik kis tulzassal, lehet cserelni a fobb darabokat.
Az elso tulaj elegedett, a gyar elegedett, a tobbiek meg...
"Öt éve mióta megvan még soha nem néztem bele abba a fekete tartályba, bár már többször gondolkoztam rajta,"
Akkor mar ideje cserelni is. 210-esnel a gyari szervizkonyv szerint 3 evente kell cserelni, ime a hivatalosan tamogatott hutofolyadekok listaja. Nagyon egyszeru muvelet amugy.
Es erdemes idonkent, havonta, azert ranezni a szintre (akarcsak a tobbi folyadekszintre, olaj, szervo, fek)