keress olyan szerelőt, aki csere nélkül megoldja, hogy ne szoruljon/járjon nehezen.
be kell olajozni, rendesen, alaposan, megjáratni, és akkor jó lesz. az én szerelőm konkrétan csodát csinált vele és egy forintba nem került, a váltóolaj-csere árába beleszámította ezt is.
Valaki esetleg tudja, hogy mennyi lehet egy sebességváltó bowden kicserélésének az ára?Nekem bőven jó az utángyártott is az van 15.000 körül.Láttam eredetit 40 körül is.Azért 40 ezret nem ér meg nekem most költeni rá + a szerelési díj. Lényeg hogy mennyit kérhet el a szerelő a bowden kicseréléséért? Én nem értek hozzá szóval mindenképp szerelő csinálná meg. köszönöm a válaszokat :)
Segítséget szeretnék kérni ,Swift 1.3 16V 2003-as ,hideg szelephézag értékeit megtudná adni valaki ?Úgy tudom a Wagon-R-t is szerelték ezzel a motorral.
Nagyon igazad van :D (én is 187cm és 90kg vagyok ) van pár autó a családban ,most kezdenek rájönni hogy sokkal jobb a belül tágasabb.Na meg én is megfogadtam még 1x nem ülök le,vagy beülök vagy fel. :D :D Azért vannak olyan autók amibe böven van hely,nemrég próbáltam egy Kia Carnivalt hááát azért egy napon nem lehet emlegetni a "mi autónkkal " igaz nem is egy kategória.Bármennyire is vannak bosszantó apó hibák a wagonnál, azért összességében könnyen javítható és egyszerű szerkezet :D
Többen vagyunk ezzel így - úgy látszik valamit rosszul raktak össze bennünk :) ... vagy éppen jól... :P Sok multisnak van wagonja IS. A jelleg ugyanaz, a Multi kicsit flexibilisebb (kivehetők az ülések, sík padló), nomeg erős és takarékos. A Suzuki kicsit japánosabb: a tartósság, megbízhatóság mintaképe.
Az a közös pontjuk, hogy a külső méretükhöz képest hihetetlenül nagy a belső terük. A 3.95m-es multiban 6-an férnek el kényelmesen. Úgy, hogy magam mögött a térdem vagy 30-40 centire van az első üléstől (180 centi vagyok és 82kg). Wagon dettó: 3.5m-es hossza ellenére szerintem két 1.90-es befér kényelmesen egymás mögé.
(Miért is nincs olyan teszt az autóknál, hogy egymás mögött maximum mekkora emberek férnek el az ülést maximum éppen érintve? Sokat mondana a belső tágasságáról...)
Én se teherautónak használom még horog sincs,ez egy kivételes alkalom volt cement 4 mázsa az is rövid távon kb 1km (itt szerényen megjegyezném hogy gyakorlatilag mindent kicseréltem már az autón szóval nem IFA :D hanem családi főleg beteg hordozás, de ha venni akarok egy tűzhelyet vagy bármit nem tehertaxit hívok viszont ha baja van megcsinálom ).Az enyém se gyári sőt nem is fogok olyat venni de centizgetni se fogok.A 165/65 nagyon tökéletes érezhetően más ,főleg azután mikor egy esős napon rózsavirágot csinált a felnimből egy kátyú :(
Tizenéve fut ezekkel a méretekkel, idén is gond nélkül megjártuk vele az Adriát (4 fős családdal), mert a Multin bizonytalan volt a hátsó híd. A futóműben pedig még semmilyen elem nem fáradt el ennek következtében - igaz, csak 220-at futott.
Akit nem érdekel a komfort, vagy nem zavar, hogy mekkorákat kap az autó a jó kis utaktól, az használja nyugodtan a gyári méretet (nem, a japán mérnökök nem IDE tervezték ezzel!).
A képen is látszik hogy van még hely bőven, pedig elöl 185/60 (ez a jobb), hátul 175/65 (ez kicsit nagyobb) gumik vannak egy pehelykönnyű Rial felnin.
(télre én is acélt és 165/65-öt használok, nehogy a sok hó beszoruljon - de lehet, hogy ez csak fölösleges para)
Nos, ez a nap is eljött. Megvállnék szeretett Wagonomtól. Sajnos számomra pályára kevés, kínozni meg nem fogom, annál jobban hozzámnőtt már. Minden másra pedig ott a BKV. :) Tudom hogy ez nem az a topik, de gondoltam belinkelem ide is, hiszen én is rengeteget bújtam ezeket a hozzászólásokat még mielőtt megvettem volna a kicsi kocsit, hátha más is így van vele...