Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lkcar Creative Commons License 2013.07.13 0 0 49597

Hello

 

Köszi!

Betudnád tenni nagyobban?

Ha kinagyítom torzul és nem látom rendesen.

 

Előre is köszi.

Előzmény: superbfanatic (49595)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.13 0 0 49596

Sziasztok!

Ismét jeletkezett nálam a Sb II (2009) korábbi problémája. Csak most nem indításkor, hanem kb. 20 km megtétele után, menet közben gyulladt ki az EPC lámpa, és jelent meg az "Engine failed, Workshop" felirat. Azonnal leállítottam az autót, majd ujraindítottam, de a hibát jelző felírat már nem jelent meg többet. Bevittem a legközelebbi (80 km, Debrecen) Skoda szervízbe. Ott a következő hibakódot dobta ki a számítógép: "Fojtószelep szöghelyzet jeladó" A kódszámot nem tudom, mert zárás előtt voltak, örültem, h egyáltalán megnézték, és eredménylapot sem kaptam a diagnosztikáról. Nos. A szerelőtől érdeklődtem, aki azt mondta, h 130k HUF az alkatrész, mert csak egyben lehet cserélni a fojtószeleppel. De mivel az autó indítható, nem lett lomhább, nem áll le, és a hiba azóta sem jelentkezett, elég ha csak legközelebb nézetem meg a B.csabai szervízben. Amit nem értek, ha elromlott és cserés, akkor miért kell várni a következő hibajelzésig. A munkafelvevő meg azt mondta, h lehet, h valamilyen vezeték, vagy érintkezési hiba is állhat a háttérben. De akkor meg minek kicserélni az egész fojtószelepet??? Csak, mint laikus kérdezem. Azt mondták alaphelyzetbe állították a beállításokat. Ez mit old meg??? Az autóval, azóta hazjöttem (150 km) problémamentesen. Akkor  most várjam az ujjabb hibajelzést? Ha mégiscsak cserés ez a darab, akkor valóban az egész fojtószelepet cserélni kell? Érdemes e szétnézni máshol, vagy bontott, esetleg utángyártott alkatrészt beszerezni, mert őszintén szólva egy jeladó hibája miatt egy 130K HUF-s teljes alkatrész csere, véleményem szerint pofátlanul drága móka. Szakszervíz ide vagy oda.Várom megtisztelő véleményeteket, és tanácsotokat, hogy akkor most hogyan tovább? Egyáltalán használható az autó biztonsággal, anélkül, h nagyobb kárt tennék benne?Köszönettel:dr.

superbfanatic Creative Commons License 2013.07.12 0 0 49595

Üdv !

Ezt találtam:

lkcar Creative Commons License 2013.07.12 0 0 49594

Hello

 

Esetleg tudja valaki hogyan lehet hozzáférni (a rendszám alatti keskeny sávba tolatóradar utólagos beszerelése) a háttsó lökháritóhoz? (2010 11 havi superb)

Előre is köszi.

ckerti Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49593

Szia Szili!

Ha már Balaton, egy kedves ismerősömnek kellene egy palatetőcseréhez (héjazatcsere) korrekt szakember Balatongyörökön. 

Tudsz ajánlani valakit?

Természetesen emailben is jó...

Előzmény: Törölt nick (49592)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49592

Persze, ismerem. Egyik ismerősöm csinálja.

Ha kimondottan a Balatonért jössz, akkor szerintem nem olcsó. Ha valami "exkluzívabbat" is akarsz, akkor tudom ajánlani.

Ha itt jársz, látogass meg. Gondolom tudod, hol találsz..

Előzmény: www.octinfo.com (49591)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49591

OFF

 

szili76,

a Z*nit hotelről van valami infód, érdemes vele foglalkozni?

 

ON

Előzmény: Törölt nick (49580)
papo48 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49590

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy nem rég vásároltam egy 2003. évjáratu Skoda Super b és amelynek nem villágít a belső visszapillatónál lévő villágitás,illetve a rendszám , csomagtér világitás  sem jó , mi lehet az oka?

A biztositékot illetve az izzót le ellenőriztem azok jók .

409 Creative Commons License 2013.07.07 0 0 49589

"Ha az öreg százassal/Gardéval áttévednék Ausztriába, "lelőnének" a fix horogért?!"

 

Hogy mi történne, azt csak a próba derítheti ki, de a lehetőségük meg van rá. :-P

Biztonsági okokból csak akkor lehet fent a horog, ha vontatnak is vele. A magyarázat úgy szól, hogy a modern autók ütközéskori energiaelnyelő képességeit hátrányosan befolyásolná a horog.

Előzmény: sgarde (49583)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49588

Köszi a választ!

1.8 TSI a verda. Mindenképp megnézetem. Mégegyszer köszönöm.

dr.

Octi19 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49587

Egy orosz nyelvű teszt egy ráncfelvarott 2.0 TDI DSG 4x4 S2-ről

Nekem határozottan bejön!

 

Octi19 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49586

Érdemes lehet elvinni egy diagnosztához és megnézni, hogy van-e benne tárolt hibakód. Ha van akkor onnan már lehet tovább menni.

A kondenzvíz a kipufogóból teljesen normális jelenség. A motor működésének velejárója, főleg benzines motoroknál.

Előzmény: qualiped2007 (49585)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49585

Jah, és a jobb oldali kipufogóvégnél csöpög a víz gázadáskor. Eddig nem csinált ilyet, legalábbis nem észleltem. Gyerekorvos vagyok, abszolut laikus. Kérlek segítsetek.

dr.

qualiped2007 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 49584

Sziasztok.

