Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Te most hülyéskedsz?Ez a gaz a legjobb vágnivaló,mert magas,ritka mint a picsa,lehet benne haladni,a tulaj meg csak les,milyen szépen halad a kaszás...:-)))
Azért a sűrű szálfű az nem disznóparéj meg csalán...:-)))Ha mellé engeded a damilt akkor is elfekszik...:-)))
Mindemellett jó gépnek tűnik,majd az idő eldönti,én semmiképp nem a motort gondolom gyenge pontjának.
2011-ben volt a Praktikerben és az Auchanban Expert ill. Ed Johnson néven 30-35 ezerért hasonló.Most nem kap annyit érte,a Strausst már 18 ezer körül adják.
Bivaly ez nagyon. Azt néztem, ökörfark kórót nyekkenés nélkül vitte, a vastag, túlnőtt fűben is ment szépen, látszik ezen a gép ereje. Gondolom damilvágóval használod, de Fefével ellentétben én úgy gondolom, nem minden komolyabb gép tudja ezt. A belépőszint, a Hitachi CG47 ennél már hallhatóan megtorpan, az FS350 is. Még tán az FS400 is.
Ma délelőtt egy elhanyagolt udvart kaszáltam a Kawasaki motoros Fuxtec-kel.
Remekül dolgozott a gép,nem nagyon volt akadály neki és a 3mm-es damilnak.
Egy szoftver által összevágott rövid zenés videó összefoglalóként:
Akik pedig kíváncsiak a gép hangjára,valamint HD minőségben tartalmasabban szeretné látni a gépet működés közben,azoknak nemsokára felkerül a hosszabb,jobb verzió is.
A kisebb testvére 280 000 FT külföldön akksi nélkül. Szerintem az akksi is van vagy 150 e HUF. Ez csak úgy érné meg ha van mindenre kiterjedő 5 éves garancia.
Szerintem aki találkozott a műanyagos megoldással az átkozza az egészet...sosem értettem a jót miért kell rosszá tenni "jobb lesz" címen. Persze mindezt úgy hogy visszajelzést kap a gyártó hogy valami nincs rendben, de nagy ívben tesz rá. Azóta nem tudom mi az ábra módosítottak-e, de nem hinném náluk a számítógép a csoda és azt ember sem vétózhatja meg.
Ha továbbra is a műanyagosnál maradsz célszerű kissé több pasztát alkalmazni (orrba-szájba, persze kultúrált módon ) ami bírja a hőt, rugalmas és a benzin-olajat. Egyszer ilyesmi segített, de nem lesz örökös.
Műanyag hát, már az összes az... Én is arra gyanakszom, hogy még mindig vagy kifúj, vagy falsot szív valahol... de hol?!?! Alaposan megnéztem direkt a csészéket is meg a szimmeringeket is, mert futottam már bele, hogy a vacsi csésze repedt volt... de azt észrevettem beépítés előtt. Mennyivel jobb volt a 152-es... :(
Ismerősöm kapott német rokonoktól 43ccm-es Atika fükaszát.Még dobozban van,de eladásra kerűl majd,mivel nincs rá szüksége a gazdájának.Kérdezném,mit ér egy ilyen gép?Ez is a tipikus kinai forma,mégis hol áll a kinai gépek rangsorába?Piacos szint,Grashoppers szint,Gardenline szint,Fuxtec szint?Én nem ismerem annyira ezeket a gépeket,de talán akad valaki,aki tud segiteni ebben.
Csocsi srácok! Adott egy Solo 154 fűkasza. Katasztrofális állapotban volt, nem indult.
Kikopott a kupplungcsapágy, csésze belevert a házba, felforrósodott, kupplungoldali szimmering és csapágypersely megolvadt, elforgott, sűrítőtér kifújt, rá a lógó kupplungra, eláztatta a pofákat, az egész gép tocsogott az olajsártól. Hajtották míg ment.
A lényeg, és a kérdés. Cseréltem amit kellett, csapágy csészék, szimmeringek, hengertalp tömítés, kupplungcsapágy, pofák, csésze, ház, forgattyúsház, mert azt is meghúzta a persely.
Hiba: szivatóval elindul, felpörög, pár másodpercig pörög, szép hangja van amúgy, de aztán leáll. Vadi új karburátorral is. Motor rendben, henger, dugó, gyűrűk jók, főtengely jó, tankszellőző rendben, üzemanyag szűrő rendben. Tipp...?
Nem, nem gondoltam, hogy meg tudod mondani, de a tippeket szívesen fogadom. A hengerbe öntöttem benzint, indult, de le is állt, szóval így akkor tuti, hogy a karbi a hibás. Marad akkor a szakember, azt én nem merem bántani. Köszi szépen a segítséget! :)
Elmondása szerint 1-1,5 tanknyit ment otthon egy-egy alkalommal és 3-4 tanknyit amikor a nagyobbik területen az erős gazt nyírták. Az azért már nem olyan kevés üzemóra egy hobbigépnek.
Ha legközelebb összefutok vele, elkérem tőle a besült gépet, hátha nekem adja ingyért.
Aztán szétdobom.
Ha véletlenül ugyanaz a típus, mint az enyém, lehet, hogy még össze is tudok belőlük valamit hozni, kis kp. ráfordítással.
Persze nagy az esély rá, hogy ugyanazok a részek mentek benne tropára, mint az enyémben.
Nekem sem volt vele sok gondom, míg nem sült be. Karburátor felújításon és bovdencserén kívül más gondja nem volt, bár Én megadtam neki minden jót és mindig gondosan ápoltam, karbantartottam.
Ha lehetne ilyet kapni null-kilóméteresben olyan árszinten, mint úgy 7-8 évvel ezelőtt, gondolkodás nélkül rárepülnék egyre.:-)
Persze a damilfejet rögtön lecserélném egy koppintósra.