Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Kb 13 óra után fogunk találkozni, konkrét hely még nincs eldöntve , de általában vlmik kávézó utána Matrix söröző ...(közben is csatlakozhatsz) . Pénteken fogjuk lefixálni , majd felteszem erre a fórumra!
Köszi a meghívást, pontosan mikor és hol találkoztok? Nem lehetetlen hogy el tudok menni, bár kis feleségem épp odalesz egy kongresszuson és így kell szervezzek a gyerkőcöknek nagyit vagy bébisintért.
Anno nekem is volt egy X3 -m, imádtam nagyon jó kis kocsi volt. Meg kell mondjam hogy az új típusok nem jönnek be igazán...nekem az XM - Xantia modellek után úgy tűnik hogy a Citroen elvesztette az egyéniségét. Ha esetleg érdekel vkit van egy pár eladó ma már kuriozumnak számító alkatrész:
- hidraulika szivattyú (GS-GSA) új
- olajhűtő új
- hátsó lengőkar új
- bal első doblemez új
- első féknyereg új
- AC DELCO olajszűrők új
- új váltó
valamint használt bontott alkatrészek : töltött rugógömbök, + ezer apróság 2 félig bontott GSA-ból:)
Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire - méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit.