Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338674

Az nekem azért nem szimpatikus, mert nem marad meg a motorvezérlő elektronika, így se tempomatom (anélkül nem tudok élni), se ESP-m (anélkül meg az asszonyt nem szeretném 200+ lóerővel télen az utcára engedni), és az automata váltó is macerás lesz. Amúgy a nagyobb fogyit kompenzálja a 300 Forintos étolaj.

 

Sőt, jobban belegondolva, ha nem érzékeli, hogy jár a motor, akkor egy balesetben a légzsákok sem fognak nyílni. Még egy OM613-ra esetleg rá tudnál beszélni, de a bovdenes OM642 nekem túl nagy kompromisszumokkal jár.

Előzmény: mica-r (338659)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338673

Na ez a nagy bajom nekem is.

Előzmény: nagygabi69 (338656)
Zulficar Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338672

      Arra gondoltam,hogy vajon ki szeret jobban? Az asszony,vagy a kutyám? 
   Aztán rájöttem hogy a választ,egy nagyon egyszerű tesztel megtudhatom.
  A teszt: Autó csomagtartó kinyit,asszonyt megfog berak.

  Kutya bevezénylése az asszony mellé. ( Nem feltétlenül kell együtt berakni őket,lehet külön-külön is.Az alanyok együtt vagy külön elhelyezése a teszt eredményét nem befolyásolja. )
Majd minimum 1 óra elteltével csomagtartó kinyit.
Amelyik jobban örül amikor meglát az szeret jobban.
 

Zulficar Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338671

  Kihangosításra tudom ajánlani: Supertooth II.  Irtózatos hosszú készenléti idővel,és alig kevesebb beszélgetési idővel rendelkezik az aksija.

  Ötödik éve megvan,ez alatt az idő alatt 3X volt töltve autós töltővel.

 Nap védőre rakós, nem zavaró akkor sem ha kihajtod a napvédőt.

Előzmény: zumi1974 (338670)
zumi1974 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338670

sziasztok!

 

Koszonom mindenkinek a tanacsot es segitseget akkor marad a fulbedugos bluetooth headset. De azert belul egy kicsit zavar hogy maradhatott ki.

karimax Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338669

Szerintem is, az autó használati értékét olyan mértékben nem emeli hogy megérné az agyalást, fölösleges pénzkidobást.

 

Ja a másik a TV az autóba. Hát az is elengedhetetlen.

Előzmény: emrovII (338668)
emrovII Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338668

Ne kínlódj vele, szerintem nem sokat ér. Nem vesztesz vele semmit.

Előzmény: zumi1974 (338665)
karimax Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338667

Külön kábel megy a könyöklőből a fejegységre, amin tölt is, meg a hang átszalad a hangszórókba.

Előzmény: zumi1974 (338665)
karimax Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338666

Jó dolog a gyári telefon az autóban, de esküszöm nekem a 10 év alatt mióta a C30 meg van, nem volt kedvem vesződni vele, pedig benne van a 6110-es Nokia a kezdetektől.

 

Néha vettem bele feltöltős kártyát, amire a hívásokat átirányítottam,  de annyi időt   egy autóban ritkán töltök, hogy a napi használatú telefont fixre tegyem bele, vagy társkártya stb.

Előzmény: zumi1974 (338662)
zumi1974 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338665

szia!

 

Az a helyzet sajnos se bolcso nincs se pedig csati. En kint elek angliaba es a gepet is itt vettem nem tudom hogy maradhatott ki belole a bolcso stb. Teljesen le vagyok torve.....  nem tudom hogy van e kivezetese a fejegysegnek egy logo csatira gondolok amihez ha megveszem a bolcsot es a belevalo telot   csatlakoztatom es minden ok mit gondolsz? Letezik hogy van kivezetese a fejegysegnek? 

Azert koszi a segitseget!

 

udv, tamas

Előzmény: emrovII (338664)
emrovII Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338664

Sziasztok!

 

zumi

 

Szóval, a könyöklőben kell lennie egy telefon bölcsőnek vagy legalább egy csatlaka megveszed a bölcsőt és berakod a telefont, amit elfogad a fejegység (benne van a rádió használati utasításában), akkor onnan úgy működik, hogy veszel egy ún autóskártyát (havidíjas minden szolgáltatónál) és ahogy beülsz a kocsiba átveszi a dolgokat, viszont van aki szerint ha közel vagy az autódhoz, de nem ülsz benne, akkor is a kocsiban veszed fel, de persze úgy nem hallod.

A másik, hogy nem veszel telefon bölcsőt, hanem egy Bluetooth egységet és azt teszed rá. Onnan már egyértelművé válik a dolog, viszont ilyet még nem láttam használtban sem 35000ft alatt.

Előzmény: zumi1974 (338662)
Zulficar Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338663

  Az enyém a nagy villanás előtti típus ezen könnyű volt megtalálni. :-) 

Előzmény: 300 td-és (338638)
zumi1974 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338662

sziasztok!

 

Lehet hogy mar kerdeztem de nem vagyok benne biztos, telefon mukodese erdekelne e class w211 2.7cdi 2003. Sajnos a konyoklobe nincs telo igy nem tudom hogy lehet ozzehozni hogy mukodjon a kormanyrol ill. a fejegysegrol (audio20) kezelese. Ha valaki tudna nekem segiteni azt elore is koszonom.

 

udvozlettel, tamas

Zulficar Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338661

  Benne van hogy simán csak béna vagyok. :-)

Előzmény: bszoki (338642)
kormoscsaba Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338660

Köszi az infót!

