Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lkcar Creative Commons License 2013.07.12 0 0 49594

Hello

 

Esetleg tudja valaki hogyan lehet hozzáférni (a rendszám alatti keskeny sávba tolatóradar utólagos beszerelése) a háttsó lökháritóhoz? (2010 11 havi superb)

Előre is köszi.

ckerti Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49593

Szia Szili!

Ha már Balaton, egy kedves ismerősömnek kellene egy palatetőcseréhez (héjazatcsere) korrekt szakember Balatongyörökön. 

Tudsz ajánlani valakit?

Természetesen emailben is jó...

Előzmény: Törölt nick (49592)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49592

Persze, ismerem. Egyik ismerősöm csinálja.

Ha kimondottan a Balatonért jössz, akkor szerintem nem olcsó. Ha valami "exkluzívabbat" is akarsz, akkor tudom ajánlani.

Ha itt jársz, látogass meg. Gondolom tudod, hol találsz..

Előzmény: www.octinfo.com (49591)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49591

OFF

 

szili76,

a Z*nit hotelről van valami infód, érdemes vele foglalkozni?

 

ON

Előzmény: Törölt nick (49580)
papo48 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49590

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy nem rég vásároltam egy 2003. évjáratu Skoda Super b és amelynek nem villágít a belső visszapillatónál lévő villágitás,illetve a rendszám , csomagtér világitás  sem jó , mi lehet az oka?

A biztositékot illetve az izzót le ellenőriztem azok jók .

409 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49589

"Ha az öreg százassal/Gardéval áttévednék Ausztriába, "lelőnének" a fix horogért?!"

 

Hogy mi történne, azt csak a próba derítheti ki, de a lehetőségük meg van rá. :-P

Biztonsági okokból csak akkor lehet fent a horog, ha vontatnak is vele. A magyarázat úgy szól, hogy a modern autók ütközéskori energiaelnyelő képességeit hátrányosan befolyásolná a horog.

Előzmény: sgarde (49583)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49588

Köszi a választ!

1.8 TSI a verda. Mindenképp megnézetem. Mégegyszer köszönöm.

dr.

Octi19 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49587

Egy orosz nyelvű teszt egy ráncfelvarott 2.0 TDI DSG 4x4 S2-ről

Nekem határozottan bejön!

 

Octi19 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49586

Érdemes lehet elvinni egy diagnosztához és megnézni, hogy van-e benne tárolt hibakód. Ha van akkor onnan már lehet tovább menni.

A kondenzvíz a kipufogóból teljesen normális jelenség. A motor működésének velejárója, főleg benzines motoroknál.

Előzmény: qualiped2007 (49585)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49585

Jah, és a jobb oldali kipufogóvégnél csöpög a víz gázadáskor. Eddig nem csinált ilyet, legalábbis nem észleltem. Gyerekorvos vagyok, abszolut laikus. Kérlek segítsetek.

dr.

qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49584

Sziasztok.

Ma reggel az indításkor furcsa hibát jelzett a SB II. Az írta ki, h "Engine failed workshop". A hiba a következő indításkor már nem jelentkezett...és azóta sem.. Pedig folyamatosan próbálgatom..

Aggódjak? Vagy azonnal szervíz?

Kérlek segítsetek..

dr.

sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49583

Ha az öreg százassal/Gardéval áttévednék Ausztriába, "lelőnének" a fix horogért?! De abból nem is volt másmilyen! ;)

Azért értem és köszönöm: levehetős lesz! (VOB031-201)

 

Bárdiék egy picit olcsóbbak Smidnél - úgy tűnik, megvan a 2000kg-os befutó. :)

 

Nagyon köszönöm a válaszokat!

Előzmény: 409 (49581)
sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49582

Beszéltem velük, szimpatikus lenne minden; csak az a fránya 1400kg...

Előzmény: Törölt nick (49580)
409 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49581

A Bárdinál van több fajta 1.6-2.0 tonnás, kivágós, meg nem kivágós is. Ha a Lajtától nyugatabbra is akarsz vele menni, akkor mindenképpen levehetős legyen.

Előzmény: sgarde (49577)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49580

A várakozás csak néhány órát jelent.