Ma reggel az indításkor furcsa hibát jelzett a SB II. Az írta ki, h "Engine failed workshop". A hiba a következő indításkor már nem jelentkezett...és azóta sem.. Pedig folyamatosan próbálgatom..

Aggódjak? Vagy azonnal szervíz?

Kérlek segítsetek..

dr.

sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49583

Ha az öreg százassal/Gardéval áttévednék Ausztriába, "lelőnének" a fix horogért?! De abból nem is volt másmilyen! ;)

Azért értem és köszönöm: levehetős lesz! (VOB031-201)

 

Bárdiék egy picit olcsóbbak Smidnél - úgy tűnik, megvan a 2000kg-os befutó. :)

 

Nagyon köszönöm a válaszokat!

Előzmény: 409 (49581)
sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49582

Beszéltem velük, szimpatikus lenne minden; csak az a fránya 1400kg...

Előzmény: Törölt nick (49580)
409 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49581

A Bárdinál van több fajta 1.6-2.0 tonnás, kivágós, meg nem kivágós is. Ha a Lajtától nyugatabbra is akarsz vele menni, akkor mindenképpen levehetős legyen.

Előzmény: sgarde (49577)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49580

A várakozás csak néhány órát jelent.

Előzmény: sgarde (49579)
sgarde Creative Commons License 2013.07.03 0 0 49579

Beszélni fogok velük, mert a weboldaluk szerint csak 1100/1400kg-ot tudnak a Skoda horgok. A Passat B5 meg 1600kg-os... (Ha nincs meg az 1600 -akár kivágós módon is- nincs értelme a bulinak.) Remélem segítenek rajtam!

 

Mondjuk az "időpont...megvár...felszerel" részből a várakozást szeretném minimalizálni, ill. az adásvételig letudni. Az autót addig nem tudom mozgatni; utána ketyeg az átírás, amit meg a horog miatti műszakival kéne letudni. A felszerelés a legkisebb probléma. ;)

 

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: Törölt nick (49578)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49578

Prizma Kft. Nagykanizsa.

Profik! Olyat csinál, amilyet akarsz.

Időpont, majd megvárod míg legyártja, felszereli..

Előzmény: sgarde (49577)
sgarde Creative Commons License 2013.07.02 0 0 49577

Üdvözlet a "legnagyobb" Skodásoknak!

 

Rövidesen sűrűbben szeretnék jelentkezni Nálatok, ugyanis Superb vásárlás küszöbén állok.

 

A konkrét autót elsősorban azért választottam, hogy elhúzza a trélerre szoruló faros Skodáimat; de persze nincs rajta vonóhorog. Így az lenne az első dolgom, hogy egy fix, vagy csavarosan bontható horgot rakjak rá (az excenteres-kivehető horog "csak" 1600 kg-os). Az alkatrészt szeretném beszerezni már az adás-vétel idejére, hogy a papírmunkán majd egy lendülettel átjussak. Veterános hajlamaim miatt nagyon nem szeretném lökhárító fűrészeléssel kezedeni az ismerkedést.

 

Nézelődtem a neten a vonóhorgos helyeken; van ahol kiírták, hogy kell-e kivágni a lökhárítót. Ezután a biztonság kedvéért telefonon is érdeklődtem a kivágás ügyben, de csak egy határozott "Nem tudom."-ig jutottam.

 

Ezért szertném zaklatni a Tisztelt Közösséget:

- Tudnátok-e gyártót, típusszámot megadni 2000kg-os vonóhoroghoz, aminél BIZTOSAN NEM KELL kivágni a lökhárítót az installáláshoz egy 2002-es autón. Nem baj, ha nem a 80ezres tartományból...

 

Köszönöm a segítségeteket!

Gábor.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.29 0 0 49576

Megegyeznénk, de csak Superbhez jó. :(

Előzmény: bigjohni (49574)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49575

És a sok alu bigyuli is csak a szélsőségesen közlekedők kedvéért lett beépítve.

Nyilván teljesen más futóműről beszélünk, amiknek pont ezért teljesen mások a tulajdonságai. (és az ára)

Előzmény: Törölt nick (49569)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49574

Mennyiért adod?

Yeti-be jó?

Előzmény: Törölt nick (49570)
ckerti Creative Commons License 2013.06.27 0 0 49573

Ez igaz sajnos..

Előzmény: www.octinfo.com (49572)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49572

"Eddig nem sok típusra mondtad, hogy tetszik."

Ritkán beszéltek... :)

Előzmény: ckerti (49548)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49571

Még jó, hogy ezt a hátsót valaki már megrajzolta 2008-ban!

Csak a gyári dizájnereknek nem sikerült még gyártás előtt fejjel lefelé elképzelni a hátsó lámpa csomagtér fedélen lévő részét.

Előzmény: bigjohni (49536)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.26 0 0 49570

Bolero valakit nem érdekel? :)

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49569

Mondjuk inkább úgy, hogy az egyik keményre, a másik lágyra hangolt.

Az I-esé többeknek jobb. (Pl. nekem is)

 

Előzmény: bigjohni (49568)
bigjohni Creative Commons License 2013.06.25 0 0 49568

Kötekedőől? :)

 

Sokkal jobban simítja az utat.

Ez feltűnik akkor amikor más autót próbálok, és szerencsére azoknak is akik az enyémet próbálják, vagy utaznak velem.

Előzmény: Törölt nick (49567)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!