Urak! Valakinek ötlet?,,407sw 1.6Hdi,,bal első ABS jeladó hibát ír a műszer,de kimértük és mind a két oldalon egy formán jó a jeladó,csapágy nem lóg egyik oldalon sem ,tippelés de talán valahol az ABS vezérlő és a jeladó közt van gond ,talán a vezetékkötegben. Volt már valakinek hasonló gondja esetleg,és tud valami tippet merre folytassam az ásatást. :) Üdv.
Sziasztok!! 1.6 HDI Tudna nekem valaki segíteni abban hogy hogyan tudnám beállítani a tompított fényszórókat ugyanis a bal teljesen a bal sávba világít át a jobb oldali meg nagyon jobbra elöre is koszi a segítséget !!!
Szerintetek mi lehet a műszerfali biztosítéktáblán a "Parking Client" pozíciónál az a HS vagy SH feliratú, biztosítéknak látszó alkatrész? Egyáltalán mi az a PARC sönt? A leírás nem részletezi...
Srácok! Asszem' behalt a kuplungom. Szerencsére 50 méterre otthonról, alig bírtam beparkolni. Tud valaki valami okosat mondani a következő tünetek alapján: Büdös, égett szag. A váltókar laza, lötyög, nem olyan merev, mint normál állapotban. Olyan mintha járná a váltóutakat, de nagyon laza az egész. Menni nem merek vele sehová, ma este jön a szerelő ismerősöm, megnézi. Addig ötletek?
Sziasztok! Valaki , (esetleg Moó mester) 407 SW-hez vállalná a borostyán navis T3 műszerfal cseréjét magyarnyelvű nagy navigációra!Semmim nincs hozzá még!
Akikben láttatlanban megbízom ,legalább is a fórum hozzászólások és reakciók alapján a java a nagyfalu környéki) Mármint nem nagyon hallani még szóbeszéd alapján sem olyanrol csongrád és békésmegye környékéröl akire rábíznám. ) A Békéscsabai peugeotnál kedvesek, olcsók de a hiba helyett a müszerfalon nézegették a japán verziós kijelző házat dddd
Vigyázz nem csak pesti szakemberek vannak:) Az én ugyanilyen verdámat közös erővel pénteken hozzák össze, annyira padlón van. A márkaszervízek kb. annyit érnek mint én. Olyan messze voltam a megoldástól mint Makó Jeruzsálemtől, betg kb. 1 perc alatt jött rá mi a gáz! A szívósor van kirepedve, ott megy el a turbónyomás. Már másodszor szívok a hülye műanyagok és gumik miatt. A kuplung kinyomócsapágyban is van valami gumirész, szét is ment. Nemtom mért nem lehet ezeket fémből csinálni mint a jó öreg zsigánál régen. Illetve tudom:((
Kérdezném a pesti szakembereket,hogy 2-án ki tudná megnézni a 2004 1.6 hdi rettenetet?
Fap tisztítva, egr falazva ( nincs hiba + jobban megy )olaj+ szűrők cserélve ,turbo kitakarítva+légtömegmérő kitakarítva(nincs csere darab probálni úgyhogy vagy jó vagy nem.
A hiba még mindíg az,hogy 2200 ig berángatózik,a fölött viszont mint a távírat úgy megy.
Valamint nekem a motor hangja sem tetszik alapon vagy ha beáll egy fordulatra szépen megy csak gázadásnál hallom én hangosabnak.
Szervízbe voltam vele egr hibát adtak meg de 1 árva peugeot szerelőjük van de az nyaralt ezért a 3 és fél órába lefestették a tükör borítókat meg felpolírozták az első lámpákat + diag 12000 ért . Ami nem sok de nem lettem előrébb.
Sziasztok!! Szeptember 21.-én lesz egy kis 407 tali! Aki nincs fent a facebookon azoknak írom ide is!!
Esztergom Bazilikánál találkozó onnan Dobogókő onnan pedig Visegrád ott bobozási lehetőség és várlátogatás! Vacsora pedig a Nagyvillám étterembe!! Akit érdekel az írjon hogy tudjuk hány fővel számoljunk! ( az étterem miatt)
Zolysys! Agárdról? Találkoztunk és meg se koccantottam a lökhárítód? Na mindegy majd legközelebb. kösz a cikk számokat. Ja és még mindig nem írtad meg mit kell bekötni az ajtónál a logo világítás elé, hogy a can ne dühöngjön a kocsiban.
Csak 2-án tudom majd a kocsit vinni normális szerelőhöz ,mivel mindannyian pest környékén vagytok ,addig bütykölgetem meg takarítgatom a kocsit.Még mindig füstöl 1500-2200 fordulatig meg finoman rángat,fap kitakarítva, turbo kitakarítva,egr elvileg falazva legalább is látszik alatta egy alátét lemez, légtömegmérőt kitakarítva ,új olaj+ szürök cserélve.Ma motor tér mosás ,egyenlőre más ötletem nincs ,hibát nem jelez.Esetleg még ha van ötlet mit lehet még házilag megnézni,takarítani .Előre is kösz a tippeket ha van )