Előzmény: sgarde (49579)
sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49579

Beszélni fogok velük, mert a weboldaluk szerint csak 1100/1400kg-ot tudnak a Skoda horgok. A Passat B5 meg 1600kg-os... (Ha nincs meg az 1600 -akár kivágós módon is- nincs értelme a bulinak.) Remélem segítenek rajtam!

 

Mondjuk az "időpont...megvár...felszerel" részből a várakozást szeretném minimalizálni, ill. az adásvételig letudni. Az autót addig nem tudom mozgatni; utána ketyeg az átírás, amit meg a horog miatti műszakival kéne letudni. A felszerelés a legkisebb probléma. ;)

 

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: Törölt nick (49578)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49578

Prizma Kft. Nagykanizsa.

Profik! Olyat csinál, amilyet akarsz.

Időpont, majd megvárod míg legyártja, felszereli..

Előzmény: sgarde (49577)
sgarde Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49577

Üdvözlet a "legnagyobb" Skodásoknak!

 

Rövidesen sűrűbben szeretnék jelentkezni Nálatok, ugyanis Superb vásárlás küszöbén állok.

 

A konkrét autót elsősorban azért választottam, hogy elhúzza a trélerre szoruló faros Skodáimat; de persze nincs rajta vonóhorog. Így az lenne az első dolgom, hogy egy fix, vagy csavarosan bontható horgot rakjak rá (az excenteres-kivehető horog "csak" 1600 kg-os). Az alkatrészt szeretném beszerezni már az adás-vétel idejére, hogy a papírmunkán majd egy lendülettel átjussak. Veterános hajlamaim miatt nagyon nem szeretném lökhárító fűrészeléssel kezedeni az ismerkedést.

 

Nézelődtem a neten a vonóhorgos helyeken; van ahol kiírták, hogy kell-e kivágni a lökhárítót. Ezután a biztonság kedvéért telefonon is érdeklődtem a kivágás ügyben, de csak egy határozott "Nem tudom."-ig jutottam.

 

Ezért szertném zaklatni a Tisztelt Közösséget:

- Tudnátok-e gyártót, típusszámot megadni 2000kg-os vonóhoroghoz, aminél BIZTOSAN NEM KELL kivágni a lökhárítót az installáláshoz egy 2002-es autón. Nem baj, ha nem a 80ezres tartományból...

 

Köszönöm a segítségeteket!

Gábor.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.29 0 0 49576

Megegyeznénk, de csak Superbhez jó. :(

Előzmény: bigjohni (49574)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49575

És a sok alu bigyuli is csak a szélsőségesen közlekedők kedvéért lett beépítve.

Nyilván teljesen más futóműről beszélünk, amiknek pont ezért teljesen mások a tulajdonságai. (és az ára)

Előzmény: Törölt nick (49569)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49574

Mennyiért adod?

Yeti-be jó?

Előzmény: Törölt nick (49570)
ckerti Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49573

Ez igaz sajnos..

Előzmény: www.octinfo.com (49572)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49572

"Eddig nem sok típusra mondtad, hogy tetszik."

Ritkán beszéltek... :)

Előzmény: ckerti (49548)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49571

Még jó, hogy ezt a hátsót valaki már megrajzolta 2008-ban!

Csak a gyári dizájnereknek nem sikerült még gyártás előtt fejjel lefelé elképzelni a hátsó lámpa csomagtér fedélen lévő részét.

Előzmény: bigjohni (49536)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49570

Bolero valakit nem érdekel? :)

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49569

Mondjuk inkább úgy, hogy az egyik keményre, a másik lágyra hangolt.

Az I-esé többeknek jobb. (Pl. nekem is)

 

Előzmény: bigjohni (49568)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49568

Kötekedőől? :)

 

Sokkal jobban simítja az utat.

Ez feltűnik akkor amikor más autót próbálok, és szerencsére azoknak is akik az enyémet próbálják, vagy utaznak velem.

Előzmény: Törölt nick (49567)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49567

Gondolom jó sokat szoktál vele határhelyzetben közlekedni.

Mert a különbség nekem csak ott jött ki. (A 2-es jobban tolja az orrát.)

De ebben simán a hossz/keresztmotor is ludas lehet.

Előzmény: bigjohni (49566)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49566

A futóművet érezni. Bebaszna, ha nem így lenne.

 

Előzmény: Törölt nick (49563)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.24 0 0 49565

Majd megnézzük élőben.

:)

Előzmény: _Brazil_ (49564)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!