Remélem jun. 22-re rendbe teszik akkor mennék arra!

Előzmény: Sprinter CDI (338556)
mica-r Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338659

Hagyjad, az sokat eszik, mert kamrás. 

Csináltassunk az OM642-re bowdenes adagolót, az nem olyan macerás.

Előzmény: Sprinter CDI (338655)
Voros_Balazs Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338658

Köszönöm a gyors választ!

 

Előzmény: nagygabi69 (338649)
BenzW210 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338657

:-)))

Előzmény: Sprinter CDI (338655)
nagygabi69 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338656

igen,csak azokat nem a Mercedes gyártja... :-(

Előzmény: Sprinter CDI (338654)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338655

Ha belefér, akkor teszünk majd a W212-be is "elavult" 124-es motorokat. Én már a 211-en agyalok OM606-al. Van némi nehézség, pl. a hátsó olajdekli kérdése, de innen szép nyerni :-)

Előzmény: BenzW210 (338650)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338654

Vannak megbízható, jó autók a maiak közt is. Épp úgy, mint olyanok, amik nem rohadnak még 10-15 éves korukban sem. Még akkor sem, ha az ajtók alja vagy a motortér csak alapozást kapott, nincs is színre fújva sem.

Előzmény: majdnemviking (338644)
thosy Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338653

Elso ranezesre kepek alapjan tenyleg szepen nez ki, de en tartom magam a sajat okolszabalyomhoz: adott modellbol csakis utolso evjarat koruli, kifuto / "rancfelvarrott" valtozatot venni, ahol mar nagy esellyel orvosoltak a gyari hibak legtobbjet.

Előzmény: silverfort (338651)
silverfort Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338652

Ez is LIKE :)

Előzmény: nagygabi69 (338588)
silverfort Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338651

:D vagy nyóccázé !:D

Előzmény: karimax (338587)
BenzW210 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338650

Az elsőtől az utolsó szóig egyetértek és ez elszomorít, mert nekem így sosem lesz w212-esem. :-(((

Azt se felejtsük el, hogy az öregek mindig mondogatják, hogy már a 124 nem volt olyan mint a 123. Most meg az megy,hogy a 210 már nem olyan jó mint a 124. De mégis futnak még a 210-es szériák és szerintem a 211 is még 6-8 évig vállalható lesz anyagilag, hogy a 212 eljut-e ebbe a korba azt egyenlőre nem lehet megmondani!

Előzmény: Sprinter CDI (338639)
nagygabi69 Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338649

a szoknya részen,a váltó gomb alatt közvetlen összeszorítod,és valamelyik irányba tekersz rajta 90fokot,majd felfele lehúzod.

Előzmény: Voros_Balazs (338648)
Voros_Balazs Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338648

Sziasztok,

 

Arról érdeklődöm, tudna-e valaki segíten, hogy A-klasse W168 váltógombot hogyan kell cserélni.

Keresten neten leírást de nem találtam sehol.

 

Előre is köszi a válaszokat.

thosy Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338647

És ez már fájni fog a gyárnak is.

 

Szerintem az van, hogy a vevok >90%-a abszolut nem ert semmit az autokhoz. Tehat nem azt nezi hogy ezzel a hasznaltautoval milyen gond lesz, mennyibe kerul fenntartani, mik a kotelezo cserek, karbantartas, stb. Van X penze, ez a kocsi huu de jol nez ki, milyen vagany a lampaja, van benne MP3 lejatszo. Beul, megy egy kort, veszi is meg. Sajnos a hasznaltauto piacnak tul kicsi a visszacsatolasa a gyartokra, szvsz.

 

Ma az auto egyre jobban eldobhato termek lett. Erre mennek ra a gyartok is: az elso tulajnal huzza ki a 3-5 evet (az ugye ~100e km kb), utana szet is eshet, nem szamit. Es ezt kivaloan hozzak rendszerint, az elejen nem (vagy alig) tortenik barmi gubanc, utana meg javithatatlanna valik kis tulzassal, lehet cserelni a fobb darabokat.

Az elso tulaj elegedett, a gyar elegedett, a tobbiek meg...

Előzmény: Sprinter CDI (338639)
thosy Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338646

Szia Gyorgy!

 

"Öt éve mióta megvan még soha nem néztem bele abba a fekete tartályba, bár már többször gondolkoztam rajta,"

 

Akkor mar ideje cserelni is. 210-esnel a gyari szervizkonyv szerint 3 evente kell cserelni, ime a hivatalosan tamogatott hutofolyadekok listaja. Nagyon egyszeru muvelet amugy.

Es erdemes idonkent, havonta, azert ranezni a szintre (akarcsak a tobbi folyadekszintre, olaj, szervo, fek)

Előzmény: Debreceni_György (338600)
mica-r Creative Commons License 2014.06.03 0 0 338645

Ez összetettebb kérdés szerintem. Nem hinném hogy a vásárlók (főleg Mercedesnél) 2-3 év után elavultnak minősítenek egy modellt, de más országban élsz, lehet hogy ott másképp van.

Összemérhetetlenül modernebb tervezés van, mint mondjuk 40 évvel ezelőtt, sokkal jobb technika tervezhető és gyártható. Ne mitt van a megbízhatatlanság titka elrejtve.

A W123-as (inkább a 124-es) motortechnikája pont igencsak elavult volt a maga korában...

Előzmény: majdnemviking (338644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!